Manchester United

Svar
mrmanutd

Re: Manchester United

Legg inn av mrmanutd »

startelver skrev: lør des 31, 2022 1:01 am ingen bombe.
Det vet man jo aldri.

taknina

Legg inn av taknina »

startelver skrev: lør des 31, 2022 1:01 am Saudi er på banen ja, ingen bombe.


Spørs om det kan bli bomber etterpå.

Jeg tror nå fortsatt at sjansen for denne type eiere er mindre enn 30 prosent både her og i Liverpool.

Men har en gjort toppfotballen og toppklubbene der via CL primært å all verdens mulige spin offs å trigget den latente fotballinteressen wold wide noe grønnjævlig, alle vil ha kjøpe seg en bit være en del av det så blir produktet merkevaren nærmest uhåndterlig verdifulle og kun ett fåtall kan manuvrere seg i en posisjon for å løse det ut som egen eiendom.

Noe ala verdens mest verdifulle kunstsamling eller de mest verdifulle merkevarene i verden så får en selvsagt kjøpere som har muligheter til å være med på kunstauksjonen deretter.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Beinhardt av Ten Hag å benke Rashford av disiplinære årsaker mtp den formen han er i. Særlig for en unggutt i en halvkinkig bortekamp.

Jeg liker det.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lew_Ashby skrev: lør des 31, 2022 12:46 pm Beinhardt av Ten Hag å benke Rashford av disiplinære årsaker mtp den formen han er i. Særlig for en unggutt i en halvkinkig bortekamp.

Jeg liker det.
Samtidig ble nettopp denne unggutten selv utelatt i innledningen av sesongen for å komme for sent. Da bør det være konsekvent. Opplever at denne tilnærmingen, som åpenbart gjelder for alle, er veldig sunn for kulturen i klubben.

taknina

Legg inn av taknina »

Eneste veien å gå naturligvis om en skal vise hvor skapet skal stå til resten av gruppa.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Lew_Ashby skrev: lør des 31, 2022 12:46 pm Beinhardt av Ten Hag å benke Rashford av disiplinære årsaker mtp den formen han er i. Særlig for en unggutt i en halvkinkig bortekamp.

Jeg liker det.
Nå vet vi ikke hva det går i, så kanskje det ikke er så beinhardt. Men enig i at det er eneste veien å gå for å skape de holdningene han sier seg å ville ha i troppen. Samme regler for alle.

Edit: Registrerer at han i det minste er på benk (så det litt sent), så da er det nok ikke ekstremt allvorlige saker som har skjedd

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TrueTopRed skrev: lør des 31, 2022 1:11 pm Edit: Registrerer at han i det minste er på benk (så det litt sent), så da er det nok ikke ekstremt allvorlige saker som har skjedd
Nettopp - det fremstår mer som type kommet forsinket til lagmøte enn å ha vært observert på byen.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Hetfield skrev: fre des 30, 2022 4:50 pm
Lezah skrev: fre des 30, 2022 3:54 pm For et savn!

Han har ikke spilt et minutt siden overgangen.

Kjeks og kun opptatt av PR nå.
Må jo sørge for å få inn kronene på konto når hans bror prøver å utpresse han over en lav sko...

Godt at han er ute av klubben, det er sikkert og visst.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

I tilfelle noen skulle lure: Jeg har veldig stor tro på manageren vår! Perfekt valg slik det ser ut nå.

Lezah

Legg inn av Lezah »


Jack

Legg inn av Jack »

missChance skrev: lør des 31, 2022 3:51 pm I tilfelle noen skulle lure: Jeg har veldig stor tro på manageren vår! Perfekt valg slik det ser ut nå.
E9.

Det som kjennetegner en god manager/head coach er at enkeltspillere blir bedre. Vi har sett mange i troppen ta steg under nederlenderen. Selv Wan-Bissaka ser jo okay ut på høyrebacken nå. Midtstopperne våre har veldig mye bedre arbeidsforhold enn hva de har hatt de siste 5-6 årene. Det er en struktur over det hele og man ser endelig ut som et lag.

Saliph

Legg inn av Saliph »



Marcus har visst bekreftet selv at han forsov seg og var sent ute til et lagmøte. Og han lo visst litt av det selv ifølge RedCafe, så ingen dramatikk.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Jack_Daniels skrev: lør des 31, 2022 3:56 pm
missChance skrev: lør des 31, 2022 3:51 pm I tilfelle noen skulle lure: Jeg har veldig stor tro på manageren vår! Perfekt valg slik det ser ut nå.
E9.

Det som kjennetegner en god manager/head coach er at enkeltspillere blir bedre. Vi har sett mange i troppen ta steg under nederlenderen. Selv Wan-Bissaka ser jo okay ut på høyrebacken nå. Midtstopperne våre har veldig mye bedre arbeidsforhold enn hva de har hatt de siste 5-6 årene. Det er en struktur over det hele og man ser endelig ut som et lag.
Solskjær greide også å gi laget et løft, så det som bør skille Solskjær fra Ten Hag er at løftet denne gang blir langvarig og helst permanent.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Saliph skrev: lør des 31, 2022 3:56 pm

Marcus har visst bekreftet selv at han forsov seg og var sent ute til et lagmøte. Og han lo visst litt av det selv ifølge RedCafe, så ingen dramatikk.
Man kan vel si at han jobbet pent inn forsovingen i dag.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

"At a top club, discipline has to be like that. Maybe that's been the problem in the past, people getting away with silly little things"

Er dette lowkey stikk fra Shaw og til våres alles Ole?

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Jack_Daniels skrev: lør des 31, 2022 3:56 pm E9.

Det som kjennetegner en god manager/head coach er at enkeltspillere blir bedre. Vi har sett mange i troppen ta steg under nederlenderen. Selv Wan-Bissaka ser jo okay ut på høyrebacken nå. Midtstopperne våre har veldig mye bedre arbeidsforhold enn hva de har hatt de siste 5-6 årene. Det er en struktur over det hele og man ser endelig ut som et lag.
I tråd med Cruyffs filosofi, og påvirket av Peps fanatisme fra Bayern-tiden når EtH var reservelags-trener der.

Kombinert får vi Totalvoetbal 2.0

Jack

Legg inn av Jack »

TrueTopRed skrev: lør des 31, 2022 4:06 pm "At a top club, discipline has to be like that. Maybe that's been the problem in the past, people getting away with silly little things"

Er dette lowkey stikk fra Shaw og til våres alles Ole?
Jeg tror ikke Shaw er intelligent nok til å komme på slikt i forbifarta.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jack_Daniels skrev: lør des 31, 2022 4:27 pm
TrueTopRed skrev: lør des 31, 2022 4:06 pm "At a top club, discipline has to be like that. Maybe that's been the problem in the past, people getting away with silly little things"

Er dette lowkey stikk fra Shaw og til våres alles Ole?
Jeg tror ikke Shaw er intelligent nok til å komme på slikt i forbifarta.
Jeg tror det er klink slakt av LVG, JM, Carrick og RR, men ikke OGS!

Lezah

Legg inn av Lezah »


Jack

Legg inn av Jack »

Lezah skrev: lør des 31, 2022 4:31 pm
Vi ser ut som Newcastle. Saudi-Arabia som nye eiere confirmed.

Regner med hjemmedrakten blir grønn, siden Newcastle har grønn som bortedrakt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Jack_Daniels skrev: lør des 31, 2022 4:27 pm Jeg tror ikke Shaw er intelligent nok til å komme på slikt i forbifarta.
Ikke godt å si, men ser at han har touchet noe i den rettningen også tidligere.

https://www.eurosport.com/football/prem ... tory.shtml

Jack

Legg inn av Jack »

Fikk Bruno målgivende?

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Ønsker alle United-fans og meddebattanter et riktig godt nyttår! 🎆🎉
Laget avslutter 2022 på best tenkelig vis ute på matta og vi ser 2023 optimistisk i møte! 😊

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Vi ligger kun 4 poeng bak City!

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

missChance skrev: lør des 31, 2022 6:05 pm Vi ligger kun 4 poeng bak City!
Og 2 poeng bak Newcastle med 1 kamp mindre spilt, det ser mye lysere ut nå. Tror ikkje vi har sjangs mot City og Arsenal til slutt. Selv om Arsenal alltid kan finne på å kollapse.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Fine resultater.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Detvareingang skrev: lør des 31, 2022 6:12 pm
missChance skrev: lør des 31, 2022 6:05 pm Vi ligger kun 4 poeng bak City!
Og 2 poeng bak Newcastle med 1 kamp mindre spilt, det ser mye lysere ut nå. Tror ikkje vi har sjangs mot City og Arsenal til slutt. Selv om Arsenal alltid kan finne på å kollapse.
Nei, jeg tror ikke vi vinner serien 😊 Men om vi er trygt inne i topp 4, og fortsetter å få resultater som nå selv på dårlige dager, kan vi ikke klage. (Da holder jeg ev. cuper utenfor - en håper jo alltid å vinne noe!)

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Ønsker alle mine søte medsupportere et riktig godt nytt år.

Og sist, men ikke minst... GRATULERER MED DAGEN SIR ALEX!!!!
Sist redigert av Glycinello den lør des 31, 2022 6:58 pm, redigert 1 gang totalt.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Hva tenker vi egentlig om at Arsenal akkurat nå virker å være på stø kurs mot ligagull? Det burde være mye bedre enn at City gjør det, men samtidig så vet man at Arsenal-bermen blir helt uutholdelige. City derimot er så ubetydelige at man knapt merker noe der, selv om det sikkert vil endre seg med alle Haaland-fanboysa.

Når det er sagt, så finner nok Arsenal på sedvanlig vis en måte å rote bort et ligagull på utpå vårparten.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

TheTreble skrev: lør des 31, 2022 6:58 pm Hva tenker vi egentlig om at Arsenal akkurat nå virker å være på stø kurs mot ligagull? Det burde være mye bedre enn at City gjør det, men samtidig så vet man at Arsenal-bermen blir helt uutholdelige. City derimot er så ubetydelige at man knapt merker noe der, selv om det sikkert vil endre seg med alle Haaland-fanboysa.

Når det er sagt, så finner nok Arsenal på sedvanlig vis en måte å rote bort et ligagull på utpå vårparten.
Det er 100 ganger bedre at Arsenal vinner enn City.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»