Martin Ødegaard - en rød tråd?

Svar
FranciscoM

Re: Martin Ødegaard - en rød tråd?

Legg inn av FranciscoM »

Ny Øde-assist!

Haalando

Legg inn av Haalando »

FranciscoM skrev: man des 26, 2022 10:31 pm
Kakebart skrev: man des 26, 2022 10:23 pm
FranciscoM skrev: man des 26, 2022 10:18 pm

Neida, men å påstå at han er på nivå med Ødegaard er flåsete.
Enig det. Men vi skal vente noen år før vi flytter Schjelderup opp til Haaland og Ødegaard om Aursnes ikke hører hjemme i gruppa tror jeg.
Enig der. Er ikke i tvil om at Schjelderup vil bli en enorm spiller, men han er fryktelig langt unna både Ødegaard og Haaland.
Derfor jeg sa fremover

Haalando

Legg inn av Haalando »

Ødegaard som han spiller om dagen er fullstendig på høyde med Christian Eriksen i sin prime

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Sier seg selv, men Ødegaard er kåret til MOTM.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »


Haalando

Legg inn av Haalando »

Jeg synes faktisk Ødegaard er helt på høyde med De Bruyne om dagen

Alpha

Legg inn av Alpha »

Beste kamp av Øde denne sesongen? Vanvittig oppvisning.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »



Si at han ikke er verdensklasse. I dare you, I double dare you!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

For en ekstremt vanvittig spiller MØ er, og fortsatt virker han en smule undervurdert av mange her på berget.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Har hengt opp plakaten min av Martin på rommet igjen.

startelver

Legg inn av startelver »

Er KDB og Martin som dominerer midtbanen fullstendig i PL. De andre kan bare se og lære.

Her er dagens nutmeg:


AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Tenk hvor god han hadde vært om at hadde vært mye smartere og gått til Ajax i sin tid.

startelver

Legg inn av startelver »


FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

startelver skrev: tir des 27, 2022 12:17 am
At selv kronidioten Piers Morgan klarer å ta innover seg hvor god Ødegaard er sier alt om nivået han leverer på.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

AlexandrsJelisejevs skrev: tir des 27, 2022 12:17 am Tenk hvor god han hadde vært om at hadde vært mye smartere og gått til Ajax i sin tid.
Da prater vi GOAT-materiale.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Chromeback skrev: man des 26, 2022 11:39 pm For en ekstremt vanvittig spiller MØ er, og fortsatt virker han en smule undervurdert av mange her på berget.
Stagnerte under Herenveen-tiden, men det har bare gått en vei etter Vitesse.

Og han er bare 24 år..

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »


lsklars

Legg inn av lsklars »


FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

På WhoScored er det bare KDB som rangeres høyere av midtbanespillerne denne sesongen.

Bilde

startelver

Legg inn av startelver »

Ingen tvil om hvem som er mest populær av disse. Med unntak av Unitedsupportere.


Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Lurer på om RM angrer. Vanskelig å finne bedre Modric-erstatter enn Ødegaard.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Zanick skrev: ons des 28, 2022 6:43 pm Lurer på om RM angrer. Vanskelig å finne bedre Modric-erstatter enn Ødegaard.
Betimelig spørsmål!
Ancelotti har uttrykt at han aldri var tilhenger av å hente Ødis og ham om det, et klart signal og ikke rart da at Martin gikk til Gunners!

Har ment/skrevet mye om Ødis de siste 2 årene og Arteta visste meget godt hva han gjorde ved først å hente Ødis på lån for deretter å signere ham!
Genialt!

Sitter selvfølgelig ikke på noen fasit, bare observerte utviklingen og at Martin virket å ikke trives i RM, men blomstret i RS og fant virkelig tonen etterhvert med Arteta&Arsenal etter å ha blitt gitt stadig mer tid&tillit!

Dét er vel nøkkelen og Arsenal har skutt gullfuglen som jeg ser det!
Lenge igjen av sesongen i PL, ser ikke bort fra at Martin blir avgjørende&historisk og RM får heller lete etter andre for Ødis virker å være tapt for dem....!

startelver

Legg inn av startelver »

Hvis Arsenal tar PL-tittelen og spiller CL neste sesong så må selv Real Madrid passe seg litt.

Norgefoot

Legg inn av Norgefoot »

Er ikke sikkert Martin hadde blitt en hit i RM om han hadde blitt der. Skulle han blitt det måtte laget vært bygget rundt han, sånn som det ble i Real Sociedad og nå i Arsenal. I Real må du ta plass, i RS og Arsenal har han i større grad fått plass.
Han er en ganske følsom spiller, som trenger å ha en sentral plass, trygghet og at laget spiller en fotball der han passer inn. Derfor er det ikke alle klubber han passer inn i, RM var nok en sånn, og RS og Arsenal er klubber der disse tingene er på plass.
Hadde han ikke fått JK-skaden og vært mer direkte, drible og gått forbi spillere, kunne han slått gjennom i RM, men med skaden tror jeg Arsenal er omtrent den beste klubben han kunne gått til.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Herlig å se Ødegaard spille. Aldri sett ham bedre enn han er nå.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

For en spiller. Kaptein på det beste laget i verdens beste liga. Uvirkelig.

Kjello
Innlegg: 376
Sted: Trondheim

Legg inn av Kjello »

Var fremdeles bedre da han herja med Sandnes Ulf og Lillestrøm i 2014 ;-)

startelver

Legg inn av startelver »

Braut burde valgt Arsenal isteden. 7 poengs ledelse nå ned til City hvis dette står seg.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Kjello skrev: lør des 31, 2022 7:18 pm Var fremdeles bedre da han herja med Sandnes Ulf og Lillestrøm i 2014 ;-)
Om han var bedre vet jeg ikke. Men Ødegaard i Godset er noe av det morsomste jeg har opplevd.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Haugzu skrev: lør des 31, 2022 7:23 pm
Kjello skrev: lør des 31, 2022 7:18 pm Var fremdeles bedre da han herja med Sandnes Ulf og Lillestrøm i 2014 ;-)
Om han var bedre vet jeg ikke. Men Ødegaard i Godset er noe av det morsomste jeg har opplevd.
Det er vel noe av det morsomste norsk klubbfotball har opplevd.

RBK reklamerte jo med muligheten til å se Ødegaard når godset gjestet Lerkendal.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»