ingen drittpakker i årets valgkamp?

Svar
lund

Re: ingen drittpakker i årets valgkamp?

Legg inn av lund »

Idiomatisk skrev: tir sep 07, 2021 4:40 pm
lund skrev: tir sep 07, 2021 4:33 pm
Idiomatisk skrev: tir sep 07, 2021 4:28 pm

Du leste ikke artikkelen en gang. Politikere og mediefolk er ikke noe bedre enn rikingene, det har vi allerede
fått bekreftet. De prøver å fremstå som bedre, noe som er enda verre.
Trenger ikke å lese så mye av en artikkel fra en som fikk jobb som redaktør i Kapital fordi hun var kona til Trygve Hegnar. Episk mangel på selvinnsikt at en som henne skriver en sånn artikkel.
Surt når heltene dine blir avslørt for skitten valgpåvirkning? :lol:
Tja, hvem var det nå igjen som skrev bryggesaken om Støre?

Scuderia

Legg inn av Scuderia »

ulefos skrev: tir sep 07, 2021 4:37 pm
guru skrev: tir sep 07, 2021 3:13 pm Tidligere er det nevnt Lysbakkens korrupsjonssak
som aldri handlet om korrupsjon, uansett hvor mange ganger det blir gjentatt av de ikke så veldig troverdige i høyresidens heiagjeng
og hvis du vil kverulere så får du første vise meg at han ble tiltalt for korrupsjon, neida han er ikke dømt, men var noen i tvil så ville de tatt ut tiltale, kan du vise til noe sånt?
Oook.. så hvorfor ble han sparket ut av regjeringen da?

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Scuderia skrev: tir sep 07, 2021 5:05 pm
ulefos skrev: tir sep 07, 2021 4:37 pm
guru skrev: tir sep 07, 2021 3:13 pm Tidligere er det nevnt Lysbakkens korrupsjonssak
som aldri handlet om korrupsjon, uansett hvor mange ganger det blir gjentatt av de ikke så veldig troverdige i høyresidens heiagjeng
og hvis du vil kverulere så får du første vise meg at han ble tiltalt for korrupsjon, neida han er ikke dømt, men var noen i tvil så ville de tatt ut tiltale, kan du vise til noe sånt?
Oook.. så hvorfor ble han sparket ut av regjeringen da?
Sitter du på info som ingen andre har? Han trakk seg som statsråd.

Brukeravatar
Baguette
Innlegg: 223

Legg inn av Baguette »

greyserpent skrev: tir sep 07, 2021 5:28 pm
Scuderia skrev: tir sep 07, 2021 5:05 pm
ulefos skrev: tir sep 07, 2021 4:37 pm
som aldri handlet om korrupsjon, uansett hvor mange ganger det blir gjentatt av de ikke så veldig troverdige i høyresidens heiagjeng
og hvis du vil kverulere så får du første vise meg at han ble tiltalt for korrupsjon, neida han er ikke dømt, men var noen i tvil så ville de tatt ut tiltale, kan du vise til noe sånt?
Oook.. så hvorfor ble han sparket ut av regjeringen da?
Sitter du på info som ingen andre har? Han trakk seg som statsråd.
Nå ble han kanskje ikke anmeldt, men saken ble knyttet til korrupsjon av Transparency International Norge. En organisasjon som hardt mot global korrupsjon. Som er uansett ett hardt klaps i ansiktet for en statsråd, og han hadde ikke gått av om han ikke måtte. Han er også den eneste lederen som jeg er bekjent med som ikke har sittet i regjering for sitt parti ihvertfall i nyere tid. Om mann skall skal snakke "teknikaliteter" om dette er uetisk eller feil, så skal mann ihvertfall ikke sitte på en høy hest om mann er SVer, eller syntes att det er greit att en sånn person sitter som leder for partiet nå.

Jeg har ihvertfall ikke noe problem med denne saken, og har ikke noe problem med att statsråder bor gratis, uansett hvilken by de skulle komme fra.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»