Evil Dead Rise

Svar
Sveinboer

Evil Dead Rise

Legg inn av Sveinboer »

I april kommer det en ny Evil Dead film på kino. En helt ny historie, uten tilknytning til den orginale serien med Bruce Campbell eller 2013 remaken. Campbell og Sam Raimi er riktignok med på produsentsiden denne gangen.

Traileren kom i dag, og det ser virkelig ut til å bli en brutal affære, noe Campbell også har lovet.


Verdt å nevne at denne egentlig skulle bli sluppet direkte på HBO Max, men ble forfremmet til kinofilm.

Gleder meg :)

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Sveinboer skrev: ons jan 04, 2023 7:00 pm I april kommer det en ny Evil Dead film på kino. En helt ny historie, uten tilknytning til den orginale serien med Bruce Campbell eller 2013 remaken. Campbell og Sam Raimi er riktignok med på produsentsiden denne gangen.

Traileren kom i dag, og det ser virkelig ut til å bli en brutal affære, noe Campbell også har lovet.


Verdt å nevne at denne egentlig skulle bli sluppet direkte på HBO Max, men ble forfremmet til kinofilm.

Gleder meg :)
Så ikke traileren, men storyen fristet meg ikke, så denne skipper jeg fint.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Har ikke for mye forventninger, men kanskje like greit, da en følte seg litt snytt av alt skrytet rundt remaken, og den mislikte jeg sterkt, og dessverre, tross ei lovende start, så mista man fullstendig interessen, jo lenger ut en kom i tv-serien Ash vs. Evil Dead. Så kanskje like greit å la Campbells Ash få hvile, og prøve noe nytt.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Frank.N.Steen skrev: tor jan 05, 2023 1:02 pm Har ikke for mye forventninger, men kanskje like greit, da en følte seg litt snytt av alt skrytet rundt remaken, og den mislikte jeg sterkt, og dessverre, tross ei lovende start, så mista man fullstendig interessen, jo lenger ut en kom i tv-serien Ash vs. Evil Dead. Så kanskje like greit å la Campbells Ash få hvile, og prøve noe nytt.
Enig med deg ang serien, tror jeg så mesteparten av S01 før jeg mistet lysten på å se mer.

Remaken husker jeg ikke helt hva jeg syntes om, men den er ikke min samling, så da har jeg nok ikke likt den noe særlig.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

4pLaY skrev: tor jan 05, 2023 1:07 pm Enig med deg ang serien, tror jeg så mesteparten av S01 før jeg mistet lysten på å se mer.

Remaken husker jeg ikke helt hva jeg syntes om, men den er ikke min samling, så da har jeg nok ikke likt den noe særlig.
Noe med hvordan Ash ble stadig mer "patetisk" og hans to stadig mer uspiselig sidekicks, ble bare enda mer irriterende, så kom aldri lenger enn til halvveis av sesong 2, som jeg tror ligger i en eller annen støvhaug i filmboden, og nei, sesong 3 skal være overlegen sesong 1, om en skal gidde å ta seg bryet med å se mer.

Positive ut ifra nye filmtraileren til Dead Rise, er jo at de ser ut som noe der går i retning mer seriøs/guffen enn mer av slapstick komedien.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Film»