Tidenes "verste" filmer

Svar
Belzone

Re: Tidenes "verste" filmer

Legg inn av Belzone »

The League of Extraordinary Gentlemen, der Sean Connery takket nei til rollen som Gandalf for å spille i.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Alt av sci-fi. Absolutt alt.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

GatlingGun skrev: lør okt 15, 2022 2:48 pm
Elgen skrev: lør okt 15, 2022 2:40 pm Denne så jeg på kino, grusom film på alle mulige måter

Bilde
Herlig å se Ed Begley Jr i BCS mange år senere da.
Har veldig sansen for senior.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Tenet er uslåelig. - 10.
Verste søppla ever.

peraleks

Legg inn av peraleks »

GiPazzini_85 skrev: søn des 25, 2022 2:06 pm En eks tvang meg gjennom "Love Actually". Fy faen for noe jævla møl. Absolutt ikke min sjanger i utgangspunktet, men en mer disneyfisert variant av bedritne folk som oppfører seg bedritent på flere nivåer rullet godt inn i bomull skal man lete lenge etter.

Kom på dette da jeg ser at NRK skal tvinge alle til å se denne gjennom julen. Er vel nesten bare NRK Båtvær den ikke går på.
Er helt enig, kan virkelig ikke fordra "Love Actually", blant de verste julefilmene jeg kan se.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

LeSorcier skrev: søn des 25, 2022 2:22 pm Alt av sci-fi. Absolutt alt.
Ikke de tre første Alien-filmene.
Spesielt den første er en grøsser-klassiker.

anbessa

Legg inn av anbessa »

Her kommer fasiten: Sex and the City 2.
Gud hjelpe meg. Ikke nok med at den er ekstreeeeeeemt lang. Det er også den mest forutsigbare filmen jeg har sett, og da inkluderer jeg samtlige barnefilmer jeg har sett med kidsa. Endimensjonale karakterer og en total mangel på humor (vel, jeg mener faktisk å huske at jeg kjente det rykket ørlite i smilemusklene én gang i løpet av filmen).
Noen filmer redder seg på at de er så dårlige at de blir morsomme/underholdende, Satc2 er bare dårlig. Helt forferdelig dårlig.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

LeSorcier skrev: søn des 25, 2022 2:22 pm Alt av sci-fi. Absolutt alt.
Planet of the apes- første
Back to the future 1-3
Terminator 1-2
The prestige
Interstellar
Inception
Matrix første
V for vendetta
The thing
A clockwork orange
2001 a space odyssey

Noen jeg kom på som bare kan kastes i søppelbøtta altså.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

John Garfield skrev: søn des 25, 2022 3:23 pm
LeSorcier skrev: søn des 25, 2022 2:22 pm Alt av sci-fi. Absolutt alt.
Planet of the apes- første
Back to the future 1-3
Terminator 1-2
The prestige
Interstellar
Inception
Matrix første
V for vendetta
The thing
A clockwork orange
2001 a space odyssey

Noen jeg kom på som bare kan kastes i søppelbøtta altså.
Her har du faktisk stort sett fyllt opp min topp-10 favorittliste ;)

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Neptun skrev: søn des 25, 2022 2:54 pm Tenet er uslåelig. - 10.
Verste søppla ever.
Skuffende svak, spesielt ift forventningene til regissøren. Men langt ifra på noen versting liste. For her er det nemlig grisemye å ta av, om du har sett litt film. Kan det tenkes at du rett og ikke skjønte konseptet? Kanskje konse på noen enklere storylines. Olsenbanen junior-filmene er vel mer i din gate ;)

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

LeSorcier skrev: søn des 25, 2022 2:22 pm Alt av sci-fi. Absolutt alt.
Elsker Sci-Fi. Mine absolutte favoritter er innen denne sjangeren. Men finnes også utrolig mye møl, selvsagt ;)

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

DuncanE skrev: søn des 25, 2022 3:49 pm
Neptun skrev: søn des 25, 2022 2:54 pm Tenet er uslåelig. - 10.
Verste søppla ever.
Skuffende svak, spesielt ift forventningene til regissøren. Men langt ifra på noen versting liste. For her er det nemlig grisemye å ta av, om du har sett litt film. Kan det tenkes at du rett og ikke skjønte konseptet? Kanskje konse på noen enklere storylines. Olsenbanen junior-filmene er vel mer i din gate ;)
:lol:

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Elgen skrev: lør okt 15, 2022 2:40 pm Denne så jeg på kino, grusom film på alle mulige måter

Bilde
Scenen der hu brenner ned hele huset er episk.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Men in black: International seiler opp som en skitdårlig film. Fikk 1 av meg.
Fy søren for noe skrot av en film.
Det at de byttet ut casten hjalp jo IHVERTFALL ikke.

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

LeSorcier skrev: søn des 25, 2022 2:22 pm Alt av sci-fi. Absolutt alt.
Du liker ikke sci fi, KISS eller wrestling. Helt motsatt av meg du.
Jaja, folk er forskjellige.

Hitherto

Legg inn av Hitherto »

anbessa skrev: søn des 25, 2022 3:09 pm Her kommer fasiten: Sex and the City 2.
Gud hjelpe meg. Ikke nok med at den er ekstreeeeeeemt lang. Det er også den mest forutsigbare filmen jeg har sett, og da inkluderer jeg samtlige barnefilmer jeg har sett med kidsa. Endimensjonale karakterer og en total mangel på humor (vel, jeg mener faktisk å huske at jeg kjente det rykket ørlite i smilemusklene én gang i løpet av filmen).
Noen filmer redder seg på at de er så dårlige at de blir morsomme/underholdende, Satc2 er bare dårlig. Helt forferdelig dårlig.
Hver gang den nevnes går tankene til Mark Kermode og hans legendariske anmeldelse. En av de mest elegante og best artikulerte slakt jeg har sett.


Lezah

Legg inn av Lezah »

Forsøkte å se den nyeste Ghostbusters-filmen, men den det gikk ikke.

Cabal

Legg inn av Cabal »

Det er sjelden jeg ser ekstremt dårlige filmer lengre. Holder meg som oftest unna de verste. Klarer ikke akkurat nå å komme på hva jeg har synes vært den verste gjennom tidene. Mulig det er Troll 2, eller noe sånt. På 80-tallet så man jo svært mange filmer som egentlig var helt forjævlig. Mange er heldigvis glemt.

Fra imdb-ratingene mine finner jeg i alle fall bla disse nederst (et lite utvalg):
Ghost Rider: Spirit of Vengeance (2011)
Glass (2019)
Universal Soldier (1992)
G.I. Joe: The Rise of Cobra (2009)
Epic Movie (2007)
Army of the Dead (2021)
Wonder Woman 1984 (2020)
Now You See Me (2013)

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

GiPazzini_85 skrev: søn des 25, 2022 2:06 pm En eks tvang meg gjennom "Love Actually". Fy faen for noe jævla møl. Absolutt ikke min sjanger i utgangspunktet, men en mer disneyfisert variant av bedritne folk som oppfører seg bedritent på flere nivåer rullet godt inn i bomull skal man lete lenge etter.

Kom på dette da jeg ser at NRK skal tvinge alle til å se denne gjennom julen. Er vel nesten bare NRK Båtvær den ikke går på.
Slenger meg på denne, horribel film. Jeg og kona klarte vel ca 30 minutter før vi slo av.

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

Jeg kan skryte av at jeg aldri har sett Love Actually.
Er ingen fan av sånne type filmer.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

LondoMollari skrev: tor jan 05, 2023 8:37 pm Jeg kan skryte av at jeg aldri har sett Love Actually.
Er ingen fan av sånne type filmer.
Gjør deg selv en tjeneste og hold deg unna den, uansett om noen prøver å prakke den på deg.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Pulp Fiction
Raiders of the lost ark
Striptease
The Last Airbender

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

MentalM skrev: fre jan 06, 2023 11:06 am Pulp Fiction
Åisann! En av tidenes beste i mine øyne.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Striptease med Demi Moore og hennes splitter nye "funbags" samt ei trusesniffende Burt Reynolds, det må jo bare bli artig b-film underholdning ut av, mens Death Proof av Tarantino, den hører nok mer hjemme blant de verste man har sett. Pulp Fiction Derimot, lenge siden en har sett, men så den såpass mye over ei kort periode, så nei, skuffet aldri den gang, og tvilsomt at det er særlig til forandring på det i dag, om man omsider får tatt seg turen innom den igjen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Film»