Andrew Tate er pågrepet i Romania!!

Svar
Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Re: Andrew Tate er pågrepet i Romania!!

Legg inn av Tjaaah »

Winnowill skrev: søn jan 08, 2023 10:47 pm Det er et veldig personfokus her i tråden på kun en person, men det er liksom ikke så nøye så lenge det er TJ fordi han har så ekstreme meninger?
Denne tråden handler jo om incelkultur, noe Johnny fremstår som en posterboy for. Da er det i grunnen naturlig at det blir sånn.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Winnowill skrev: søn jan 08, 2023 10:47 pm Det er et veldig personfokus her i tråden på kun en person, men det er liksom ikke så nøye så lenge det er TJ fordi han har så ekstreme meninger?
Han har da ikke "ekstreme" meninger, men de er så veldig gammeldagse. Synes jeg da :)

4200570

Legg inn av 4200570 »

Menn som bruker benevnelsene alpha, beta osv. er bare manneversjonen av de som tror på horoskop.

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1584

Legg inn av Maxus5 »

pfrog567 skrev: tir jan 10, 2023 2:11 am
Winnowill skrev: søn jan 08, 2023 10:47 pm Det er et veldig personfokus her i tråden på kun en person, men det er liksom ikke så nøye så lenge det er TJ fordi han har så ekstreme meninger?
Han har da ikke "ekstreme" meninger, men de er så veldig gammeldagse. Synes jeg da :)
Gammeldags/kontroversielle meninger idag kan være så mangt. Som at det finnes 2 kjønn.

Den norske TikTokeren Sebastian Brevik delte nettopp en video med dette kontroversielle synspunktet. Altså at det finnes kun 2 kjønn.
Brevik har også i det siste vært modell for klesmerke Jean Paul- Det blir det nå slutt på etter denne ekstreme uttalelsen.
Markedssjef i Jean Paul, Charlotte Walther Von Lesser Skeie er tydelig på at Jean Paul ikke er enig med Breviks uttalelser.
– Vi tar sterkt avstand fra de påstandene som er fremsatt, og undersøker saken nærmere sier markedssjefen

Samtidig på Jean Paul sine hjemmesider:
Bilde

https://www.nettavisen.no/livsstil/avsl ... hz4ZlaSYWo

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Maxus5 skrev: tir jan 10, 2023 9:10 am
pfrog567 skrev: tir jan 10, 2023 2:11 am
Winnowill skrev: søn jan 08, 2023 10:47 pm Det er et veldig personfokus her i tråden på kun en person, men det er liksom ikke så nøye så lenge det er TJ fordi han har så ekstreme meninger?
Han har da ikke "ekstreme" meninger, men de er så veldig gammeldagse. Synes jeg da :)
Gammeldags/kontroversielle meninger idag kan være så mangt. Som at det finnes 2 kjønn.

Den norske TikTokeren Sebastian Brevik delte nettopp en video med dette kontroversielle synspunktet. Altså at det finnes kun 2 kjønn.
Brevik har også i det siste vært modell for klesmerke Jean Paul- Det blir det nå slutt på etter denne ekstreme uttalelsen.
Markedssjef i Jean Paul, Charlotte Walther Von Lesser Skeie er tydelig på at Jean Paul ikke er enig med Breviks uttalelser.
– Vi tar sterkt avstand fra de påstandene som er fremsatt, og undersøker saken nærmere sier markedssjefen

Samtidig på Jean Paul sine hjemmesider:


https://www.nettavisen.no/livsstil/avsl ... hz4ZlaSYWo
Denne er diskutert i woke-tråden også.
Les @dani07 sitt siste innlegg for å få litt klarhet i denne saken!
Det er en av de siste innleggene i tråden
https://www.fridiskusjon.no/viewtopic.p ... &start=560

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1584

Legg inn av Maxus5 »


Denne er diskutert i woke-tråden også.
Les @dani07 sitt siste innlegg for å få litt klarhet i denne saken!
Det er en av de siste innleggene i tråden
https://www.fridiskusjon.no/viewtopic.p ... &start=560
Jeg syns ikke dette innlegget i den andre tråden igrunnen endret så mye jeg.

TikTok er så selektiv så det synger etter når det gjelder hvem de utestenger. Du kan legge ut så hatefulle ting du bare vil dersom det treffer en riktig gruppe også har man selektiv utestengelse for småting når det gjelder andre. Jeg har ingenting for at bedrifter kobler visse meninger opp mot hvem som kan jobbe for en. Personlig mener jeg at så lenge du ikke oppfordrer til lovbrudd eller snakker ned bransjen du representerer så kan du mene hva du vil privat og arbeidsplassen gjør ulovlig om de sier deg opp pga det. Nå ble ikke han sagt opp som ansatt , han hadde oppdrag men prinsippet er der.

Ser man bort fra fjasingen i videoen hans så sier han at du kan ikke skifte kjønn, det finnes 2 kjønn, du kan derimot identifiserer deg som det du vil.
Det er og burde ikke være noe kontroversielt. På samme måte som om du er 30 og føler deg som 20 år så kan du ikke få papirer på at du er en 20åring.
Og Jean Paul går ut og sier at de er uenig i disse uttalelsene og samtidig operer de med mann og dame-kategorier. Det er komisk syns jeg.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Maxus5 skrev: tir jan 10, 2023 9:29 am

Denne er diskutert i woke-tråden også.
Les @dani07 sitt siste innlegg for å få litt klarhet i denne saken!
Det er en av de siste innleggene i tråden
https://www.fridiskusjon.no/viewtopic.p ... &start=560
Jeg syns ikke dette innlegget i den andre tråden igrunnen endret så mye jeg.

TikTok er så selektiv så det synger etter når det gjelder hvem de utestenger. Du kan legge ut så hatefulle ting du bare vil dersom det treffer en riktig gruppe også har man selektiv utestengelse for småting når det gjelder andre. Jeg har ingenting for at bedrifter kobler visse meninger opp mot hvem som kan jobbe for en. Personlig mener jeg at så lenge du ikke oppfordrer til lovbrudd eller snakker ned bransjen du representerer så kan du mene hva du vil privat og arbeidsplassen gjør ulovlig om de sier deg opp pga det. Nå ble ikke han sagt opp som ansatt , han hadde oppdrag men prinsippet er der.

Ser man bort fra fjasingen i videoen hans så sier han at du kan ikke skifte kjønn, det finnes 2 kjønn, du kan derimot identifiserer deg som det du vil.
Det er og burde ikke være noe kontroversielt. På samme måte som om du er 30 og føler deg som 20 år så kan du ikke få papirer på at du er en 20åring.
Og Jean Paul går ut og sier at de er uenig i disse uttalelsene og samtidig operer de med mann og dame-kategorier. Det er komisk syns jeg.
Han ble ikke sparket eller kansellert fra jean paul, han var ansatt i en periode som gikk ut av seg selv
Han hadde også flere innlegg som kunne oppfattes som mobbing/trakassering så vidt jeg forsto.

Men dette har vel uansett ikke noe i denne tråden å gjøre...

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Texas_John skrev: søn jan 08, 2023 6:48 pm Reddit er det største beta-shitholet som eksisterer
https://www.youtube.com/@trumpsterbob6402/streams

Fant YT-kanalen din, når vi er inne på sosiale medier.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Canucks skrev: tir jan 10, 2023 9:54 am
Texas_John skrev: søn jan 08, 2023 6:48 pm Reddit er det største beta-shitholet som eksisterer
https://www.youtube.com/@trumpsterbob6402/streams

Fant YT-kanalen din, når vi er inne på sosiale medier.
:lol: :lol: :lol:

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Queenie skrev: man jan 02, 2023 10:35 pm Kuk-karusellen? Kan du forklare hva dette går ut på?
The period of time in a woman's life where she successfully exploits her sexual value and maximizes her hypergamous tendencies by having sex with as many alphas as possible

Queenie

Legg inn av Queenie »

Texas_John skrev: tir jan 10, 2023 10:19 am
Queenie skrev: man jan 02, 2023 10:35 pm Kuk-karusellen? Kan du forklare hva dette går ut på?
The period of time in a woman's life where she successfully exploits her sexual value and maximizes her hypergamous tendencies by having sex with as many alphas as possible
Haha!

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

"It is better to remain silent at the risk of being thought a fool, than to talk and remove all doubt of it"

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Noen som har en god oppskrift på betasuppe? Spør for en venn.

Moist

Legg inn av Moist »

Texas_John skrev: tir jan 10, 2023 10:19 am
Queenie skrev: man jan 02, 2023 10:35 pm Kuk-karusellen? Kan du forklare hva dette går ut på?
The period of time in a woman's life where she successfully exploits her sexual value and maximizes her hypergamous tendencies by having sex with as many alphas as possible
Bra det ikke gjelder om hun bare har sex med betaer

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

4200570 skrev: tir jan 10, 2023 7:42 am Menn som bruker benevnelsene alpha, beta osv. er bare manneversjonen av de som tror på horoskop.
Selv under middels beleste mennesker er innforstått med at det eksisterer visse trekk hos menn som populærvitenskapelig kan kategoriseres som henholdsvis alfa- eller beta-trekk. De fleste er også fullt klar over at det finnes visse fysiske kvaliteter som helt åpenbart kan kategoriseres i henhold til dette. Høyde, skulderbredde, symmetri, kjevelinje, hårfeste, muskelmasse, fettprosent, penisstørrelse mm. Selv menn som er seksuelt uinteressert i andre menn vet godt hvilke av disse kvalitetene som vil score høyt hos en normalt oppdratt kvinne.

Det er først og fremst når det gjelder personlighetstrekk at folk har størst aversjon mot å akseptere at det finnes visse kvaliteter som er mer attraktive enn andre. Faktum er at alle personlighetstrekk også kan kategoriseres på tilsvarende måte. De færreste bør være uenige i dette.

Menn i dag blir oppdratt til å tro at de kan gråte foran dama si uten at hun innerst inne mister absolutt all respekt og attraksjon. Eller at det å si hva man "føler" for en kvinne, fordi man da slipper å vise det med handling noe som er giftig maskulinitet ifølge nåtidens korrekte kulturelle konsensus. Fordi i et postmodernistisk betafisert samfunn hvor female logic gjennomsyrer enhver institusjon med ytringsfrihet med tidenes største fødselsunderskudd er det styrke å vise svakhet. Jeg har sett menn som tror at det de føler for en kvinne påvirker hennes attraksjon overfor ham på noen som helst slags måte, slik at bare de forteller henne dette så vil hun kanskje også begynne å like ham. Det finnes menn (i ordets aller videste betydning) som ikke engang greier å svare entydig på hvorvidt de synes det er akseptabelt at dama deres drar på overnattingstelttur med en mannlig venn.

Norge: Kvinner vil ha menn med høg status. Artikkelen undersøker eit fenomen som blir kalla hypergami
https://www.vl.no/nyheter/2021/02/20/kv ... og-status/
Sist redigert av Texas_John den tir jan 10, 2023 12:29 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
LD-Johnson
Innlegg: 1291

Legg inn av LD-Johnson »

Så ut som Islam-Tate gikk litt rart på vei til retten i dag, muligens vært innom denne kuk karusellen i fengselet.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Noen menn er mer attraktive enn andre. Samme med kvinner.

Andre har trekk som gjør dem mer attraktive enn andre i form av feks humor og empati.

Hva er poenget med å måtte sette det i såpass teite kategorier som alpha, sigma osv?

Er man så usikker på seg selv at man må sette seg selv i en bås?

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Texas_John skrev: tir jan 10, 2023 12:25 pm kjevelinje, hårfeste,
Vil ikke dette diskvalifisere Tate som en super-alpha?
Selv om han forsøker å skjule disse punktene ved hjelp av litt skjeggvekst og barbert hodebunn så ser man jo tydlig at han hverken har imponerende kjevelinje eller hårfeste.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: tir jan 10, 2023 1:28 pm Noen menn er mer attraktive enn andre. Samme med kvinner.

Andre har trekk som gjør dem mer attraktive enn andre i form av feks humor og empati.

Hva er poenget med å måtte sette det i såpass teite kategorier som alpha, sigma osv?

Er man så usikker på seg selv at man må sette seg selv i en bås?
Verste er at Alpha,Sigma og Beta ikke engang er det latterligste, hans oppheng i Top-G's! og Brookies er om mulig enda mer latterlig.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Det sikreste tegnet på at man ikke innehar de karakteristikkene som kjennetegner det idiotene omtaler som "alfahann", er at man omtaler seg selv som "alfahann".

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1584

Legg inn av Maxus5 »

Chromeback skrev: tir jan 10, 2023 1:28 pm Noen menn er mer attraktive enn andre. Samme med kvinner.

Andre har trekk som gjør dem mer attraktive enn andre i form av feks humor og empati.

Hva er poenget med å måtte sette det i såpass teite kategorier som alpha, sigma osv?

Er man så usikker på seg selv at man må sette seg selv i en bås?
Det går vel på at kvinner og menn er attraktive på forskjellige måter.

Kvinner er attraktive på utseende. Altså alt en kvinne er eller klarer å fremstå som antyder at hun er fertil vil fremstå som attraktivt.
Underbevisst søker menn etter kvinner som fremstår som unge, friske og fertile. Her er sjansen størst for å få friske barn. Biologien er den samme som for 10 000 år siden. Kulturen endrer ikke på det. Den bare kamufleres litt.

Menn derimot er attraktive når man fremstår som en person det er trygt å få barn med. En som har og kan skaffe ressurser og forsvare disse. Og en som kan eller fremstår som en som kan kontrollere sine omgivelser. Her kan man legge til status også. I en naturlig setting der det er manko på ressurser og farer overalt så har flest av de barna som overlevde blitt til hos en dame som har hatt en mann med disse egenskapene. Derfor er menn som er og klarer å fremstå som de har ressurser, makt, status , gjerne i form av å være veltalende, selvsikre, og direkte av seg ansett som attraktive.

Menn som er naturlig pene vil naturligvis også vinne på dette men da går det under status og at de er attraktive for andre. En mann med disse egenskapene vil da ha makt som igjen er attraktivt for en dame. Menn kan endre sin seksuelle status med ressurser og væremåte. Kvinner kan i liten grad gjøre dette. En mann kan være mer attraktiv som 35 åring enn 25 åring, veldig få kvinner kan det.
Kvinner er superattraktive som 22 åringer, i en alder der de har null ressurser, null kunnskap, penger og har generelt lite de skulle sagt. Menn i samme alder er svært lite attraktive.

En alpha er en som har væremåte eller stil som tar en naturlig midtpunkt i rommet. En som klarer å gjøre seg selv sett og interessant i løpet av kort tid. Det er en egenskap noen menn har og andre har lært seg. Det er 2 typer venner man bør ha minst en gang i livet. En alpha mann og en 9-10er av attraktivitet dame. Som venn. Og bli med og observer hvordan disse kan omtrent si og gjøre hva som helst uten konsekvenser. -Fordi vi behandler svært pene damer og svært selvsikre alpha-menn annerledes enten vi vil eller ikke.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Så listen for menn er:

- Status
- Makt
- Ressurser
- Lønn
- Væremåte
- Kjekk, men trenger ikke være det, da går det i så fall under status igjen.

Og for kvinner:

- Være mellom 18 - 22 år.


Det er notert.

Lurer på hvorfor modne og reflektert kvinner ikke ønsker menn med slike syn.

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1584

Legg inn av Maxus5 »

Chromeback skrev: tir jan 10, 2023 2:39 pm Så listen for menn er:

- Status
- Makt
- Ressurser
- Lønn
- Væremåte
- Kjekk, men trenger ikke være det, da går det i så fall under status igjen.

Og for kvinner:

- Være mellom 18 - 22 år.


Det er notert.

Lurer på hvorfor modne og reflektert kvinner ikke ønsker menn med slike syn.
Neste sommer når du går langs brygga enten der du bor eller på ferie så kan du ha det i bakhodet at makt, status og ressurser på ene siden har ingenting med attraktiviten mot unge damer på andre sida. Spesielt om du går forbi en luksusbåt. Som har mange mennesker ombord. Mest sannsynlig vil du se en gruppe velkledde voksne menn også vil du se et større antall attraktive damer gjerne 10-15 år yngre enn disse mennene. Om ikke mer. Mennene er 33-45 , damene er 20-28 ich. Jeg antar disse damene er med bare fordi de kan så mye om båt, har utmerked navigasjonssans og kontakter innad i båtmiljøet. Ingenting annet.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Maxus5 skrev: tir jan 10, 2023 2:53 pm
Chromeback skrev: tir jan 10, 2023 2:39 pm Så listen for menn er:

- Status
- Makt
- Ressurser
- Lønn
- Væremåte
- Kjekk, men trenger ikke være det, da går det i så fall under status igjen.

Og for kvinner:

- Være mellom 18 - 22 år.


Det er notert.

Lurer på hvorfor modne og reflektert kvinner ikke ønsker menn med slike syn.
Neste sommer når du går langs brygga enten der du bor eller på ferie så kan du ha det i bakhodet at makt, status og ressurser på ene siden har ingenting med attraktiviten mot unge damer på andre sida. Spesielt om du går forbi en luksusbåt. Som har mange mennesker ombord. Mest sannsynlig vil du se en gruppe velkledde voksne menn også vil du se et større antall attraktive damer gjerne 10-15 år yngre enn disse mennene. Om ikke mer. Mennene er 33-45 , damene er 20-28 ich. Jeg antar disse damene er med bare fordi de kan så mye om båt, har utmerked navigasjonssans og kontakter innad i båtmiljøet. Ingenting annet.
Det er fordi de er nek.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Maxus5 skrev: tir jan 10, 2023 2:02 pm
Chromeback skrev: tir jan 10, 2023 1:28 pm Noen menn er mer attraktive enn andre. Samme med kvinner.

Andre har trekk som gjør dem mer attraktive enn andre i form av feks humor og empati.

Hva er poenget med å måtte sette det i såpass teite kategorier som alpha, sigma osv?

Er man så usikker på seg selv at man må sette seg selv i en bås?

Kvinner er superattraktive som 22 åringer, i en alder der de har null ressurser, null kunnskap, penger og har generelt lite de skulle sagt.
Jeg har en datter i sterten av 20 årene. Og jeg kan på ingen måte tenke meg at å ha sex med en av hennes venner eller en i samme alderssegment. Det hadde aldri falt meg inn, selv om muligheten skulle dukke opp. De er rett og slett ikke aktuelle på det området lenger.
Når jeg var i sterten og midten av 20 årene derimot var de attraktive som bare det.
Nå vil jeg mye heller ha en på ca samme nivå i livet som meg selv. Det er langt mer attraktivt, man endrer preferanser og søker forskjellige ting i ulike faser av livet.

Men at unge kvinner i den alderen (22+-) har null ressurser, null kunnskap og lite de skulle sagt er rett og slett dumskap, og på grensen til sjåvinistisk.

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1584

Legg inn av Maxus5 »

Queenie skrev: tir jan 10, 2023 2:54 pm
Maxus5 skrev: tir jan 10, 2023 2:53 pm
Chromeback skrev: tir jan 10, 2023 2:39 pm Så listen for menn er:

- Status
- Makt
- Ressurser
- Lønn
- Væremåte
- Kjekk, men trenger ikke være det, da går det i så fall under status igjen.

Og for kvinner:

- Være mellom 18 - 22 år.


Det er notert.

Lurer på hvorfor modne og reflektert kvinner ikke ønsker menn med slike syn.
Neste sommer når du går langs brygga enten der du bor eller på ferie så kan du ha det i bakhodet at makt, status og ressurser på ene siden har ingenting med attraktiviten mot unge damer på andre sida. Spesielt om du går forbi en luksusbåt. Som har mange mennesker ombord. Mest sannsynlig vil du se en gruppe velkledde voksne menn også vil du se et større antall attraktive damer gjerne 10-15 år yngre enn disse mennene. Om ikke mer. Mennene er 33-45 , damene er 20-28 ich. Jeg antar disse damene er med bare fordi de kan så mye om båt, har utmerked navigasjonssans og kontakter innad i båtmiljøet. Ingenting annet.
Det er fordi de er nek.
Niks - Damene bruker den største verdiøkningen de har fått i livet. Seksuell markedsverdi. Da kan man være ung uten kunnskap, ressurser, kontakter eller noe å tilby materielt og likevel få tilgang til enorme ressurser skapt av menn. En mann i samme alder med samme bakgrunn vil stå bakerst i køen og være av null interesse for ressursterke mennesker. Damene er med fordi de er i den seksuelle toppalderen og da har de høyest attraktivitet og de får ta tilgang og innpass av menn med ressurser på områder de normalt måtte arbeidet knallhardt i årevis for å i det hele tatt ha drømmen om å oppnå.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Chromeback skrev: tir jan 10, 2023 2:39 pm Så listen for menn er:

- Status
- Makt
- Ressurser
- Lønn
- Væremåte
- Kjekk, men trenger ikke være det, da går det i så fall under status igjen.

Og for kvinner:

- Være mellom 18 - 22 år.


Det er notert.

Lurer på hvorfor modne og reflektert kvinner ikke ønsker menn med slike syn.
Av ren nysgjerrighet lurer jeg på om du i det hele tatt anerkjenner at mange av de tingene mennesket tiltrekkes av i dag handler om faktorer vi kan spore tilbake til evolusjon og overlevelse?

Dernest lurer jeg på om du mener at man kan overstyre dette ved sosialisering, for eksempel slik at dersom vi lærer jenter at lavere gutter/menn er like mye verdt som høyere menn, så vil man i fremtiden ikke se at kvinner har en svært sterk preferanse for høyere menn slik de har i dag?

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1584

Legg inn av Maxus5 »


Jeg har en datter i sterten av 20 årene. Og jeg kan på ingen måte tenke meg at å ha sex med en av hennes venner eller en i samme alderssegment. Det hadde aldri falt meg inn, selv om muligheten skulle dukke opp. De er rett og slett ikke aktuelle på det området lenger.
Når jeg var i sterten og midten av 20 årene derimot var de attraktive som bare det.
Nå vil jeg mye heller ha en på ca samme nivå i livet som meg selv. Det er langt mer attraktivt, man endrer preferanser og søker forskjellige ting i ulike faser av livet.

Men at unge kvinner i den alderen (22+-) har null ressurser, null kunnskap og lite de skulle sagt er rett og slett dumskap, og på grensen til sjåvinistisk.
For det første tror jeg ikke du er helt ærlig med deg selv. Se vekk fra datteren din og hennes venninder og si helt ærlig at en 24-25 år gammel dame ikke er attraktiv? Selv om jeg er lykkelig i mitt forhold så ser jeg jo på damer fordi og denne aldersgruppen er den peneste, den fasteste kroppen og mest attraktiv. Det er en grunn til det fordi dette er den mest fertile alderen og naturen er laget slik at menn skal se etter damer i den aldren . Jeg snakker ikke om forhold men om du hadde havnet på en øde øy med en 24 åring og en pakke kondomer så hadde du nok etter en stund vært lei av å spille bondesjakk i sanden du og.

Så har vi naturligvis en kultur og moral som forteller hva man ikke skal og bør gjøre. Men i bunn og grunn så ligger naturen og lokker.

Menn og kvinner på 22 år har normalt lite å tilby som viktige personer finner interessant. De færreste eier noe, de færreste har en særlig ansvarsfull jobb, de færreste har en bedrift, de færreste har fullført en utdannelse eller har erfaring. Det er fakta. Og at damene i denne alderen skal bli så interessante at velykkende, ressurssterke og viktige mennesker skal ønsker å ha de med når de normalt bare inviterer like velykkede ressursterke mannlige gjester bunner ut ene og alene i attraktivitet. Det er ikke sjåvinistisk i det hele tatt.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Maxus5 skrev: tir jan 10, 2023 3:00 pm
Queenie skrev: tir jan 10, 2023 2:54 pm
Maxus5 skrev: tir jan 10, 2023 2:53 pm

Neste sommer når du går langs brygga enten der du bor eller på ferie så kan du ha det i bakhodet at makt, status og ressurser på ene siden har ingenting med attraktiviten mot unge damer på andre sida. Spesielt om du går forbi en luksusbåt. Som har mange mennesker ombord. Mest sannsynlig vil du se en gruppe velkledde voksne menn også vil du se et større antall attraktive damer gjerne 10-15 år yngre enn disse mennene. Om ikke mer. Mennene er 33-45 , damene er 20-28 ich. Jeg antar disse damene er med bare fordi de kan så mye om båt, har utmerked navigasjonssans og kontakter innad i båtmiljøet. Ingenting annet.
Det er fordi de er nek.
Niks - Damene bruker den største verdiøkningen de har fått i livet. Seksuell markedsverdi. Da kan man være ung uten kunnskap, ressurser, kontakter eller noe å tilby materielt og likevel få tilgang til enorme ressurser skapt av menn. En mann i samme alder med samme bakgrunn vil stå bakerst i køen og være av null interesse for ressursterke mennesker. Damene er med fordi de er i den seksuelle toppalderen og da har de høyest attraktivitet og de får ta tilgang og innpass av menn med ressurser på områder de normalt måtte arbeidet knallhardt i årevis for å i det hele tatt ha drømmen om å oppnå.
Så kvinner mellom 20-28 er uten ressurser kontakter kunnskap eller noe materielt å tilby. Men vil ligge seg til deltagelse eldre menns overlegne ressursbank. Leser du hva du selv skriver?
Herregud for et forkvaklet syn.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Maxus5 skrev: tir jan 10, 2023 3:00 pm
Queenie skrev: tir jan 10, 2023 2:54 pm
Maxus5 skrev: tir jan 10, 2023 2:53 pm

Neste sommer når du går langs brygga enten der du bor eller på ferie så kan du ha det i bakhodet at makt, status og ressurser på ene siden har ingenting med attraktiviten mot unge damer på andre sida. Spesielt om du går forbi en luksusbåt. Som har mange mennesker ombord. Mest sannsynlig vil du se en gruppe velkledde voksne menn også vil du se et større antall attraktive damer gjerne 10-15 år yngre enn disse mennene. Om ikke mer. Mennene er 33-45 , damene er 20-28 ich. Jeg antar disse damene er med bare fordi de kan så mye om båt, har utmerked navigasjonssans og kontakter innad i båtmiljøet. Ingenting annet.
Det er fordi de er nek.
Niks - Damene bruker den største verdiøkningen de har fått i livet. Seksuell markedsverdi. Da kan man være ung uten kunnskap, ressurser, kontakter eller noe å tilby materielt og likevel få tilgang til enorme ressurser skapt av menn. En mann i samme alder med samme bakgrunn vil stå bakerst i køen og være av null interesse for ressursterke mennesker. Damene er med fordi de er i den seksuelle toppalderen og da har de høyest attraktivitet og de får ta tilgang og innpass av menn med ressurser på områder de normalt måtte arbeidet knallhardt i årevis for å i det hele tatt ha drømmen om å oppnå.
Jeg er fullt klar over at vi er forskjellige, men selv om man er 20 år og kan ligge med 100 forskjellige menn hver dag så er det altså ikke det alle ønsker ;) Å bare være et trofé er helt uinteressant, man ønsker en nær, intim og givende relasjon med en helt spesiell kjemi. Biologien vår er som den er, men kvinners overlevelse avhenger ikke lenger av menn. Vi trenger dere likevel, bare ikke på samme måte.

Og jo, slike kvinner er nek.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»