Andrew Tate er pågrepet i Romania!!

Svar
Henningsen

Re: Andrew Tate er pågrepet i Romania!!

Legg inn av Henningsen »

Knaberaps skrev: tir jan 10, 2023 4:31 pm
Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 4:20 pm Jeg vil si det kommer an på alderen deres. En 12 åring og en 26åring er vel ikke akkurat ok? Men en 50 åring med en på 64 er vel ikke noe å stusse over.
Men du hevdet at man får flere preferanser i løpet av live, ikke endrer dem.
Er det en påstand som kan underbygges. Eller er det din subjektive mening.
Må du vær grei. Vi snakker ikke om overgrep her. Hvorfor ikke bare slå på stortromma å si en 18 åring og en 4 åring? Slike overdrivelser gir ikke debatten noe som helst. Og jeg som mann som holder meg mye til jevnaldrende vet godt at man mer enn gjerne kikker ekstra på en f.eks. 20 åring som kommer spradende. I tillegg så snur man seg også etter jevnaldrende hvis formene tilsier det, noe man ikke ville gjort som 20 åring. Hvis man ikke hadde en slags fetsih for godt eldre damer da.

Preferansene har altså blitt flere. Jeg var 36 da jeg sjekket opp min nåværende på en pub, som da var 21. Full klaff, og det er det også nå, 15 år senere. Er det creepy for din moral?
Eksempelet var naturligvis veldig satt på spissen.

Forøvrig er vi litt inne på det som ble diskutert litt tidligere i tråden.

Men jeg tror ikke på premisset ditt om at man bare får flere preferanser. Motbevis meg gjerne
Når jeg var 17 og 18 så var min seksuelle preferanse jenter på 17 og 18.
Det er ikke en preferanse jeg har lenger.

Hva gjelder kona di og deg så håper jeg dere er glade og fornøyde med hverandre. Det virker jo sånn, siden dere har vært gift en stund. Jeg har også en yngre kone, og vi har det flott sammen. Men jeg har helt andre forventninger og preferanser til et forhold nå enn for 20 år siden. De preferansene jeg hadde da har jeg ikke lenger.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 4:49 pm Men jeg tror ikke på premisset ditt om at man bare får flere preferanser. Motbevis meg gjerne
Når jeg var 17 og 18 så var min seksuelle preferanse jenter på 17 og 18.
Det er ikke en preferanse jeg har lenger.
Minte meg litt om denne :lol:


Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 4:49 pm Men jeg tror ikke på premisset ditt om at man bare får flere preferanser. Motbevis meg gjerne
Når jeg var 17 og 18 så var min seksuelle preferanse jenter på 17 og 18.
Det er ikke en preferanse jeg har lenger.

Hva gjelder kona di og deg så håper jeg dere er glade og fornøyde med hverandre. Det virker jo sånn, siden dere har vært gift en stund.
Vi er ikke gift, men likevel glad og fornøyd. Men det virker da særDELes kjedelig å være 17 - 18 år og ha preferanse til 17 - 18 åringer. Du kunne f.eks. ikke som 17 åring tenne på ei på 19 eller 20? Mine preferanser i dag spenner seg over et temmelig stort aldersregister, både opp og ned, men mest nedover. Går det et visst antall år oppover, så skal hun jaggu se bra ut. Viktig er det også at man deler de samme seksuelle preferansene.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Knaberaps skrev: tir jan 10, 2023 4:57 pm
Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 4:49 pm Men jeg tror ikke på premisset ditt om at man bare får flere preferanser. Motbevis meg gjerne
Når jeg var 17 og 18 så var min seksuelle preferanse jenter på 17 og 18.
Det er ikke en preferanse jeg har lenger.

Hva gjelder kona di og deg så håper jeg dere er glade og fornøyde med hverandre. Det virker jo sånn, siden dere har vært gift en stund.
Vi er ikke gift, men likevel glad og fornøyd. Men det virker da særDELes kjedelig å være 17 - 18 år og ha preferanse til 17 - 18 åringer. Du kunne f.eks. ikke som 17 åring tenne på ei på 19 eller 20? Mine preferanser i dag spenner seg over et temmelig stort aldersregister, både opp og ned, men mest nedover. Går det et visst antall år oppover, så skal hun jaggu se bra ut. Viktig er det også at man deler de samme seksuelle preferansene.
Jo, som 17 åring var jeg sammen med ei på 21. Husker at jeg syntes hun var litt gammel da he he he. Men eldre og erfaren og småvill osv. Det var mye morro det.
Ellers er jeg enig i at det er et aldersspenn. Når jeg giftet meg så hadde jeg tenkt kona mi var gammel som hun er nå. Men sånn er det ikke lenger. Er ikke så mange eldre som kunne være aktuelt, men et par.
Preferanser er viktig både i sex, men også i det relasjonelle. Man må være litt 'på samme sted i livet' for å holde relasjonen ved like

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Centrist skrev: tir jan 10, 2023 4:23 pm Dette er en krisetråd.

Merker man blir dummere for hvert innlegg man leser.
Menn som er trygge på sin egen maskulinitet, har ikke behov for å "bevise" noe som helst gjennom "studier" og annet tull og tøys man leser om her i denne tråden. Mye rart her, men må jo le også da :)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: tir jan 10, 2023 1:54 pm
Chromeback skrev: tir jan 10, 2023 1:28 pm Noen menn er mer attraktive enn andre. Samme med kvinner.

Andre har trekk som gjør dem mer attraktive enn andre i form av feks humor og empati.

Hva er poenget med å måtte sette det i såpass teite kategorier som alpha, sigma osv?

Er man så usikker på seg selv at man må sette seg selv i en bås?
Verste er at Alpha,Sigma og Beta ikke engang er det latterligste, hans oppheng i Top-G's! og Brookies er om mulig enda mer latterlig.
Haha ja ikke minst….

Nitrist at så mange reelt ser opp til han og hans likesinnede, ser jo bare hvordan unge gutter florerer rundt BarisBreivik her hjemme på berget også.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tate har fått anken sin avslått i følge Reuters.

https://www.vg.no/rampelys/i/O8E3jb/reu ... tsfengslet

OrmenLange
Innlegg: 1814

Legg inn av OrmenLange »

Andrew Tate forblir varetektsfengslet

Myndighetene begrunner varetektsfengslingen med unndragelsesfare, og frykter Tate-brødrene vil «forlate Romania og besette seg i et land uten utleveringsavtale».

Høres ikke urimelig ut.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

OrmenLange skrev: tir jan 10, 2023 9:22 pm Andrew Tate forblir varetektsfengslet

Myndighetene begrunner varetektsfengslingen med unndragelsesfare, og frykter Tate-brødrene vil «forlate Romania og besette seg i et land uten utleveringsavtale».

Høres ikke urimelig ut.
Det hadde jo ikke vært første gangen de rømmer for å unngå straff, så greit begrunnet det.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Tjaaah skrev: tir jan 10, 2023 4:09 pm
Hva er det som skiller mennesker fra dyr?
Langt mindre enn du antakelig tror.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: tir jan 10, 2023 10:21 pm
Tjaaah skrev: tir jan 10, 2023 4:09 pm
Hva er det som skiller mennesker fra dyr?
Langt mindre enn du antakelig tror.
Men hva er det?

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Chromeback skrev: tir jan 10, 2023 9:21 pm Tate har fått anken sin avslått i følge Reuters.

https://www.vg.no/rampelys/i/O8E3jb/reu ... tsfengslet
Har du ikke fått med deg at hele saken bare er en hoax?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Bilde

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Texas_John skrev: tir jan 10, 2023 10:24 pm
Chromeback skrev: tir jan 10, 2023 9:21 pm Tate har fått anken sin avslått i følge Reuters.

https://www.vg.no/rampelys/i/O8E3jb/reu ... tsfengslet
Har du ikke fått med deg at hele saken bare er en hoax?
Litt som at Donald egentlig vant valget i 2020 mener du ?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hvis man skulle tro på alt på nettet har jo Tate kreft også.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Haha, se der ja.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Texas_John skrev: tir jan 10, 2023 10:21 pm
Tjaaah skrev: tir jan 10, 2023 4:09 pm
Hva er det som skiller mennesker fra dyr?
Langt mindre enn du antakelig tror.
Du aner ikke?

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Chromeback skrev: tir jan 10, 2023 11:22 pm Hvis man skulle tro på alt på nettet har jo Tate kreft også.
Hvorfor skulle jeg linke til noe som ikke er reelt?

Antena Group er romanias største uavhengige nyhetshus.

Antena Observator er nyhetshjemmesiden deres.

Her er artikkelen på rumensk: https://observatornews.ro/amp/eveniment ... 06313.html


Her er artikkelen oversatt med google translate: https://observatornews-ro.translate.goo ... r_pto=wapp

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Andrew Tate er det på godt norsk kaller en liten bitch og han fortjener all dritten han kan få. En slags mannlig utgave ap sofie elise bare myntet på unge usikre gutter

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Tjaaah skrev: tir jan 10, 2023 11:30 pm
Texas_John skrev: tir jan 10, 2023 10:21 pm
Tjaaah skrev: tir jan 10, 2023 4:09 pm
Hva er det som skiller mennesker fra dyr?
Langt mindre enn du antakelig tror.
Du aner ikke?
Alle mennesker har primalinstinkter. Men i motsetning til dyr så er vi oppfostrede med sosiale normer med hva som er rett og hva som er galt, dermed så lærer vi og kontrollere oss, og befatte oss etter de reglene og normene samfunnet krever for å være et vanlig fungerende menneske

Det var noe annet f,eks vikingtiden da drap og voldtekter var en del av verdensbildet

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Så ikke så smilende ut på vei ut av rettslokalet den hakeløse taperen. Tipper han skal få erfare rumensk fengsel, og der tror jeg ikke det er mye luksus. Nå med all denne mediedekningen kan han også bare drømme om å lykkes med korrupsjon. Jeg tror han kan glede seg over en 5-6 år i fengsel.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Texas_John skrev: tir jan 10, 2023 10:24 pm
Chromeback skrev: tir jan 10, 2023 9:21 pm Tate har fått anken sin avslått i følge Reuters.

https://www.vg.no/rampelys/i/O8E3jb/reu ... tsfengslet
Har du ikke fått med deg at hele saken bare er en hoax?
Det hjelper ikke om horemammaen sier at jentene var frie og var med på festen.

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1584

Legg inn av Maxus5 »


Jo, som 17 åring var jeg sammen med ei på 21. Husker at jeg syntes hun var litt gammel da he he he. Men eldre og erfaren og småvill osv. Det var mye morro det.
Ellers er jeg enig i at det er et aldersspenn. Når jeg giftet meg så hadde jeg tenkt kona mi var gammel som hun er nå. Men sånn er det ikke lenger. Er ikke så mange eldre som kunne være aktuelt, men et par.
Preferanser er viktig både i sex, men også i det relasjonelle. Man må være litt 'på samme sted i livet' for å holde relasjonen ved like
I verden er vel i snitt de fleste par slik at mannen er 4,xx år eldre enn dama. Da snakker vi gifte par. Også er som sagt årene annerledes etter hvor man er i livet. 16 år og 18 år er større aldersforskjell enn 28 og 30 år selv om i tid er det likt. For damer er det ofte gunstig med litt eldre mann pga de da ofte tar med seg mer livserfaring, har mer orden på livet, bedre økonomi etc . Statistisk sett blir man bedre stilt med årene. For menns del så må en kvinne være i fertil alder dersom man ønsker barn. Så er man 40 år gammel mann og ønsker barn så er ikke en 40 år gammel dame et godt valg. Da er det ikke mange egg igjen og sjansen for gravidet er liten og risikabel. Statistisk sett. Man kan bli gravid i 40årene også men man jobber da mot sannsynligheten,. For å være sikker på å få barn må en 40 år gammel mann da gå så langt ned i 30årene som mulig i valg av partner.
Tar man en Petter Pilgaard og gifter seg med en kvinne som er over 50 så blir det ingen barn.

Seksualiten drar oss mot fertile damer også har vi vett,forstand, hensyn til samfunn og omgivelsene, kultur og tradisjoner som dytter i andre retningen. Og alt etter hvor mottakelig du er opp i dette , samt hvilke utvalg og alternativer du har på datingfronten avgjør til sist hvor du havner i valg av partner.
Som alt annet i livet så er det mye man kunne hatt lyst på som gjør mer skade på sikt enn det gjør godt. Derfor er evnen til å si nei, tenke seg om og tenke langsiktig en god egenskap som de som mesterer den godt er som regel de som kommer best ut i det meste i livet.

Moist

Legg inn av Moist »

Maxus5 skrev: ons jan 11, 2023 9:36 am Da er det ikke mange egg igjen og sjansen for gravidet er liten og risikabel. Statistisk sett. Man kan bli gravid i 40årene også men man jobber da mot sannsynligheten,. For å være sikker på å få barn må en 40 år gammel mann da gå så langt ned i 30årene som mulig i valg av partner.
Altså, dette er som vanlig sterkt overdrevet. i alle år har forskningen sagt at risikoen for misdannelser når man føder barn etter 40 år dobler seg! Dramatisk ikke sant? Men det er tross alt bare fra 2% til 3,9%...

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1584

Legg inn av Maxus5 »

Moist skrev: ons jan 11, 2023 9:41 am
Maxus5 skrev: ons jan 11, 2023 9:36 am Da er det ikke mange egg igjen og sjansen for gravidet er liten og risikabel. Statistisk sett. Man kan bli gravid i 40årene også men man jobber da mot sannsynligheten,. For å være sikker på å få barn må en 40 år gammel mann da gå så langt ned i 30årene som mulig i valg av partner.
Altså, dette er som vanlig sterkt overdrevet. i alle år har forskningen sagt at risikoen for misdannelser når man føder barn etter 40 år dobler seg! Dramatisk ikke sant? Men det er tross alt bare fra 2% til 3,9%...
Den største utfordringen er at du blir født med ett sett egg. Og dette antallet dropper dag for dag. Når du er passerer 30 så har du ikke mer enn 10-15 % igjen av det du hadde når du var 18. Mot 40 årsalderen har du ikke igjen mer en 2-3 % på det beste. Sjansen for å bli gravid er derfor lavere i 30årene enn i 20 årene. og svært vanskelig i 40 årene.

Moist

Legg inn av Moist »

Maxus5 skrev: ons jan 11, 2023 9:58 am
Moist skrev: ons jan 11, 2023 9:41 am
Maxus5 skrev: ons jan 11, 2023 9:36 am Da er det ikke mange egg igjen og sjansen for gravidet er liten og risikabel. Statistisk sett. Man kan bli gravid i 40årene også men man jobber da mot sannsynligheten,. For å være sikker på å få barn må en 40 år gammel mann da gå så langt ned i 30årene som mulig i valg av partner.
Altså, dette er som vanlig sterkt overdrevet. i alle år har forskningen sagt at risikoen for misdannelser når man føder barn etter 40 år dobler seg! Dramatisk ikke sant? Men det er tross alt bare fra 2% til 3,9%...
Den største utfordringen er at du blir født med ett sett egg. Og dette antallet dropper dag for dag. Når du er passerer 30 så har du ikke mer enn 10-15 % igjen av det du hadde når du var 18. Mot 40 årsalderen har du ikke igjen mer en 2-3 % på det beste. Sjansen for å bli gravid er derfor lavere i 30årene enn i 20 årene. og svært vanskelig i 40 årene.
Og utgangspunktet i når man er i 20 årene er fortsatt ikke mer enn rundt 20-25%

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

B.O.B. skrev: ons jan 11, 2023 7:00 am
Texas_John skrev: tir jan 10, 2023 10:24 pm
Chromeback skrev: tir jan 10, 2023 9:21 pm Tate har fått anken sin avslått i følge Reuters.

https://www.vg.no/rampelys/i/O8E3jb/reu ... tsfengslet
Har du ikke fått med deg at hele saken bare er en hoax?
Det hjelper ikke om horemammaen sier at jentene var frie og var med på festen.
Det hjelper selvsagt at to av sakens påståtte ofre, jenter som beviselig levde i huset, uttaler til en av Romanias største TV-kanaler at hele siktelsen er basert på feil og løgn.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 3:11 pm At du er et creep som sikler etter alt for unge jenter betyr ikke at alle andre gjør det samme. Jeg kunne aldri vurdert å ha sex med en jeg kunne vært faren til.
De fleste oppgående menn oppe i årene vil ha vokst på seg andre preferanser i løpet av livet.
Heldigvis
Interessant at hvorvidt du kunne vært vedkommendes far er så avgjørende for deg, og ikke hvorvidt du rent faktisk er det.

pava

Legg inn av pava »

Tenk å være en voksen person som sitter på nett og forsvarer Andrew Tate.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Texas_John skrev: ons jan 11, 2023 10:31 am
B.O.B. skrev: ons jan 11, 2023 7:00 am
Texas_John skrev: tir jan 10, 2023 10:24 pm
Har du ikke fått med deg at hele saken bare er en hoax?
Det hjelper ikke om horemammaen sier at jentene var frie og var med på festen.
Det hjelper selvsagt at to av sakens påståtte ofre, jenter som beviselig levde i huset, uttaler til en av Romanias største TV-kanaler at hele siktelsen er basert på feil og løgn.
Ekspert på justis også?

hva er det du ikke kan? bortsett fra og holde deg saklig :D

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»