Alle mot alle

Svar
DoktorS

Re: Alle mot alle

Legg inn av DoktorS »

sexxes skrev: tir okt 25, 2022 11:01 pm
Elgen skrev: man okt 24, 2022 9:32 pm
netrebske skrev: man okt 24, 2022 7:55 pm Mye skrål fra Hasse og Marlene, men 15 av 15 er en imponerende start. Ser dog ut til at Marlene ryker på dager i februar i jernteppet..
Man skulle jo tro at disse var nok mediavante og bevisste på at den oppførselen bare er irriterende for folk i studio og for oss seere.
Synes det er befriende med litt utagerende oppførsel.
Tror de fleste som ser dette programmet er uenig i dette. Folk som er opptatt av quiz og samfunnsspørsmål setter lite pris på halloi av den typen. Det finnes allerede nok av i andre programmer...

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Synes det er herlig med disse jubelutbruddene til Hasse Hope og makkeren 😀

Dog ble det litt i overkant i det siste programmet de var med i: det kan jeg være enig i.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

DoktorS skrev: ons okt 26, 2022 1:23 pm
sexxes skrev: tir okt 25, 2022 11:01 pm
Elgen skrev: man okt 24, 2022 9:32 pm

Man skulle jo tro at disse var nok mediavante og bevisste på at den oppførselen bare er irriterende for folk i studio og for oss seere.
Synes det er befriende med litt utagerende oppførsel.
Tror de fleste som ser dette programmet er uenig i dette. Folk som er opptatt av quiz og samfunnsspørsmål setter lite pris på halloi av den typen. Det finnes allerede nok av i andre programmer...
Ok, ser på dette mer som underholdning enn et kunnskapsprogram.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

JODDEMM skrev: ons okt 26, 2022 1:27 pm Synes det er herlig med disse jubelutbruddene til Hasse Hope og makkeren 😀

Dog ble det litt i overkant i det siste programmet de var med i: det kan jeg være enig i.
Har ikke reagert på det før denne episoden så "litt i overkant" er nok meget presist ;)

vidar

Legg inn av vidar »

Dette konseptet ville vært interessant med kunnskapsrike deltakere og ingen fjolling.

Thklinge

Legg inn av Thklinge »

Gøy at det er tilbake, skal følge med.

Helt utrolig hvor avsindig mye bedre programmet ble da de kastet ut den helt ubrukelige dama Else Koss Furuseth og erstattet henne med Solveig Kloppen.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

vidar skrev: ons okt 26, 2022 11:13 pm Dette konseptet ville vært interessant med kunnskapsrike deltakere og ingen fjolling.
Slik som Kontrapunkt?
► Show Spoiler

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Thklinge skrev: tor okt 27, 2022 12:34 am Gøy at det er tilbake, skal følge med.

Helt utrolig hvor avsindig mye bedre programmet ble da de kastet ut den helt ubrukelige dama Else Koss Furuseth og erstattet henne med Solveig Kloppen.
Ikke EKF, Henriette Steenstrup var programleder sammen med Jon Almaas før Solveig Kloppen overtok

Bilde

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Elgen skrev: tor okt 27, 2022 1:01 am
vidar skrev: ons okt 26, 2022 11:13 pm Dette konseptet ville vært interessant med kunnskapsrike deltakere og ingen fjolling.
Slik som Kontrapunkt?
► Show Spoiler
Pussig nok det første programmet som slo meg når noen tydeligvis ville ha mer seriøsitet. Elsket jo Kontrapunkt når jeg var liten (så tydeligvis på det mens jeg var i barnehagealder), men nå som man er eldre er det greit med litt mindre seriøsitet.

Ellers ikke rart noen blander Else Kåss Furuseth og Henriette Steenstrup. De er jo kliss like 😀

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

sexxes skrev: tor okt 27, 2022 8:07 am
Elgen skrev: tor okt 27, 2022 1:01 am
vidar skrev: ons okt 26, 2022 11:13 pm Dette konseptet ville vært interessant med kunnskapsrike deltakere og ingen fjolling.
Slik som Kontrapunkt?
► Show Spoiler
Pussig nok det første programmet som slo meg når noen tydeligvis ville ha mer seriøsitet. Elsket jo Kontrapunkt når jeg var liten (så tydeligvis på det mens jeg var i barnehagealder), men nå som man er eldre er det greit med litt mindre seriøsitet.

Ellers ikke rart noen blander Else Kåss Furuseth og Henriette Steenstrup. De er jo kliss like 😀
Nei, det er de ikke.

https://www.seher.no/kjendis/henriette- ... g/64119352

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

oddvar_kjempebra skrev: tor okt 27, 2022 8:10 am
sexxes skrev: tor okt 27, 2022 8:07 am
Elgen skrev: tor okt 27, 2022 1:01 am

Slik som Kontrapunkt?
► Show Spoiler
Pussig nok det første programmet som slo meg når noen tydeligvis ville ha mer seriøsitet. Elsket jo Kontrapunkt når jeg var liten (så tydeligvis på det mens jeg var i barnehagealder), men nå som man er eldre er det greit med litt mindre seriøsitet.

Ellers ikke rart noen blander Else Kåss Furuseth og Henriette Steenstrup. De er jo kliss like 😀
Nei, det er de ikke.

https://www.seher.no/kjendis/henriette- ... g/64119352
Det er jo faktisk ingenting med dem som ligner heller.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Steenstrup er morsom og skikkelig. Kåss er bare plum, umorsom og gidder ikke en gang forsøke å snakke reint og tydelig. Et mysterium at hun har eget talkshow på NRK. Selv Christian Strand ville vært bedre.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Hasse Hope som fullstendig idiot - ødelegge et fint program med brøling. Han overgår jo han fjollete marokkaneren i tåpeligheter. Veldig usympatiske deltaker som bare fjoller bort uvitenhet og roper høyest mulig finnes det mer enn nok av i andre programmer.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Ble litt mye gauling i kveld

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Thklinge skrev: tor okt 27, 2022 12:34 am Gøy at det er tilbake, skal følge med.

Helt utrolig hvor avsindig mye bedre programmet ble da de kastet ut den helt ubrukelige dama Else Koss Furuseth og erstattet henne med Solveig Kloppen.
Hvlodan er det mulig å forveksle Stenstrrups klare røst med Kåss med sin elendige diksjon?
Synes programet ble noe forringet av bytte til Kloppen, som spessielt i under presure ofte blir velndig sjuskeste og utydelig i røsten.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Mer skriking av Hasse og Marlene i kveld :roll: :roll:

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Elgen skrev: man okt 31, 2022 9:21 pm Mer skriking av Hasse og Marlene i kveld :roll: :roll:
Men det virker jo, semiklare nå ;)
Taktisk bommert å velge Dag igjen under presure da Christopher er bedre der.

Mia

Legg inn av Mia »

netrebske skrev: tir nov 08, 2022 9:14 pm
Elgen skrev: man okt 31, 2022 9:21 pm Mer skriking av Hasse og Marlene i kveld :roll: :roll:
Men det virker jo, semiklare nå ;)
Taktisk bommert å velge Dag igjen under presure da Christopher er bedre der.
Er det noe dem selv kan velge da? Trodde dem måtte bytte på jeg.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Mia skrev: ons nov 09, 2022 8:46 am
netrebske skrev: tir nov 08, 2022 9:14 pm
Elgen skrev: man okt 31, 2022 9:21 pm Mer skriking av Hasse og Marlene i kveld :roll: :roll:
Men det virker jo, semiklare nå ;)
Taktisk bommert å velge Dag igjen under presure da Christopher er bedre der.
Er det noe dem selv kan velge da? Trodde dem måtte bytte på jeg.
Dag har vært der flere ganger. Jan Thomas har i alle fall ikke vært mer enn en gang. Var kun den sesongen de hadde dobbel finale de begge måtte i ilden i under presure.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Elgen skrev: man okt 31, 2022 9:21 pm Mer skriking av Hasse og Marlene i kveld :roll: :roll:
Ja, der sa du det :) Slitsomme greier.

kibby

Legg inn av kibby »

Begynte å se dette programmet i romjula på grunn av julespesialene. Så gøy. Men sååå mange episoder i hver sesong. Gosj. Syns Solveig Kloppen er bedre enn Henriette Steenstrup. I hvert fall i julespesialene. Ikke kommet lenger enn sesong 3, og der er fortsatt Steenstrup med.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

To tråder nå ja
Fiffig!

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Elgen skrev: tir jan 10, 2023 9:28 pm To tråder nå ja
Fiffig!
Da lager jeg en ny.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»