Hvilken film så du sist?

Svar
Corvus

Re: Hvilken film så du sist?

Legg inn av Corvus »

Licorice Pizza.
Fin nostalgisk feelgood film. Sjelden type film.
8/10

SirJames

Legg inn av SirJames »

Machine_Head skrev: man aug 22, 2022 5:33 pm Jeg begynte å se De Uskyldige igår, men den var jaggu meg langt mer ubehagelig og dyster å se på enn jeg trodde, så det var ikke riktig film å kose meg med siste kveld av ferien. Den virket utvilsomt spennende, så skal komme tilbake til den så fort jeg kan.
Har du sett denne nå?

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

SirJames skrev: søn jan 08, 2023 4:55 pm
Machine_Head skrev: man aug 22, 2022 5:33 pm Jeg begynte å se De Uskyldige igår, men den var jaggu meg langt mer ubehagelig og dyster å se på enn jeg trodde, så det var ikke riktig film å kose meg med siste kveld av ferien. Den virket utvilsomt spennende, så skal komme tilbake til den så fort jeg kan.
Har du sett denne nå?
Det har jeg faktisk ikke, gått helt i glemmeboka :lol: Må gjøres asap! Godt du husker på meg❤️

SirJames

Legg inn av SirJames »

Machine_Head skrev: man jan 09, 2023 12:00 am
SirJames skrev: søn jan 08, 2023 4:55 pm
Machine_Head skrev: man aug 22, 2022 5:33 pm Jeg begynte å se De Uskyldige igår, men den var jaggu meg langt mer ubehagelig og dyster å se på enn jeg trodde, så det var ikke riktig film å kose meg med siste kveld av ferien. Den virket utvilsomt spennende, så skal komme tilbake til den så fort jeg kan.
Har du sett denne nå?
Det har jeg faktisk ikke, gått helt i glemmeboka :lol: Må gjøres asap! Godt du husker på meg❤️
Vurderer den selv, men venter til din vurdering er publisert 8-)

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

trønderen skrev: søn jan 08, 2023 12:42 am
GatlingGun skrev: lør jan 07, 2023 7:26 pm Starter på Pale blue eye nå.

Netflix, C. Bale.
Hva ble dommen? Jeg så den her om dagen og syntes den ble litt for langdryg. 6/10.
Slow burner ja..men liker konseptet med en politimann/etterforsker som kommer til et lite sted/landsby/småby..for å etterforske mord. Tror jeg ender på samme karakter som deg.

Helloween

Legg inn av Helloween »

John Garfield skrev: fre jan 06, 2023 10:32 pm
Elgen skrev: fre jan 06, 2023 1:19 am The Whistle at Eaton Falls (1951)

I rollene: Lloyd Brdges, Ernest Borgnine, Dorothy Gish og Murray Hamilton bl.a Regi: Robert Siodmak

Kom over denne på en liste og fikk lyst til å se den. Handler om en arbeiderkonflikt på en fabrikk i en småby der alle er avhengig av hverandre og der fagforening og gammelt vennskap settes på prøve.
Enkelt fortalt og Lloyd Brdges er god i hovedrollen. Gir den 7/10
Kunne kanskje vært en ide for egen tråd det med arbeidslivet? Har sett en god del filmer med Bridges og Leslie Nielsen fra 40 og 50 tallet, men ingenting der som tilsa at de to muntre herrer skulle ende opp som to av 80 og 90 tallets største filmkomikere..En av Dorothy Gish siste filmer, hun og søsteren Lillian kom inn i filmbransjen på 1910 tallet via deres gode venninne, legendariske Mary Pickford. Lillian er en av de som har vært lengst i bransjen med rundt regnet 75 år som skuespiller!
Det har blitt bestemt at all filmdiskusjon skal foregå i denne tråden og ikke i egne tråder som er vanlig i alle andre forum. Det skrives mye bra om film i denne tråden, men vips så kommer det ny side og innlegget blir aldri lest igjen. Man har en interessant diskusjon om Gudfaren vs Goodfellas, oj der var det plutselig Politiskolen som skulle diskuteres. Det ligger mye gull begravd her som ikke er bump bart i fremtiden som en individuell tråd ville vært. Men sånn er det ,fremover kommer jeg selv til å bidra med mye Politiskolen og Alene hjemme anmeldelser hvis jeg ser noen prøver på seriøs diskusjon i denne tråden.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Helloween skrev: tir jan 10, 2023 6:54 am
John Garfield skrev: fre jan 06, 2023 10:32 pm
Elgen skrev: fre jan 06, 2023 1:19 am The Whistle at Eaton Falls (1951)

I rollene: Lloyd Brdges, Ernest Borgnine, Dorothy Gish og Murray Hamilton bl.a Regi: Robert Siodmak

Kom over denne på en liste og fikk lyst til å se den. Handler om en arbeiderkonflikt på en fabrikk i en småby der alle er avhengig av hverandre og der fagforening og gammelt vennskap settes på prøve.
Enkelt fortalt og Lloyd Brdges er god i hovedrollen. Gir den 7/10
Kunne kanskje vært en ide for egen tråd det med arbeidslivet? Har sett en god del filmer med Bridges og Leslie Nielsen fra 40 og 50 tallet, men ingenting der som tilsa at de to muntre herrer skulle ende opp som to av 80 og 90 tallets største filmkomikere..En av Dorothy Gish siste filmer, hun og søsteren Lillian kom inn i filmbransjen på 1910 tallet via deres gode venninne, legendariske Mary Pickford. Lillian er en av de som har vært lengst i bransjen med rundt regnet 75 år som skuespiller!
Det har blitt bestemt at all filmdiskusjon skal foregå i denne tråden og ikke i egne tråder som er vanlig i alle andre forum. Det skrives mye bra om film i denne tråden, men vips så kommer det ny side og innlegget blir aldri lest igjen. Man har en interessant diskusjon om Gudfaren vs Goodfellas, oj der var det plutselig Politiskolen som skulle diskuteres. Det ligger mye gull begravd her som ikke er bump bart i fremtiden som en individuell tråd ville vært. Men sånn er det ,fremover kommer jeg selv til å bidra med mye Politiskolen og Alene hjemme anmeldelser hvis jeg ser noen prøver på seriøs diskusjon i denne tråden.
Dramatisk! Gleder meg til anmeldelser fra deg, har ikke sett noe av det tidligere.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Machine_Head skrev: tir jan 10, 2023 7:16 am
Helloween skrev: tir jan 10, 2023 6:54 am
John Garfield skrev: fre jan 06, 2023 10:32 pm

Kunne kanskje vært en ide for egen tråd det med arbeidslivet? Har sett en god del filmer med Bridges og Leslie Nielsen fra 40 og 50 tallet, men ingenting der som tilsa at de to muntre herrer skulle ende opp som to av 80 og 90 tallets største filmkomikere..En av Dorothy Gish siste filmer, hun og søsteren Lillian kom inn i filmbransjen på 1910 tallet via deres gode venninne, legendariske Mary Pickford. Lillian er en av de som har vært lengst i bransjen med rundt regnet 75 år som skuespiller!
Det har blitt bestemt at all filmdiskusjon skal foregå i denne tråden og ikke i egne tråder som er vanlig i alle andre forum. Det skrives mye bra om film i denne tråden, men vips så kommer det ny side og innlegget blir aldri lest igjen. Man har en interessant diskusjon om Gudfaren vs Goodfellas, oj der var det plutselig Politiskolen som skulle diskuteres. Det ligger mye gull begravd her som ikke er bump bart i fremtiden som en individuell tråd ville vært. Men sånn er det ,fremover kommer jeg selv til å bidra med mye Politiskolen og Alene hjemme anmeldelser hvis jeg ser noen prøver på seriøs diskusjon i denne tråden.
Dramatisk! Gleder meg til anmeldelser fra deg, har ikke sett noe av det tidligere.
Bare til å overse

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Bilde
Tammy and the T-Rex (1994) av Stewart Raffill

"Is that really you in there? Oh Michael, what have they done to you!"

Når den voldelige psyko-ekskjæresten til Tammy (Denise Richards) får nyss om at hans tidligere utkårede har ei ny type på gang, bikker det dramatiske trekantdramaet over i en hevnfull og ond spøk, hvor Tammys nye flamme (Paul Walker) ender opp som livstruende skadet.
Håpet henger så i ei tynn tråd for det nyforelskede unge paret. Men "redningen" ankommer, i det den meget tvilsomme Doktor Wachenstein (Terry Kiser), slår til med ideen om å putte den uskadde hjernen til pasienten, inn i kroppen til en mekanisk dinosaur.


Veldig glad man omsider fikk kjøpt inn og sett denne artige og veldig underholdende b-filmen, som en ikke hadde hørt om før for knapt et par år tilbake, men i følge regissør Stewart Raffill, har filmen funnet et helt nytt publikum, mye grunnet Youtube og det med at enkelte glemte filmperler får ei ny mulighet i å nå ut til en ny generasjon med b-film elskere.

Blu-ray utgave til 101 Films er meget god, der bilde og lydkvalitet er upåklagelig, og artig bonus materiale, der Raffill forklarte at de hadde knapt med budsjett eller tid på seg, men hvor alt bare likevel lot seg gjøre, litt etter litt, og hvor bitene til slutt falt på plass, på ei måte som tvilsomt ville vært mulig å få gjennomført i dag.

Regissøren og produsent kona hans, fikk nyss om at ei Tyrannosaurus Rex mekanisk robot fra Sør-Amerika, var tilgjengelig å låne for ei 3-4 ukers periode. Og tja, hvorfor ikke utnytte Jurassic Park og dinosaurmanien som herjet stadig, da med å slenge i hop et kvikt manus om ei kjærlighetsdrama, hvor ei ung tenåringsjente må forsøke å hjelpe hennes dino-kjæreste med å finne ei ny menneskekropp, samt sloss med alt fra psykotiske ekskjærester, skyteglad politi, til sinnssvake doktorer, og ut av alt, fikk man ei meget sjarmerende og morsom film, der makter å levere akkurat hva man hadde håpet på forhånd.

Så nei, definitivt ei potensiell kult-film, som en skal se igjen flere ganger senere.
Bilde
Bilde
Bilde
Klart, det hjalp godt på at man får ei smellheit 17-18 år gammel Denise Richards, samt Terry Kiser i nok en ny runde som slesk og eksentrisk gærning, og nei, kan trygt anbefales om en ønsker seg noe annerledes på filmfronten.

7/10

Bilde
Downhill Willie (1996) av David Mitchell

Et kynisk selskap der forsøker å lansere en ny gyselig energidrikk ut til de store massene, planlegger å benytte et spektakulært ski race som utmerket måte å promotere deres seneste produkt på.

Ei overraskende morsom idiotikomedie, der makter å gjøre hva samtlige andre skifilmer ofte mislykkes i, nemlig å være både underholdende og komisk.
Det er som alltids flust med elleville skistunts og deilige babes, men en har også såpass med latterlige karakterer og scener, at latteren satt konstant løst. Her går det episke fjertedueller i boblebad, til pissekonkurranser og nei, slenger man på deilige Staci Keanan (fra Step by Step) får man en oppunder 90 minutter med absolutt godkjent film, fra samme mann der også gjorde Ski School 2 og Ski Patrol, men denne gang lykkes han langt bedre, og blir ei snill:

6/10

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Elgen skrev: tir jan 10, 2023 1:32 pm Bare til å overse
Var det ikke et par brukere som tvilsomt hadde postet ei eneste gang over på filmforumet hos Diskusjon, og der likevel virket meget oppgitt over at det var for mye aktivitet, samt at noen også virket oppgitt, ja faktisk grinete, over at andre brukere så filmer, der var litt eldre enn de som er blitt lagd etter 2010 og utover.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Frank.N.Steen skrev: tir jan 10, 2023 1:58 pm
Elgen skrev: tir jan 10, 2023 1:32 pm Bare til å overse
Var det ikke et par brukere som tvilsomt hadde postet ei eneste gang over på filmforumet hos Diskusjon, og der likevel virket meget oppgitt over at det var for mye aktivitet, samt at noen også virket oppgitt, ja faktisk grinete, over at andre brukere så filmer, der var litt eldre enn de som er blitt lagd etter 2010 og utover.
Husker det ja
Jeg tenker at om man er interessert i film så ser man filmer fra alle tiår.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Elgen skrev: tir jan 10, 2023 2:02 pm Husker det ja
Jeg tenker at om man er interessert i film så ser man filmer fra alle tiår.
Enkelte fikk nok kanskje litt "sjokk", når såpass mange filmelskere fra VGD, plutselig ankom på en og samme tid, og hadde en litt annen måte å diskutere og legge frem godpraten på.

Ja, husker jo at slik var vel også ting på gamle filmtråden (VGD), der all slags film/sjangre/tiår/skuespillere osv, ble bragt opp, og gjorde jo at tråden holdt seg alltids aktuell og aktiv, hele veien.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Frank.N.Steen skrev: tir jan 10, 2023 2:09 pm
Elgen skrev: tir jan 10, 2023 2:02 pm Husker det ja
Jeg tenker at om man er interessert i film så ser man filmer fra alle tiår.
Enkelte fikk nok kanskje litt "sjokk", når såpass mange filmelskere fra VGD, plutselig ankom på en og samme tid, og hadde en litt annen måte å diskutere og legge frem godpraten på.

Ja, husker jo at slik var vel også ting på gamle filmtråden (VGD), der all slags film/sjangre/tiår/skuespillere osv, ble bragt opp, og gjorde jo at tråden holdt seg alltids aktuell og aktiv, hele veien.
Ser du er aktiv på diskusjon.no enda,
Jeg leser av og til men det er altfor mye om det tekniske (atmos-lyd blabla) og nesten ingenting om skuespillere eller handling.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Elgen skrev: tir jan 10, 2023 2:14 pm Ser du er aktiv på diskusjon.no enda,
Jeg leser av og til men det er altfor mye om det tekniske (atmos-lyd blabla) og nesten ingenting om skuespillere eller handling.
Forsøker fra tid og annen å være litt aktiv der, ettersom det er flere hyggelige og informative film og musikktilhengere på forumet, men har ikke tid til å henge på ørten ulike forum, og ja, den tekniske biten (selv om det er moro når en kjøper eller oppgraderer eldre favorittfilmer, og ser eller hører en enorm forskjell i kvalitet) er nok veldig langt unna min interesse, og blir kjapt om til en veldig "kald" tilværelse, selv om folka sikkert kan det de prater om, så ja, har selv null og niks å bidra med, og velger å skygge banen enn så lenge.

Hender man også er innom et utenlandsk film/musikk forum (en av utallige alternativ til gamle IMDb sine diskusjontråder), men nei, skal en være overalt og gjenta de samme tingene, blir det en nærmest en heldagsjobb, men litt synd, for føler at mange gode og hyggelige brukere, har blitt spredd godt utover, og ikke lett å opprettholde kontakt og aktivitet med alt og alle.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Elgen skrev: tir jan 10, 2023 2:14 pm
Frank.N.Steen skrev: tir jan 10, 2023 2:09 pm
Elgen skrev: tir jan 10, 2023 2:02 pm Husker det ja
Jeg tenker at om man er interessert i film så ser man filmer fra alle tiår.
Enkelte fikk nok kanskje litt "sjokk", når såpass mange filmelskere fra VGD, plutselig ankom på en og samme tid, og hadde en litt annen måte å diskutere og legge frem godpraten på.

Ja, husker jo at slik var vel også ting på gamle filmtråden (VGD), der all slags film/sjangre/tiår/skuespillere osv, ble bragt opp, og gjorde jo at tråden holdt seg alltids aktuell og aktiv, hele veien.
Ser du er aktiv på diskusjon.no enda,
Jeg leser av og til men det er altfor mye om det tekniske (atmos-lyd blabla) og nesten ingenting om skuespillere eller handling.
Skriver sjeldent der nå. Blir litt kjedelig når folk skal sitte å skryte av filmsamlinga si i annethvert innlegg..så har du han som kun kommer inn når noen nevner en film han har sett og selvsagt er alle filmene fantastiske, men mange hyggelige debattanter der, men føler ikke at det er et forum for meg.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

John Garfield skrev: tir jan 10, 2023 3:12 pm Skriver sjeldent der nå. Blir litt kjedelig når folk skal sitte å skryte av filmsamlinga si i annethvert innlegg..så har du han som kun kommer inn når noen nevner en film han har sett og selvsagt er alle filmene fantastiske, men mange hyggelige debattanter der, men føler ikke at det er et forum for meg.
Skulle gjerne hatt litt av den samme entusiasmen for film.
Men på den annen side, hadde alt vært kun "fantastisk", og ikke noe mer enn det, så ja, det hadde nok blitt raskt kjedelig i det lengste.

Trenger variasjon, selv om en gjerne skulle fått litt mer usett fantastisk underholdning, fremfor det motsatte.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Frank.N.Steen skrev: tir jan 10, 2023 3:28 pm
John Garfield skrev: tir jan 10, 2023 3:12 pm Skriver sjeldent der nå. Blir litt kjedelig når folk skal sitte å skryte av filmsamlinga si i annethvert innlegg..så har du han som kun kommer inn når noen nevner en film han har sett og selvsagt er alle filmene fantastiske, men mange hyggelige debattanter der, men føler ikke at det er et forum for meg.
Skulle gjerne hatt litt av den samme entusiasmen for film.
Men på den annen side, hadde alt vært kun "fantastisk", og ikke noe mer enn det, så ja, det hadde nok blitt raskt kjedelig i det lengste.

Trenger variasjon, selv om en gjerne skulle fått litt mer usett fantastisk underholdning, fremfor det motsatte.
Synes bare det blir litt trettende i lengden når alle filmer er fantastiske. Nei, trives bedre her uten tvil.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Munchie Strikes Back (1994) av Jim Wynorski

Oppfølgeren til Munchies (1992), der virket å være ei mer barnefilm retta komedie, som igjen var en forlengelse av den langt mer rølpete Munchies (1987), der hang seg på trenden med trashy Gremlins og Critters b-film kloner.
Nok en gang er det Jim Wynorski bakom regien, men ingen Dom deLouise med stemmen til Munchie. Likevel får en noen artige cameos fra Angus Scrimm og John Byner, samt Elvis og Marilyn Monroe.

Nei, Wynorski kunne sikkert være en dyktig mann til å gjøre unna 2-3 filmer på ei uke, eller mindre, men foretrekker hans mer skrekk-sci-fi utgivelser, for barnefilmer med eviglange baseballscener og fint lite interessante hovedkarakterer, gjorde at tiden sto bom stille, flere steder ut, og måtte til slutt gi opp, og bare trykke fast forward, for alt det var verdt.

3/10

SirJames

Legg inn av SirJames »

Frank.N.Steen skrev: ons jan 11, 2023 12:12 pm
3/10
Har alltid lurt på en ting, min gode venn

Du som er en såpass erfaren filmelsker, må da kunne luke ut de verste filmene på forhånd, slik at du slipper å lide deg igjennom ræl gang etter gang. Det kan da umulig gi noen glede å pine seg gjennom 2/10 og 3/10 filmer, eller? :)

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

SirJames skrev: ons jan 11, 2023 1:41 pm Har alltid lurt på en ting, min gode venn

Du som er en såpass erfaren filmelsker, må da kunne luke ut de verste filmene på forhånd, slik at du slipper å lide deg igjennom ræl gang etter gang. Det kan da umulig gi noen glede å pine seg gjennom 2/10 og 3/10 filmer, eller? :)
Her er nok min kjærlighet til enkelte av Wynorskis (mye mer underholdende b-filmer) som har til slutt gjort at man blir "lokket" inn, samt kultnavn som Angus Scrimm, og flotte Lesley Anne-Down. Men var fullt klar over at det kom til å bli en prøvelse, som ofte med Wynorskis senere 90-talls utgivelser.
"Trøsten" er at man fikk omsider kryssa ut og ferdiggjort enda ei seiglivd tittel fra Youtube watchlista mi, en som har ligget og "godgjort" seg i snart 2 lange år.

Føles nå likevel litt mindre smertefullt å se en cheesy b-film (nedom 2/10 eller 3/10) kategorien, enn å lide seg gjennom ei svær og påkosta Hollywoodproduksjon, der man attpåtil går inn med store forventninger, kun for å ende opp i 2/10 eller verre.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

All Quiet On The Western Front 2022, Netflix

Har ikke det store forholdet til de tidligere versjonene, men husker at man har sett filmen på ungdomskolen i historietimen . Husker egentlig ingenting av historien, utenom denne scenen som har blitt værende i minnet til nå
► Show Spoiler
Dette var deprimerende greier. Fanger opp krigens meningsløshet på en god måte. Synes selve filmlagingen her er meget god med kinematografien, klippen, lyddesignet osvosv. Nok en Netflix-film som burde blitt vist på kino. Tror noen av krigsscenene/sekvensene her kunne vært ekstreme å se i en kinosal.

Anbefales for de som ikke har sett enda.

Helloween

Legg inn av Helloween »

Politiskolen (1984)

Så denne igjen, fantastisk bra film. "Trim for lattermusklene" som det stod på utleievideoen.

Terningkast: 6

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Helloween skrev: ons jan 11, 2023 2:38 pm Politiskolen (1984)

Så denne igjen, fantastisk bra film. "Trim for lattermusklene" som det stod på utleievideoen.

Terningkast: 6
Har ikke kjørt gjennom filmserien siden høst 2015, men husker at førstefilmen, fremsto langt mer rølpete og frekkere i humortonen, enn de mange oppfølgerne.
Bilde
Tror det ble ei sterk terningkast 5, eller 8/10 den gang, og kunne tenkt å se igjen samtlige på ny, da ja, såpass mange herlige og minneverdige scener og ikke minst karakterer ankom allerede i originalen. Noen forble værende ut hele veien, andre forsvant, før et par gjorde comeback (som Captain Harris) litt senere igjen, og nei, har mange herlige barndomsminner rundt denne fargerike gjengen.

Kom vel også ei animert tv-serie på 90-tallet, men hvilke populære 80-talls filmserier var det som ikke fikk ei animert spin-off?

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Elgen skrev: tir jan 10, 2023 2:02 pm
Frank.N.Steen skrev: tir jan 10, 2023 1:58 pm
Elgen skrev: tir jan 10, 2023 1:32 pm Bare til å overse
Var det ikke et par brukere som tvilsomt hadde postet ei eneste gang over på filmforumet hos Diskusjon, og der likevel virket meget oppgitt over at det var for mye aktivitet, samt at noen også virket oppgitt, ja faktisk grinete, over at andre brukere så filmer, der var litt eldre enn de som er blitt lagd etter 2010 og utover.
Husker det ja
Jeg tenker at om man er interessert i film så ser man filmer fra alle tiår.
Jeg så en film fra 1894 idag. Må jo ha vært tidenes første tegnefilm?

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

SirJames skrev: ons jan 11, 2023 1:41 pm
Frank.N.Steen skrev: ons jan 11, 2023 12:12 pm
3/10
Har alltid lurt på en ting, min gode venn

Du som er en såpass erfaren filmelsker, må da kunne luke ut de verste filmene på forhånd, slik at du slipper å lide deg igjennom ræl gang etter gang. Det kan da umulig gi noen glede å pine seg gjennom 2/10 og 3/10 filmer, eller? :)
Det sies at man må se endel drittfilmer for å virkelig sette pris på de gode man ser.Herr Frank drar den kanskje litt langt, men han ser vel like mange filmer som oss andre til sammen, så da er det vel plass til begge deler.

SirJames

Legg inn av SirJames »

John Garfield skrev: ons jan 11, 2023 5:34 pm
SirJames skrev: ons jan 11, 2023 1:41 pm
Frank.N.Steen skrev: ons jan 11, 2023 12:12 pm
3/10
Har alltid lurt på en ting, min gode venn

Du som er en såpass erfaren filmelsker, må da kunne luke ut de verste filmene på forhånd, slik at du slipper å lide deg igjennom ræl gang etter gang. Det kan da umulig gi noen glede å pine seg gjennom 2/10 og 3/10 filmer, eller? :)
Det sies at man må se endel drittfilmer for å virkelig sette pris på de gode man ser.Herr Frank drar den kanskje litt langt, men han ser vel like mange filmer som oss andre til sammen, så da er det vel plass til begge deler.
Kan være at du er inne på noe her.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Selv har jeg ikke tid til å se drittfilmer 8-)

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

SirJames skrev: ons jan 11, 2023 5:36 pm Selv har jeg ikke tid til å se drittfilmer 8-)
Ser litt av hvert men blir skuffet gang på gang når jeg ser nyere filmer. 2015 og nyere

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

SirJames skrev: ons jan 11, 2023 5:36 pm Selv har jeg ikke tid til å se drittfilmer 8-)
Jeg har iallefall ikke tid, med tanke på alder og helse..men er veldig glad i nordisk film, så det er ikke til å unngå at man ser mye dårlig film i løpet av året.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Elgen skrev: ons jan 11, 2023 5:38 pm
SirJames skrev: ons jan 11, 2023 5:36 pm Selv har jeg ikke tid til å se drittfilmer 8-)
Ser litt av hvert men blir skuffet gang på gang når jeg ser nyere filmer. 2015 og nyere
Var det du og Frank og meg som herjet på diskusjon den dagen Frank nevnte på forrige side? Tror vi holdt på over flere sider..var vel min første dag på forumet tror jeg.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Film»