WWE 2021

Svar
Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Re: WWE 2021

Legg inn av Lilleborg »

Money in the Bank 1.juli i London! Må jo prøve å få tak i billetter til den!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: tor jan 05, 2023 2:55 pm Money in the Bank 1.juli i London! Må jo prøve å få tak i billetter til den!
Steike man må jo nesten det ja, vet vi noe om når ca billettene blir lagt ut?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: tor jan 05, 2023 8:39 pm Steike man må jo nesten det ja, vet vi noe om når ca billettene blir lagt ut?
Nei, jeg har meldt på en sånn "få-info-før-alle-andre"-mail :lol:

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Å herregud..

https://www.wsj.com/articles/vince-mcma ... 9?mod=e2tw


Breaking: Vince McMahon plans to return to WWE to pursue a sale of the company, people familiar with the matter say. He retired in July amid a sexual-misconduct scandal.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Gir opp hvis dette skjer, det kan det bare ikke, nei nei nei

Men jeg ville ikke bekymret meg for mye ennå, fy faen for et opprør det hadde blitt hvis dette hadde blitt realitet

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

For å forenkle det Vince prøver på nå:

- Vince like før jul sa han ble gitt "bad advice" om å forlate WWE i sommer, og ga hans intensjon nå om å komme tilbake til WWE, noe som resulterte i at han sendt et brev til board of directors med følgende melding: "WWE is entering a critical juncture in its history with the upcoming media rights negotiations coinciding with increased industry-wide demand for quality content and live events and with more companies seeking to own the intellectual property on their platforms"

"The only way for WWE to fully capitalize on this opportunity is for me to return as Executive Chairman and support the management team in the negotiations for our media rights and to combine that with a review of strategic alternatives. My return will allow WWE, as well as any transaction counterparties, to engage in these processes knowing they will have the support of the controlling shareholder"

- Board of directors svarte tilbake med et ønske om Vince ikke til å komme tilbake mens saken hans fra i sommer fortsatt pågar, noe de langt ifra er, og som er dems måte å høflig si "ha deg vekk". Vince deretter svarte tilbake med: "If he (Vince) is not reinstated as the majority shareholder, he (Vince) will block any plans for media rights acquisitions". Som med andre ord for å sette det på spissen, er Vince sier gi meg tilbake posisjonen min, ellers er dere screwed. Som med andre andre ord, Vince kommer til å holde WWE hostage, intill de gir han posisjonen hans tilbake igjen.

- Med dette power play movet har Vince samtidig pushet for at han, og tidligere board members George Barrios og Michelle Wilson, som ble sparket av nettopp Vince for et par år tilbake, bli satt inn igjen til the board of directors, noe som vil si at Vince kun trenger 3 andre board members til å gi fra seg posisjonen sin for å offesielt kunne ta tilbake sin tidligere posisjon som WWE Chairman. Lederen av boardet i dag er Steph McMahon.

- Som nevnt over prøver Vince å grunne sitt potensielle comeback med at han vil hjelpe til med å ordne fete media rights avtaler, som det snart er tid for. Men det er, som det har vært i et par år nå, veldig sterkt ryktet at han også har planer om å selge WWE hvis han kommer inn igjen, noe som blant annet er grunnen til at WWE's stock price gikk opp fra 70.31 til 72.04 dollary doodals natt til idag. Om han fortsatt har planer om å blande seg inn i creative igjen er fortsatt uklart, men tipper de aller fleste av oss skjønner at det med 99,9% sannsynlighet kommer til å skje, hvis dette går igjennom


For en sinnsyk episode av succession dette er

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- og nå er det offisielt. .

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Jaja, det var gøy så lenge det varte. På tide i si favel til mange av våre favoritt wrestlere, kanskje Rumble senere denne måneden blir nogenlunde vært å se

Bare å hoppe over til AEW eller NJPW fort som bare faen nå

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: fre jan 06, 2023 6:35 pm Jaja, det var gøy så lenge det varte. På tide i si favel til mange av våre favoritt wrestlere, kanskje Rumble senere denne måneden blir nogenlunde vært å se

Bare å hoppe over til AEW eller NJPW fort som bare faen nå
Du synes ikke du krisemaksimerer bittelitt nå?

"As Vince McMahon stated yesterday, WWE has an exceptional management team in place, and i do not intend for my return to have any impact on their roles, duties, or responsibilities".

Før man velger å legge seg ned og dø, kanskje man skal se hva som skjer? For meg er det åpenbart at Triple H fortsetter med hendene på roret bookingmessig.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: fre jan 06, 2023 8:56 pm
Crabsen skrev: fre jan 06, 2023 6:35 pm Jaja, det var gøy så lenge det varte. På tide i si favel til mange av våre favoritt wrestlere, kanskje Rumble senere denne måneden blir nogenlunde vært å se

Bare å hoppe over til AEW eller NJPW fort som bare faen nå
Du synes ikke du krisemaksimerer bittelitt nå?

"As Vince McMahon stated yesterday, WWE has an exceptional management team in place, and i do not intend for my return to have any impact on their roles, duties, or responsibilities".

Før man velger å legge seg ned og dø, kanskje man skal se hva som skjer? For meg er det åpenbart at Triple H fortsetter med hendene på roret bookingmessig.
Egentlig ikke

Ser ikke for meg at det er en snøballs sjans i helvete for at Vince ikke blander seg inn i creative igjen, none whatsoever. Men ingenting hadde gledet meg mer om jeg tok feil

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

Det ryktes at Saudi Arabia står klare til å kjøpe om Vince selger.
Fy faen.....

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

LondoMollari skrev: lør jan 07, 2023 2:16 am Det ryktes at Saudi Arabia står klare til å kjøpe om Vince selger.
Fy faen.....
At Vince kommer til å selge er vel nærmest garantert, er vel primært derfor han er tilbake. Hadde WWE solgt uten han på boardet hadde det vært svært vannskelig for han å komme seg inn igjen, men nå vil han fortsatt ha kontroll over tingene etter salg. Vi får bare krysse fingrene for at det ikke blir noe så jævlig som Saudi...

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: lør jan 07, 2023 12:32 am Egentlig ikke

Ser ikke for meg at det er en snøballs sjans i helvete for at Vince ikke blander seg inn i creative igjen, none whatsoever. Men ingenting hadde gledet meg mer om jeg tok feil
Aight, du skal få lov til det. Jeg velger å avvente og se hva som skjer.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: lør jan 07, 2023 9:33 am
Crabsen skrev: lør jan 07, 2023 12:32 am Egentlig ikke

Ser ikke for meg at det er en snøballs sjans i helvete for at Vince ikke blander seg inn i creative igjen, none whatsoever. Men ingenting hadde gledet meg mer om jeg tok feil
Aight, du skal få lov til det. Jeg velger å avvente og se hva som skjer.
Dont get me wrong, tror ikke vi kommer til å se noen store endringer umiddelbart. Tror Vince har hendene mer enn nok fulle med media avtaler og salg den kommende tiden nå. Det jeg er redd for er når alt dette er ferdig, og han har hendene helt fri igjen til å gjøre akkurat hva han vil.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: lør jan 07, 2023 1:02 pm Dont get me wrong, tror ikke vi kommer til å se noen store endringer umiddelbart. Tror Vince har hendene mer enn nok fulle med media avtaler og salg den kommende tiden nå. Det jeg er redd for er når alt dette er ferdig, og han har hendene helt fri igjen til å gjøre akkurat hva han vil.
Tror ikke det skjer. Nye tider nå, og jeg tenker Vince ser at foradringene som er gjort siden han forsvant er til det positive.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Det er såpass det at Vince er tilbake at det dukka opp i Dagbladet. Ekke ofte wrestling er i i norske tabloider

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Vince er legit tilbake. Og kicka ut Steph. Det er jo noe

Grotu

Legg inn av Grotu »

Ryktes at Saudi Arabia muligens kommer til å kjøpe WWE.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hvis det blir en realitet, fyfaen..

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

Samme ryktemølla sier at Triple H er på vei ut igjen.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

LondoMollari skrev: ons jan 11, 2023 11:22 am Samme ryktemølla sier at Triple H er på vei ut igjen.
Steph sier noe annet på Twitter dog.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Da er WWE visstnok solgt til Saudi Arabia, selvskapet blir for første gang siden 1999 et "private company" igjen, og det forventet blant mange at Vince tar over creative igjen innen kort tid

Sjokk

Edit: Leser nå nye rapporter om at dette visstnok ikke stemmer, samtdig som andre kilder melder at det stemmer. Får vente å se intill den ofisielle meldingen kommer, burde nok skje relativt kjapt

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: ons jan 11, 2023 8:52 pm og det forventet blant mange at Vince tar over creative igjen innen kort tid
Tror du tar feil, jeg.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: ons jan 11, 2023 8:58 pm
Crabsen skrev: ons jan 11, 2023 8:52 pm og det forventet blant mange at Vince tar over creative igjen innen kort tid
Tror du tar feil, jeg.
Jeg leser bare rapporten jeg :lol: Men ja igjen, det hadde vært det siste som hadde overasket meg

Får som sagt bare vente til neste oppdatering, som et "publicly traded company" kommer de nok med en pressemelding rundt disse ryktene innen kort tid nå

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: ons jan 11, 2023 11:05 pm Jeg leser bare rapporten jeg :lol: Men ja igjen, det hadde vært det siste som hadde overasket meg

Får som sagt bare vente til neste oppdatering, som et "publicly traded company" kommer de nok med en pressemelding rundt disse ryktene innen kort tid nå
Jeg blir jo ikke overrasket hvis det viser seg at WWE blir solgt til Midtøsten. Når sååå mange rapporterer det så kan det jo tyde på at noe er på gang, men enn så lenge virker det heldigvis som det ikke er tilfelle. Ikke at jeg har noen anelse om hva som vil skje med WWE hvis det skjer heller.

Når det gjelder det kreative... vettu, jeg er en type som hver eneste dag velger å være positiv og tenke positivt, og så lenge Triple H er ved roret, ting går strålende og alle er fornøyde så velger jeg å håpe at Vince i det lengste ser dette, og at tiden hans med det kreative er forbi. Jeg håper i hvert fall.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: tor jan 12, 2023 6:46 am
Crabsen skrev: ons jan 11, 2023 11:05 pm Jeg leser bare rapporten jeg :lol: Men ja igjen, det hadde vært det siste som hadde overasket meg

Får som sagt bare vente til neste oppdatering, som et "publicly traded company" kommer de nok med en pressemelding rundt disse ryktene innen kort tid nå
Jeg blir jo ikke overrasket hvis det viser seg at WWE blir solgt til Midtøsten. Når sååå mange rapporterer det så kan det jo tyde på at noe er på gang, men enn så lenge virker det heldigvis som det ikke er tilfelle. Ikke at jeg har noen anelse om hva som vil skje med WWE hvis det skjer heller.

Når det gjelder det kreative... vettu, jeg er en type som hver eneste dag velger å være positiv og tenke positivt, og så lenge Triple H er ved roret, ting går strålende og alle er fornøyde så velger jeg å håpe at Vince i det lengste ser dette, og at tiden hans med det kreative er forbi. Jeg håper i hvert fall.
Bra du er optimistisk! Vi trenger det her inne nå

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

Tony Khan og faren er visstnok interessert i å kjøpe WWE.
Haha, det hadde vært noe......

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

LondoMollari skrev: fre jan 13, 2023 1:07 am Tony Khan og faren er visstnok interessert i å kjøpe WWE.
Haha, det hadde vært noe......
Haha. Tror "alle" er interessert i å kjøpe. Men tror WWE selger til Saudi-Arabia før man selger til Khan-familien.

chains

Legg inn av chains »

Vince selger til dem som gir han mest penger, uavhengig av navn, nasjonalitet og intensjoner

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

chains skrev: lør jan 14, 2023 12:41 am Vince selger til dem som gir han mest penger, uavhengig av navn, nasjonalitet og intensjoner
This. Uavhengig av om kjøperen ikke har noe intensjoner om å fortsette med live shows, og heller bare ha "lageret" med alle tidligere show. Har null å si for han, money talks, så kan alt annet bare ryke

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»