Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Svar
Theo 66

Re: Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Legg inn av Theo 66 »

Velkommen Aaron Kil-Olsen. Godt å se at Enga fanger opp lokale talenter. Tror han blir bra sammen med Strandberg og som utfordrer til Bjarnason

Deila

Legg inn av Deila »

Theo 66 skrev: lør jan 14, 2023 1:30 pm Velkommen Aaron Kil-Olsen. Godt å se at Enga fanger opp lokale talenter. Tror han blir bra sammen med Strandberg og som utfordrer til Bjarnason
Og velkommen til Fridiskusjon til deg. Ser du heier på riktig lag i Norge ;)

chatin

Legg inn av chatin »

Deila skrev: lør jan 14, 2023 12:25 am
chatin skrev: fre jan 13, 2023 4:48 am
dzk skrev: man jan 09, 2023 8:37 pm Wisur Hansen ble ansatt som speider for litt over et år siden. Men har ingen anelse om hva som skjer med arbeidet hans, håper ikke at vi bruker han til å scoute på Grorud liksom.
Virker jo ikke som om vi bruker speiderteamet ekstremt aktivt nei. Samtlige spillere vi henter og/eller blir linket til er spillere vi alle vet om og hadde vurdert på FM-saven vår. Strandberg, Juklerød, Børven, Hedenstad, Strand, Bully - så langt i år er det vel Rosted, Helstad Amundsen, Ofkir og Bell som har vært ryktet. Så forutsigbart som det er mulig å få det. Vi ansatte en speider som vel har hatt sitt kjerneområde på Balkan, men har en trener som er livredd spillere fra utenfor Norden. Tipper Wisur gjør en grei jobb han, mer tvilsom til om Fagermo gidder å høre så mye på han. Mener jeg talte opp at Fagermo hentet noe sånn som 3 spillere fra utenfor Norden i løpet av sine 11-12 år i Odd, i dag har han en stall hos oss med nesten utelukkende nordmenn ispedd to svensker og en islending. Vi leter jo nå først og fremst i markedet som samtlige klubber i Norge, Sverige og Danmark har best oversikt over. Det jeg håpet med Wisur inn var at vi kanskje kunne finne gull som andre skandinaviske klubber ikke nødvendigvis var med i racet om. Dra en Bojan Zajic-variant opp av hatten.
Jokke hadde vel muligens ikke giddet å være på reise i Afrika nå hvis han visste at Fagermo uansett aldri ville hentet noen utenfor Norden? Det ville jo vært bortkastet tid.

Jeg tror heller ikke vi hadde giddet å gi denne Wisur lønn for at han skulle ha sitt kjerneområde på Balkan vel vitende om at vi aldri ville hentet noen derfra. Det hadde jo vært penger rett ut av vinduet.
En speider skulle vi nok ansette uansett, men når vi gikk for akkurat Wisur som har ekstremt god kontroll på et marked andre norske klubber ikke har like god overiskt over, håpet jeg vi skulle utnytte det bedre. Poenget mitt var vel først å fremst at det er åpenbart at Fagermo har en track record med å nesten utelukkende bruke spillere fra norden, og så prinsippfast som vi har lært å kjenne at han er frykter jeg det setter begrensninger for både Jokke og Wisur.

Deila

Legg inn av Deila »

chatin skrev: lør jan 14, 2023 2:25 pm
Deila skrev: lør jan 14, 2023 12:25 am
chatin skrev: fre jan 13, 2023 4:48 am

Virker jo ikke som om vi bruker speiderteamet ekstremt aktivt nei. Samtlige spillere vi henter og/eller blir linket til er spillere vi alle vet om og hadde vurdert på FM-saven vår. Strandberg, Juklerød, Børven, Hedenstad, Strand, Bully - så langt i år er det vel Rosted, Helstad Amundsen, Ofkir og Bell som har vært ryktet. Så forutsigbart som det er mulig å få det. Vi ansatte en speider som vel har hatt sitt kjerneområde på Balkan, men har en trener som er livredd spillere fra utenfor Norden. Tipper Wisur gjør en grei jobb han, mer tvilsom til om Fagermo gidder å høre så mye på han. Mener jeg talte opp at Fagermo hentet noe sånn som 3 spillere fra utenfor Norden i løpet av sine 11-12 år i Odd, i dag har han en stall hos oss med nesten utelukkende nordmenn ispedd to svensker og en islending. Vi leter jo nå først og fremst i markedet som samtlige klubber i Norge, Sverige og Danmark har best oversikt over. Det jeg håpet med Wisur inn var at vi kanskje kunne finne gull som andre skandinaviske klubber ikke nødvendigvis var med i racet om. Dra en Bojan Zajic-variant opp av hatten.
Jokke hadde vel muligens ikke giddet å være på reise i Afrika nå hvis han visste at Fagermo uansett aldri ville hentet noen utenfor Norden? Det ville jo vært bortkastet tid.

Jeg tror heller ikke vi hadde giddet å gi denne Wisur lønn for at han skulle ha sitt kjerneområde på Balkan vel vitende om at vi aldri ville hentet noen derfra. Det hadde jo vært penger rett ut av vinduet.
En speider skulle vi nok ansette uansett, men når vi gikk for akkurat Wisur som har ekstremt god kontroll på et marked andre norske klubber ikke har like god overiskt over, håpet jeg vi skulle utnytte det bedre. Poenget mitt var vel først å fremst at det er åpenbart at Fagermo har en track record med å nesten utelukkende bruke spillere fra norden, og så prinsippfast som vi har lært å kjenne at han er frykter jeg det setter begrensninger for både Jokke og Wisur.
Du har rett i det med track record for spillere fra norden, men det har også blitt sagt at Fagermo har gått med på et kompromiss om å gå litt bort ifra nettopp det. Om det skjer gjenstår å se, men ikke vits å ta sorgene på forskudd enda ;)

chatin

Legg inn av chatin »

Deila skrev: lør jan 14, 2023 2:29 pm Du har rett i det med track record for spillere fra norden, men det har også blitt sagt at Fagermo har gått med på et kompromiss om å gå litt bort ifra nettopp det. Om det skjer gjenstår å se, men ikke vits å ta sorgene på forskudd enda ;)
Vi får se ja, skal innrømme at jeg nok leter mer etter feil hos Fagermo enn jeg ser etter positive ting. Jeg er nok preget av at troen på Fagermo forsvant på vårparten i fjor, så har holdt litt avstand fra tråden for å ikke bli ¨han negative¨ her, haha.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Tror Kiil Olsen er en veldig god signering.

Om han får spilletid fra start med Strandberg så kan han fort være en av stopperne som blir mest aktuelle for troppen til U21 EM. Og da kan de 2-3 millionene han kostet fort gå 10x innen august.

Om han derimot ikke blir et førstevalg sammen med Strandberg er det en veldig stor "missed opportunity"

dzk

Legg inn av dzk »

mogandisu skrev: lør jan 14, 2023 4:26 pm Tror Kiil Olsen er en veldig god signering.

Om han får spilletid fra start med Strandberg så kan han fort være en av stopperne som blir mest aktuelle for troppen til U21 EM. Og da kan de 2-3 millionene han kostet fort gå 10x innen august.

Om han derimot ikke blir et førstevalg sammen med Strandberg er det en veldig stor "missed opportunity"
Hvis du tenker på spilletid så vil sannsynligvis tredjevalget få mye spilletid uansett. Blir han fjerdevalg derimot...

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

chatin skrev: lør jan 14, 2023 2:34 pm
Deila skrev: lør jan 14, 2023 2:29 pm Du har rett i det med track record for spillere fra norden, men det har også blitt sagt at Fagermo har gått med på et kompromiss om å gå litt bort ifra nettopp det. Om det skjer gjenstår å se, men ikke vits å ta sorgene på forskudd enda ;)
Vi får se ja, skal innrømme at jeg nok leter mer etter feil hos Fagermo enn jeg ser etter positive ting. Jeg er nok preget av at troen på Fagermo forsvant på vårparten i fjor, så har holdt litt avstand fra tråden for å ikke bli ¨han negative¨ her, haha.
Dette tror jeg egentlig gjelder mer eller mindre alle engasupportere her inne.
Med unntak muligens av et par som knasker 'lykkepiller'
Så bare fortsett og skriv, du har da masse bra å bidra med!

Theo 66

Legg inn av Theo 66 »

Jeg har alltid trua. Mange unggutter i VIF med stort potensiale og kanskje er 2023 året det løsner.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Theo 66 skrev: lør jan 14, 2023 8:27 pm Jeg har alltid trua. Mange unggutter i VIF med stort potensiale og kanskje er 2023 året det løsner.
I år så tar vi alt :lol:

(Sagt med en smule selvironi)

Bra med positive innlegg, vi trenger all den optimismen vi kan få👍

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7860

Legg inn av Big George »

mogandisu skrev: lør jan 14, 2023 4:26 pm Tror Kiil Olsen er en veldig god signering.

Om han får spilletid fra start med Strandberg så kan han fort være en av stopperne som blir mest aktuelle for troppen til U21 EM. Og da kan de 2-3 millionene han kostet fort gå 10x innen august.

Om han derimot ikke blir et førstevalg sammen med Strandberg er det en veldig stor "missed opportunity"
Var med U-21 landslaget i fjor høst

Passord123

Legg inn av Passord123 »

mogandisu skrev: lør jan 14, 2023 4:26 pm Tror Kiil Olsen er en veldig god signering.

Om han får spilletid fra start med Strandberg så kan han fort være en av stopperne som blir mest aktuelle for troppen til U21 EM. Og da kan de 2-3 millionene han kostet fort gå 10x innen august.

Om han derimot ikke blir et førstevalg sammen med Strandberg er det en veldig stor "missed opportunity"
Han skal passe veldig bra med Strandberg. Han har fart og mangler noe på pasningsspill og rutine. De bør kunne utfylle hverandre veldig bra.

Spørsmålet blir om Strandberg holder seg skadefri og om laget fungerer som et kollektiv. Utrolig viktig når talentfulle spillere skal ta steget opp, og spesielt på stopperplass hvor man er veldig utsatt. Tror Strandberg+Kiil Olsen blir suksess, mens Bjarnasson + Kiil Olsen blir fiasko. Så da er det bare å krysse fingrene.

Skulle gjerne hatt en toppspiller på stopperplass, spesielt siden Strandberg er så skadeutsatt, men når vi først ikke fant det så er Kiil Olsen veldig mye bedre enn at de hadde gått for en middelaldrende middelmådighet.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Big George skrev: lør jan 14, 2023 11:09 pm
mogandisu skrev: lør jan 14, 2023 4:26 pm Tror Kiil Olsen er en veldig god signering.

Om han får spilletid fra start med Strandberg så kan han fort være en av stopperne som blir mest aktuelle for troppen til U21 EM. Og da kan de 2-3 millionene han kostet fort gå 10x innen august.

Om han derimot ikke blir et førstevalg sammen med Strandberg er det en veldig stor "missed opportunity"
Var med U-21 landslaget i fjor høst
Det er riktig. Han debuterte for U21 sist høst. Og konkurrerer med Daland, Heggheim, Røsler og Kolskogen + Hjelde (som også kan spille back) om plass til U21 troppen til EM.
Daland og Heggheim har vært preferert stort sett hittil i kvalifiseringen, men plassen til Heggheim mener jeg Kiil Olsen kan ta hvis han er en av de to stopperne som starter for VIF i april.

Hvis han derimot ikke spiller i Eliteserien i vår, så er det er en tabbe av klubben, for han kan fort spille verdien sin veldig mye høyere om Norge skulle levere godt i EM, med f.eks Daland og Kiil Olsen som stoppere. Daland spiller allerede i Cercle Brugge og linkes til Monaco i januar eller sommer. Så om noen klubber da står og ser på et norsk U21 lag hvor den ene midtstopperen spiller i Monaco og den andre spiller i Vålerenga, da kommer det til å renne inn bud i innboksen til Jocke.

Deila

Legg inn av Deila »

Sandefjord krever visstnok for mye for Ofkir:

https://www.nettavisen.no/sport/avblase ... -95-857844

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Sjefen hjemme igjen fra Afrika.
Vi skal forsterke mer etter hva han sier!
https://www.vif-fotball.no/nyheter/spor ... t-pa-reise

Deila

Legg inn av Deila »

Henningsen skrev: man jan 16, 2023 3:50 pm Sjefen hjemme igjen fra Afrika.
Vi skal forsterke mer etter hva han sier!
https://www.vif-fotball.no/nyheter/spor ... t-pa-reise
Vi har visst ikke helt gitt opp Amundsen heller, men virker som ODD også er ute etter en stopper og vil gjøre en byttehandel med Wahlstedt.. Sto i nettavisen i dag.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Deila skrev: man jan 16, 2023 4:06 pm
Henningsen skrev: man jan 16, 2023 3:50 pm Sjefen hjemme igjen fra Afrika.
Vi skal forsterke mer etter hva han sier!
https://www.vif-fotball.no/nyheter/spor ... t-pa-reise
Vi har visst ikke helt gitt opp Amundsen heller, men virker som ODD også er ute etter en stopper og vil gjøre en byttehandel med Wahlstedt.. Sto i nettavisen i dag.
Ja jeg så det. Spennende tider!
Håper man lykkes med et par skikkelige oppgraderinger som kan vesentlig forsterke oss!

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Nytt år, nye muligheter er det noe som heter.
Vi tåler litt positivitet på nyåret, gjør vi ikke?

Deila

Legg inn av Deila »

Henningsen skrev: man jan 16, 2023 4:26 pm
Deila skrev: man jan 16, 2023 4:06 pm
Henningsen skrev: man jan 16, 2023 3:50 pm Sjefen hjemme igjen fra Afrika.
Vi skal forsterke mer etter hva han sier!
https://www.vif-fotball.no/nyheter/spor ... t-pa-reise
Vi har visst ikke helt gitt opp Amundsen heller, men virker som ODD også er ute etter en stopper og vil gjøre en byttehandel med Wahlstedt.. Sto i nettavisen i dag.
Ja jeg så det. Spennende tider!
Håper man lykkes med et par skikkelige oppgraderinger som kan vesentlig forsterke oss!
Amundsen vil helst til oss da:

" Nylig solgte Odd Odin Bjørtuft for 10 millioner kroner til Bodø/Glimt. Nå jakter skiensklubben en ny midtstopper og ser mot nettopp Bodø og Isak Helstad Amundsen, 23-åringen som imponerte stort for Glimt i Europa i fjor.
Bud fra Oslo

Samtidig vil Bodø/Glimt veldig gjerne ha Odds svenske keeper, Leopold Wahlstedt, 23-åringen som har storspilt, debutert for den svenske landslaget og kun har kontrakt ut dette året.

Løsningen kan være en byttehandel, pluss penger til Odd.

Etter det TA erfarer kan begge klubbene være interesserte i en slik løsning, men etter det TA forstår ønsker Isak Helstad Amundsen seg helst til Vålerenga som allerede har lagt inn bud på midtstopperen. Ifølge TV2 avslo Bodø/Glimt det første budet."

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Deila skrev: man jan 16, 2023 5:16 pm
Henningsen skrev: man jan 16, 2023 4:26 pm
Deila skrev: man jan 16, 2023 4:06 pm

Vi har visst ikke helt gitt opp Amundsen heller, men virker som ODD også er ute etter en stopper og vil gjøre en byttehandel med Wahlstedt.. Sto i nettavisen i dag.
Ja jeg så det. Spennende tider!
Håper man lykkes med et par skikkelige oppgraderinger som kan vesentlig forsterke oss!
Amundsen vil helst til oss da:

" Nylig solgte Odd Odin Bjørtuft for 10 millioner kroner til Bodø/Glimt. Nå jakter skiensklubben en ny midtstopper og ser mot nettopp Bodø og Isak Helstad Amundsen, 23-åringen som imponerte stort for Glimt i Europa i fjor.
Bud fra Oslo

Samtidig vil Bodø/Glimt veldig gjerne ha Odds svenske keeper, Leopold Wahlstedt, 23-åringen som har storspilt, debutert for den svenske landslaget og kun har kontrakt ut dette året.

Løsningen kan være en byttehandel, pluss penger til Odd.

Etter det TA erfarer kan begge klubbene være interesserte i en slik løsning, men etter det TA forstår ønsker Isak Helstad Amundsen seg helst til Vålerenga som allerede har lagt inn bud på midtstopperen. Ifølge TV2 avslo Bodø/Glimt det første budet."
At spilleren ønsker seg hit er et stort pluss!

Deila

Legg inn av Deila »

Henningsen skrev: man jan 16, 2023 5:22 pm
Deila skrev: man jan 16, 2023 5:16 pm
Henningsen skrev: man jan 16, 2023 4:26 pm

Ja jeg så det. Spennende tider!
Håper man lykkes med et par skikkelige oppgraderinger som kan vesentlig forsterke oss!
Amundsen vil helst til oss da:

" Nylig solgte Odd Odin Bjørtuft for 10 millioner kroner til Bodø/Glimt. Nå jakter skiensklubben en ny midtstopper og ser mot nettopp Bodø og Isak Helstad Amundsen, 23-åringen som imponerte stort for Glimt i Europa i fjor.
Bud fra Oslo

Samtidig vil Bodø/Glimt veldig gjerne ha Odds svenske keeper, Leopold Wahlstedt, 23-åringen som har storspilt, debutert for den svenske landslaget og kun har kontrakt ut dette året.

Løsningen kan være en byttehandel, pluss penger til Odd.

Etter det TA erfarer kan begge klubbene være interesserte i en slik løsning, men etter det TA forstår ønsker Isak Helstad Amundsen seg helst til Vålerenga som allerede har lagt inn bud på midtstopperen. Ifølge TV2 avslo Bodø/Glimt det første budet."
At spilleren ønsker seg hit er et stort pluss!
Det samme gjelder Ofkir, siste ord er nok ikke sagt der ;)

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Deila skrev: man jan 16, 2023 5:26 pm
Henningsen skrev: man jan 16, 2023 5:22 pm
Deila skrev: man jan 16, 2023 5:16 pm

Amundsen vil helst til oss da:

" Nylig solgte Odd Odin Bjørtuft for 10 millioner kroner til Bodø/Glimt. Nå jakter skiensklubben en ny midtstopper og ser mot nettopp Bodø og Isak Helstad Amundsen, 23-åringen som imponerte stort for Glimt i Europa i fjor.
Bud fra Oslo

Samtidig vil Bodø/Glimt veldig gjerne ha Odds svenske keeper, Leopold Wahlstedt, 23-åringen som har storspilt, debutert for den svenske landslaget og kun har kontrakt ut dette året.

Løsningen kan være en byttehandel, pluss penger til Odd.

Etter det TA erfarer kan begge klubbene være interesserte i en slik løsning, men etter det TA forstår ønsker Isak Helstad Amundsen seg helst til Vålerenga som allerede har lagt inn bud på midtstopperen. Ifølge TV2 avslo Bodø/Glimt det første budet."
At spilleren ønsker seg hit er et stort pluss!
Det samme gjelder Ofkir, siste ord er nok ikke sagt der ;)
Sillyseason er en spennende tid.
Synes også intervjuet med JJ var bra hvor han tydelig avfeier at det er aktuelt å betale overpris.

Theo 66

Legg inn av Theo 66 »

Tror nok JJ’s uttalelser om Ofkir er forhandlinger og ikke kroken på døren. Ofkir ønsker seg meget sterkt til oss etter sigende

chatin

Legg inn av chatin »

Spennende hva som er planen om vi fortsatt er interessert i Amundsen etter signeringen av Kiil-Olsen. Blir jo tre stoppere da som vil være ganske jevne konkurrenter til plassen ved siden av Strandberg i Bjarnason, Kiil Olsen og Amundsen.

Så spørs det jo veldig hvor mye Strandberg er skadefri. Tror vi skal være godt fornøyd om Han holder 20 kamper i år gitt hans historikk. 3 stoppere er ganske tynt når vi vet skadehistorikken til Strandberg, men om han holder seg skadefri og vi henter Amundsen er det plutselig noen som vil få veldig lite spilletid av de fire.

Løsningen er fort å gå inn i sesongen med tre stoppere og satse på Oldrup som fjerdevalg. Vi har vært linket til både Joe Bell og Kevin Krygård så virker som vi er i markedet for en defensiv/sentral midtbane. Gir mening om vi tenker på Oldrup som stopper. Kan tenkes at vi planlegger å selge Bjarnason, og erstatte han med Amundsen.

Deila

Legg inn av Deila »

chatin skrev: man jan 16, 2023 8:31 pm Spennende hva som er planen om vi fortsatt er interessert i Amundsen etter signeringen av Kiil-Olsen. Blir jo tre stoppere da som vil være ganske jevne konkurrenter til plassen ved siden av Strandberg i Bjarnason, Kiil Olsen og Amundsen.

Så spørs det jo veldig hvor mye Strandberg er skadefri. Tror vi skal være godt fornøyd om Han holder 20 kamper i år gitt hans historikk. 3 stoppere er ganske tynt når vi vet skadehistorikken til Strandberg, men om han holder seg skadefri og vi henter Amundsen er det plutselig noen som vil få veldig lite spilletid av de fire.

Løsningen er fort å gå inn i sesongen med tre stoppere og satse på Oldrup som fjerdevalg. Vi har vært linket til både Joe Bell og Kevin Krygård så virker som vi er i markedet for en defensiv/sentral midtbane. Gir mening om vi tenker på Oldrup som stopper. Kan tenkes at vi planlegger å selge Bjarnason, og erstatte han med Amundsen.
Solomon Owusu er også nevnt på Klansforumet som en som vurderes inn som defensiv midtbane..

Champis

Legg inn av Champis »

chatin skrev: man jan 16, 2023 8:31 pm Spennende hva som er planen om vi fortsatt er interessert i Amundsen etter signeringen av Kiil-Olsen. Blir jo tre stoppere da som vil være ganske jevne konkurrenter til plassen ved siden av Strandberg i Bjarnason, Kiil Olsen og Amundsen.

Så spørs det jo veldig hvor mye Strandberg er skadefri. Tror vi skal være godt fornøyd om Han holder 20 kamper i år gitt hans historikk. 3 stoppere er ganske tynt når vi vet skadehistorikken til Strandberg, men om han holder seg skadefri og vi henter Amundsen er det plutselig noen som vil få veldig lite spilletid av de fire.

Løsningen er fort å gå inn i sesongen med tre stoppere og satse på Oldrup som fjerdevalg. Vi har vært linket til både Joe Bell og Kevin Krygård så virker som vi er i markedet for en defensiv/sentral midtbane. Gir mening om vi tenker på Oldrup som stopper. Kan tenkes at vi planlegger å selge Bjarnason, og erstatte han med Amundsen.

Tipper Bjarnason fort kan forsvinne. Han er en mann jeg tror har større potensiale enn han har fått vist i Vålerenga.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Champis skrev: tir jan 17, 2023 2:19 am
chatin skrev: man jan 16, 2023 8:31 pm Spennende hva som er planen om vi fortsatt er interessert i Amundsen etter signeringen av Kiil-Olsen. Blir jo tre stoppere da som vil være ganske jevne konkurrenter til plassen ved siden av Strandberg i Bjarnason, Kiil Olsen og Amundsen.

Så spørs det jo veldig hvor mye Strandberg er skadefri. Tror vi skal være godt fornøyd om Han holder 20 kamper i år gitt hans historikk. 3 stoppere er ganske tynt når vi vet skadehistorikken til Strandberg, men om han holder seg skadefri og vi henter Amundsen er det plutselig noen som vil få veldig lite spilletid av de fire.

Løsningen er fort å gå inn i sesongen med tre stoppere og satse på Oldrup som fjerdevalg. Vi har vært linket til både Joe Bell og Kevin Krygård så virker som vi er i markedet for en defensiv/sentral midtbane. Gir mening om vi tenker på Oldrup som stopper. Kan tenkes at vi planlegger å selge Bjarnason, og erstatte han med Amundsen.

Tipper Bjarnason fort kan forsvinne. Han er en mann jeg tror har større potensiale enn han har fått vist i Vålerenga.
Jeg synes Bjarnason begynte å vise prov på at det bor en potensielt veldig god fotballspiller i han på slutten av sesongen i fjor.
Jeg håper vi beholder han. Det er ikke så mange sesongene vi har strandberg, han spiller neppe alle kamper heller, og med noen yngre talenter som skoleres og spilles inn så er det ikke veldig lenge før veien er åpen for å kapre en fast plass

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7860

Legg inn av Big George »

Kan noen legge inn treningskampene i tråden


Treningskamper før seriestart

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Big George skrev: tir jan 17, 2023 12:24 pm Kan noen legge inn treningskampene i tråden


Treningskamper før seriestart
Her 👍

Foreløpig kampoppsett vinteren 2023
Årets første treningskamp blir spilt på Marbella og motstander er Kenneth Dokkens AGF. Klokkeslett for oppgjøret mot danskene er enda ikke avklart, men denne og alle øvrige treningskamper i vinter vil bli streamet på VG, direktesport.no og TV2 Play.

Januar

Treningsleir Marbella 9. - 23. januar
Vålerenga - AGF (TBA) Marbella Football Center
Vålerenga - Sarpsborg 08, fredag 27. januar (Klokkeslett TBA)
Februar

Marbella 8. - 18. februar
Vålerenga - Malmö FF, fredag 10. februar (Marbella)
Vålerenga - NN, fredag 17. februar (Marbella)
Vålerenga - Raufoss, onsdag 22. februar (Klokkeslett TBA)
Mars

Vålerenga - Brann. fredag 3. mars kl. 15.00
Vålerenga - Fredrikstad, fredag 10. mars (Klokkeslett TBA)
Vålerenga - Strømsgodset, fredag. 17. mars (Klokkeslett TBA)
Häcken - Vålerenga, lørdag 25. mars kl. 15.00

chatin

Legg inn av chatin »

Henningsen skrev: tir jan 17, 2023 9:02 am Jeg synes Bjarnason begynte å vise prov på at det bor en potensielt veldig god fotballspiller i han på slutten av sesongen i fjor.
Jeg håper vi beholder han.
Han har gode forutsetninger og kom seg litt etter hvert, og nå har han fått et år til å kjenne på nivået, så kan godt være at det kommer seg. Samtidig spilte han vel 10-15 kamper i 2. divisjon uten at noen kunne påstå at han var for god for nivået der, og ble vel flyttet opp i angrep mot 3. divisjonslaget Brumunddal i cupen for at han skulle gjøre minst mulig skade i forsvaret. I periodene han spilte var vel også de periodene av sesongen vi tok minst poeng i Eliteserien. Vi får håpe han tar steg i år.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»