Hvilken tv- serie så du sist?

Svar
Machine_Head

Re: Hvilken tv- serie så du sist?

Legg inn av Machine_Head »

ElGuaje skrev: fre jan 13, 2023 11:59 am Sesong 2 av The Bear kommer til sommeren! 10 episoder
Bingewatching all day Jeff!

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Da er vi benka foran tven med god drikke og kanske litt mer, faen som vi gleder oss :)

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Ikveld starter min rewatch av Taboo sesong 1 :)

SirJames

Legg inn av SirJames »

"Your Honor" med Bryan Cranston er i gang med sesong 2.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

SirJames skrev: fre jan 13, 2023 8:05 pm "Your Honor" med Bryan Cranston er i gang med sesong 2.
Igang med de første 20 minuttene og kan røpe at min begeistring for serien er gjenfødt.

SirJames

Legg inn av SirJames »

GatlingGun skrev: fre jan 13, 2023 8:25 pm
SirJames skrev: fre jan 13, 2023 8:05 pm "Your Honor" med Bryan Cranston er i gang med sesong 2.
Igang med de første 20 minuttene og kan røpe at min begeistring for serien er gjenfødt.
Samme her, likte første episoden godt.

Kjekspakke

Legg inn av Kjekspakke »

Jeg leter etter en spesifikk episode av "Helt Perfekt" der temaet er at Ine får seg en amerikansk venn og snakker engelsk med veldig amerikansk akksent. Mener dette var en av de nyere sesongene. Noen som vet hvilken episode dette er?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Kjekspakke skrev: lør jan 14, 2023 5:39 pm Jeg leter etter en spesifikk episode av "Helt Perfekt" der temaet er at Ine får seg en amerikansk venn og snakker engelsk med veldig amerikansk akksent. Mener dette var en av de nyere sesongene. Noen som vet hvilken episode dette er?
Er ikke det at en sånn der hudekspert er han amerikaneren?

Eller er det kanskje denne:?

kibby

Legg inn av kibby »

Har begynt på nytt igjen, på en gammel favoritt jeg ikke har sett på noen år; 2 Broke Girls ❤️ Elsker Max!

SirJames

Legg inn av SirJames »

Ruller i gang sesong 2 av "Mayor of Kingstown" i aften

Phet serie

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

SirJames skrev: søn jan 15, 2023 8:13 pm Ruller i gang sesong 2 av "Mayor of Kingstown" i aften

Phet serie
På tide å skaffe seg Paramount igjen

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

ElGuaje skrev: søn jan 15, 2023 8:14 pm
SirJames skrev: søn jan 15, 2023 8:13 pm Ruller i gang sesong 2 av "Mayor of Kingstown" i aften

Phet serie
På tide å skaffe seg Paramount igjen
Du må nok skaffe deg skyshowtime... Paramount er ikke tilgjengelig i Norge lengre.
Men det er absolutt verdt et abonnement for å se MOK.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Sett ferdig sesong 4 av Goliath

Digger viben og atmosfæren i den serien

Klar 8'er på den 10-hodete terningen

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Slenger meg med på det som er skrevet om Black Bird her inne tidligere,

Perfekt miniserie i ruskeværet om dagen. Taron Egerton er elsk.

Klink 8/10 på terningen.

Tenkte å prøve å se litt gjennom AppleTV sin katalog fremover, virker som de har ett lite bibliotek med veldig mye kvalitet.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Chromeback skrev: søn jan 15, 2023 9:25 pm Slenger meg med på det som er skrevet om Black Bird her inne tidligere,

Perfekt miniserie i ruskeværet om dagen. Taron Egerton er elsk.

Klink 8/10 på terningen.

Tenkte å prøve å se litt gjennom AppleTV sin katalog fremover, virker som de har ett lite bibliotek med veldig mye kvalitet.
Da er Severance første serie å se, hvis du ikke har sett enda.

Ellers trenger jeg tips til Apple+ selv, før jeg vurderer å avslutte abonnementet til Ted Lasso kommer.

SirJames

Legg inn av SirJames »

ElGuaje skrev: søn jan 15, 2023 9:26 pm
Chromeback skrev: søn jan 15, 2023 9:25 pm Slenger meg med på det som er skrevet om Black Bird her inne tidligere,

Perfekt miniserie i ruskeværet om dagen. Taron Egerton er elsk.

Klink 8/10 på terningen.

Tenkte å prøve å se litt gjennom AppleTV sin katalog fremover, virker som de har ett lite bibliotek med veldig mye kvalitet.
Da er Severance første serie å se, hvis du ikke har sett enda.

Ellers trenger jeg tips til Apple+ selv, før jeg vurderer å avslutte abonnementet til Ted Lasso kommer.
Slow Horses

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Startet faktisk akkurat på Severance rett etter Black Bird :lol:

Ellers står Foundation og For All Mankind på lista. Tenkte jeg skulle få rast gjennom The Afterparty også, men det blir ikke akkurat mye med serier om dagen. Får se hva man får lurt seg til.

SirJames

Legg inn av SirJames »

SirJames skrev: søn jan 15, 2023 8:13 pm Ruller i gang sesong 2 av "Mayor of Kingstown" i aften

Phet serie
Og for en start på S02 :twisted:

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

SirJames skrev: man jan 16, 2023 12:27 am
SirJames skrev: søn jan 15, 2023 8:13 pm Ruller i gang sesong 2 av "Mayor of Kingstown" i aften

Phet serie
Og for en start på S02 :twisted:
Hvor ser du den? Skyshowtime har ikke lagt den ut ennå.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Glycinello skrev: man jan 16, 2023 9:06 am
SirJames skrev: man jan 16, 2023 12:27 am
SirJames skrev: søn jan 15, 2023 8:13 pm Ruller i gang sesong 2 av "Mayor of Kingstown" i aften

Phet serie
Og for en start på S02 :twisted:
Hvor ser du den? Skyshowtime har ikke lagt den ut ennå.
Den ligger tilgjengelig i cyberspace.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Begynt på Yellowjackets og Law and Order; Specials victim unit på SkyShowTime og liker begge hittil.

Ser også på Wednesday (netflix) og The last of Us (HBO).

SirJames

Legg inn av SirJames »

Winnowill skrev: man jan 16, 2023 6:37 pm Law and Order; Specials victim unit
Du har mye fritid, skjønner jeg :lol:

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

SirJames skrev: man jan 16, 2023 7:16 pm
Winnowill skrev: man jan 16, 2023 6:37 pm Law and Order; Specials victim unit
Du har mye fritid, skjønner jeg :lol:
Har i grunnen ikke det, men ser jo noen eps her og der. Men begynner altså på sesong 14 for 1-13 er ikke tilgjengelig så da er det ikke så gale :P
Er litt som Seinfeld, kan la det surre og gå litt i bakgrunnen uten at jeg føler jeg går glipp av så mye.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Sett første episode av The Last of Us

WOW! Se den!!!

SirJames

Legg inn av SirJames »

Machine_Head skrev: man jan 16, 2023 10:04 pm Sett første episode av The Last of Us

WOW! Se den!!!
Var DIGG episode, ja

Tortur å vente på resten

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Veldig lovende start på The Last of Us!

Åpningen på sesong 2 av Your Honor var heller ikke verst. La oss håpe de klarerer å holde kvaliteten jevnt over sesongen denne gangen!

SirJames

Legg inn av SirJames »

Kærlighed skrev: man jan 16, 2023 10:11 pm

Åpningen på sesong 2 av Your Honor var heller ikke verst.
Korrekt

eppaen

Legg inn av eppaen »

SirJames skrev: man jan 16, 2023 10:08 pm
Machine_Head skrev: man jan 16, 2023 10:04 pm Sett første episode av The Last of Us

WOW! Se den!!!
Var DIGG episode, ja

Tortur å vente på resten
Men i alle dager....må vi drive og vente på episodene?

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Winnowill skrev: man des 26, 2022 3:49 pm Ga opp Station Eleven på HBO halvveis gjennom sesongen, det fenget aldri, var så seigt og kjedelig. Når man har sett halve sesongen så blir det vel ikke bedre og ikke orker jeg å kaste bort mer tid på den heller. At den har 7.6 på IMDB virker helt uforståelig.
Basert på halve sesongen blir det 3/10.
Dette er en fantastisk serie - et karakterdrama/-tragedie, ikke en actionserie.

Jeg skjønner ikke hva du finner seigt og kjedelig, egentlig. Mulig det er dine forventninger om hva serien skal være. Den er definitivt i kategorien "slow burn", men hvordan noen kategoriserer dette som "kjedelig" er for meg merkelig.

Seriens temaer er om livet og hva som gir livet mening, og ikke minst hvordan forskjellige karakterer finner den meningen, og sine egne samfunn, i en ødelagt verden. Dette koplet med gode skuespillerprestasjoner og til tider fantastisk cinematografi gjør dette til en av de bedre seriene jeg har sett siste året.

Nissen

Legg inn av Nissen »

Friheten på NRK

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»