Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Svar
chatin

Re: Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Legg inn av chatin »

Veldig positivt å høre at Borchgrevink er sterk i troen på at han skal spille kamper igjen til sommeren.


Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

chatin skrev: ons jan 18, 2023 10:27 pm Veldig positivt å høre at Borchgrevink er sterk i troen på at han skal spille kamper igjen til sommeren.

Fryktelig redd skaden er litt som den med Fellah i sin tid. En karriere ødeleggende skade. Null fotball på så lang tid er skummelt i den alderen.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

chatin skrev: ons jan 18, 2023 10:27 pm Veldig positivt å høre at Borchgrevink er sterk i troen på at han skal spille kamper igjen til sommeren.

Hvorfor er ikke Christian med på treningsleiren?
Litt rart synes nå jeg.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

AcsOnFire skrev: tor jan 19, 2023 8:32 am
chatin skrev: ons jan 18, 2023 10:27 pm Veldig positivt å høre at Borchgrevink er sterk i troen på at han skal spille kamper igjen til sommeren.

Hvorfor er ikke Christian med på treningsleiren?
Litt rart synes nå jeg.
Hvis jeg skulle komme med en kvalifisert gjetning på årsaken, så er det fordi det er vesentlig bedre fasiliteter for den typen trening som han trenger i opptreningen sin hjemme på intility enn hva man finner der nede resten av laget befinner seg.

Deila

Legg inn av Deila »


Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Iver Fossum er et spennende rykte..
Riktig posisjon i forhold til lagets svakheter også.

Deila

Legg inn av Deila »

Er Sahraoui i Marbella med laget? Fellah som er agenten hans la akkurat ut bilde sammen med Osame og noen øyne. Noe på gang?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Deila skrev: tor jan 19, 2023 9:56 pm Er Sahraoui i Marbella med laget? Fellah som er agenten hans la akkurat ut bilde sammen med Osame og noen øyne. Noe på gang?
Trolig noen som kikker nærmere på han.
Har jo vært interresse i alle vinduer, så han forsvinner nok i dette
Bare å håpe at vi får godt nok betalt

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

JackBlack skrev: tor jan 19, 2023 8:46 pm Iver Fossum er et spennende rykte..
Riktig posisjon i forhold til lagets svakheter også.
Ahhh....la hele Norge spares for den.

"Drammensmafia´n" versjon 5.9.3-6..... (så fort Fossum taper en duell...) :lol:

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Fitforfight skrev: fre jan 20, 2023 6:54 am
JackBlack skrev: tor jan 19, 2023 8:46 pm Iver Fossum er et spennende rykte..
Riktig posisjon i forhold til lagets svakheter også.
Ahhh....la hele Norge spares for den.

"Drammensmafia´n" versjon 5.9.3-6..... (så fort Fossum taper en duell...) :lol:
Når er det vel Skiens mafian som det mases om..

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Deila skrev: tor jan 19, 2023 9:56 pm Er Sahraoui i Marbella med laget? Fellah som er agenten hans la akkurat ut bilde sammen med Osame og noen øyne. Noe på gang?
Ser ut til at noe er på gang ja.
https://www.nettavisen.no/sport/nettavi ... -95-866281

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Henningsen skrev: fre jan 20, 2023 2:39 pm
Deila skrev: tor jan 19, 2023 9:56 pm Er Sahraoui i Marbella med laget? Fellah som er agenten hans la akkurat ut bilde sammen med Osame og noen øyne. Noe på gang?
Ser ut til at noe er på gang ja.
https://www.nettavisen.no/sport/nettavi ... -95-866281

Huff...
OH leuven er jo en skikkelig kokkos klubb rent sportslig. Ligger og vaker mellom øverste og nest øverste divisjon. Mest kjent for at en tidligere eier døde i en helikopterstyrt. Sportslig sett er dette en fiasko for Sahraouis utvikling. Vil at han skal få proffdrømmen oppfylt, men dette er for dårlig av Fellah.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

JackBlack skrev: fre jan 20, 2023 5:05 pm
Henningsen skrev: fre jan 20, 2023 2:39 pm
Deila skrev: tor jan 19, 2023 9:56 pm Er Sahraoui i Marbella med laget? Fellah som er agenten hans la akkurat ut bilde sammen med Osame og noen øyne. Noe på gang?
Ser ut til at noe er på gang ja.
https://www.nettavisen.no/sport/nettavi ... -95-866281

Huff...
OH leuven er jo en skikkelig kokkos klubb rent sportslig. Ligger og vaker mellom øverste og nest øverste divisjon. Mest kjent for at en tidligere eier døde i en helikopterstyrt. Sportslig sett er dette en fiasko for Sahraouis utvikling. Vil at han skal få proffdrømmen oppfylt, men dette er for dårlig av Fellah.
Vi får håpe at dette bare er første bud og at flere klubber henger seg på.
Lite vits for osame å gå til en kokkosklubb. De har sikkert ikke de heftigste økonomiske musklene heller.
Får håpe det dukker opp noe bedre.
Ellers ville det vært fint med en forlengelse her hjemme.

Theo 66

Legg inn av Theo 66 »

Enig at OH Leuven er en kokos-klubb, men eies av et Thailansk finansieringsselskap som også eier bla Leicester, så det finnes nok økonomiske muskler

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Theo 66 skrev: fre jan 20, 2023 6:01 pm Enig at OH Leuven er en kokos-klubb, men eies av et Thailansk finansieringsselskap som også eier bla Leicester, så det finnes nok økonomiske muskler
Joda.. salget er greit nok for Vålerenga, greit nok for Fellah, men ytterst ræva for Sahraoui.
Han er bedre enn det her!

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Ser at overgangsrekorden til Oh Leuven er på fattige 900k euro. Det er alt for svakt for en spiller som Sahraoui.

dzk

Legg inn av dzk »

JackBlack skrev: fre jan 20, 2023 6:08 pm Ser at overgangsrekorden til Oh Leuven er på fattige 900k euro. Det er alt for svakt for en spiller som Sahraoui.
Nytt prisnivå i ES, det håper jeg at Oh Leuven har fått med seg.
At det er en drittklubb får være Fellah og Osame sitt problem. Vår jobb er å få til et bra salg, så er det opp til dem å avgjøre om de takker ja eller nei.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

dzk skrev: fre jan 20, 2023 6:46 pm
JackBlack skrev: fre jan 20, 2023 6:08 pm Ser at overgangsrekorden til Oh Leuven er på fattige 900k euro. Det er alt for svakt for en spiller som Sahraoui.
Nytt prisnivå i ES, det håper jeg at Oh Leuven har fått med seg.
At det er en drittklubb får være Fellah og Osame sitt problem. Vår jobb er å få til et bra salg, så er det opp til dem å avgjøre om de takker ja eller nei.
Du har helt rett.
Hadde bare håpet på noe litt mer spennende enn en belgisk bakgårdsklubb med null å vise til. Heldigvis er JJ hard i forhandlingene. Og Dicko-Eng banker hardt på døra til førstelaget. Mulig Ofkir er på vei også, så Vålerenga er jeg ikke så bekymret for. Dette er en naturlig avgang.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

JackBlack skrev: fre jan 20, 2023 6:50 pm
dzk skrev: fre jan 20, 2023 6:46 pm
JackBlack skrev: fre jan 20, 2023 6:08 pm Ser at overgangsrekorden til Oh Leuven er på fattige 900k euro. Det er alt for svakt for en spiller som Sahraoui.
Nytt prisnivå i ES, det håper jeg at Oh Leuven har fått med seg.
At det er en drittklubb får være Fellah og Osame sitt problem. Vår jobb er å få til et bra salg, så er det opp til dem å avgjøre om de takker ja eller nei.
Du har helt rett.
Hadde bare håpet på noe litt mer spennende enn en belgisk bakgårdsklubb med null å vise til. Heldigvis er JJ hard i forhandlingene. Og Dicko-Eng banker hardt på døra til førstelaget. Mulig Ofkir er på vei også, så Vålerenga er jeg ikke så bekymret for. Dette er en naturlig avgang.
Og for en gangs skyld så har vi en god erstatter noenlunde klar evt på gang før man selger unna.
Det er uvant kost.

HengeTrynet

Legg inn av HengeTrynet »

JackBlack skrev: fre jan 20, 2023 6:08 pm Ser at overgangsrekorden til Oh Leuven er på fattige 900k euro. Det er alt for svakt for en spiller som Sahraoui.
Ifølge Transfermarkt er det største kjøpet 1.7 mill Euro (Schrijvers fra Brugge) og det største salget på 5.5 mill Euro (Henry til Venezia). Men ja, ikke veldig mye å skryte av.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

HengeTrynet skrev: fre jan 20, 2023 7:27 pm
JackBlack skrev: fre jan 20, 2023 6:08 pm Ser at overgangsrekorden til Oh Leuven er på fattige 900k euro. Det er alt for svakt for en spiller som Sahraoui.
Ifølge Transfermarkt er det største kjøpet 1.7 mill Euro (Schrijvers fra Brugge) og det største salget på 5.5 mill Euro (Henry til Venezia). Men ja, ikke veldig mye å skryte av.
Var transfermarkt.com jeg sjekka på.
https://www.transfermarkt.com/oud-hever ... erein/2727
Det står da 900k der? Mulig jeg bringer altså. Men 1,7 mill Euro er også for lite.
Føkkings molde hadde betalt mer.

HengeTrynet

Legg inn av HengeTrynet »

JackBlack skrev: fre jan 20, 2023 9:42 pm
HengeTrynet skrev: fre jan 20, 2023 7:27 pm
JackBlack skrev: fre jan 20, 2023 6:08 pm Ser at overgangsrekorden til Oh Leuven er på fattige 900k euro. Det er alt for svakt for en spiller som Sahraoui.
Ifølge Transfermarkt er det største kjøpet 1.7 mill Euro (Schrijvers fra Brugge) og det største salget på 5.5 mill Euro (Henry til Venezia). Men ja, ikke veldig mye å skryte av.
Var transfermarkt.com jeg sjekka på.
https://www.transfermarkt.com/oud-hever ... erein/2727
Det står da 900k der? Mulig jeg bringer altså. Men 1,7 mill Euro er også for lite.
Føkkings molde hadde betalt mer.
Det er summen for denne sesongens overganger. De er 900k Euro i minus. Brukt 1.40 mill Euro og solgt for 500k Euro.

Og ja, Molde hadde nok betalt mer. :lol:

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

HengeTrynet skrev: fre jan 20, 2023 9:58 pm
JackBlack skrev: fre jan 20, 2023 9:42 pm
HengeTrynet skrev: fre jan 20, 2023 7:27 pm

Ifølge Transfermarkt er det største kjøpet 1.7 mill Euro (Schrijvers fra Brugge) og det største salget på 5.5 mill Euro (Henry til Venezia). Men ja, ikke veldig mye å skryte av.
Var transfermarkt.com jeg sjekka på.
https://www.transfermarkt.com/oud-hever ... erein/2727
Det står da 900k der? Mulig jeg bringer altså. Men 1,7 mill Euro er også for lite.
Føkkings molde hadde betalt mer.
Det er summen for denne sesongens overganger. De er 900k Euro i minus. Brukt 1.40 mill Euro og solgt for 500k Euro.

Og ja, Molde hadde nok betalt mer. :lol:
Haha..
Takk for oppklaringen.

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Litt feil de Leuven greiene. De scorer 1,2 mål per kamp, da er det feil sted å utvikle seg sannsynligvis.

Wallez

Legg inn av Wallez »

Skjønner at kontraktsituasjonen til Osame ikke er ideell, men er det ikke litt merkelig hvis vi lever i en verden der han blir solgt til utlandet for en lavere sum enn det Kristian Eriksen ble solgt for innenlands? Hvis han er interessert i å gå til OH Leuven nå høres det ut som om han vil ut i Europa bare for å kalle seg «utelandsproff». Hadde jeg vært han så hadde jeg heller ønsket meg til en skandinavisk toppklubb der han kan vise seg frem slik at han med riktig utvikling kan velge klubber i Europa fra en høyere hylle om et år eller to.

chatin

Legg inn av chatin »

Wallez skrev: lør jan 21, 2023 12:19 am Hvis han er interessert i å gå til OH Leuven nå høres det ut som om han vil ut i Europa bare for å kalle seg «utelandsproff».
Charlotte FC, Cambuur og OH Leuven.. høres vel kanskje ut som at interessen fra de klubbene han skulle ønske var interessert uteblir. Mulig at han begynner å bli litt utålmodig også når han ser noen av kompisene på U21 kommer seg til utlandet samtidig som han ikke helt har klart å ta det neste steget siden han slo gjennom.

Theo 66

Legg inn av Theo 66 »

chatin skrev: lør jan 21, 2023 2:10 am
Wallez skrev: lør jan 21, 2023 12:19 am Hvis han er interessert i å gå til OH Leuven nå høres det ut som om han vil ut i Europa bare for å kalle seg «utelandsproff».
Charlotte FC, Cambuur og OH Leuven.. høres vel kanskje ut som at interessen fra de klubbene han skulle ønske var interessert uteblir. Mulig at han begynner å bli litt utålmodig også når han ser noen av kompisene på U21 kommer seg til utlandet samtidig som han ikke helt har klart å ta det neste steget siden han slo gjennom.
Dessverre tror jeg at både Enga og Osame må innse at det er i midtsjiktet i f.eks Belgia muligheten nå ligger. Prestasjonene sist sesong var ikke topp og han er langt unna topp 5 ligaene. Sportslig sett kunne han likegodt signert ny kontrakt og blitt værende i Oslo. Men som det sies her, han er nok utålmodig etter å kunne kalle seg «utenlandsproff»

Deila

Legg inn av Deila »

Flere som er interessert i Ofkir virker det som:


Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7866

Legg inn av Big George »

chatin skrev: lør jan 21, 2023 2:10 am
Wallez skrev: lør jan 21, 2023 12:19 am Hvis han er interessert i å gå til OH Leuven nå høres det ut som om han vil ut i Europa bare for å kalle seg «utelandsproff».
Charlotte FC, Cambuur og OH Leuven.. høres vel kanskje ut som at interessen fra de klubbene han skulle ønske var interessert uteblir. Mulig at han begynner å bli litt utålmodig også når han ser noen av kompisene på U21 kommer seg til utlandet samtidig som han ikke helt har klart å ta det neste steget siden han slo gjennom.
Av de som spilte på U-21 landslaget som har kvalifisert seg til EM er et stort flertall med klubb-adresse i utlandet.

Deila

Legg inn av Deila »


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»