Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Roger F

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av Roger F »

Ser ut som Fpl har bekrefta dobbel for ManU og Leeds GW22... planning guys😊 Ser det i chatten på ffs

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

MentalM skrev: fre jan 20, 2023 11:27 am
K-Torget skrev: fre jan 20, 2023 9:54 am
MentalM skrev: fre jan 20, 2023 8:19 am Pope
Trippier Gabriel Saliba Schär
Grealish KdB Ødegaard Bailey
Nunez Haaland

Sanchez, Rashford, Ferguson, Castagne

Har planer på sikt å få inn A. Moreno i forsvar, og gir Nunez noen runder til før han forsvinner om han fortsatt ikke treffer mål.
KdB og Grealish i tenkeboksen enn så lenge.
Du vurderer ikke Rashford inn for Grealish? Vet aldri om Grealish starter...
Vet aldri noe om City, men synes Grealish i det siste har vært Citys beste samt at jeg ikke tør å gå imot Arsenal lenger :mrgreen:
Oki👍

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

MentalM skrev: fre jan 20, 2023 12:41 pm
Wellé skrev: fre jan 20, 2023 12:39 pm Skulle vært før og ikke i fjor.

Ja, du sier så, men jeg har mine tvil på at vi holder nullen. Tror Man Utd får inn minst en. Den eneste måten jeg ser vi holder nullen er hvis vi får en tidlig 2-0 ledelse som mot Tottenham og så sitter litt dypere slik at de ikke kan ta oss på kontringene.
Jeg holder han på benk og forbeholder meg retten til å klage til alle Gunnersa her inne om det ikke gir avkastning! :evil:
😅👍

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Wellé skrev: fre jan 20, 2023 3:05 pm
Megapixsel skrev: fre jan 20, 2023 3:01 pm Hvem cappes??
Haaland her, men jeg har kun to premiums i Kane og Haaland. Haaland vs Wolves, et av de absolutt dårligste lagene i ligaen burde være en freebie til tross for at Haaland er på en nedadgående formkurve. Fulham er et (klart) bedre lag enn Wolves og Tottenham er på bortebane.
Blir Haaland her også og enig i den argumentasjonen 😊👍

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: fre jan 20, 2023 3:19 pm Blir nok Haaland igjen som kaptein. Beholder KDB også mot Wolves.
Tror jeg selv beholder KdB og sparer byttet. Tror ikke det er nødvendig å få inn Ødegaard til denne runden.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: fre jan 20, 2023 3:21 pm Casemiro erstattes med Almiron inn fra benk.
Så da har jeg en midtrekke med Almiron, Rashford, Martinelli og KDB.
Blir samme midtbane for min del om jeg sparer byttet, samt spiller Almiron over Shaw eller Ferguson 😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre jan 20, 2023 4:49 pm
K-Torget skrev: fre jan 20, 2023 8:11 am
BrannLFC skrev: fre jan 20, 2023 7:02 am Ved nærmere ettertanke blir det nok Rodrigo inn for Foden. Har da to FT til evt Utd dobbel i GW22. Leeds også da med dobbel i Rodrigo, slik at jeg kan få fire med DGW den runden. En City spiller inn for Utd spiller til DGW23 igjen. Lukter Shaw inn og ut. Utd bør ut siden de har blank trolig i 25.
Har du gjort byttet alt?
Nei, blir nok i løpet av kvelden.
Oki og du har bestemt deg for bytte?😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

mashadar skrev: fre jan 20, 2023 5:21 pm
K-Torget skrev: fre jan 20, 2023 4:45 pm 1FT, 2,8 i bank og følgende lag:
Kepa
Botman Trippier Cancelo Shaw
KdB Martinelli Rashford
Kane Ferguson Haaland (C)
Ward Andreas Almiron Bueno

1) Spare bytte
2) Ferguson - Toney
3) Andreas / Almiron / KdB Ødegaard
4) Noe helt annet

Tanker?
Heller mot alternativ 1 enn så lenge :)
Ja, tror det er lurt å spare byttet. For øvrig tror jeg at jeg ville startet Almiron fremfor Shaw/Cancelo. Benker Shaw selv denne runden.
Takk for tilbakemelding😊
Har vurdert sterkt å starte Almiron og heller mot å benke Shaw da. Men Ferguson og Cancelo er også oppe til vurdering når det gjelder benk. Hvem ville du benket? Shaw?😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: fre jan 20, 2023 5:52 pm Lurer på om jeg skal spare byttet jeg også , men hadde vært fristende med Ødegaard inn.
Enig i at det frister med Ødegaard inn, samtidig så er det ikke sikkert Ødegaard tar ekstremt med poeng denne runden da motstanderen er såpass tøff. Jeg sparer byttet med 95 prosent sannsynlighet.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Roger F skrev: fre jan 20, 2023 5:57 pm Ser ut som Fpl har bekrefta dobbel for ManU og Leeds GW22... planning guys😊 Ser det i chatten på ffs
Takk for info😊
Enda større grunn for min del med å spare bytte denne runden 😊

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: fre jan 20, 2023 6:22 pm
mashadar skrev: fre jan 20, 2023 5:21 pm
K-Torget skrev: fre jan 20, 2023 4:45 pm 1FT, 2,8 i bank og følgende lag:
Kepa
Botman Trippier Cancelo Shaw
KdB Martinelli Rashford
Kane Ferguson Haaland (C)
Ward Andreas Almiron Bueno

1) Spare bytte
2) Ferguson - Toney
3) Andreas / Almiron / KdB Ødegaard
4) Noe helt annet

Tanker?
Heller mot alternativ 1 enn så lenge :)
Ja, tror det er lurt å spare byttet. For øvrig tror jeg at jeg ville startet Almiron fremfor Shaw/Cancelo. Benker Shaw selv denne runden.
Takk for tilbakemelding😊
Har vurdert sterkt å starte Almiron og heller mot å benke Shaw da. Men Ferguson og Cancelo er også oppe til vurdering når det gjelder benk. Hvem ville du benket? Shaw?😊
Jeh har både Almiron og Shaw. Blir overrasket om Arsenal ikke skårer så det blir nok benk for Shaw for min del.

Sitter nå med :

Ward

Botman - Trippier - Gabriel

Rashford - KdB - Martinelli - Almiron

Darwin -,Kane - KdB


Kepa - Shaw - Pereira - Bueno

Tror jeg foretrekker Gabriel på hjemmebane ett hakk forran Shaw.
Litt usikker på keeperplassen. Kan fort bli savepoints der. Men både hode og hjertet forteller at det skal bli mål for Liverpool.

Så er det om jeg skal ta inn Toney for Darwin eller spare opp bytte.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: fre jan 20, 2023 6:30 pm
K-Torget skrev: fre jan 20, 2023 6:22 pm
mashadar skrev: fre jan 20, 2023 5:21 pm

Ja, tror det er lurt å spare byttet. For øvrig tror jeg at jeg ville startet Almiron fremfor Shaw/Cancelo. Benker Shaw selv denne runden.
Takk for tilbakemelding😊
Har vurdert sterkt å starte Almiron og heller mot å benke Shaw da. Men Ferguson og Cancelo er også oppe til vurdering når det gjelder benk. Hvem ville du benket? Shaw?😊
Jeh har både Almiron og Shaw. Blir overrasket om Arsenal ikke skårer så det blir nok benk for Shaw for min del.

Sitter nå med :

Ward

Botman - Trippier - Gabriel

Rashford - KdB - Martinelli - Almiron

Darwin -,Kane - KdB


Kepa - Shaw - Pereira - Bueno

Tror jeg foretrekker Gabriel på hjemmebane ett hakk forran Shaw.
Litt usikker på keeperplassen. Kan fort bli savepoints der. Men både hode og hjertet forteller at det skal bli mål for Liverpool.

Så er det om jeg skal ta inn Toney for Darwin eller spare opp bytte.

Takk for tilbakemelding :) Tror selv også at både Arsenal og Liverpool scorer, tror også Man U fort scorer men at Arsenal likevel vinner. Tror jeg hadde startet det laget i ditt tilfelle og spart bytte :)

Har endret laget til dette nå:
Ward
Botman Trippier Cancelo
KdB Martinelli Rashford Almiron
Kane Ferguson Haaland (C)
Kepa Andreas Shaw Bueno

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2491

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: fre jan 20, 2023 6:21 pm
BrannLFC skrev: fre jan 20, 2023 4:49 pm
K-Torget skrev: fre jan 20, 2023 8:11 am

Har du gjort byttet alt?
Nei, blir nok i løpet av kvelden.
Oki og du har bestemt deg for bytte?😊
Er allerede gjort

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre jan 20, 2023 7:06 pm
K-Torget skrev: fre jan 20, 2023 6:21 pm
BrannLFC skrev: fre jan 20, 2023 4:49 pm

Nei, blir nok i løpet av kvelden.
Oki og du har bestemt deg for bytte?😊
Er allerede gjort
Oki :)

Nevi

Legg inn av Nevi »

Usikker på om det er nevnt. Eller om det nylig ble bekreftet. Men United og Leeds har to kamper i GW 22.

United med to hjemmekamper mot Palace og Leeds.
Leeds med bortekamper mot Forest og United.

Rodrigo kanskje mest aktuell å få inn. Med tanke på.at United muligens blanker i runde 25 er jeg usikker på om det kommer inn en tredje spiller der. Men kanskje De Gea.

Sånn sett kan det ver en fordel å spare opp bytte nå.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2491

Legg inn av BrannLFC »

Nevi skrev: fre jan 20, 2023 8:01 pm Usikker på om det er nevnt. Eller om det nylig ble bekreftet. Men United og Leeds har to kamper i GW 22.

United med to hjemmekamper mot Palace og Leeds.
Leeds med bortekamper mot Forest og United.

Rodrigo kanskje mest aktuell å få inn. Med tanke på.at United muligens blanker i runde 25 er jeg usikker på om det kommer inn en tredje spiller der. Men kanskje De Gea.

Sånn sett kan det ver en fordel å spare opp bytte nå.
Ja, ser det er lagt inn i spillet, men ingenting på den offisielle twitter accounten enda.

Men kampen tas bort om noen av dem får omkamp i 4.runde. Men lite trolig siden begge har veldig lette kamper i 4.runde.

Rodrigo er tatt inn fordi et bytte må gjøres. Putter inn de to Utd spillerne til neste GW.

Noen mulighet for at det kan bli andre DGWs snart? Hvorfor kun denne kampen?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: fre jan 20, 2023 8:01 pm Usikker på om det er nevnt. Eller om det nylig ble bekreftet. Men United og Leeds har to kamper i GW 22.

United med to hjemmekamper mot Palace og Leeds.
Leeds med bortekamper mot Forest og United.

Rodrigo kanskje mest aktuell å få inn. Med tanke på.at United muligens blanker i runde 25 er jeg usikker på om det kommer inn en tredje spiller der. Men kanskje De Gea.

Sånn sett kan det ver en fordel å spare opp bytte nå.
Har 2x United per nå. Blir fort Rodrigo og muligens en tredje fra United inn til neste runde 😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre jan 20, 2023 8:16 pm
Nevi skrev: fre jan 20, 2023 8:01 pm Usikker på om det er nevnt. Eller om det nylig ble bekreftet. Men United og Leeds har to kamper i GW 22.

United med to hjemmekamper mot Palace og Leeds.
Leeds med bortekamper mot Forest og United.

Rodrigo kanskje mest aktuell å få inn. Med tanke på.at United muligens blanker i runde 25 er jeg usikker på om det kommer inn en tredje spiller der. Men kanskje De Gea.

Sånn sett kan det ver en fordel å spare opp bytte nå.
Ja, ser det er lagt inn i spillet, men ingenting på den offisielle twitter accounten enda.

Men kampen tas bort om noen av dem får omkamp i 4.runde. Men lite trolig siden begge har veldig lette kamper i 4.runde.

Rodrigo er tatt inn fordi et bytte må gjøres. Putter inn de to Utd spillerne til neste GW.

Noen mulighet for at det kan bli andre DGWs snart? Hvorfor kun denne kampen?
Antar det vil komme flere bekreftelser om dgw fortløpende framover 😊
Sist redigert av K-Torget den fre jan 20, 2023 8:56 pm, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

James og Chilwell ikke med mot Liverpool i morgen:

https://www.liverpool.no/nyheter/2023/1 ... sin-debut/

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: fre jan 20, 2023 8:37 pm
BrannLFC skrev: fre jan 20, 2023 8:16 pm
Nevi skrev: fre jan 20, 2023 8:01 pm Usikker på om det er nevnt. Eller om det nylig ble bekreftet. Men United og Leeds har to kamper i GW 22.

United med to hjemmekamper mot Palace og Leeds.
Leeds med bortekamper mot Forest og United.

Rodrigo kanskje mest aktuell å få inn. Med tanke på.at United muligens blanker i runde 25 er jeg usikker på om det kommer inn en tredje spiller der. Men kanskje De Gea.

Sånn sett kan det ver en fordel å spare opp bytte nå.
Ja, ser det er lagt inn i spillet, men ingenting på den offisielle twitter accounten enda.

Men kampen tas bort om noen av dem får omkamp i 4.runde. Men lite trolig siden begge har veldig lette kamper i 4.runde.

Rodrigo er tatt inn fordi et bytte må gjøres. Putter inn de to Utd spillerne til neste GW.

Noen mulighet for at det kan bli andre DGWs snart? Hvorfor kun denne kampen?
Antae det vil komme flere bekreftelser om dgw fortløpende 😊
Ut fra den mulige dobbelen for Leeds og United runde 22 og evt enda flere endringer gjør at jeg nok sparer bytte til kommende runde

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: fre jan 20, 2023 8:54 pm
K-Torget skrev: fre jan 20, 2023 8:37 pm
BrannLFC skrev: fre jan 20, 2023 8:16 pm

Ja, ser det er lagt inn i spillet, men ingenting på den offisielle twitter accounten enda.

Men kampen tas bort om noen av dem får omkamp i 4.runde. Men lite trolig siden begge har veldig lette kamper i 4.runde.

Rodrigo er tatt inn fordi et bytte må gjøres. Putter inn de to Utd spillerne til neste GW.

Noen mulighet for at det kan bli andre DGWs snart? Hvorfor kun denne kampen?
Antae det vil komme flere bekreftelser om dgw fortløpende 😊
Ut fra den mulige dobbelen for Leeds og United runde 22 og evt enda flere endringer gjør at jeg nok sparer bytte til kommende runde
Har bestemt meg for å spare byttet jeg også pga. den mulige dobbelen :)

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: fre jan 20, 2023 9:37 pm
Nevi skrev: fre jan 20, 2023 8:54 pm
K-Torget skrev: fre jan 20, 2023 8:37 pm

Antae det vil komme flere bekreftelser om dgw fortløpende 😊
Ut fra den mulige dobbelen for Leeds og United runde 22 og evt enda flere endringer gjør at jeg nok sparer bytte til kommende runde
Har bestemt meg for å spare byttet jeg også pga. den mulige dobbelen :)
Mest usikker på hva jeg skal gjøre om det kommer signaler om at Darwin starter på benk i morgen. Kommer sikkert noe før deadline.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: fre jan 20, 2023 10:09 pm
K-Torget skrev: fre jan 20, 2023 9:37 pm
Nevi skrev: fre jan 20, 2023 8:54 pm

Ut fra den mulige dobbelen for Leeds og United runde 22 og evt enda flere endringer gjør at jeg nok sparer bytte til kommende runde
Har bestemt meg for å spare byttet jeg også pga. den mulige dobbelen :)
Mest usikker på hva jeg skal gjøre om det kommer signaler om at Darwin starter på benk i morgen. Kommer sikkert noe før deadline.
Tar du Toney inn om det kommer signaler på at Darwin ikke starter?

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: fre jan 20, 2023 10:39 pm
Nevi skrev: fre jan 20, 2023 10:09 pm
K-Torget skrev: fre jan 20, 2023 9:37 pm

Har bestemt meg for å spare byttet jeg også pga. den mulige dobbelen :)
Mest usikker på hva jeg skal gjøre om det kommer signaler om at Darwin starter på benk i morgen. Kommer sikkert noe før deadline.
Tar du Toney inn om det kommer signaler på at Darwin ikke starter?
Her er jeg usikker. Men tenker det er 80 % sikker at Darwin starter mot Chelsea så lenge han har våre i full trening ett par dager.

Men min feeling er å beholde Darwin, selv med litt usikre signaler.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: fre jan 20, 2023 10:59 pm
K-Torget skrev: fre jan 20, 2023 10:39 pm
Nevi skrev: fre jan 20, 2023 10:09 pm

Mest usikker på hva jeg skal gjøre om det kommer signaler om at Darwin starter på benk i morgen. Kommer sikkert noe før deadline.
Tar du Toney inn om det kommer signaler på at Darwin ikke starter?
Her er jeg usikker. Men tenker det er 80 % sikker at Darwin starter mot Chelsea så lenge han har våre i full trening ett par dager.

Men min feeling er å beholde Darwin, selv med litt usikre signaler.
Støtter den avgjørelsen :)

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

K-Torget skrev: fre jan 20, 2023 8:09 am
Sportsidiot skrev: fre jan 20, 2023 2:36 am Endte på 107 poeng denne runden. Det er man fornøyd med. Hatt noen dårlige uker,men tror jeg er all time high overall etter i kveld for min egen del. Blir tøft å holde seg der. Holder jeg meg innenfor topp 100K så er jeg fornøyd.
Gratulerer med araber! Hvor ligger du ovr?😊
Overall ligger jeg på 34000.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sportsidiot skrev: fre jan 20, 2023 11:33 pm
K-Torget skrev: fre jan 20, 2023 8:09 am
Sportsidiot skrev: fre jan 20, 2023 2:36 am Endte på 107 poeng denne runden. Det er man fornøyd med. Hatt noen dårlige uker,men tror jeg er all time high overall etter i kveld for min egen del. Blir tøft å holde seg der. Holder jeg meg innenfor topp 100K så er jeg fornøyd.
Gratulerer med araber! Hvor ligger du ovr?😊
Overall ligger jeg på 34000.
Meget solid :D

vemodig

Legg inn av vemodig »

Haaland (C) eller Kane?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Screenshot_20230121-095017.jpg
Dette blit rundens lag kommer til å synke som faen i ranking etthvert okkesom...

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2491

Legg inn av BrannLFC »

Helt avhengig av at Kane leverer nå. Gjerne en brace. Trossard kan fort korte ned spilletiden til Martinelli og evt Nketiah?

Forsvaret fryktelig skjørt denne runden, der Thiago Silva er den eneste sikre starteren. Cancelo, Davies er de to andre med Cucurella + Koulibaly på benken. Skal uansett få tre spillende forsvarere, men om flere enn 2 starter blir jeg positivt overrasket. Alle de 4 er del av et rotasjonssystem i forsvar, så uheldig om alle dem er benket.

Jeg starter Ramsdale over de Gea. Haaland cap.

Andreas, Kulu og Rodrigo tre hvite drakter på midten på tre forskjellige lag. Mange som tar inn Rodrigo nå? Kulu var frisk mot Arsenal og City, så han overlever denne runden og. Andreas får jo målpoeng i ny og ne, mot Spurs som lekker, kan det bli noe.

Reed benkes. Vanskelig å bli kvitt til den prisen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»