Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Sodajr

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av Sodajr »

White ut til pause :(
0p

Bliss

Legg inn av Bliss »

urbeka skrev: søn jan 22, 2023 6:32 pm Det er ingen prisfrys i pausen frem mot GW22, ikke sant?
Nope. I praksis bør de være så godt som fryst siden man må være helt løk for å gjøre tidlige transfers denne runden. Skal spilles enormt med cupkamper før neste runde og sannsynligvis vet vi mye mer om kommende doble/blanks når det nærmer seg frist.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Sparte meg til fant på Martinelli. Skulle selvfølgelig hatt Saka.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Blir vel ikke selvmål på Gabriel siden ballen var mot på vei mot mål.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Tenker Martinelli kan droppes egentlig?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Mindre rom for Martinelli når AWB står høyreback. Blir sikkert byttet ut snart.

Deila

Legg inn av Deila »

Martinelli, Almiron og Cancelo er spillerne jeg må ha ut. Har to FT, men lukter hit før neste.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Nketiah x2 :D

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Trenger bare et mål fra Kane, så blir det araber :D

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Astonstian skrev: søn jan 22, 2023 7:31 pm Trenger bare et mål fra Kane, så blir det araber :D
Hvor mange poeng har du?

91 med Kane igjen. Et målpoeng er ikke nok, trenger et mål med ingen kort og fullt bonus, eller to målpoeng.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Deila skrev: søn jan 22, 2023 7:12 pm Martinelli, Almiron og Cancelo er spillerne jeg må ha ut. Har to FT, men lukter hit før neste.
Martinelli har DGW snart. Hvor mange og hvilke Arsenal-spillere planlegger du å ha?

Deila

Legg inn av Deila »

Kærlighed skrev: søn jan 22, 2023 7:39 pm
Deila skrev: søn jan 22, 2023 7:12 pm Martinelli, Almiron og Cancelo er spillerne jeg må ha ut. Har to FT, men lukter hit før neste.
Martinelli har DGW snart. Hvor mange og hvilke Arsenal-spillere planlegger du å ha?
Har White fra før, så blir vel to-tre fra Arsenal da. Martinelli virket iskald og ble også byttet ut mot Trossard på slutten her.
Sist redigert av Deila den søn jan 22, 2023 7:43 pm, redigert 1 gang totalt.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Kærlighed skrev: søn jan 22, 2023 7:37 pm
Astonstian skrev: søn jan 22, 2023 7:31 pm Trenger bare et mål fra Kane, så blir det araber :D
Hvor mange poeng har du?

91 med Kane igjen. Et målpoeng er ikke nok, trenger et mål med ingen kort og fullt bonus, eller to målpoeng.
94, kun Kane igjen.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Bruno inn for Foden (Omsider) til neste GW, så blir det nok WC etter det

Trenger fortsatt å kvitte meg med Cancelo, Castagne, Darwin og muligens Martinelli mot enten saka eller ødis

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Astonstian skrev: søn jan 22, 2023 7:41 pm
Kærlighed skrev: søn jan 22, 2023 7:37 pm
Astonstian skrev: søn jan 22, 2023 7:31 pm Trenger bare et mål fra Kane, så blir det araber :D
Hvor mange poeng har du?

91 med Kane igjen. Et målpoeng er ikke nok, trenger et mål med ingen kort og fullt bonus, eller to målpoeng.
94, kun Kane igjen.
Dæven! Hvem er det du har som jeg ikke har? Kun White og Martinelli som ikke har levert returns.

startelver

Legg inn av startelver »

Hadde White, veldig skuffende den.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Kærlighed skrev: søn jan 22, 2023 7:58 pm
Astonstian skrev: søn jan 22, 2023 7:41 pm
Kærlighed skrev: søn jan 22, 2023 7:37 pm
Hvor mange poeng har du?

91 med Kane igjen. Et målpoeng er ikke nok, trenger et mål med ingen kort og fullt bonus, eller to målpoeng.
94, kun Kane igjen.
Dæven! Hvem er det du har som jeg ikke har? Kun White og Martinelli som ikke har levert returns.
Forskjellen er vel kanskje Kepa eller Nketiah?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2491

Legg inn av BrannLFC »

64 med 4 igjen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sodajr skrev: søn jan 22, 2023 6:37 pm White ut til pause :(
0p
:lol:

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

83 med Kane og Mitro igjen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bliss skrev: søn jan 22, 2023 6:39 pm
urbeka skrev: søn jan 22, 2023 6:32 pm Det er ingen prisfrys i pausen frem mot GW22, ikke sant?
Nope. I praksis bør de være så godt som fryst siden man må være helt løk for å gjøre tidlige transfers denne runden. Skal spilles enormt med cupkamper før neste runde og sannsynligvis vet vi mye mer om kommende doble/blanks når det nærmer seg frist.
Enig, men alltid en god del løker som skal gjøre tidlige bytter som gjør at vi ender opp med prisendringer............

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: søn jan 22, 2023 7:02 pm Tenker Martinelli kan droppes egentlig?
Kan nok det, men de fleste av oss har vel spart opp en del verdi i han som gjør at det sitter litt langt inne å kvitte seg med han? Gjør det for min del i alle fall..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn jan 22, 2023 7:12 pm Martinelli, Almiron og Cancelo er spillerne jeg må ha ut. Har to FT, men lukter hit før neste.
Samme her!
Skal hvertfall ha inn Bruno og Rodrigo.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Astonstian skrev: søn jan 22, 2023 7:31 pm Trenger bare et mål fra Kane, så blir det araber :D
Da kan det fort bli araber :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kærlighed skrev: søn jan 22, 2023 7:37 pm
Astonstian skrev: søn jan 22, 2023 7:31 pm Trenger bare et mål fra Kane, så blir det araber :D
Hvor mange poeng har du?

91 med Kane igjen. Et målpoeng er ikke nok, trenger et mål med ingen kort og fullt bonus, eller to målpoeng.
Tror sjansene dine er gode for araber :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn jan 22, 2023 7:41 pm
Kærlighed skrev: søn jan 22, 2023 7:39 pm
Deila skrev: søn jan 22, 2023 7:12 pm Martinelli, Almiron og Cancelo er spillerne jeg må ha ut. Har to FT, men lukter hit før neste.
Martinelli har DGW snart. Hvor mange og hvilke Arsenal-spillere planlegger du å ha?
Har White fra før, så blir vel to-tre fra Arsenal da. Martinelli virket iskald og ble også byttet ut mot Trossard på slutten her.
Ødegaard + Saka + en forsvarer er vel fort veien å gå?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: søn jan 22, 2023 7:44 pm Bruno inn for Foden (Omsider) til neste GW, så blir det nok WC etter det

Trenger fortsatt å kvitte meg med Cancelo, Castagne, Darwin og muligens Martinelli mot enten saka eller ødis
Er nok bare å kvitte seg med de nevnte spillerne ja.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn jan 22, 2023 8:15 pm 64 med 4 igjen.
4 igjen?

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: søn jan 22, 2023 8:30 pm
Deila skrev: søn jan 22, 2023 7:41 pm
Kærlighed skrev: søn jan 22, 2023 7:39 pm
Martinelli har DGW snart. Hvor mange og hvilke Arsenal-spillere planlegger du å ha?
Har White fra før, så blir vel to-tre fra Arsenal da. Martinelli virket iskald og ble også byttet ut mot Trossard på slutten her.
Ødegaard + Saka + en forsvarer er vel fort veien å gå?
Tenker det ja, med mindre en blir fristet av Nketiah ;)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn jan 22, 2023 8:37 pm
K-Torget skrev: søn jan 22, 2023 8:30 pm
Deila skrev: søn jan 22, 2023 7:41 pm

Har White fra før, så blir vel to-tre fra Arsenal da. Martinelli virket iskald og ble også byttet ut mot Trossard på slutten her.
Ødegaard + Saka + en forsvarer er vel fort veien å gå?
Tenker det ja, med mindre en blir fristet av Nketiah ;)
Hehe, det var det da :lol:

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»