Test 4
[/quote]
Test 5
Det er nå fre feb 03, 2023 9:03 am
Legg inn av missChance »
pass på at det du skriver kommer utenfor en av [/quote]-kodene.
Legg inn av Interessert »
Jo det går an, sjekket nå. Bare å klikke krysset etter pennen( rediger). Men mulig det er tidsbegrenset.
Legg inn av missChance »
De forsvant for ganske lenge siden, ja.kibby skrev: ↑søn sep 25, 2022 10:59 pm Spørsmål: Har signaturene blitt avviklet? I min "brukerkontrollpanel" står tydelig min signatur fortsatt oppført, men ikke når jeg poster noen innlegg. Har stusset på det en stund. Helt greit hvis det er borte altså, jeg bare lurte på hva som hadde skjedd med det...
Takk for svar! Ja, lenge siden jeg merket det egentlig, men tenkte ikke over det før nå i høst.missChance skrev: ↑søn sep 25, 2022 11:08 pmDe forsvant for ganske lenge siden, ja.kibby skrev: ↑søn sep 25, 2022 10:59 pm Spørsmål: Har signaturene blitt avviklet? I min "brukerkontrollpanel" står tydelig min signatur fortsatt oppført, men ikke når jeg poster noen innlegg. Har stusset på det en stund. Helt greit hvis det er borte altså, jeg bare lurte på hva som hadde skjedd med det...
Legg inn av missChance »
Det tok en stund før jeg merket det ogsåkibby skrev: ↑søn sep 25, 2022 11:22 pmTakk for svar! Ja, lenge siden jeg merket det egentlig, men tenkte ikke over det før nå i høst.missChance skrev: ↑søn sep 25, 2022 11:08 pmDe forsvant for ganske lenge siden, ja.kibby skrev: ↑søn sep 25, 2022 10:59 pm Spørsmål: Har signaturene blitt avviklet? I min "brukerkontrollpanel" står tydelig min signatur fortsatt oppført, men ikke når jeg poster noen innlegg. Har stusset på det en stund. Helt greit hvis det er borte altså, jeg bare lurte på hva som hadde skjedd med det...
Jeg så meg nødt til å ta dem bort. Enkelte skrev helt tullete ting der og for noen ble teksten forstyrrendes.kibby skrev: ↑søn sep 25, 2022 11:22 pmTakk for svar! Ja, lenge siden jeg merket det egentlig, men tenkte ikke over det før nå i høst.missChance skrev: ↑søn sep 25, 2022 11:08 pmDe forsvant for ganske lenge siden, ja.kibby skrev: ↑søn sep 25, 2022 10:59 pm Spørsmål: Har signaturene blitt avviklet? I min "brukerkontrollpanel" står tydelig min signatur fortsatt oppført, men ikke når jeg poster noen innlegg. Har stusset på det en stund. Helt greit hvis det er borte altså, jeg bare lurte på hva som hadde skjedd med det...
Nei, dessverre. Alternativet er å slå på/av varsel for alle brukere, ikke kun de man har på ignore-lista.
Legg inn av oddvar_kjempebra »
Da er den sendt, og sannsynligheten er stor for at mottaker ikke ønsker kontakt.oddvar_kjempebra skrev: ↑tir okt 25, 2022 8:46 am Jeg sendte en PM for noen dager siden, men den ser ut til å ha lagt seg godt til rette i Utboks og jeg regner med at den derfor ikke er sendt til mottaker. Hva kan ha skjedd her?
Jeg har hatt kontakt med vedkommende før og da havnet ikke meldingen i Utboksen, men i Sendte meldinger-mappen. Det gjelder også andre PM til andre debattanter. Også de som ikke responderte. Alle mine andre PM ligger i Sendte meldinger-mappen.LeSorcier skrev: ↑tir okt 25, 2022 8:58 amDa er den sendt, og sannsynligheten er stor for at mottaker ikke ønsker kontakt.oddvar_kjempebra skrev: ↑tir okt 25, 2022 8:46 am Jeg sendte en PM for noen dager siden, men den ser ut til å ha lagt seg godt til rette i Utboks og jeg regner med at den derfor ikke er sendt til mottaker. Hva kan ha skjedd her?
Rart, for hos meg havner alltid sendte meldinger i utboksmappen fram til mottaker har åpnet den.oddvar_kjempebra skrev: ↑tir okt 25, 2022 9:12 amJeg har hatt kontakt med vedkommende før og da havnet ikke meldingen i Utboksen, men i Sendte meldinger-mappen. Det gjelder også andre PM til andre debattanter. Også de som ikke responderte. Alle mine andre PM ligger i Sendte meldinger-mappen.LeSorcier skrev: ↑tir okt 25, 2022 8:58 amDa er den sendt, og sannsynligheten er stor for at mottaker ikke ønsker kontakt.oddvar_kjempebra skrev: ↑tir okt 25, 2022 8:46 am Jeg sendte en PM for noen dager siden, men den ser ut til å ha lagt seg godt til rette i Utboks og jeg regner med at den derfor ikke er sendt til mottaker. Hva kan ha skjedd her?
OK. Da får jeg bare anta at det er det som har skjedd her.LeSorcier skrev: ↑tir okt 25, 2022 9:17 amRart, for hos meg havner alltid sendte meldinger i utboksmappen fram til mottaker har åpnet den.oddvar_kjempebra skrev: ↑tir okt 25, 2022 9:12 amJeg har hatt kontakt med vedkommende før og da havnet ikke meldingen i Utboksen, men i Sendte meldinger-mappen. Det gjelder også andre PM til andre debattanter. Også de som ikke responderte. Alle mine andre PM ligger i Sendte meldinger-mappen.
Legg inn av missChance »
Meldingen er da ikke lest av mottaker. Det kan være fordi vedkommendes innboks er full. Da kommer ikke meldingen fram.oddvar_kjempebra skrev: ↑tir okt 25, 2022 9:53 amOK. Da får jeg bare anta at det er det som har skjedd her.LeSorcier skrev: ↑tir okt 25, 2022 9:17 amRart, for hos meg havner alltid sendte meldinger i utboksmappen fram til mottaker har åpnet den.oddvar_kjempebra skrev: ↑tir okt 25, 2022 9:12 am
Jeg har hatt kontakt med vedkommende før og da havnet ikke meldingen i Utboksen, men i Sendte meldinger-mappen. Det gjelder også andre PM til andre debattanter. Også de som ikke responderte. Alle mine andre PM ligger i Sendte meldinger-mappen.
I så måte må mottaker både rydde plass i innboksen sin, samt laste inn meldinger manuelt (gjøres via en knapp i innboksen, som kun er synlig dersom man har 50/50 PM i innboksen sin).missChance skrev: ↑tir okt 25, 2022 10:05 amMeldingen er da ikke lest av mottaker. Det kan være fordi vedkommendes innboks er full. Da kommer ikke meldingen fram.oddvar_kjempebra skrev: ↑tir okt 25, 2022 9:53 amOK. Da får jeg bare anta at det er det som har skjedd her.
Legg inn av Mysterio19 »
Det har jeg aldri hatt. Alltid måtte slette i editoren om jeg bare ville ta med noe av teksten. Var sånn på VGD, men aldri her for megMysterio19 skrev: ↑man nov 14, 2022 10:44 pm Bare her muligheten for å markere deler av et innlegg for å så svare på det har forsvunnet? Det pleide å dukke opp en "svar"-boks når man markerte f.eks. 3-4 ord i et innlegg. Det går for så vidt greit å sitere hele innlegget, for så å slette det i text editoren, men litt mer tungvindt.
Samme her. Aldri hatt det på FD.TheOpiate skrev: ↑ons nov 30, 2022 2:40 pmDet har jeg aldri hatt. Alltid måtte slette i editoren om jeg bare ville ta med noe av teksten. Var sånn på VGD, men aldri her for megMysterio19 skrev: ↑man nov 14, 2022 10:44 pm Bare her muligheten for å markere deler av et innlegg for å så svare på det har forsvunnet? Det pleide å dukke opp en "svar"-boks når man markerte f.eks. 3-4 ord i et innlegg. Det går for så vidt greit å sitere hele innlegget, for så å slette det i text editoren, men litt mer tungvindt.
Legg inn av missChance »
Du svarer med sitat ved å trykke på sitatknappen (den i midten) øverst til høyre ved det innlegget du skal svare på:
Men hvordan limer jeg inn tekst som jeg f.eks. har funnet i en avis, er det samme fremgangsmåte?
You need to be a member in order to post a reply
Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute