Molde FK 2023. Klubbtråd.

Svar
Folk_flesk

Re: Molde FK 2023. Klubbtråd.

Legg inn av Folk_flesk »

ViniDantas skrev: man jan 23, 2023 7:55 pm Veton Berisha observert på flyet til Molde, nå. Lander 20:55, SAS
Nærmeste flyplass til Molde er vel Aalesund?

Miga
Innlegg: 93

Legg inn av Miga »

Folk_flesk skrev: man jan 23, 2023 7:58 pm
ViniDantas skrev: man jan 23, 2023 7:55 pm Veton Berisha observert på flyet til Molde, nå. Lander 20:55, SAS
Nærmeste flyplass til Molde er vel Aalesund?
tredje rundkjøring øst for byen.

Federin

Legg inn av Federin »

Folk_flesk skrev: man jan 23, 2023 7:58 pm
ViniDantas skrev: man jan 23, 2023 7:55 pm Veton Berisha observert på flyet til Molde, nå. Lander 20:55, SAS
Nærmeste flyplass til Molde er vel Aalesund?
Nice try :-)

BiggusD

Legg inn av BiggusD »

Jo Inge Berget > Knudtzon på høyre vingback.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Jeg sjekker også ut Berget rykter. Eller, det er vel jeg som sjekker de ut. Godt gjort at det kom hit såpass fort.

Sies at han er klar, så og si. Snodig.

@Korgutt Siden du spurte, det er møte uka her med NFF. Men det skal nok mye til at det ikke blir Vallhall.

Visa

Legg inn av Visa »

vent vent vent... Berget? Seriøst?

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Jo Inge Berget som hva da? Hvor gammel er han nå? 35?

Federin

Legg inn av Federin »

Visa skrev: man jan 23, 2023 8:39 pm vent vent vent... Berget? Seriøst?
Og på back?!

HarryH

Legg inn av HarryH »

HarryH skrev: ons jan 04, 2023 11:15 pm Berget hadde vel vært mest aktuell som backup for Linnes.
Har vel operert mest som kantspiller i Sverige? Markert seg som et skikkelig arbeidsjern.
Sist redigert av HarryH den man jan 23, 2023 8:48 pm, redigert 1 gang totalt.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Jobs99 skrev: man jan 23, 2023 8:43 pm Jo Inge Berget som hva da? Hvor gammel er han nå? 35?
32 år. Markedsverdi 6.5 millioner på Transfermarkt.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

HarryH skrev: man jan 23, 2023 8:46 pm
HarryH skrev: ons jan 04, 2023 11:15 pm Berget hadde vel vært mest aktuell som backup for Linnes.
Har vel operert mest som kantspiller i Sverige? Markert seg som et skikkelig arbeidsjern.
Husker fortsatt 2-2 målet på Ullevål mot Rosenborg.

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

OK, JIB er en god ballspiller, og hvis han kan være back (-up) for Linnes er det greit, men lav lønn og lav SOF

Visa

Legg inn av Visa »

Korgutt skrev: man jan 23, 2023 8:53 pm
HarryH skrev: man jan 23, 2023 8:46 pm
HarryH skrev: ons jan 04, 2023 11:15 pm Berget hadde vel vært mest aktuell som backup for Linnes.
Har vel operert mest som kantspiller i Sverige? Markert seg som et skikkelig arbeidsjern.
Husker fortsatt 2-2 målet på Ullevål mot Rosenborg.
Berget var fin å ha i Molde han. For 10 år siden.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

ViniDantas skrev: man jan 23, 2023 7:55 pm Veton Berisha observert på flyet til Molde, nå. Lander 20:55, SAS
Noen på flyplassen her?

Moist

Legg inn av Moist »

Kaizen skrev: man jan 23, 2023 8:58 pm
ViniDantas skrev: man jan 23, 2023 7:55 pm Veton Berisha observert på flyet til Molde, nå. Lander 20:55, SAS
Noen på flyplassen her?
Kaasa var akkurat observert på Bunnprisen der, kanskje han skal være chauffeur?

Visa

Legg inn av Visa »

Moist skrev: man jan 23, 2023 9:02 pm
Kaizen skrev: man jan 23, 2023 8:58 pm
ViniDantas skrev: man jan 23, 2023 7:55 pm Veton Berisha observert på flyet til Molde, nå. Lander 20:55, SAS
Noen på flyplassen her?
Kaasa var akkurat observert på Bunnprisen der, kanskje han skal være chauffeur?
Mulig han skulle ha en av de foccaciaene deres. De er farlig gode.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Kaasa kommer syklende vestover nå. Berisha på styret tar unna for vind og regn.

Moist

Legg inn av Moist »

HarryH skrev: man jan 23, 2023 9:05 pm Kaasa kommer syklende vestover nå. Berisha på styret tar unna for vind og regn.
Flyet lander om 4 minutter

https://avinor.no/en/airport/molde-airp ... /arrivals/

HarryH

Legg inn av HarryH »

Avslørt.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Eriksen var på Eurospar i dag. Kanskje han skal kokkelere vekomstmiddag?

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

PapaSmurf skrev: man jan 23, 2023 9:28 pm Eriksen var på Eurospar i dag. Kanskje han skal kokkelere vekomstmiddag?
Regner med han tar Berisha på ryggen og løper han hjem. Fin økt! :)

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Men har Veton landa?

Vanligvis vil jeg ha bekreftelser fordi jeg er begeistret. Nå er jeg minst like opptatt av å få en bekreftelse fordi jeg er drittlei av denne sagaen.

Jeg er uansett sikker på at Veton blir en favoritt i Molde.
Sist redigert av PapaSmurf den man jan 23, 2023 9:42 pm, redigert 1 gang totalt.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jobs99 skrev: man jan 23, 2023 8:53 pm OK, JIB er en god ballspiller, og hvis han kan være back (-up) for Linnes er det greit, men lav lønn og lav SOF
Hmm…

32 år. Må i såfall være sett på som en slags midlertidig løsning dette i påvente av en yngre spiller inn.

Gratis spiller og nok en arbeidsmaur. Jeg ser et mønster i det Moe gjør nå. Her skal det løpes og her skal det presses. No rest for the wicked.

HarryH

Legg inn av HarryH »

No sleep until Champions League.

Jo Inge Berget er jo trygg med ballen og har meget god spilleforståelse. Tar gode valg med og uten ball. Men har vel vært noe plaget med skader etter hvert?

heltos

Legg inn av heltos »

HarryH skrev: man jan 23, 2023 9:43 pm No sleep until Champions League.

Jo Inge Berget er jo trygg med ballen og har meget god spilleforståelse. Tar gode valg med og uten ball. Men har vel vært noe plaget med skader etter hvert?
Og CL erfaring

Stonesy

Legg inn av Stonesy »

Kunne tenkt meg Vindheim fra Sparta Praha som backup på høyrebacken. Ute etter ny klub.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Iver Fossum på defensiv midtbane kunne jeg gjerne også sett til Molde. Greit med en backup hvis Mannsverk plutselig forsvinner.
Sist redigert av Kaizen den man jan 23, 2023 10:14 pm, redigert 1 gang totalt.

RamGuy

Legg inn av RamGuy »

Jo Inge kan jo fungere, er vel kontraktløs? Om det er edruelig sign-on-fee og lønn så er det en potensielt god signering.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Positiv til JIB. Kvalitet tvers gjennom, jobber knallhardt, god lagspiller og er en ordentlig kulturbærer.

Han bekler flere posisjoner, og best av alt, med fysikken og høyden sin kan han fungere som den superinnbytteren noen av oss her inne har etterlyst.

Altså han tilfører stallen noe vi ikke har fra før. Akkurat sånn det skal være!

Hvis Moe ikke har noen andre han har veldig lyst på akkurat nå så gir det mening. Han har flere gode sesonger i seg.

Malmø fansen var overrasket og lei seg når kontrakten ble terminert, han holder fortsatt et høyt nivå.

RickGrimes

Legg inn av RickGrimes »

Det kan faktisk være genialt å hente JIB nå. Har tygd litt på denne i kveld og håper virkelig han kommer.

Vi trenger backup/avlasting på hb, samt litt her og der offensivt på banen til tider. Med tanke på hva vi skal gjøre i sesongen som kommer kan han være et veldig nyttig ess å ha i ermet. Det kan enten være fra start, eller for å snu kamper på slutten. Det er ikke sikkert han er opptatt av å spille alt, og er vel så mye en bidragsyter i garderoben og på feltet. Herlig krigermentalitet og moral, ikke noe bullshit og halveis.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»