Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
guru

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av guru »

FROG skrev: man jan 23, 2023 8:14 pm Neste runde ! Rashford som C og trippel C ? Frister, men noen kommentarer ?
Soleklar kaptein for min del om de får dobbel. Også et meget godt TC-alternativ. Spørsmålet er om Haaland i GW23 er bedre. De møter Arsenal borte, man Haaland kan fint putte et par goaler mot dem også.

Må si det frister veldig med TC på Rashford i GW22 om de dobler.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

guru skrev: man jan 23, 2023 8:48 pm
FROG skrev: man jan 23, 2023 8:14 pm Neste runde ! Rashford som C og trippel C ? Frister, men noen kommentarer ?
Soleklar kaptein for min del om de får dobbel. Også et meget godt TC-alternativ. Spørsmålet er om Haaland i GW23 er bedre. De møter Arsenal borte, man Haaland kan fint putte et par goaler mot dem også.

Må si det frister veldig med TC på Rashford i GW22 om de dobler.
Det blir dobbel. Reading eller Accrington Stanley/Borehamwood klarer ikke omkamp mot Man Utd og Leeds.

Men Haaland TC på 23 tar jeg, selvom City slår ut Arsenal fredag og kan få en dobbel senere. For hvem vet hvem City møter i 5.runde? Kanskje enda et topplag? Og ryker de der er de uten dobbel resten av sesongen. Den sjansen tar jeg ikke.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: man jan 23, 2023 8:55 pm
guru skrev: man jan 23, 2023 8:48 pm
FROG skrev: man jan 23, 2023 8:14 pm Neste runde ! Rashford som C og trippel C ? Frister, men noen kommentarer ?
Soleklar kaptein for min del om de får dobbel. Også et meget godt TC-alternativ. Spørsmålet er om Haaland i GW23 er bedre. De møter Arsenal borte, man Haaland kan fint putte et par goaler mot dem også.

Må si det frister veldig med TC på Rashford i GW22 om de dobler.
Det blir dobbel. Reading eller Accrington Stanley/Borehamwood klarer ikke omkamp mot Man Utd og Leeds.

Men Haaland TC på 23 tar jeg, selvom City slår ut Arsenal fredag og kan få en dobbel senere. For hvem vet hvem City møter i 5.runde? Kanskje enda et topplag? Og ryker de der er de uten dobbel resten av sesongen. Den sjansen tar jeg ikke.
Godt poeng :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Kane :D

guru

Legg inn av guru »

KANE! JADA!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kane :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Tanker om følgende for -8?
(kommer ikke til å gjøre bytter før lørdag 4 altså)
Martinelli + Almiron + Cancelo - Ødegaard + Bruno + 4,5 forsvarer (f. eks) Moreno)

Da beholder jeg isåfall både Haaland, Kane og KdB..

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: man jan 23, 2023 10:53 pm Tanker om følgende for -8?
(kommer ikke til å gjøre bytter før lørdag 4 altså)
Martinelli + Almiron + Cancelo - Ødegaard + Bruno + 4,5 forsvarer (f. eks) Moreno)

Da beholder jeg isåfall både Haaland, Kane og KdB..
Er normalt ikke tilhenger av å ta minus for ett sideveis bytte innad i ett lag. Plutselig kommer Martinelli til ett mål igjen.
Men ser du runde 22 og 23 i ett kan det være noe, om du ønsker å bruke ett annet bytte til gw 23.

Stigo29

Legg inn av Stigo29 »

Husk at fristen er fredag 3.februar :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Endelig leverer Davies. Tok han inn 2.juledag, og først nå kommer han med en return.

Står dette seg ender jeg med 82 poeng.

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

Kane må, i likhet med Salah, være en av få spillere som har matchvinner (og eneste scoring), og som klarer å spille seg ned fra BPS...

Nevi

Legg inn av Nevi »

PEF_1973 skrev: man jan 23, 2023 11:17 pm Kane må, i likhet med Salah, være en av få spillere som har matchvinner (og eneste scoring), og som klarer å spille seg ned fra BPS...
Kan ofte være slik om laget holder nullen samt at spissen brenner ett par sjanser.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

84 poeng, men flere spillere uten returns: De Gea, Shaw, Martinelli, Mount og Mitrovic. Ingen på benken som plukket mer enn 2 poeng heller.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

97 poeng. Irriterende at Kane ikke plukket med seg bonuspoengene.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kærlighed skrev: tir jan 24, 2023 12:39 am 97 poeng. Irriterende at Kane ikke plukket med seg bonuspoengene.
Fikk en notifikasjon fra appen om at bonuspoengene var fordelt, med «did Kane score any?👀» som tekst.

Måtte le når jeg gikk inn for å se at han ikke bare ikke fikk BPS, men han var jo ikke i nærheten engang.

10/10 trolling fra FPL der.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Skulle kunne tenkt meg litt mere fra Kane / Mitro ikveld, men Spurs er ikke helt seg selv for tiden. 76 poeng er noenlunde midt i hopen, og gir ingen store utslag på OR plasseringen. Kunne jo hatt 84 poeng om jeg ikke skulle agere smart og spille Ward kontra Kepa, men får ta tabben med fatning. Ellers er der flere spillere i laget mitt som ikke leverer mye for tiden, men det tar tid å bli kvitt de. Mitro, Cancelo, Almiron og delvis Martinelli er på wanted out listen. Redd Trossard kommer til å ta minutter fra Martinelli, så det allerede i debut kampen. Mitoma kunne jeg tenkt meg inn for Almiron, men begge FH til GW 22 og 23 er igrunn opptatt. Blir nok Bruno inn for Mahrez til neste, og så Bruno til KDB til 23 om City dobbel. Men nå kan man hvile ei uke uten FPL grublinger, og komme uthvilt tilbake ved deadline.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Ang martinelli - nå har de møtt newcastle spurs manu, tre veldig gode lag defensivt, kan fort være tilbake med poeng mot mindre gode lag som f eks everton (håper jeg)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: man jan 23, 2023 11:02 pm
K-Torget skrev: man jan 23, 2023 10:53 pm Tanker om følgende for -8?
(kommer ikke til å gjøre bytter før lørdag 4 altså)
Martinelli + Almiron + Cancelo - Ødegaard + Bruno + 4,5 forsvarer (f. eks) Moreno)

Da beholder jeg isåfall både Haaland, Kane og KdB..
Er normalt ikke tilhenger av å ta minus for ett sideveis bytte innad i ett lag. Plutselig kommer Martinelli til ett mål igjen.
Men ser du runde 22 og 23 i ett kan det være noe, om du ønsker å bruke ett annet bytte til gw 23.
Takk for tips😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Stigo29 skrev: man jan 23, 2023 11:02 pm Husk at fristen er fredag 3.februar :)
Takker, kom ikke på det i forrige innlegg 😅

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: man jan 23, 2023 11:15 pm Endelig leverer Davies. Tok han inn 2.juledag, og først nå kommer han med en return.

Står dette seg ender jeg med 82 poeng.
👍😎

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

chelsea8 skrev: tir jan 24, 2023 12:11 am 84 poeng, men flere spillere uten returns: De Gea, Shaw, Martinelli, Mount og Mitrovic. Ingen på benken som plukket mer enn 2 poeng heller.
En solid sum uansett 😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: tir jan 24, 2023 12:52 am Skulle kunne tenkt meg litt mere fra Kane / Mitro ikveld, men Spurs er ikke helt seg selv for tiden. 76 poeng er noenlunde midt i hopen, og gir ingen store utslag på OR plasseringen. Kunne jo hatt 84 poeng om jeg ikke skulle agere smart og spille Ward kontra Kepa, men får ta tabben med fatning. Ellers er der flere spillere i laget mitt som ikke leverer mye for tiden, men det tar tid å bli kvitt de. Mitro, Cancelo, Almiron og delvis Martinelli er på wanted out listen. Redd Trossard kommer til å ta minutter fra Martinelli, så det allerede i debut kampen. Mitoma kunne jeg tenkt meg inn for Almiron, men begge FH til GW 22 og 23 er igrunn opptatt. Blir nok Bruno inn for Mahrez til neste, og så Bruno til KDB til 23 om City dobbel. Men nå kan man hvile ei uke uten FPL grublinger, og komme uthvilt tilbake ved deadline.
Synes det høres ut som en god plan😊
Skal ha de samme ut selv, bortsett fra Mitrovic som jeg ikke har.
Tror kanskje jeg har fått forbi deg igjen? 😅 Uansett gratulerer med en ny fin runde og så blir det godt med en liten pause 😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: tir jan 24, 2023 3:10 am Ang martinelli - nå har de møtt newcastle spurs manu, tre veldig gode lag defensivt, kan fort være tilbake med poeng mot mindre gode lag som f eks everton (håper jeg)
Godt poeng! Samtidig så frister det å bruke den plassen han opptar på midten på noen andre, som Ødegaard, Bruno eller Rodrigo.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Fantastisk runde med 92 poeng og halvert rank, som kommer av at kun White og Almiron blanker. Spesielt gøy at gullgutt-diffene mine i Laporte og Ferguson (og Bruno) tar med seg poeng. Gått fra 170k til 32k siste to rundene, og står godt med trippel United og to FT til neste runde. Satser på en ekstra boost i rank ved at andre må bruke bytter for å gå KdB-Bruno-KdB, mens jeg kan bruke byttene på prioriterte spillere for fremtiden. Trippel Captain Rashford vurderes fortløpende, den chipen kommer med 90% sannsynlighet til å spilles i løpet av de neste to rundene på han eller Haaland.

Nå blir planen videre først å ta det rolig til neste torsdag, og deretter jobbe med å få inn 3x Arsenal, da jeg kun sitter med White nå. Ser for meg et bytte fra Almiron til Ødegaard neste runde (må svi av et bytte), og fortsatt ha fleksibilitet med to bytter til DGW23. Lukter veldig på en hit for å få inn Mahrez, ved Pereira+Laporte+Bruno til Mahrez+Saka+Mings, hvor forsvarsplassen avhenger av cupresultatene. Mings står foreløpig der da han er billig nok, samt har gode kamper i blanke GW25 + GW28. Håper god planlegging og to bytter til GW25 gjør at laget står godt til de blanke kampene, så man forhåpentligvis kan bruke Free Hit i en dobbelrunde.

Kepa
Shaw - White - Trippier
Bruno - Rashford - Ødegaard - KdB
Ferguson - Kane - Haaland
(Ward - Laporte - Andreas - Bueno)

Satser på følgende til GW23, midtbane som lukter svidd:
Kepa
Shaw - White - Trippier
Mahrez - Rashford - Ødegaard - KdB - Saka
Kane - Haaland

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: tir jan 24, 2023 8:36 am Fantastisk runde med 92 poeng og halvert rank, som kommer av at kun White og Almiron blanker. Spesielt gøy at gullgutt-diffene mine i Laporte og Ferguson (og Bruno) tar med seg poeng. Gått fra 170k til 32k siste to rundene, og står godt med trippel United og to FT til neste runde. Satser på en ekstra boost i rank ved at andre må bruke bytter for å gå KdB-Bruno-KdB, mens jeg kan bruke byttene på prioriterte spillere for fremtiden. Trippel Captain Rashford vurderes fortløpende, den chipen kommer med 90% sannsynlighet til å spilles i løpet av de neste to rundene på han eller Haaland.

Nå blir planen videre først å ta det rolig til neste torsdag, og deretter jobbe med å få inn 3x Arsenal, da jeg kun sitter med White nå. Ser for meg et bytte fra Almiron til Ødegaard neste runde (må svi av et bytte), og fortsatt ha fleksibilitet med to bytter til DGW23. Lukter veldig på en hit for å få inn Mahrez, ved Pereira+Laporte+Bruno til Mahrez+Saka+Mings, hvor forsvarsplassen avhenger av cupresultatene. Mings står foreløpig der da han er billig nok, samt har gode kamper i blanke GW25 + GW28. Håper god planlegging og to bytter til GW25 gjør at laget står godt til de blanke kampene, så man forhåpentligvis kan bruke Free Hit i en dobbelrunde.

Kepa
Shaw - White - Trippier
Bruno - Rashford - Ødegaard - KdB
Ferguson - Kane - Haaland
(Ward - Laporte - Andreas - Bueno)

Satser på følgende til GW23, midtbane som lukter svidd:
Kepa
Shaw - White - Trippier
Mahrez - Rashford - Ødegaard - KdB - Saka
Kane - Haaland
Gratulerer med en solid runde og en voldsom klatring! :) Synes du har en fin plan!

Hva ville du ha gjort med dette laget? 2 FT og 2,8 i bank.
Kepa
Botman Trippier Shaw
Martinelli KdB Rashford Almiron
Kane Haaland Ferguson
Ward Cancelo Andreas Bueno

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

2 FT og 2,8 i bank. Hva ville dere gjort?
Kepa
Botman Trippier Shaw
Martinelli KdB Rashford Almiron
Kane Haaland Ferguson
Ward Cancelo Andreas Bueno

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

K-Torget skrev: tir jan 24, 2023 9:25 am 2 FT og 2,8 i bank. Hva ville dere gjort?
Kepa
Botman Trippier Shaw
Martinelli KdB Rashford Almiron
Kane Haaland Ferguson
Ward Cancelo Andreas Bueno
Vent og se. Det optimale for dette laget er isolert sett United-forsvar inn for Cancelo, men da står du plutselig med 5 spillere som blanker i GW25 hvis det blir United-Newcastle i ligacupfinalen. Tror hovedprioriteten bør være å få inn 2x Arsenal, og f.eks bruke byttene frem til GW23 på 2 av Nketiah/Ødegaard/Saka/Arsenal-forsvar samt Mahrez/Stones.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: tir jan 24, 2023 9:50 am
K-Torget skrev: tir jan 24, 2023 9:25 am 2 FT og 2,8 i bank. Hva ville dere gjort?
Kepa
Botman Trippier Shaw
Martinelli KdB Rashford Almiron
Kane Haaland Ferguson
Ward Cancelo Andreas Bueno
Vent og se. Det optimale for dette laget er isolert sett United-forsvar inn for Cancelo, men da står du plutselig med 5 spillere som blanker i GW25 hvis det blir United-Newcastle i ligacupfinalen. Tror hovedprioriteten bør være å få inn 2x Arsenal, og f.eks bruke byttene frem til GW23 på 2 av Nketiah/Ødegaard/Saka/Arsenal-forsvar samt Mahrez/Stones.
Takk for tips. Men det er ikke nødvendig å få på Bruno?
Tanker om følgende for -8?
Martinelli + Almiron + Cancelo - Ødegaard + Bruno + 4,5 forsvarer (f. eks Mings, Moreno)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ender runden på 79 poeng og en liten grønn pil. 79k ovr :)

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: man jan 23, 2023 8:56 pm
BrannLFC skrev: man jan 23, 2023 8:55 pm
guru skrev: man jan 23, 2023 8:48 pm

Soleklar kaptein for min del om de får dobbel. Også et meget godt TC-alternativ. Spørsmålet er om Haaland i GW23 er bedre. De møter Arsenal borte, man Haaland kan fint putte et par goaler mot dem også.

Må si det frister veldig med TC på Rashford i GW22 om de dobler.
Det blir dobbel. Reading eller Accrington Stanley/Borehamwood klarer ikke omkamp mot Man Utd og Leeds.

Men Haaland TC på 23 tar jeg, selvom City slår ut Arsenal fredag og kan få en dobbel senere. For hvem vet hvem City møter i 5.runde? Kanskje enda et topplag? Og ryker de der er de uten dobbel resten av sesongen. Den sjansen tar jeg ikke.
Godt poeng :)
Hadde jeg vært pep hadde jeg neppe startet med Haaland mot Villa. Den kampen går på sønsdag. Kun tre dager kommer den ekstrem viktige kampen borte mot Arsenal.
Mot Villa er det kanskje en viss fare at noen blir hvilt fra start.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»