Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
HeskeyTime

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av HeskeyTime »

K-Torget skrev: tir jan 24, 2023 10:33 am
HeskeyTime skrev: tir jan 24, 2023 9:50 am
K-Torget skrev: tir jan 24, 2023 9:25 am 2 FT og 2,8 i bank. Hva ville dere gjort?
Kepa
Botman Trippier Shaw
Martinelli KdB Rashford Almiron
Kane Haaland Ferguson
Ward Cancelo Andreas Bueno
Vent og se. Det optimale for dette laget er isolert sett United-forsvar inn for Cancelo, men da står du plutselig med 5 spillere som blanker i GW25 hvis det blir United-Newcastle i ligacupfinalen. Tror hovedprioriteten bør være å få inn 2x Arsenal, og f.eks bruke byttene frem til GW23 på 2 av Nketiah/Ødegaard/Saka/Arsenal-forsvar samt Mahrez/Stones.
Takk for tips. Men det er ikke nødvendig å få på Bruno?
Tanker om følgende for -8?
Martinelli + Almiron + Cancelo - Ødegaard + Bruno + 4,5 forsvarer (f. eks Mings, Moreno)
Alt avhenger av egen plan og spillestil med tanke på risk/reward osv. Greie bytter i min bok når man har råd til det, utenom Martinelli-Ødegaard (for sideveis for min smak), og heller White inn for Cancelo. Bruno til Saka i GW23 så ser denne planen brukbar ut.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: tir jan 24, 2023 10:41 am
K-Torget skrev: man jan 23, 2023 8:56 pm
BrannLFC skrev: man jan 23, 2023 8:55 pm

Det blir dobbel. Reading eller Accrington Stanley/Borehamwood klarer ikke omkamp mot Man Utd og Leeds.

Men Haaland TC på 23 tar jeg, selvom City slår ut Arsenal fredag og kan få en dobbel senere. For hvem vet hvem City møter i 5.runde? Kanskje enda et topplag? Og ryker de der er de uten dobbel resten av sesongen. Den sjansen tar jeg ikke.
Godt poeng :)
Hadde jeg vært pep hadde jeg neppe startet med Haaland mot Villa. Den kampen går på sønsdag. Kun tre dager kommer den ekstrem viktige kampen borte mot Arsenal.
Mot Villa er det kanskje en viss fare at noen blir hvilt fra start.
Du er inne på noe der ja...😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: tir jan 24, 2023 11:16 am
K-Torget skrev: tir jan 24, 2023 10:33 am
HeskeyTime skrev: tir jan 24, 2023 9:50 am

Vent og se. Det optimale for dette laget er isolert sett United-forsvar inn for Cancelo, men da står du plutselig med 5 spillere som blanker i GW25 hvis det blir United-Newcastle i ligacupfinalen. Tror hovedprioriteten bør være å få inn 2x Arsenal, og f.eks bruke byttene frem til GW23 på 2 av Nketiah/Ødegaard/Saka/Arsenal-forsvar samt Mahrez/Stones.
Takk for tips. Men det er ikke nødvendig å få på Bruno?
Tanker om følgende for -8?
Martinelli + Almiron + Cancelo - Ødegaard + Bruno + 4,5 forsvarer (f. eks Mings, Moreno)
Alt avhenger av egen plan og spillestil med tanke på risk/reward osv. Greie bytter i min bok når man har råd til det, utenom Martinelli-Ødegaard (for sideveis for min smak), og heller White inn for Cancelo. Bruno til Saka i GW23 så ser denne planen brukbar ut.
Takk for tilbakemelding. Liker ikke å gjøre sideveis bytter i utgangspunktet så kanskje det du skisserer der er en bedre løsning 😊

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

80 poeng, ny rekord for undertegnede, tror jeg..videre i de 2 cupene jeg fortsatt er med i.

Hansiso

Legg inn av Hansiso »

For tidlig å hoppe på Mudryk-toget?
Vurderer å gjøre Mitrovic + Martinelli til Nketiah + Mudryk!

eppaen

Legg inn av eppaen »

Han har spilt 30 minutt?

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Hansiso skrev: tir jan 24, 2023 1:51 pm For tidlig å hoppe på Mudryk-toget?
Vurderer å gjøre Mitrovic + Martinelli til Nketiah + Mudryk!
Foreløpig litt tidlig, spesielt når dobbeltrunder må prioriteres med spillere fra Arsenal, City og United. Fra GW24 og ut kan han derimot vurderes, da Chelsea også 100% spiller i blank runde 28. Dette gir også tre kamper og litt mer tid å sjekke Mudryk ut på, samt hvordan et nykomponert Chelsea fungerer.

startelver

Legg inn av startelver »

Ble bare 75 points totalt. Da er det ihvertfall ut med Mitro. Har 2 bytter så får se hva jeg ender med.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

John Garfield skrev: tir jan 24, 2023 11:25 am 80 poeng, ny rekord for undertegnede, tror jeg..videre i de 2 cupene jeg fortsatt er med i.
Gratulerer! Hvor ligger du ovr? :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: tir jan 24, 2023 2:34 pm
Hansiso skrev: tir jan 24, 2023 1:51 pm For tidlig å hoppe på Mudryk-toget?
Vurderer å gjøre Mitrovic + Martinelli til Nketiah + Mudryk!
Foreløpig litt tidlig, spesielt når dobbeltrunder må prioriteres med spillere fra Arsenal, City og United. Fra GW24 og ut kan han derimot vurderes, da Chelsea også 100% spiller i blank runde 28. Dette gir også tre kamper og litt mer tid å sjekke Mudryk ut på, samt hvordan et nykomponert Chelsea fungerer.
Helt enig med Heskey! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: tir jan 24, 2023 6:01 pm Ble bare 75 points totalt. Da er det ihvertfall ut med Mitro. Har 2 bytter så får se hva jeg ender med.
Godt over snittet likevel med 75 poeng :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Liverpool - Wolves kan fort bli plassert i GW 26, evt GW 22 om Liverpool ryker i Fa-cupen mor Brighton:

https://www.liverpool.no/nyheter/2023/1 ... e-paa-seg/

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

K-Torget skrev: tir jan 24, 2023 6:25 pm
John Garfield skrev: tir jan 24, 2023 11:25 am 80 poeng, ny rekord for undertegnede, tror jeg..videre i de 2 cupene jeg fortsatt er med i.
Gratulerer! Hvor ligger du ovr? :)
2,4 mill. Opp en halv mill på de 2 siste rundene.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

John Garfield skrev: ons jan 25, 2023 9:59 am
K-Torget skrev: tir jan 24, 2023 6:25 pm
John Garfield skrev: tir jan 24, 2023 11:25 am 80 poeng, ny rekord for undertegnede, tror jeg..videre i de 2 cupene jeg fortsatt er med i.
Gratulerer! Hvor ligger du ovr? :)
2,4 mill. Opp en halv mill på de 2 siste rundene.
Da er du inne i en god periode 😊

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Hva tenker folk om Cancelo nå? Droppa i to kamper på rad, men har DGW i runden etter denne. Skal man beholde, bytte ham til en annen City-forsvarer, eller en forsvarer fra et helt annet lag? Laget mitt er som følger, med 1FT og 3,9M ITB:

Kepa
Trippier, White, Shaw, Cancelo
Bruno, Rash, Ødegaard, Almiron
Haaland, Darwin

Ward, Mitro, Andreas, Bueno

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trolljegeren skrev: tor jan 26, 2023 7:58 am Hva tenker folk om Cancelo nå? Droppa i to kamper på rad, men har DGW i runden etter denne. Skal man beholde, bytte ham til en annen City-forsvarer, eller en forsvarer fra et helt annet lag? Laget mitt er som følger, med 1FT og 3,9M ITB:

Kepa
Trippier, White, Shaw, Cancelo
Bruno, Rash, Ødegaard, Almiron
Haaland, Darwin

Ward, Mitro, Andreas, Bueno
Veldig usikker..Heller mest mot å bytte han mot en Arsenalforsvarer da jeg ikke har noen bak hos Arsenal per nå og har 2FT.
Videre er et sideveis bytte bak hos City helt uaktuelt. Om det brenner mer andre plasser før frist beholder jeg heller Cancelo, blir fort da plassert på benk nå i 22 og så starter jeg han isåfall i dgw i 23.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

K-Torget skrev: tor jan 26, 2023 8:11 am Veldig usikker..Heller mest mot å bytte han mot en Arsenalforsvarer da jeg ikke har noen bak hos Arsenal per nå og har 2FT.
Videre er et sideveis bytte bak hos City helt uaktuelt. Om det brenner mer andre plasser før frist beholder jeg heller Cancelo, blir fort da plassert på benk nå i 22 og så starter jeg han isåfall i dgw i 23.
Jeg har tenkt noe i de baner. Sikkert bedre å ha Cancelo i DGW23 og bytte Almiron til Saka som også har DGW23.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trolljegeren skrev: tor jan 26, 2023 8:52 am
K-Torget skrev: tor jan 26, 2023 8:11 am Veldig usikker..Heller mest mot å bytte han mot en Arsenalforsvarer da jeg ikke har noen bak hos Arsenal per nå og har 2FT.
Videre er et sideveis bytte bak hos City helt uaktuelt. Om det brenner mer andre plasser før frist beholder jeg heller Cancelo, blir fort da plassert på benk nå i 22 og så starter jeg han isåfall i dgw i 23.
Jeg har tenkt noe i de baner. Sikkert bedre å ha Cancelo i DGW23 og bytte Almiron til Saka som også har DGW23.
For min del så står det vel mest mellom følgende:
Cancelo + Almiron + Martinelli - White / Mings / Moreno + Ødegaard + Bruno for -4
eller
Almiron + KdB til Ødegaard / Saka + Bruno

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: tor jan 26, 2023 9:08 am
Trolljegeren skrev: tor jan 26, 2023 8:52 am
K-Torget skrev: tor jan 26, 2023 8:11 am Veldig usikker..Heller mest mot å bytte han mot en Arsenalforsvarer da jeg ikke har noen bak hos Arsenal per nå og har 2FT.
Videre er et sideveis bytte bak hos City helt uaktuelt. Om det brenner mer andre plasser før frist beholder jeg heller Cancelo, blir fort da plassert på benk nå i 22 og så starter jeg han isåfall i dgw i 23.
Jeg har tenkt noe i de baner. Sikkert bedre å ha Cancelo i DGW23 og bytte Almiron til Saka som også har DGW23.
For min del så står det vel mest mellom følgende:
Cancelo + Almiron + Martinelli - White / Mings / Moreno + Ødegaard + Bruno for -4
eller
Almiron + KdB til Ødegaard / Saka + Bruno
Lenge til frist, men gøy å leke seg litt likevel. Jeg titter litt på:

Cancelo--->Stones
Almiron-->Saka
KDB---->Bruno

-4

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: tor jan 26, 2023 7:13 pm
K-Torget skrev: tor jan 26, 2023 9:08 am
Trolljegeren skrev: tor jan 26, 2023 8:52 am

Jeg har tenkt noe i de baner. Sikkert bedre å ha Cancelo i DGW23 og bytte Almiron til Saka som også har DGW23.
For min del så står det vel mest mellom følgende:
Cancelo + Almiron + Martinelli - White / Mings / Moreno + Ødegaard + Bruno for -4
eller
Almiron + KdB til Ødegaard / Saka + Bruno
Lenge til frist, men gøy å leke seg litt likevel. Jeg titter litt på:

Cancelo--->Stones
Almiron-->Saka
KDB---->Bruno

Har sett på det samme selv, men usikker på om jeg skal kvitte meg med KdB da han har dgw i 23. Hva tenker du?
-4

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: tor jan 26, 2023 7:15 pm
Deila skrev: tor jan 26, 2023 7:13 pm
K-Torget skrev: tor jan 26, 2023 9:08 am

For min del så står det vel mest mellom følgende:
Cancelo + Almiron + Martinelli - White / Mings / Moreno + Ødegaard + Bruno for -4
eller
Almiron + KdB til Ødegaard / Saka + Bruno
Lenge til frist, men gøy å leke seg litt likevel. Jeg titter litt på:

Cancelo--->Stones
Almiron-->Saka
KDB---->Bruno

Har sett på det samme selv, men usikker på om jeg skal kvitte meg med KdB da han har dgw i 23. Hva tenker du?
-4
Dersom jeg hadde tatt ett bytte nå hadde jeg gått for Bruno for KdB. Og i neste omgang Bruno ut igjen til fordel for Mahrez. Har enda ett bytte som gjør at jeg f.eks kan ta inn Ødegaard for Almiron.
Om jeg tar kun ett bytte nå.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: tor jan 26, 2023 7:32 pm
K-Torget skrev: tor jan 26, 2023 7:15 pm
Deila skrev: tor jan 26, 2023 7:13 pm

Lenge til frist, men gøy å leke seg litt likevel. Jeg titter litt på:

Cancelo--->Stones
Almiron-->Saka
KDB---->Bruno

Har sett på det samme selv, men usikker på om jeg skal kvitte meg med KdB da han har dgw i 23. Hva tenker du?
-4
Dersom jeg hadde tatt ett bytte nå hadde jeg gått for Bruno for KdB. Og i neste omgang Bruno ut igjen til fordel for Mahrez. Har enda ett bytte som gjør at jeg f.eks kan ta inn Ødegaard for Almiron.
Om jeg tar kun ett bytte nå.
Det er en mulig løsning ja :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

Planen er Shaw+Rashford inn for Davies+Kulusevski.

Men capper man Rashford med Palace og Leeds hjemme eller Haaland borte mot Spurs?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: tor jan 26, 2023 10:54 pm Planen er Shaw+Rashford inn for Davies+Kulusevski.

Men capper man Rashford med Palace og Leeds hjemme eller Haaland borte mot Spurs?
På tide at du får inn Rashford og Shaw! Man capper helt klart Rashford over Haaland denne runden spør du meg! Spørsmålet er TC Rashford eller ikke slik jeg ser det.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: tor jan 26, 2023 11:12 pm
BrannLFC skrev: tor jan 26, 2023 10:54 pm Planen er Shaw+Rashford inn for Davies+Kulusevski.

Men capper man Rashford med Palace og Leeds hjemme eller Haaland borte mot Spurs?
På tide at du får inn Rashford og Shaw! Man capper helt klart Rashford over Haaland denne runden spør du meg! Spørsmålet er TC Rashford eller ikke slik jeg ser det.
Ja men ryker fort ut igjen til blank 25.

Får tenke litt på cappen, men TC på haaland i 23 virker spikret.

Nevi

Legg inn av Nevi »

BrannLFC skrev: fre jan 27, 2023 7:09 am
K-Torget skrev: tor jan 26, 2023 11:12 pm
BrannLFC skrev: tor jan 26, 2023 10:54 pm Planen er Shaw+Rashford inn for Davies+Kulusevski.

Men capper man Rashford med Palace og Leeds hjemme eller Haaland borte mot Spurs?
På tide at du får inn Rashford og Shaw! Man capper helt klart Rashford over Haaland denne runden spør du meg! Spørsmålet er TC Rashford eller ikke slik jeg ser det.
Ja men ryker fort ut igjen til blank 25.

Får tenke litt på cappen, men TC på haaland i 23 virker spikret.
City hjemme mot Villa på søndagen og den EKSTREMT viktige kampen borte mot Arsenal på onsdag.
Er det en kamp ett par nøkkelspillerer hos City får hvile på benk er det vel mot Villa?
Bare som en liten tanke.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

Nevi skrev: fre jan 27, 2023 8:25 am
BrannLFC skrev: fre jan 27, 2023 7:09 am
K-Torget skrev: tor jan 26, 2023 11:12 pm

På tide at du får inn Rashford og Shaw! Man capper helt klart Rashford over Haaland denne runden spør du meg! Spørsmålet er TC Rashford eller ikke slik jeg ser det.
Ja men ryker fort ut igjen til blank 25.

Får tenke litt på cappen, men TC på haaland i 23 virker spikret.
City hjemme mot Villa på søndagen og den EKSTREMT viktige kampen borte mot Arsenal på onsdag.
Er det en kamp ett par nøkkelspillerer hos City får hvile på benk er det vel mot Villa?
Bare som en liten tanke.
Sånn er det med alle dgw. Haaland hviler ikke med mindre det er skade. Villa kampen er også ekstremt viktig.

Nevi

Legg inn av Nevi »

BrannLFC skrev: fre jan 27, 2023 12:00 pm
Nevi skrev: fre jan 27, 2023 8:25 am
BrannLFC skrev: fre jan 27, 2023 7:09 am

Ja men ryker fort ut igjen til blank 25.

Får tenke litt på cappen, men TC på haaland i 23 virker spikret.
City hjemme mot Villa på søndagen og den EKSTREMT viktige kampen borte mot Arsenal på onsdag.
Er det en kamp ett par nøkkelspillerer hos City får hvile på benk er det vel mot Villa?
Bare som en liten tanke.
Sånn er det med alle dgw. Haaland hviler ikke med mindre det er skade. Villa kampen er også ekstremt viktig.
Kan veldig godt være du har rett.

Men Arsenal borte er den desidert tøffeste kampen for City. En "nesten" helt avgjørende kamp.

Men har selv ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre. Men heller ett lite hakk mot Rashford. Men enda ei uke igjen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre jan 27, 2023 7:09 am
K-Torget skrev: tor jan 26, 2023 11:12 pm
BrannLFC skrev: tor jan 26, 2023 10:54 pm Planen er Shaw+Rashford inn for Davies+Kulusevski.

Men capper man Rashford med Palace og Leeds hjemme eller Haaland borte mot Spurs?
På tide at du får inn Rashford og Shaw! Man capper helt klart Rashford over Haaland denne runden spør du meg! Spørsmålet er TC Rashford eller ikke slik jeg ser det.
Ja men ryker fort ut igjen til blank 25.

Får tenke litt på cappen, men TC på haaland i 23 virker spikret.
Oki.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: fre jan 27, 2023 12:27 pm
BrannLFC skrev: fre jan 27, 2023 12:00 pm
Nevi skrev: fre jan 27, 2023 8:25 am

City hjemme mot Villa på søndagen og den EKSTREMT viktige kampen borte mot Arsenal på onsdag.
Er det en kamp ett par nøkkelspillerer hos City får hvile på benk er det vel mot Villa?
Bare som en liten tanke.
Sånn er det med alle dgw. Haaland hviler ikke med mindre det er skade. Villa kampen er også ekstremt viktig.
Kan veldig godt være du har rett.

Men Arsenal borte er den desidert tøffeste kampen for City. En "nesten" helt avgjørende kamp.

Men har selv ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre. Men heller ett lite hakk mot Rashford. Men enda ei uke igjen.
Synes du har gode poeng Nevi. Kanskje du klarer å friste meg til TC Rashford i stedet for TC Haaland :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»