Rikets roast VGTV

Svar
Hoppidioten

Rikets roast VGTV

Legg inn av Hoppidioten »

Gøy.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Martha fikk i ihvertfall høre det skjønte jeg..

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Skulle gjerne sett noen eksempler på hetsen. Blir vanskelig å si noe fornuftig når man bare ser støtten i etterkant. Tviler dog ikke på at folk skriver mye søppel på nettet. Men, tviler også litt på at Martha var den desidert morsomste roasteren, som man kan få inntrykk av når man leser støtteerklæringene. Det jeg har sett av denne komikeren er rimelig platte greier. Håper ikke det anses som hets..

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Er dette roaster-greiene noe morsomt da? Og noe som passer for norsk publikum? Har ikke sett dette, men hele konseptet kan kanskje være vanskelig å forstå...

Men men - det koker jo ned til at kvinner stort sett ikke er morsomme, vil jeg tro.. . De andre komikerne, som er kvinner, har vel ikke fått denne hetsen. For øvrig.

Yourexperiencemaydif

Legg inn av Yourexperiencemaydif »

TheRealArt_Verified skrev: man jan 23, 2023 9:17 pm Skulle gjerne sett noen eksempler på hetsen. Blir vanskelig å si noe fornuftig når man bare ser støtten i etterkant. Tviler dog ikke på at folk skriver mye søppel på nettet. Men, tviler også litt på at Martha var den desidert morsomste roasteren, som man kan få inntrykk av når man leser støtteerklæringene. Det jeg har sett av denne komikeren er rimelig platte greier. Håper ikke det anses som hets..
Synes hun jevnt over er veldig morsom, selv om jeg ikke har sett Rikets Roast. Kan ikke tenke meg at hun gjorde seg bort i selskap med Erik Follestad og Oscar Westerlin.

Queenie

Legg inn av Queenie »

DoktorS skrev: tir jan 24, 2023 6:45 pm Er dette roaster-greiene noe morsomt da? Og noe som passer for norsk publikum? Har ikke sett dette, men hele konseptet kan kanskje være vanskelig å forstå...

Men men - det koker jo ned til at kvinner stort sett ikke er morsomme, vil jeg tro.. . De andre komikerne, som er kvinner, har vel ikke fått denne hetsen. For øvrig.
Lol, nå tar du kaka. Selvfølgelig kan kvinner være morsomme, men i en relasjon så er det vel rimelig biologisk forankret hos menn at kvinner ler med/av mannen og ikke utelukkende omvendt. Men det går an å kanalisere seg til et nivå hvor underholdning bare er underholdning ;)

Queenie

Legg inn av Queenie »

Yourexperiencemaydif skrev: tir jan 24, 2023 6:48 pm
TheRealArt_Verified skrev: man jan 23, 2023 9:17 pm Skulle gjerne sett noen eksempler på hetsen. Blir vanskelig å si noe fornuftig når man bare ser støtten i etterkant. Tviler dog ikke på at folk skriver mye søppel på nettet. Men, tviler også litt på at Martha var den desidert morsomste roasteren, som man kan få inntrykk av når man leser støtteerklæringene. Det jeg har sett av denne komikeren er rimelig platte greier. Håper ikke det anses som hets..
Synes hun jevnt over er veldig morsom, selv om jeg ikke har sett Rikets Roast. Kan ikke tenke meg at hun gjorde seg bort i selskap med Erik Follestad og Oscar Westerlin.
Åh, han er så ufattelig uinteressant! Dårlig på roasting var han også, til og med Kjær var mer morsom

Queenie

Legg inn av Queenie »

De idiotene som hetser denne Martha er både yngre og eldre menn, mange har sikkert top G som sitt idol. Man kan si hva man vil om hennes egenskaper som komiker, men hets i denne formen er motbydelig, det er mange andre som er ti ganger verre enn henne

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Yourexperiencemaydif skrev: tir jan 24, 2023 6:48 pm Synes hun jevnt over er veldig morsom
Hun har dessverre figurert i flere humorprogram i det siste, og hun seiler opp på morsomskalaen der Bonde Tusvik ligger. På null. I tillegg er hun slitsom og til tider hysterisk. Og synes man at et slikt syn på dama er hat, så skal man bare synes det.

Yourexperiencemaydif

Legg inn av Yourexperiencemaydif »

Knaberaps skrev: tir jan 24, 2023 6:55 pm
Yourexperiencemaydif skrev: tir jan 24, 2023 6:48 pm Synes hun jevnt over er veldig morsom
Hun har dessverre figurert i flere humorprogram i det siste, og hun seiler opp på morsomskalaen der Bonde Tusvik ligger. På null. I tillegg er hun slitsom og til tider hysterisk. Og synes man at et slikt syn på dama er hat, så skal man bare synes det.
Jeg tror jeg har sett henne i ikke lov og le på hytta, GYM og Dørå og synes hun var god i alle. Samt at hun var gjest hos Berrum og Beyer for litt siden og var morsom der og.

Godt mulig du er en kronisk kvinnehater, men tenker det er helt legetimt å synes hun er slitsom.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Yourexperiencemaydif skrev: tir jan 24, 2023 7:00 pm Godt mulig du er en kronisk kvinnehater, men tenker det er helt legetimt å synes hun er slitsom.
Jeg er en kronisk dameelsker, så har vi fått det klargjort. Og ja, det er legitimt å finne dama umorsom og slitsom.

Yourexperiencemaydif

Legg inn av Yourexperiencemaydif »

Knaberaps skrev: tir jan 24, 2023 7:09 pm
Yourexperiencemaydif skrev: tir jan 24, 2023 7:00 pm Godt mulig du er en kronisk kvinnehater, men tenker det er helt legetimt å synes hun er slitsom.
Jeg er en kronisk dameelsker, så har vi fått det klargjort.
Det var det jeg mistenkte!

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Yourexperiencemaydif skrev: tir jan 24, 2023 6:48 pm
TheRealArt_Verified skrev: man jan 23, 2023 9:17 pm Skulle gjerne sett noen eksempler på hetsen. Blir vanskelig å si noe fornuftig når man bare ser støtten i etterkant. Tviler dog ikke på at folk skriver mye søppel på nettet. Men, tviler også litt på at Martha var den desidert morsomste roasteren, som man kan få inntrykk av når man leser støtteerklæringene. Det jeg har sett av denne komikeren er rimelig platte greier. Håper ikke det anses som hets..
Synes hun jevnt over er veldig morsom, selv om jeg ikke har sett Rikets Roast. Kan ikke tenke meg at hun gjorde seg bort i selskap med Erik Follestad og Oscar Westerlin.
Det jeg har sett er tiss og bæsj humor, men har bare sett henner i Kongen befaler, så kan være hun har en skjult komisk side.. Jeg hadde for øvrig syntes humoren hadde vært like ille om utført av en fyr.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Jeg synes Martha var den groveste på dette showet. Hadde noen meget drøye roasts om Follestad som jeg mener var langt over streken.. Men det er vel hele poenget med et slikt konsept. Så at noen skjeller henne ut er ikke innafor.

Downlight

Legg inn av Downlight »

Vet ikke på hvilken måte hun er hetset eller hva som er skrevet om henne, men det må være lov å synes at hun ikke er morsom og fremstår masete.
Ikke noe som ler av eller får meg i godt humør.

Hedning

Legg inn av Hedning »

Downlight skrev: tir jan 24, 2023 8:01 pm Vet ikke på hvilken måte hun er hetset eller hva som er skrevet om henne, men det må være lov å synes at hun ikke er morsom og fremstår masete.
Ikke noe som ler av eller får meg i godt humør.
Jeg har heller hverken sett roasten,eller hetsen. Og syntes ikke den aktuelle komikeren er morsom,men jeg er antagelig ikke i målgruppa heller. Dette var tema på Dagsnytt 18 (Hetsen altså. Ikke det at jeg ikke er i målgruppa),og Martin Beyer Olsen sa at hetsen ikke gikk på at hun ikke var morsom. Hetsen gikk på at hun var kvinne,og utseende. Altså standard trolling,og stort sett fra anonyme kontoer.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

DoktorS skrev: tir jan 24, 2023 6:45 pm Er dette roaster-greiene noe morsomt da? Og noe som passer for norsk publikum? Har ikke sett dette, men hele konseptet kan kanskje være vanskelig å forstå...

Men men - det koker jo ned til at kvinner stort sett ikke er morsomme, vil jeg tro.. . De andre komikerne, som er kvinner, har vel ikke fått denne hetsen. For øvrig.
I våre krenketider hvor man ikke engang kan kle seg ut som indianer fordi man krenker noen må jeg innrømme at dette tildels var svært morosamt og undarhodande. Lo godt jeg, også dels av Martha. «Edel» Steenstrup var virkelig bra. Dag Sørås også. Krenke folk på kropp, fedme, rase, manglende iq, ligger med alle osv osv.. Megabra !!

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Hoppidioten skrev: tir jan 24, 2023 7:58 pm Jeg synes Martha var den groveste på dette showet. Hadde noen meget drøye roasts om Follestad som jeg mener var langt over streken.
Har du et eksempel?

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

EspenLie skrev: tir jan 24, 2023 9:24 pm
Hoppidioten skrev: tir jan 24, 2023 7:58 pm Jeg synes Martha var den groveste på dette showet. Hadde noen meget drøye roasts om Follestad som jeg mener var langt over streken.
Har du et eksempel?
Bl.a en om barnet til Follestad. Den var meget drøy.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Hoppidioten skrev: tir jan 24, 2023 9:26 pm
EspenLie skrev: tir jan 24, 2023 9:24 pm
Hoppidioten skrev: tir jan 24, 2023 7:58 pm Jeg synes Martha var den groveste på dette showet. Hadde noen meget drøye roasts om Follestad som jeg mener var langt over streken.
Har du et eksempel?
Bl.a en om barnet til Follestad. Den var meget drøy.
Roasts skal være drøye.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Jeg så bare noen highlights fra dette her, men synes Martha virket frisk og morsom. I motsetning til i for eksempel "Ikke lov å le på hytten"
Ole Soo så jeg også noen få høydepunkter fra, og det var elendig i forhold.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Dr. Bergland var som vanlig morsom. Må vel være Norges morsomste komiker for øyeblikket.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Likte roasten, spesielt fra Edel. Hun var morsom på en fin måte

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»