Molde FK 2023. Klubbtråd.

Svar
PapaSmurf

Re: Molde FK 2023. Klubbtråd.

Legg inn av PapaSmurf »

Kaizen skrev: fre jan 27, 2023 1:39 pm
TorVarhaug skrev: fre jan 27, 2023 1:28 pm
PapaSmurf skrev: tor jan 26, 2023 12:52 pm

Zafeiris eller Krygård er åpenbare spillere som kan gå rett inn i rollen, men de er ikke like gode. Jeg ville først gått etter Bell og sett hva som skulle til for å få hentet han. Nye 30 millioner hadde ikke vært noe problem.





Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
Follow
Slavia Praha are closing in on deal to sign U-21 Norway midfielder Christos Zafeiris after multiple offers — fee will be around €3m. 🇳🇴🤝🏻 #transfers

FK Haugesund and Slavia Praha are set to reach full agreement, deal brokered by First Access Sport
Joe Bell var meget god i Viking, men vet ikke hva som har skjedd med Bell i Brøndby. Har ikke spilt en hel kamp siden August ser det ut til. Kanskje en overgang til Molde kunne vært bra for alle parter her.
Hadde vært gull. Bokstavelig talt.

Visa

Legg inn av Visa »

Joe Bell og Berisha på laget. Da kommer tyfon-alarmen i Stavanger til å ule.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Visa skrev: fre jan 27, 2023 1:45 pm Joe Bell og Berisha på laget. Da kommer tyfon-alarmen i Stavanger til å ule.
Har ikke vi sendt Sander Svendsen som fredsmegler dit da? :-)

Visa

Legg inn av Visa »

Kaizen skrev: fre jan 27, 2023 1:47 pm
Visa skrev: fre jan 27, 2023 1:45 pm Joe Bell og Berisha på laget. Da kommer tyfon-alarmen i Stavanger til å ule.
Har ikke vi sendt Sander Svendsen som fredsmegler dit da? :-)
De kan få kjøpe Zek99 for 15 millioner kroner, ingen klausuler.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

The Guardian 100 beste fotballspillere i verden 2022.
1. Messi
2. Mbappe
3. Benzema
4. Braut Haaland
5. Modric
6. De Bruyne
7. Lewandowski
8. Vinicius Junior
9. Courtois
10. Salah

35 Ødegaard

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Kaizen skrev: fre jan 27, 2023 4:57 pm The Guardian 100 beste fotballspillere i verden 2022.
1. Messi
2. Mbappe
3. Benzema
4. Braut Haaland
5. Modric
6. De Bruyne
7. Lewandowski
8. Vinicius Junior
9. Courtois
10. Salah

35 Ødegaard
Ødegaard og Haaland kommer til å klatre i 2023.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Haaland den fjerde beste i verden? Aldri i livet heller. Han scorer mye mål og er veldig god til det, men eksempelvis Ødegaard er en mye bedre fotballspiller totalt sett i mine øyne, og jeg imponeres mye mer av det han leverer. Og ikke en eneste forsvarsspiller blant topp 10. Hvis Messi er den beste i verden, så lurer jeg på hvor eksempelvis Thiago Silva skal være på en slik liste - som har vært helt sjef i europeisk toppfotball siden 2009.

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

Er så fryktelig lav fotball IQ å hevde at Ødegaard er en bedre fotballspiller enn Haaland bare fordi han har et bredere sett av ferdigheter osv. Fotball er et spill med forskjellige roller, og ingen i verden er bedre enn Haaland til å gjøre det vanskeligste i fotball - å score mål. Det er hans rolle.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

nottimagiche skrev: fre jan 27, 2023 6:13 pm Haaland den fjerde beste i verden? Aldri i livet heller. Han scorer mye mål og er veldig god til det, men eksempelvis Ødegaard er en mye bedre fotballspiller totalt sett i mine øyne, og jeg imponeres mye mer av det han leverer. Og ikke en eneste forsvarsspiller blant topp 10. Hvis Messi er den beste i verden, så lurer jeg på hvor eksempelvis Thiago Silva skal være på en slik liste - som har vært helt sjef i europeisk toppfotball siden 2009.
The Guardian topp 100 er en meget anerkjent liste i sportsverdenen basert på 219 Spillere, trenere og journalister fra hele verden som angir sine favoritter fra 1-40. Hvor nr 1 får 40 poeng, nr 2 får 39 poeng osv. Tilslutt legges alle poengsummene sammen og blir en topp 100 liste. Alt for å få en mest mulig relevant liste, slik at ikke alt blir basert på en person sin synsing, men at man istedet oppnår en konsensus over hvem de beste spillerne er fra et stort antall fotballkyndige.

Ved at alle må oppgi 40 spillere hver så får man også et stort antall spillere totalt. De 100 med mest poeng kommer på lista.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Dewaz skrev: fre jan 27, 2023 6:21 pm Er så fryktelig lav fotball IQ å hevde at Ødegaard er en bedre fotballspiller enn Haaland bare fordi han har et bredere sett av ferdigheter osv. Fotball er et spill med forskjellige roller, og ingen i verden er bedre enn Haaland til å gjøre det vanskeligste i fotball - å score mål. Det er hans rolle.
Nettopp, fotball er et spill med ulike roller, men på en slik liste over de «beste» er det stort sett bare spillere med offensive ferdigheter. Med det gjennomgående svake forsvarsspillet vi blant annet så i VM, så er kunsten å forsvare seg godt noe som undervurderes i altfor stor grad. Og du kan prøve deg med litt bedre hersketeknikk neste gang, helt bedrøvelig opplegg.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Dewaz skrev: fre jan 27, 2023 6:21 pm Er så fryktelig lav fotball IQ å hevde at Ødegaard er en bedre fotballspiller enn Haaland bare fordi han har et bredere sett av ferdigheter osv. Fotball er et spill med forskjellige roller, og ingen i verden er bedre enn Haaland til å gjøre det vanskeligste i fotball - å score mål. Det er hans rolle.
Jeg er enig i det du sier, mer enn måten du sier det på.

Ødegaard er en bedre midtbanespiller, Haaland er kanskje verdens ypperste målscorer.

Hadde man spurt trenerne i de 50’største klubbene i verden hadde minst 49 valgt Haaland siden spillere som han er ekstremt sjelden vare mens spillere som Ødegaard dukker opp mye oftere.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Dewaz skrev: fre jan 27, 2023 6:21 pm Er så fryktelig lav fotball IQ å hevde at Ødegaard er en bedre fotballspiller enn Haaland bare fordi han har et bredere sett av ferdigheter osv. Fotball er et spill med forskjellige roller, og ingen i verden er bedre enn Haaland til å gjøre det vanskeligste i fotball - å score mål. Det er hans rolle.
Ikke helt enig ang Ødegaard vs Haaland, men det er nå greit.

Det jeg finner merkelig et at enkelte har definert at en fotballspiller som kan drible av 14 mann uansett utfall av det han holder på med er verdensklasse. Om handlingen hans fører til scoring eller ikke er ikke så farlig, han gjorde noe stilig og derfor er han en av verdens beste spillere. Om han bare er god på å score mål er han ikke en "komplett spiller" og kan derfor ikke nevnes blant de beste i verden. Hvor er logikken? Hvorfor teller ikke målscoringsegenskapene og plasseringsevnen like høyt (eller høyere) som det å drible av en mann?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Ser ut som dere beholder Sivert Mannsverk enda et halvår. Vintervinduet for de store ligaene stenger tirsdag.

mr.anderson

Legg inn av mr.anderson »

FranciscoM skrev: lør jan 28, 2023 2:40 am
Dewaz skrev: fre jan 27, 2023 6:21 pm Er så fryktelig lav fotball IQ å hevde at Ødegaard er en bedre fotballspiller enn Haaland bare fordi han har et bredere sett av ferdigheter osv. Fotball er et spill med forskjellige roller, og ingen i verden er bedre enn Haaland til å gjøre det vanskeligste i fotball - å score mål. Det er hans rolle.
Ikke helt enig ang Ødegaard vs Haaland, men det er nå greit.

Det jeg finner merkelig et at enkelte har definert at en fotballspiller som kan drible av 14 mann uansett utfall av det han holder på med er verdensklasse. Om handlingen hans fører til scoring eller ikke er ikke så farlig, han gjorde noe stilig og derfor er han en av verdens beste spillere. Om han bare er god på å score mål er han ikke en "komplett spiller" og kan derfor ikke nevnes blant de beste i verden. Hvor er logikken? Hvorfor teller ikke målscoringsegenskapene og plasseringsevnen like høyt (eller høyere) som det å drible av en mann?
Er alltid vanskelig å sammenligne spillere, spesielt når de ikke spiller i samme posisjon. Også hva mener man med best? Flest mål, flest målgivende, flest taklinger, flest vellykkede pasninger? Når det gjelder Ballon d'Or så går den 9 av 10 ganger til en angriper, og 9.99/10 ganger til en offensiv spiller, sånn er det bare. Messi og Ronaldo har dominert denne kåringen i mange mange år, ikke så rart med tanke på de to har over 2k målpoeng i sine karrierer til sammen, storparten av dem på absolutt øverste nivå. Så jeg får ikke inntrykket av at driblere uten mål og mening kommer særlig langt når man snakker verdens beste fotballspillere.

Men det er en interessant diskusjon, Haaland vs Ødegaard. Ødegaard er viktigere for laget enn det Haaland er, men Haaland kan knuse målrekorder i sin første PL sesong. Han har allerede passert tidligere sesongers toppscorere i antall mål. Men ville jeg sagt han var årets spiller i England om Ødegaard fortsetter som nå og Arsenal vinner ligaen? Kanskje ikke, vanskelig å si.

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Hvem er midtstopperen vi jobber med? Vet vi var interresert i Skjærvik, men han går vel til LSK. KFUM selger 2-3 stk. Kanskje vi ikke trenger noen hvis Sheriff og Ellingsen er friske snart?

Gunder

Legg inn av Gunder »

mr.anderson skrev: lør jan 28, 2023 8:51 am
FranciscoM skrev: lør jan 28, 2023 2:40 am
Dewaz skrev: fre jan 27, 2023 6:21 pm Er så fryktelig lav fotball IQ å hevde at Ødegaard er en bedre fotballspiller enn Haaland bare fordi han har et bredere sett av ferdigheter osv. Fotball er et spill med forskjellige roller, og ingen i verden er bedre enn Haaland til å gjøre det vanskeligste i fotball - å score mål. Det er hans rolle.



Men det er en interessant diskusjon, Haaland vs Ødegaard. Ødegaard er viktigere for laget enn det Haaland er, men Haaland kan knuse målrekorder i sin første PL sesong. Han har allerede passert tidligere sesongers toppscorere i antall mål. Men ville jeg sagt han var årets spiller i England om Ødegaard fortsetter som nå og Arsenal vinner ligaen? Kanskje ikke, vanskelig å si.
Spisser er dyrest å kjøpe. Det er fordi de er viktigst for laget. Laget må ha en eller flere spisser som kan omsette sjanser til mål. Laget ditt kan være best, men det kan være det andre laget som setter sine sjanser.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Blir interessant å se Berisha i dag. For min del tror jeg han trenger noen måneder på å tilpasse seg nivået.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

HarryH skrev: lør jan 28, 2023 11:43 am Blir interessant å se Berisha i dag. For min del tror jeg han trenger noen måneder på å tilpasse seg nivået.
Jeg er egentlig ganske uinteressert i treningskamper i januar. De handler som regel om helt andre ting enn å vinne kamper.

Det er liksom eksperimenteringsperioden med tunge bein etter knallhard trening.

Så resultatene i disse kampene er fullstendig uvesentlige.

Men i dag hadde jeg tenkt meg på kamp, så våkner jeg med en hals som er pussa med grovt sandpapir. Fordelen er visstnok at jeg har fått en veldig sexy stemme. Ikke så galt at det ikke er godt for noe

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Spent på å se om Martin Tornes Kjørsvik kan gi Molde en aldri så liten kilevink idag. Etter min mening burde han vært den tredje spissen i stallen til Molde. Ikke ofte jeg stiller spørsmål ved Erling Moe, men akkurat her må det stilles et lite spørsmålstegn. Gutten bøttet jo inn mål ifjor, og var banens beste i juniorfinalen.

Kult hvis vi får se Berisha allerede idag.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Kaizen skrev: lør jan 28, 2023 12:17 pm Spent på å se om Martin Tornes Kjørsvik kan gi Molde en aldri så liten kilevink idag. Etter min mening burde han vært den tredje spissen i stallen til Molde. Ikke ofte jeg stiller spørsmål ved Erling Moe, men akkurat her må det stilles et lite spørsmålstegn. Gutten bøttet jo inn mål ifjor, og var banens beste i juniorfinalen.

Kult hvis vi får se Berisha allerede idag.
Eliteserielagene som ligger lavt på tabellen og som har lite penger henter av og til de som scorer abnormt med mål i 3. div. Det er sjeldent en suksess. Var lettere før i tiden enn nå.

Kjørsvik scoret ikke abnormt med mål. 20 eller flere mål i 3. divisjon var det mange som scora i fjor. Så for meg er dette samme diskusjon som dukker opp med jevne mellomrom. De av oss som har vært med en stund husker ropene etter Johan Nås og så var det enda en frening, (het han Kenneth mon tro) som bøtta inn mål i 2. divisjon. Men de slo aldri til på høyere nivå.

Samme med Sivert Gussiås. Han hadde vært en gigant i 3. divisjon, men i Eliteserien er han kun en squadplayer for svakere lag.

Det vil ikke bevise noe som helst om Kjørsvik scorer et mål i en januartreningskamp.

Han var jo i Danmark og prøvespilte på nivå 3 i vinter uten at det ble noe.

Vi må innse at nåløyet for å komme inn i A-stallen til Molde FK er trangt. Da er det fantastisk at vi har Træff der som kan plukke opp de beste av de som ikke når helt opp. Og så er det opp til spillerne å utvikle seg og vise MFK at de har det som skal til.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

PapaSmurf skrev: lør jan 28, 2023 12:37 pm
Kaizen skrev: lør jan 28, 2023 12:17 pm Spent på å se om Martin Tornes Kjørsvik kan gi Molde en aldri så liten kilevink idag. Etter min mening burde han vært den tredje spissen i stallen til Molde. Ikke ofte jeg stiller spørsmål ved Erling Moe, men akkurat her må det stilles et lite spørsmålstegn. Gutten bøttet jo inn mål ifjor, og var banens beste i juniorfinalen.

Kult hvis vi får se Berisha allerede idag.
Eliteserielagene som ligger lavt på tabellen og som har lite penger henter av og til de som scorer abnormt med mål i 3. div. Det er sjeldent en suksess. Var lettere før i tiden enn nå.

Kjørsvik scoret ikke abnormt med mål. 20 eller flere mål i 3. divisjon var det mange som scora i fjor. Så for meg er dette samme diskusjon som dukker opp med jevne mellomrom. De av oss som har vært med en stund husker ropene etter Johan Nås og så var det enda en frening, (het han Kenneth mon tro) som bøtta inn mål i 2. divisjon. Men de slo aldri til på høyere nivå.

Samme med Sivert Gussiås. Han hadde vært en gigant i 3. divisjon, men i Eliteserien er han kun en squadplayer for svakere lag.

Det vil ikke bevise noe som helst om Kjørsvik scorer et mål i en januartreningskamp.

Han var jo i Danmark og prøvespilte på nivå 3 i vinter uten at det ble noe.

Vi må innse at nåløyet for å komme inn i A-stallen til Molde FK er trangt. Da er det fantastisk at vi har Træff der som kan plukke opp de beste av de som ikke når helt opp. Og så er det opp til spillerne å utvikle seg og vise MFK at de har det som skal til.
Du tenker muligens på Kenneth Kvalheim som bøtta inn mål for Notodden blant annet?

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

PapaSmurf skrev: lør jan 28, 2023 12:37 pm
Kaizen skrev: lør jan 28, 2023 12:17 pm Spent på å se om Martin Tornes Kjørsvik kan gi Molde en aldri så liten kilevink idag. Etter min mening burde han vært den tredje spissen i stallen til Molde. Ikke ofte jeg stiller spørsmål ved Erling Moe, men akkurat her må det stilles et lite spørsmålstegn. Gutten bøttet jo inn mål ifjor, og var banens beste i juniorfinalen.

Kult hvis vi får se Berisha allerede idag.
Eliteserielagene som ligger lavt på tabellen og som har lite penger henter av og til de som scorer abnormt med mål i 3. div. Det er sjeldent en suksess. Var lettere før i tiden enn nå.

Kjørsvik scoret ikke abnormt med mål. 20 eller flere mål i 3. divisjon var det mange som scora i fjor. Så for meg er dette samme diskusjon som dukker opp med jevne mellomrom. De av oss som har vært med en stund husker ropene etter Johan Nås og så var det enda en frening, (het han Kenneth mon tro) som bøtta inn mål i 2. divisjon. Men de slo aldri til på høyere nivå.

Samme med Sivert Gussiås. Han hadde vært en gigant i 3. divisjon, men i Eliteserien er han kun en squadplayer for svakere lag.

Det vil ikke bevise noe som helst om Kjørsvik scorer et mål i en januartreningskamp.

Han var jo i Danmark og prøvespilte på nivå 3 i vinter uten at det ble noe.

Vi må innse at nåløyet for å komme inn i A-stallen til Molde FK er trangt. Da er det fantastisk at vi har Træff der som kan plukke opp de beste av de som ikke når helt opp. Og så er det opp til spillerne å utvikle seg og vise MFK at de har det som skal til.
Ja nåløyet skal være trangt. Enig i det Papa.
Men som sagt likte jeg det jeg så av han i juniorfinalen. En iskald avslutter, med stort potensiale. Fortsatt en del fysikk som mangler. Jeg sier ikke at Molde nødvendigvis skulle benyttet han i eliteserien nå, men jeg mener de burde tatt han under sin plattform videre og f.eks lånt han ut for videre utvikling. I så måte kunne et nærmere samarbeid med Træff også vært en ide.
Ja alle talent slår ikke til, men når du er banens beste hos Norgesmesteren i juniorklassen, så synes jeg at han fortjener mer oppfølging enn det Molde har gitt han i 2023:-)

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Korgutt skrev: lør jan 28, 2023 12:48 pm
PapaSmurf skrev: lør jan 28, 2023 12:37 pm
Kaizen skrev: lør jan 28, 2023 12:17 pm Spent på å se om Martin Tornes Kjørsvik kan gi Molde en aldri så liten kilevink idag. Etter min mening burde han vært den tredje spissen i stallen til Molde. Ikke ofte jeg stiller spørsmål ved Erling Moe, men akkurat her må det stilles et lite spørsmålstegn. Gutten bøttet jo inn mål ifjor, og var banens beste i juniorfinalen.

Kult hvis vi får se Berisha allerede idag.
Eliteserielagene som ligger lavt på tabellen og som har lite penger henter av og til de som scorer abnormt med mål i 3. div. Det er sjeldent en suksess. Var lettere før i tiden enn nå.

Kjørsvik scoret ikke abnormt med mål. 20 eller flere mål i 3. divisjon var det mange som scora i fjor. Så for meg er dette samme diskusjon som dukker opp med jevne mellomrom. De av oss som har vært med en stund husker ropene etter Johan Nås og så var det enda en frening, (het han Kenneth mon tro) som bøtta inn mål i 2. divisjon. Men de slo aldri til på høyere nivå.

Samme med Sivert Gussiås. Han hadde vært en gigant i 3. divisjon, men i Eliteserien er han kun en squadplayer for svakere lag.

Det vil ikke bevise noe som helst om Kjørsvik scorer et mål i en januartreningskamp.

Han var jo i Danmark og prøvespilte på nivå 3 i vinter uten at det ble noe.

Vi må innse at nåløyet for å komme inn i A-stallen til Molde FK er trangt. Da er det fantastisk at vi har Træff der som kan plukke opp de beste av de som ikke når helt opp. Og så er det opp til spillerne å utvikle seg og vise MFK at de har det som skal til.
Du tenker muligens på Kenneth Kvalheim som bøtta inn mål for Notodden blant annet?
Takk!

HarryH

Legg inn av HarryH »

Jeg frykter at Berisha sliter med balltempo og fart på trening, men forhåpentligvis kommer han inn i det etter hvert. Mangler i alle fall ikke vilje og pågangsmot.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Kaizen skrev: lør jan 28, 2023 12:52 pm
PapaSmurf skrev: lør jan 28, 2023 12:37 pm
Kaizen skrev: lør jan 28, 2023 12:17 pm Spent på å se om Martin Tornes Kjørsvik kan gi Molde en aldri så liten kilevink idag. Etter min mening burde han vært den tredje spissen i stallen til Molde. Ikke ofte jeg stiller spørsmål ved Erling Moe, men akkurat her må det stilles et lite spørsmålstegn. Gutten bøttet jo inn mål ifjor, og var banens beste i juniorfinalen.

Kult hvis vi får se Berisha allerede idag.
Eliteserielagene som ligger lavt på tabellen og som har lite penger henter av og til de som scorer abnormt med mål i 3. div. Det er sjeldent en suksess. Var lettere før i tiden enn nå.

Kjørsvik scoret ikke abnormt med mål. 20 eller flere mål i 3. divisjon var det mange som scora i fjor. Så for meg er dette samme diskusjon som dukker opp med jevne mellomrom. De av oss som har vært med en stund husker ropene etter Johan Nås og så var det enda en frening, (het han Kenneth mon tro) som bøtta inn mål i 2. divisjon. Men de slo aldri til på høyere nivå.

Samme med Sivert Gussiås. Han hadde vært en gigant i 3. divisjon, men i Eliteserien er han kun en squadplayer for svakere lag.

Det vil ikke bevise noe som helst om Kjørsvik scorer et mål i en januartreningskamp.

Han var jo i Danmark og prøvespilte på nivå 3 i vinter uten at det ble noe.

Vi må innse at nåløyet for å komme inn i A-stallen til Molde FK er trangt. Da er det fantastisk at vi har Træff der som kan plukke opp de beste av de som ikke når helt opp. Og så er det opp til spillerne å utvikle seg og vise MFK at de har det som skal til.
Ja nåløyet skal være trangt. Enig i det Papa.
Men som sagt likte jeg det jeg så av han i juniorfinalen. En iskald avslutter, med stort potensiale. Fortsatt en del fysikk som mangler. Jeg sier ikke at Molde nødvendigvis skulle benyttet han i eliteserien nå, men jeg mener de burde tatt han under sin plattform videre og f.eks lånt han ut for videre utvikling. I så måte kunne et nærmere samarbeid med Træff også vært en ide.
Ja alle talent slår ikke til, men når du er banens beste hos Norgesmesteren i juniorklassen, så synes jeg at han fortjener mer oppfølging enn det Molde har gitt han i 2023:-)
Kanskje. Men jeg tipper at gutten følte en sesong til i 3. div var feil og at 2. div var det naturlige steget. Det hadde vært usannsynlig med spilletid i Eliteserien.

Han har en målteft jeg liker, og jeg håper han utvikler seg og kommer til Molde senere en gang.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Dagens startoppstilling.

Gunder

Legg inn av Gunder »

Kjekt å se at Molde igjen gir Børset spilletid. Han er en av mange trønderske talenter. En er i Leeds, Valencia, Midtjylland, to i Glimt og to i VIF. 6 i Rosenborg. Nå nevner jeg de som er høyere på ranking lista enn Børset over talenter mellom 16-19 år.
Topp 4
1. Sverre Nypan, Rosenborg
2. Leo Hjelde, Leeds
3. Odin Holm, VIF
4. Marius Broholm, Rosenborg

heltos

Legg inn av heltos »

Hvordan går det med Hjelde i Leeds? Mener å huske han fikk noen korte innhopp sist sesong, men ikke noe i denne sesongen?
Er vel i en alder han bør få mer spilletid, blir det utleie eller salg?

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

heltos skrev: lør jan 28, 2023 1:45 pm Hvordan går det med Hjelde i Leeds? Mener å huske han fikk noen korte innhopp sist sesong, men ikke noe i denne sesongen?
Er vel i en alder han bør få mer spilletid, blir det utleie eller salg?
Han er allerede på utlån til Rotherham i Championship.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Berisha har vært helt usynlig i denne førsteomgangen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»