Januarvinduet ‘23 - Liverpool FC

Svar
markantovertak

Re: Januarvinduet ‘23 - Liverpool FC

Legg inn av markantovertak »

Faquarl skrev: fre jan 27, 2023 3:03 pm
Onv95 skrev: fre jan 27, 2023 2:42 pm Jeg kommer i fred. Jeg tenkte bare at Martin Edwards var vel mer eller mindre geniforklart for den jobben han gjorde i Liverpool, og det har jo skjedd før at nye koster ikke alltid klarer å erstatte forgjengeren og at de strukturene man trodde var på plass var mer personavhengige. Men bare en teori fra min side, og den er helt sikkert riv ruskende gal.
Edwards var en brikke i et system. Han var god i jobben sin, men ikke grunnen til at det funket alene.

Det som har endret seg er at vi har bestemte oss for å gå for spillere som er yngre, med høyere profil, enn tidligere, som forhåpentligvis fører til en lengre periode med suksess og mindre utskiftninger på veien.

Endringen innad kan være pga. Klopp. Men det er ikke en så merkelig endring at det gjør noe.

Det er vanskeligere, en lengre prosess, og dyrere, å kjøpe spillere som Nunez og Bellingham i stedet for Mane og Henderson. Men det er ikke mange spillere vi kunne kjøpt med en bedre fremtid enn disse.
Men dette er på en måte stikk i strid med alt Klopp har sagt i hele sin karriere. Han vil jo ha sportsdirektører og andre fagfolk på alle felt. Som tar de avgjørelsene de er gode på. Så jobber han med det han får servert. Det er mulig Klopp nå har skiftet helt, men det er jo ikke veldig sannsynlig. Som nevnt tidligere i tråden så vil jeg tro alt Liverpool gjør fram til og med kommende sesong er i stor grad preget av hva Edwards og teamet hans jobbet fram.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

markantovertak skrev: fre jan 27, 2023 3:31 pm Men dette er på en måte stikk i strid med alt Klopp har sagt i hele sin karriere. Han vil jo ha sportsdirektører og andre fagfolk på alle felt. Som tar de avgjørelsene de er gode på. Så jobber han med det han får servert. Det er mulig Klopp nå har skiftet helt, men det er jo ikke veldig sannsynlig. Som nevnt tidligere i tråden så vil jeg tro alt Liverpool gjør fram til og med kommende sesong er i stor grad preget av hva Edwards og teamet hans jobbet fram.
Jeg tror heller ikke Klopp har bestemt dette alene, men så er det litt rart at det blir nevnt at han skal være med på å bestemme hvem som er neste DOF.

Uansett, det passer mtp. hva FSG vil ha. Populære spillere, så lenge de er gode nok, har sin egen verdi. Om de er unge i tillegg kan man ta igjen og etterlate Man Utd som fase nr 2 under Klopp, hvis Pep drar seg til Italia eller noe sånt.

Kan også nevne at det passer mtp. Thiago, og ryktene om Mbappe var veldig hot en stund.

Galactipool next.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Faquarl skrev: fre jan 27, 2023 4:18 pm
markantovertak skrev: fre jan 27, 2023 3:31 pm Men dette er på en måte stikk i strid med alt Klopp har sagt i hele sin karriere. Han vil jo ha sportsdirektører og andre fagfolk på alle felt. Som tar de avgjørelsene de er gode på. Så jobber han med det han får servert. Det er mulig Klopp nå har skiftet helt, men det er jo ikke veldig sannsynlig. Som nevnt tidligere i tråden så vil jeg tro alt Liverpool gjør fram til og med kommende sesong er i stor grad preget av hva Edwards og teamet hans jobbet fram.
Jeg tror heller ikke Klopp har bestemt dette alene, men så er det litt rart at det blir nevnt at han skal være med på å bestemme hvem som er neste DOF.

Uansett, det passer mtp. hva FSG vil ha. Populære spillere, så lenge de er gode nok, har sin egen verdi. Om de er unge i tillegg kan man ta igjen og etterlate Man Utd som fase nr 2 under Klopp, hvis Pep drar seg til Italia eller noe sånt.

Kan også nevne at det passer mtp. Thiago, og ryktene om Mbappe var veldig hot en stund.

Galactipool next.
Men hva betyr det at Klopp skal være med på å hente ny DOF? Betyr det automatisk at han vil hente en som er enig med seg sjøl? Ja, det er kanskje naturlig å tenke det. Men Klopp har tidligere signalisert at det viktige et at folk rundt ham er dyktige, og utfordrer ham.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

markantovertak skrev: fre jan 27, 2023 5:01 pm
Faquarl skrev: fre jan 27, 2023 4:18 pm
markantovertak skrev: fre jan 27, 2023 3:31 pm Men dette er på en måte stikk i strid med alt Klopp har sagt i hele sin karriere. Han vil jo ha sportsdirektører og andre fagfolk på alle felt. Som tar de avgjørelsene de er gode på. Så jobber han med det han får servert. Det er mulig Klopp nå har skiftet helt, men det er jo ikke veldig sannsynlig. Som nevnt tidligere i tråden så vil jeg tro alt Liverpool gjør fram til og med kommende sesong er i stor grad preget av hva Edwards og teamet hans jobbet fram.
Jeg tror heller ikke Klopp har bestemt dette alene, men så er det litt rart at det blir nevnt at han skal være med på å bestemme hvem som er neste DOF.

Uansett, det passer mtp. hva FSG vil ha. Populære spillere, så lenge de er gode nok, har sin egen verdi. Om de er unge i tillegg kan man ta igjen og etterlate Man Utd som fase nr 2 under Klopp, hvis Pep drar seg til Italia eller noe sånt.

Kan også nevne at det passer mtp. Thiago, og ryktene om Mbappe var veldig hot en stund.

Galactipool next.
Men hva betyr det at Klopp skal være med på å hente ny DOF? Betyr det automatisk at han vil hente en som er enig med seg sjøl? Ja, det er kanskje naturlig å tenke det. Men Klopp har tidligere signalisert at det viktige et at folk rundt ham er dyktige, og utfordrer ham.
Problemet er kanskje heller en mindre naturlig maktbalanse enn om intensjonene er gode eller ikke. Det er en del eksempler (og litteratur) knyttet til hvordan særlig vellykkede og karismatiske ledere er utsatt for å utvikle «maktblindhet» (Raven og French har skrevet om dette).

Jeg mener å huske at k9b en gang hadde en teori om at trenere sjelden hadde «æraer» på mer enn ti-femten år. Det handler nok mye om ego (som vi alle kan være offer for), og at man søker mer innflytelse enn man kanskje burde kan være et resultat av dette.

Slik er det nok overalt, men det blir veldig synlig i fotball hvor alt er så gjennomsiktig/transparent.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Mumles en del om Sander Berge (igjen) på Twitter nå....

milanB

Legg inn av milanB »

TerryMcDermott skrev: fre jan 27, 2023 10:59 pm --- Mumles en del om Sander Berge (igjen) på Twitter nå....
Gud forby!

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TerryMcDermott skrev: fre jan 27, 2023 10:59 pm --- Mumles en del om Sander Berge (igjen) på Twitter nå....
Det er fremdeles ikke plass.

Om ryktene om Mitchell som ny DOF stemmer kan vi vel også parkere alle teorier om at Klopp er i ferd med å gjøre dette til et solo-opplegg.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Machine_Head skrev: fre jan 27, 2023 2:14 pm Fryktelig nedtur at vi ikke er med i kampen om Caicedo. Andre klubber scrambler for å forsterke seg og gjøre seg enda bedre, mens vi sitter med tommelen langt opp i ræva og vinker farvel til topp fire med et smil om munnen. Skrevet i affekt, don’t hate me.
Føler samme frustrasjonen. Alle andre enn Liverpool handler solid virker det som. Og så er det Liverpool som har de soleklart største hullene å tette for å ha sjanse på topp 4.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Corvus skrev: lør jan 28, 2023 6:40 pm
Machine_Head skrev: fre jan 27, 2023 2:14 pm Fryktelig nedtur at vi ikke er med i kampen om Caicedo. Andre klubber scrambler for å forsterke seg og gjøre seg enda bedre, mens vi sitter med tommelen langt opp i ræva og vinker farvel til topp fire med et smil om munnen. Skrevet i affekt, don’t hate me.
Føler samme frustrasjonen. Alle andre enn Liverpool handler solid virker det som. Og så er det Liverpool som har de soleklart største hullene å tette for å ha sjanse på topp 4.
Alle andre? Man Utd? City? Spurs? Newcastle? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Kan vel ta med Arsenal og foreløpig?

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Chelsea har brukt mye penger, nok for «alle».

Uansett, vi har visst at Caicedo er en mulighet siden før han gikk til Brighton. Vi vurderte han i sommer. Vi valgte selv å ikke gå for han til den prisen.

«Hat» er å ta i, det kan gå an å stole på at klubben vet hva den gjør samtidig som man furter litt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Faquarl skrev: lør jan 28, 2023 6:54 pm Chelsea har brukt mye penger, nok for «alle».

Uansett, vi har visst at Caicedo er en mulighet siden før han gikk til Brighton. Vi vurderte han i sommer. Vi valgte selv å ikke gå for han til den prisen.

«Hat» er å ta i, det kan gå an å stole på at klubben vet hva den gjør samtidig som man furter litt.
Det er såpass mye sutring nå at det er temmelig irriterende. Da er det greit at sutringen i det minste er fundert i noe reelt.

Deila

Legg inn av Deila »


Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Deila skrev: søn jan 29, 2023 4:59 pm le tweet
*puh*

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Alle sammen nå;
When you walk,through a storm....

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Faquarl skrev: lør jan 28, 2023 6:54 pm «Hat» er å ta i, det kan gå an å stole på at klubben vet hva den gjør samtidig som man furter litt.
Akkurat nå er det vanskelig å tro på at klubben har god kontroll på planene fremover. Og at strategien er like god som den har vært.

Vi blir nok betraktelig bedre enn denne sesongen, men jeg tviler sterkt på tittelkamp. Og heller ikke at det man driver med nå vil gjøre oss like gode som i årene 18-22.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

TerryMcDermott skrev: søn jan 29, 2023 5:03 pm --- Alle sammen nå;
When you walk,through a storm....
... you fall in the sea and get spist by a sjøorm

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 5:03 pm
Faquarl skrev: lør jan 28, 2023 6:54 pm «Hat» er å ta i, det kan gå an å stole på at klubben vet hva den gjør samtidig som man furter litt.
Akkurat nå er det vanskelig å tro på at klubben har god kontroll på planene fremover. Og at strategien er like god som den har vært.

Vi blir nok betraktelig bedre enn denne sesongen, men jeg tviler sterkt på tittelkamp. Og heller ikke at det man driver med nå vil gjøre oss like gode som i årene 18-22.
--- Alle slike tar slutt en dag,sånn er det bare.
Og så spørs det om vi ikke må ha en rik eier for å holde følge i framtiden...

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

TerryMcDermott skrev: søn jan 29, 2023 5:08 pm --- Alle slike tar slutt en dag,sånn er det bare.
Og så spørs det om vi ikke må ha en rik eier for å holde følge i framtiden...
En rik eier skulle egentlig ikke være nødvendig. Den største hindringen per dags dato er det veldig høye lønnsbudsjettet vårt. Og det blir ikke mindre før man er mer kyniske og kvitter seg med flere høytlønte spillere som ikke lenger presterer på det nivået som lønna skulle tilsi.

Deila

Legg inn av Deila »

KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 5:03 pm
Faquarl skrev: lør jan 28, 2023 6:54 pm «Hat» er å ta i, det kan gå an å stole på at klubben vet hva den gjør samtidig som man furter litt.
Akkurat nå er det vanskelig å tro på at klubben har god kontroll på planene fremover. Og at strategien er like god som den har vært.

Vi blir nok betraktelig bedre enn denne sesongen, men jeg tviler sterkt på tittelkamp. Og heller ikke at det man driver med nå vil gjøre oss like gode som i årene 18-22.
Gakpo peker seg ut som en rar signering. Burde prioritert en midtbanespiller med de pengene.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 5:10 pm
TerryMcDermott skrev: søn jan 29, 2023 5:08 pm --- Alle slike tar slutt en dag,sånn er det bare.
Og så spørs det om vi ikke må ha en rik eier for å holde følge i framtiden...
En rik eier skulle egentlig ikke være nødvendig. Den største hindringen per dags dato er det veldig høye lønnsbudsjettet vårt. Og det blir ikke mindre før man er mer kyniske og kvitter seg med flere høytlønte spillere som ikke lenger presterer på det nivået som lønna skulle tilsi.
--- Den er jo også et resultat av suksess mtp bl a systemet med bonuser. Det står og faller liksom ikke på lønna til Ox heller og det er jo først i år vi har fått en kollektiv kollaps hos flere av de sentrale.
Slik som lager fremstår nå er det jo ikke lett å se noen som fortjener lønna men f eks Salah har jo fått betalt på bakgrunn av de enorme sesongene han har hatt.
Men; det burde kanskje blitt solgt med litt mere kynisme de siste sesongene, kvitte seg med spillere når de er på topp?

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

TerryMcDermott skrev: søn jan 29, 2023 5:27 pm er jo også et resultat av suksess mtp bl a systemet med bonuser. Det står og faller liksom ikke på lønna til Ox heller og det er jo først i år vi har fått en kollektiv kollaps hos flere av de sentrale.
Slik som lager fremstår nå er det jo ikke lett å se noen som fortjener lønna men f eks Salah har jo fått betalt på bakgrunn av de enorme sesongene han har hatt.
Men; det burde kanskje blitt solgt med litt mere kynisme de siste sesongene, kvitte seg med spillere når de er på topp?
Ikke bare Ox nei, men Ox, Keita, Milner og fornyelser og forbedrede kontrakter til Salah, Fabinho og Jota. I sum blir det en god del penger. Det snakkes jo til og med om fornyelser til enkelte av disse samt Firmino.

Det skal for øvrig bli interessant på sikt å se regnskapstall for denne sesongen kontra forrige sesong (blir vel ett år før vi får rede på dette). Da får litt mer indikasjon hvor mye bonusene faktisk utgjør av lønningene.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 5:03 pm Akkurat nå er det vanskelig å tro på at klubben har god kontroll på planene fremover. Og at strategien er like god som den har vært.

Vi blir nok betraktelig bedre enn denne sesongen, men jeg tviler sterkt på tittelkamp. Og heller ikke at det man driver med nå vil gjøre oss like gode som i årene 18-22.
Nei, det er ikke så vanskelig hvis man forsøker å forstå hva det er man prøver å få til.

Gjør man det, så må man også erkjenne at det vi gjør nå tar lengre tid, og skal i teorien gi oss bedre (lengre) avkastning når det sitter. Darwin er det perfekte eksempelet. Han har sinnsykt potensiale men han trenger tid. Når han kommer seg dit kommer vi til å ha en av verdens beste spisser lengre enn vi hadde Mane f. eks.

Vi kan ikke kjøpe en Haaland som funker umiddelbart. Lønna hans på sitt beste er 3x Salah, og det finnes uansett ikke fem sånne spisser tilgjengelig. Så vi får lage en.

Det skal ikke være mulig for oss å lande Bellingham, men klubben tror det skjer. Det er ikke en signering vi bør takke nei til. Det er definitivt kjipt at det ser ut til å betyr en sesong uten CL i tillegg til en ekstremt kjip sesong nå, men det var neppe noe man kunne forvente i forveien. Det er ikke vanlig å ha så mye skader, samtidig som at samtlige stabile spillere faller såpass i nivå. Salah ser jo faen meg ikke ut lengre, en spiller som har vært stødigheten selv helt til januar I fjor.

Jeg tror egentlig ikke på at du ikke ser at dette blir bra, hvis det blir sånn? Mulig vi ikke blir like gode, det er trossalt et par historiske sesonger vi og City har hatt på rad, men det samme kan sies om City. At vi skal være nærmere å vinne PL og CL med 4-5 spillere til 40-50m (ala Gakpo) i stedet for Darwin og Bellingham skjønner jeg ikke. Du ser jo hva Chelsea, United og City holder på med.

Det vi gjorde tidligere og som Arsenal gjør nå er en massiv outlier, ikke en garanti.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 5:30 pm
TerryMcDermott skrev: søn jan 29, 2023 5:27 pm er jo også et resultat av suksess mtp bl a systemet med bonuser. Det står og faller liksom ikke på lønna til Ox heller og det er jo først i år vi har fått en kollektiv kollaps hos flere av de sentrale.
Slik som lager fremstår nå er det jo ikke lett å se noen som fortjener lønna men f eks Salah har jo fått betalt på bakgrunn av de enorme sesongene han har hatt.
Men; det burde kanskje blitt solgt med litt mere kynisme de siste sesongene, kvitte seg med spillere når de er på topp?
Ikke bare Ox nei, men Ox, Keita, Milner og fornyelser og forbedrede kontrakter til Salah, Fabinho og Jota. I sum blir det en god del penger. Det snakkes jo til og med om fornyelser til enkelte av disse samt Firmino.

Det skal for øvrig bli interessant på sikt å se regnskapstall for denne sesongen kontra forrige sesong (blir vel ett år før vi får rede på dette). Da får litt mer indikasjon hvor mye bonusene faktisk utgjør av lønningene.
--- Joda,men så er omsetningen høyere enn noen gang også og man ligger på helt anstendige 62% i forholdet mellom lønn og inntjening. Vi har hatt råd til det.
Men;transfere har alltid dreid seg om å selge for å kjøpe og vi har beholdt våre beste lengre enn den tiden vi alltid solgte våre beste på topp. Det er jo litt det vi betaler for nå,midtbanen hadde kanskje sett annerledes ut i dag om vi hadde solgt Salah for to år siden og investert dette?

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Faquarl skrev: søn jan 29, 2023 5:37 pm Nei, det er ikke så vanskelig hvis man forsøker å forstå hva det er man prøver å få til.

Gjør man det, så må man også erkjenne at det vi gjør nå tar lengre tid, og skal i teorien gi oss bedre (lengre) avkastning når det sitter. Darwin er det perfekte eksempelet. Han har sinnsykt potensiale men han trenger tid. Når han kommer seg dit kommer vi til å ha en av verdens beste spisser lengre enn vi hadde Mane f. eks.

Vi kan ikke kjøpe en Haaland som funker umiddelbart. Lønna hans på sitt beste er 3x Salah, og det finnes uansett ikke fem sånne spisser tilgjengelig. Så vi får lage en.

Det skal ikke være mulig for oss å lande Bellingham, men klubben tror det skjer. Det er ikke en signering vi bør takke nei til. Det er definitivt kjipt at det ser ut til å betyr en sesong uten CL i tillegg til en ekstremt kjip sesong nå, men det var neppe noe man kunne forvente i forveien. Det er ikke vanlig å ha så mye skader, samtidig som at samtlige stabile spillere faller såpass i nivå. Salah ser jo faen meg ikke ut lengre, en spiller som har vært stødigheten selv helt til januar I fjor.

Jeg tror egentlig ikke på at du ikke ser at dette blir bra, hvis det blir sånn? Mulig vi ikke blir like gode, det er trossalt et par historiske sesonger vi og City har hatt på rad, men det samme kan sies om City. At vi skal være nærmere å vinne PL og CL med 4-5 spillere til 40-50m (ala Gakpo) i stedet for Darwin og Bellingham skjønner jeg ikke. Du ser jo hva Chelsea, United og City holder på med.

Det vi gjorde tidligere og som Arsenal gjør nå er en massiv outlier, ikke en garanti.
Er ikke vanskelig? Jeg synes det ikke det er så åpenbart og enkelt å se hvordan laget skal spillet angrepsfotball fremover. Om Bellingham kommer og med ham, Diaz, Nunez og Salah som førstevalg og Jota og Gakpo som backup, hvordan vil da laget se ut angrepsmessig? Det vil se veldig annerledes ut enn det har gjort frem til sist sommer, og jeg har problemer med å se nøyaktig hva planen er.

Slik det ser ut er det yngre spillere og kanskje spillere med enda mer ekstrem-/spissegenskaper enn det vi har hatt. Noe særlig mer enn det er vanskelig å lese ut av det som skjer.
Sist redigert av KongOlav2 den søn jan 29, 2023 5:43 pm, redigert 1 gang totalt.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

TerryMcDermott skrev: søn jan 29, 2023 5:40 pm
--- Joda,men så er omsetningen høyere enn noen gang også og man ligger på helt anstendige 62% i forholdet mellom lønn og inntjening. Vi har hatt råd til det.
Men;transfere har alltid dreid seg om å selge for å kjøpe og vi har beholdt våre beste lengre enn den tiden vi alltid solgte våre beste på topp. Det er jo litt det vi betaler for nå,midtbanen hadde kanskje sett annerledes ut i dag om vi hadde solgt Salah for to år siden og investert dette?
62 % er faktisk ganske høyt. Tror man burde ned stykke ned for å kontinuerlig ha råd til å kjøpe og fornye laget.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 5:10 pm
TerryMcDermott skrev: søn jan 29, 2023 5:08 pm --- Alle slike tar slutt en dag,sånn er det bare.
Og så spørs det om vi ikke må ha en rik eier for å holde følge i framtiden...
En rik eier skulle egentlig ikke være nødvendig. Den største hindringen per dags dato er det veldig høye lønnsbudsjettet vårt. Og det blir ikke mindre før man er mer kyniske og kvitter seg med flere høytlønte spillere som ikke lenger presterer på det nivået som lønna skulle tilsi.
At man ikke har et veldig høyt lønnsnivå, hva tenker du om det?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Deila skrev: søn jan 29, 2023 5:16 pm
KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 5:03 pm
Faquarl skrev: lør jan 28, 2023 6:54 pm «Hat» er å ta i, det kan gå an å stole på at klubben vet hva den gjør samtidig som man furter litt.
Akkurat nå er det vanskelig å tro på at klubben har god kontroll på planene fremover. Og at strategien er like god som den har vært.

Vi blir nok betraktelig bedre enn denne sesongen, men jeg tviler sterkt på tittelkamp. Og heller ikke at det man driver med nå vil gjøre oss like gode som i årene 18-22.
Gakpo peker seg ut som en rar signering. Burde prioritert en midtbanespiller med de pengene.
Liverpools beste med Gomez i dag.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

markantovertak skrev: søn jan 29, 2023 5:47 pm At man ikke har et veldig høyt lønnsnivå, hva tenker du om det?
Nest høyest i PL sist sesong. Lysår over Arsenal som i dag leder PL, hva tenker du om det?

Deila

Legg inn av Deila »

markantovertak skrev: søn jan 29, 2023 5:48 pm
Deila skrev: søn jan 29, 2023 5:16 pm
KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 5:03 pm
Akkurat nå er det vanskelig å tro på at klubben har god kontroll på planene fremover. Og at strategien er like god som den har vært.

Vi blir nok betraktelig bedre enn denne sesongen, men jeg tviler sterkt på tittelkamp. Og heller ikke at det man driver med nå vil gjøre oss like gode som i årene 18-22.
Gakpo peker seg ut som en rar signering. Burde prioritert en midtbanespiller med de pengene.
Liverpools beste med Gomez i dag.
Uavhengig av det så synes jeg vi burde prioritert annerledes og heller hentet en midtbane i dette vinduet.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 5:49 pm
markantovertak skrev: søn jan 29, 2023 5:47 pm At man ikke har et veldig høyt lønnsnivå, hva tenker du om det?
Nest høyest i PL sist sesong. Lysår over Arsenal som i dag leder PL, hva tenker du om det?
At det ikke er veldig høyt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»