NHL

Svar
GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Re: NHL

Legg inn av GiPazzini_85 »

Real-_- skrev: fre jan 27, 2023 12:15 pm Og med DeAngelo som nærmeste tilskuer, da blir det ikke mye bedre.
Fordi at...?

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

GiPazzini_85 skrev: fre jan 27, 2023 1:41 pm
Real-_- skrev: fre jan 27, 2023 12:15 pm Og med DeAngelo som nærmeste tilskuer, da blir det ikke mye bedre.
Fordi at...?
Trump, rasisme og den famøse twitter-kontoen.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Real-_- skrev: fre jan 27, 2023 2:01 pm
GiPazzini_85 skrev: fre jan 27, 2023 1:41 pm
Real-_- skrev: fre jan 27, 2023 12:15 pm Og med DeAngelo som nærmeste tilskuer, da blir det ikke mye bedre.
Fordi at...?
famøse .
Nei.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

GatlingGun skrev: fre jan 27, 2023 2:04 pm
Real-_- skrev: fre jan 27, 2023 2:01 pm
GiPazzini_85 skrev: fre jan 27, 2023 1:41 pm

Fordi at...?
famøse .
Nei.
?

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Real-_- skrev: fre jan 27, 2023 2:01 pm
GiPazzini_85 skrev: fre jan 27, 2023 1:41 pm
Real-_- skrev: fre jan 27, 2023 12:15 pm Og med DeAngelo som nærmeste tilskuer, da blir det ikke mye bedre.
Fordi at...?
Trump, rasisme og den famøse twitter-kontoen.
Du skal få det travelt om du skal begynne å stemple alle Trump-supportere. DeAngelo er nå italiensk-amerikansk, så nokså normalt at han da er Trump-supporter. Og hva slags rasisme er det du konkret viser til her?

Downlight

Legg inn av Downlight »

GiPazzini_85 skrev: fre jan 27, 2023 2:15 pm
Real-_- skrev: fre jan 27, 2023 2:01 pm
GiPazzini_85 skrev: fre jan 27, 2023 1:41 pm

Fordi at...?
Trump, rasisme og den famøse twitter-kontoen.
Du skal få det travelt om du skal begynne å stemple alle Trump-supportere. DeAngelo er nå italiensk-amerikansk, så nokså normalt at han da er Trump-supporter. Og hva slags rasisme er det du konkret viser til her?
Da var vel en episode da han spilte i NYR i forhold til en lagkamerat, vet ikke om det var rasisme... Sluttet der like etterpå, ble kjøpt ut.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Murphy`s lov om rasisme som gjelder her.

Alt som kan oppfattes som rasisme er rasisme.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Downlight skrev: fre jan 27, 2023 2:39 pm
GiPazzini_85 skrev: fre jan 27, 2023 2:15 pm
Real-_- skrev: fre jan 27, 2023 2:01 pm

Trump, rasisme og den famøse twitter-kontoen.
Du skal få det travelt om du skal begynne å stemple alle Trump-supportere. DeAngelo er nå italiensk-amerikansk, så nokså normalt at han da er Trump-supporter. Og hva slags rasisme er det du konkret viser til her?
Da var vel en episode da han spilte i NYR i forhold til en lagkamerat, vet ikke om det var rasisme... Sluttet der like etterpå, ble kjøpt ut.
Aldri noe som blir bekreftet av hverken klubber og spiller når slikt skjer, men når man såg så mange rapporter som det var og når en av ligaens beste forsvarer blir sendt på dør på den måten der så ligger det noe bak.
Kan jo også legge til denne saken med blant annet to utestengelser for "violating the Ontario Hockey League's policy for keeping "homophobic, racist and sexist language out of the game."
https://eu.usatoday.com/story/sports/nh ... 331515001/

Står fortsatt på mitt med at det ikke gjør noe at det var nettopp han som var nærmeste tilskuer.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

TAdams6 skrev: man jan 23, 2023 4:02 pm Vancouver er vel ikke akkurat et mønsterbruk om dagen

Sammen med Flyers er det vel de dårligst drevne klubbene dessverre. Canucks har et eierskap fra helvette bokstavlig talt, og ting blir ikke bedre før de klovnene er vekk.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Vent, sitter folk faktisk å forsvarer Tony DeAngelo?

Må bare si LOL her. Djeezus christ.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Chromeback skrev: lør jan 28, 2023 12:44 am Vent, sitter folk faktisk å forsvarer Tony DeAngelo?

Må bare si LOL her. Djeezus christ.
Det handler ikke om at man forsvarer, men hvor vidt det faktisk er nødvendig å slenge ut av seg alskens greier hele tiden bare fordi folk kan være provoserende.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Nattens resultat:
Carolina Hurricanes- San Jose Sharks 5-4 OT
Florida Panthers- Los Angeles Kings 3-4
New York Islanders- Detroit Red Wings 2-0
New York Rangers- Vegas Golde Knights 4-1
Toronto Maple Leafs- Ottawa Senators 2-6
Dallas Stars- New Jersey Devils 2-3 OT
Seattle Kraken- Calgary Flames 2-5
Vancouver Canucks- Columbus Blue Jackets 5-2

Eyssimont med 1+2 for Sharks, men Necas med sendt utligningsmål og senere OT-mål av samme mann. Har noen oversikten over hvor mange OT-mål og sene mål denne mannen setter? Har følelsesen av at det er en del. Kings med 3-0-ledelse som holder helt inn til 4-3-seier over Panthers. Lee og Nelson med målene da Islanders slo Detroit. Schneider med to assists da Rangers slo Vegas. Toronto med skrell mot Sens. Tkachuk med to mål og Giroux med 1+1. Stars- Devils til OT der Hughes satte det avgjørende målet, hans andre for kvelden. Lindholm med 1+2 da Flames slo Kraken. Elias Pettersson med to scoringer da Canucks to en ny seier.

Kveldens og nattens kamper:
Colorado Avalanche- St. Louis Blues 23.00
Florida Panthers- Boston Bruins 00.00
Ottawa Senators- Montreal Canadiens 01.00
Pittsburgh Penguins- San Jose Sharks 01.00
Tampa Bay Lightning- Los Angeles Kings 01.00
Winnipeg Jets- Philadelphia Flyers 01.00
New York Islanders- Vegas Golden Knights 01.30
Minnesota Wild- Buffalo Sabres 03.00
Edmonton Oilers- Chicago Blackhawks 04.00
Seattle Kraken- Columbus Blue Jackets 04.00
Anaheim Ducks- Arizona Coyotes 04.30

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

GiPazzini_85 skrev: lør jan 28, 2023 10:34 am Nattens resultat:
Carolina Hurricanes- San Jose Sharks 5-4 OT
Florida Panthers- Los Angeles Kings 3-4
New York Islanders- Detroit Red Wings 2-0
New York Rangers- Vegas Golde Knights 4-1
Toronto Maple Leafs- Ottawa Senators 2-6
Dallas Stars- New Jersey Devils 2-3 OT
Seattle Kraken- Calgary Flames 2-5
Vancouver Canucks- Columbus Blue Jackets 5-2

Eyssimont med 1+2 for Sharks, men Necas med sendt utligningsmål og senere OT-mål av samme mann. Har noen oversikten over hvor mange OT-mål og sene mål denne mannen setter? Har følelsesen av at det er en del. Kings med 3-0-ledelse som holder helt inn til 4-3-seier over Panthers. Lee og Nelson med målene da Islanders slo Detroit. Schneider med to assists da Rangers slo Vegas. Toronto med skrell mot Sens. Tkachuk med to mål og Giroux med 1+1. Stars- Devils til OT der Hughes satte det avgjørende målet, hans andre for kvelden. Lindholm med 1+2 da Flames slo Kraken. Elias Pettersson med to scoringer da Canucks to en ny seier.

Kveldens og nattens kamper:
Colorado Avalanche- St. Louis Blues 23.00
Florida Panthers- Boston Bruins 00.00
Ottawa Senators- Montreal Canadiens 01.00
Pittsburgh Penguins- San Jose Sharks 01.00
Tampa Bay Lightning- Los Angeles Kings 01.00
Winnipeg Jets- Philadelphia Flyers 01.00
New York Islanders- Vegas Golden Knights 01.30
Minnesota Wild- Buffalo Sabres 03.00
Edmonton Oilers- Chicago Blackhawks 04.00
Seattle Kraken- Columbus Blue Jackets 04.00
Anaheim Ducks- Arizona Coyotes 04.30
Kult med Eyssimont som startet sesongen hos Moose i AHL. Hadde 1 NHL kamp for Jets før denne sesongen. Han er 26 år gammel. Skader gjorde at han fikk sjansen hos Jets. Var variabel men viste mye bra. Nå får han enda mer tillit hos Sharks. Veldig kult. En enormt energisk spiller som ingen liker å spille mot. Brandon Tanev type spiller.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Norske kommentatorer på Viaplay også nå...

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Ser at jeg har skrevet at Avs- Blues er klokken 23. Den er fra 21.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Colorado vinner til slutt 4-2. Nieto med siste målet på åpen kasse sekunder før slutt.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Nattens resultater:
Florida Panthers- Boston Bruins 4-3 OT
Ottawa Senators- Montreal Canadiens 5-0
Pittsburgh Penguins- San Jose Sharks 4-6
Tampa Bay Lightning- Los Angeles Kings 5-2
Winnipeg Jets- Philadelphia Flyers 0-4
New York Islanders- Vegas Golden Knights 2-1 OT
Minnesota Wild- Buffalo Sabres 3-2 ESS
Edmonton Oilers- Chicago Blackhawks 7-3
Seattle Kraken- Columbus Blue Jackets 3-1
Anaheim Ducks- Arizona Coyotes 2-1 OT

Barkov med utligningsmål tre sekunder før slutt. Så assist på Reinharts OT-mål. Grei dag på jobb det mot ligaens beste mål. Giroux med 2+1 da Ottawa vant vant 5-0 over Montreal. To sene mål av Couture med to sene mål for Sharks som sikret seieren mot Penguins. Tampa med fin 5-2-seier over Kings. Skrell for Jets da Flyers vant 4-0. Barzal med OT-mål da Islanders slo Knights. Quinn den eneste med straffebom mellom Wild og Sabres, noe som førte til seier for hjemmelaget. McDavid med 1+2 og Evander Kane tilbake med mål da Oilers slo Chicago 7-3. Ny seier for Seattle. Tolvanen også denne gangen en av målscorerne. Zegras med OT-mål da Anaheim slo Arizona.

Nattens kamper:
Carolina Hurricanes- Boston Bruins 23.00
Toronto Maple Leafs- Washington Capitals 23.00

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Nattens resultater:
Carolina Hurricanes- Boston Bruins 4-1
Toronto Maple Leafs- Washington Capitals 5-1

Carolina med meget solid kamp i natt der spillere som Aho og Stastny stod frem. Boston har sluknet litt i det siste nå i det som kan bli en rekordsesong. Bunting med 1+1 da Leafs slo Caps 5-1.

Kamp i natt:
Winnipeg Jets- St. Louis Blues 02.00

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Første traden er gjort foran sluttspillet.
Islanders henter Bo Horvat fra Vancouver
De sender Beauvillier, Raty og 1.rundevalg i 2023 til Vancouver

Horvat er en meget god center. Han skal ha betalt etter sesongen. Jeg tror Islanders forlenger med han siden de henter han så tidlig.

Raty et bra talent og Beauvillier var et 1.runde i 2015 som kan blomstre med mer tillit.

Bra deal av begge synes jeg. Vancouver har potensielt 2 gode forsterkninger her og begge mange år igjen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: tir jan 31, 2023 7:14 am Første traden er gjort foran sluttspillet.
Islanders henter Bo Horvat fra Vancouver
De sender Beauvillier, Raty og 1.rundevalg i 2023 til Vancouver
Denne må jeg innrømme at jeg skjønner lite av fra Isles sin side. Forstår jo at man har lyst til å gjøre mest mulig mens man har spillere som Barzal, men dette stinker at man sikter seg inn på å være ett sted i midten de neste årene.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: tir jan 31, 2023 7:20 am
TAdams6 skrev: tir jan 31, 2023 7:14 am Første traden er gjort foran sluttspillet.
Islanders henter Bo Horvat fra Vancouver
De sender Beauvillier, Raty og 1.rundevalg i 2023 til Vancouver
Denne må jeg innrømme at jeg skjønner lite av fra Isles sin side. Forstår jo at man har lyst til å gjøre mest mulig mens man har spillere som Barzal, men dette stinker at man sikter seg inn på å være ett sted i midten de neste årene.
Nå har ikke jeg sjekket status for kontakter hos Isles. Men vil tro de ser på Horvat som en framtidig spiller å satse på.

1.runde valget i 2023 er topp 12 protected. Går 1.rundevalget til 2024 så er det unprotected.

De mest hete på markedet de siste ukene har vært Horvat og Meier.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: tir jan 31, 2023 7:24 am
Chromeback skrev: tir jan 31, 2023 7:20 am
TAdams6 skrev: tir jan 31, 2023 7:14 am Første traden er gjort foran sluttspillet.
Islanders henter Bo Horvat fra Vancouver
De sender Beauvillier, Raty og 1.rundevalg i 2023 til Vancouver
Denne må jeg innrømme at jeg skjønner lite av fra Isles sin side. Forstår jo at man har lyst til å gjøre mest mulig mens man har spillere som Barzal, men dette stinker at man sikter seg inn på å være ett sted i midten de neste årene.
Nå har ikke jeg sjekket status for kontakter hos Isles. Men vil tro de ser på Horvat som en framtidig spiller å satse på.

1.runde valget i 2023 er topp 12 protected. Går 1.rundevalget til 2024 så er det unprotected.

De mest hete på markedet de siste ukene har vært Horvat og Meier.
Absolutt, og jeg har sansen for Bo jeg.

Det eneste jeg lurer på er hva man tenker nå. Nå har de ikke vært en play-off contender siden boblen, og etter det så har de egentlig sett ut som ett helt annet lag. Bo inn kan jo muligens løsne på noe, og det hadde vært gøy med ett godt Isles-lag igjen.

Men da forventer jeg nesten også at man vil se dem mer aggressive på signeringsfronten fremover også, hvis ikke ser jeg dette mer som ett steg til siden enn ett steg frem eller bakover.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: tir jan 31, 2023 7:37 am
TAdams6 skrev: tir jan 31, 2023 7:24 am
Chromeback skrev: tir jan 31, 2023 7:20 am

Denne må jeg innrømme at jeg skjønner lite av fra Isles sin side. Forstår jo at man har lyst til å gjøre mest mulig mens man har spillere som Barzal, men dette stinker at man sikter seg inn på å være ett sted i midten de neste årene.
Nå har ikke jeg sjekket status for kontakter hos Isles. Men vil tro de ser på Horvat som en framtidig spiller å satse på.

1.runde valget i 2023 er topp 12 protected. Går 1.rundevalget til 2024 så er det unprotected.

De mest hete på markedet de siste ukene har vært Horvat og Meier.
Absolutt, og jeg har sansen for Bo jeg.

Det eneste jeg lurer på er hva man tenker nå. Nå har de ikke vært en play-off contender siden boblen, og etter det så har de egentlig sett ut som ett helt annet lag. Bo inn kan jo muligens løsne på noe, og det hadde vært gøy med ett godt Isles-lag igjen.

Men da forventer jeg nesten også at man vil se dem mer aggressive på signeringsfronten fremover også, hvis ikke ser jeg dette mer som ett steg til siden enn ett steg frem eller bakover.
Absolutt.
Akkurat nå synes jeg Vancouver kom best ut av det.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Også veldig spent på hva Petterson gjør i Vancouver nå.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: tir jan 31, 2023 7:41 am Også veldig spent på hva Petterson gjør i Vancouver nå.
Ja, hva som skjer i Vancouver er ikke godt å si.
Pettersson har 1 år til før ny kontrakt skal skrives.
Beauvillier som de fikk nå er UFA etter neste sesong. Lukter ny trade om 1 år med han

Tenker Vancouver rebuild?
De har noen kandidater som de kan få gode trades for.
Boeser og Pettersson først og fremst.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

TAdams6 skrev: tir jan 31, 2023 7:39 am
Chromeback skrev: tir jan 31, 2023 7:37 am
TAdams6 skrev: tir jan 31, 2023 7:24 am

Nå har ikke jeg sjekket status for kontakter hos Isles. Men vil tro de ser på Horvat som en framtidig spiller å satse på.

1.runde valget i 2023 er topp 12 protected. Går 1.rundevalget til 2024 så er det unprotected.

De mest hete på markedet de siste ukene har vært Horvat og Meier.
Absolutt, og jeg har sansen for Bo jeg.

Det eneste jeg lurer på er hva man tenker nå. Nå har de ikke vært en play-off contender siden boblen, og etter det så har de egentlig sett ut som ett helt annet lag. Bo inn kan jo muligens løsne på noe, og det hadde vært gøy med ett godt Isles-lag igjen.

Men da forventer jeg nesten også at man vil se dem mer aggressive på signeringsfronten fremover også, hvis ikke ser jeg dette mer som ett steg til siden enn ett steg frem eller bakover.
Absolutt.
Akkurat nå synes jeg Vancouver kom best ut av det.
Canucks kom vel med et kontraktsforslag som var bevisst under det Horvat forlangte. Så vet vel Canucks best av alt at Horvats sesong kan være bare være en lykketreff akkurat denne sesongen.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Resultat i natt:
Winnipeg Jets- St. Louis Blues 4-2

Scheifele og Morrissey med to mål hver. Toget begynner å gå litt nå for Blues mtp playoff. Svakt å ikke klare bedre med dette laget.

Kamper i natt:
Carolina Hurricanes- Los Angeles Kings 01.00
Columbus Blue Jackets- Washington Capitals 01.00
Montreal Canadiens- Ottawa Senators 01.00

Deretter to kamper natten etterpå før AllStar-fjaset tar bort hele helgen.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Resultater i natt:
Carolina Hurricanes- Los Angeles Kings 5-4 OT
Columbus Blue Jackets- Washington Capitals 3-4 OT
Montreal Canadiens- Ottawa Senators 4-5

Veldig målrikt i kampene i natt. Carolina med opphenting av 4-1 til 4-4 og OT. Aho med vinnermålet. Også Columbus- Washington til OT. Kuznetsov med OT-målet der. Stützle med 2+2 da Sens slo Habs 5-4.

Nattens kamper:
Buffalo Sabres- Carolina Hurricanes 01.30
Toronto Maple Leafs- Boston Bruins 01.30

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jeg kan ikke forstå hvordan Bettman kan fortsette videre, men han får vel sitte noen år til.

Bilde

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Nattens resultater:
Buffalo Sabres- Carolina Hurricanes 1-5
Toronto Maple Leafs- Boston Bruins 2-5

De to beste lagene i ligaen med overbevisende seire i natt. Noesen med 1+1 og Kotkaniemi med to assists da Carolina slo Buffalo 5-1. Zacha med to mål da Bruins slo Leafs 5-2.

Da tar ikke ligaen til igjen før tirsdagsnatten.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»