Manchester United

Svar
Lezah

Re: Manchester United

Legg inn av Lezah »

MEN har slått av en prat med Sunlun-journalist Joe Nicholson, og spurt om Diallo. Ikke ground-breaking men interessant å få perspektivet til de som følger klubben. Gledelig å høre vurderingen om at Championship neste år er uaktuelt for en slik spiller, så får vi se om hn lånes ut til PL eller får en rolle hos oss (om vi ikke selger...).

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... d-26057256

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lezah skrev: lør jan 28, 2023 2:40 pm MEN har slått av en prat med Sunlun-journalist Joe Nicholson, og spurt om Diallo. Ikke ground-breaking men interessant å få perspektivet til de som følger klubben. Gledelig å høre vurderingen om at Championship neste år er uaktuelt for en slik spiller, så får vi se om hn lånes ut til PL eller får en rolle hos oss (om vi ikke selger...).

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... d-26057256
Sånn apropos, så starter han i dag mot Fulham borte. Fint å se ham prøve seg mot PL-motstand.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Lezah skrev: lør jan 28, 2023 3:09 pm
Lezah skrev: lør jan 28, 2023 2:40 pm MEN har slått av en prat med Sunlun-journalist Joe Nicholson, og spurt om Diallo. Ikke ground-breaking men interessant å få perspektivet til de som følger klubben. Gledelig å høre vurderingen om at Championship neste år er uaktuelt for en slik spiller, så får vi se om hn lånes ut til PL eller får en rolle hos oss (om vi ikke selger...).

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... d-26057256
Sånn apropos, så starter han i dag mot Fulham borte. Fint å se ham prøve seg mot PL-motstand.
Takker for tips og får ha et øye på den! Forøvrig en god artikkel om unggutten og vi får håpe han fortsetter utviklingen og i såfall hentes tilbake.
Foreløpig takk til Sunny...!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Ellers litt skralt: Mejbri på benk for Brums, mens Laird ikke er på benken en gang for QPR. Ikke oppført som skadet, aner ikke om det er suspensjon inni bildet.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Ingen stor kamp av Diallo så langt. Er en konstant trussel, men burde fått mer ut av et par muligheter.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Laird måtte ut tidlig for et par kamper siden, med skade. Aner ikke hvor alovorlig.

Går ut fra at Brummies manager henger i en tynn tråd, drøy rekke med dårlige resultater.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Laird skal ha problemer med hamstringen.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Faen, en begynner å bli gammel selv, ja...savner mange av disse.


Bongis

Legg inn av Bongis »

Lezah skrev: lør jan 28, 2023 5:39 pm Faen, en begynner å bli gammel selv, ja...savner mange av disse.

Fra øverst venstre: Bryan Robson - vet ikke - Mike Phelan - Gary Pallister - vet ikke
nederst venstre: Brian Mcclair - Mark Hughes - stol - Dennis Irwin - vet ikke
I midten: Husker ikke hva det er

Det var min kunnskap om navn fra denne tiden :p Jeg husker veldig godt å ha sett Dennis Irwin live i Bergen i 98 som guttunge når han scorte hat trick. Nydelig spiller!

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Bongis skrev: lør jan 28, 2023 7:54 pm
Lezah skrev: lør jan 28, 2023 5:39 pm Faen, en begynner å bli gammel selv, ja...savner mange av disse.

Fra øverst venstre: Bryan Robson - vet ikke - Mike Phelan - Gary Pallister - vet ikke
nederst venstre: Brian Mcclair - Mark Hughes - stol - Dennis Irwin - vet ikke
I midten: Husker ikke hva det er

Det var min kunnskap om navn fra denne tiden :p Jeg husker veldig godt å ha sett Dennis Irwin live i Bergen i 98 som guttunge når han scorte hat trick. Nydelig spiller!
Paul Parker.

Kent

Legg inn av Kent »

Bror av Ben og far til Peter?

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Skikkelig sølvrev Hughes nå.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Bongis skrev: lør jan 28, 2023 7:54 pm
Lezah skrev: lør jan 28, 2023 5:39 pm Faen, en begynner å bli gammel selv, ja...savner mange av disse.

Fra øverst venstre: Bryan Robson - vet ikke - Mike Phelan - Gary Pallister - vet ikke
nederst venstre: Brian Mcclair - Mark Hughes - stol - Dennis Irwin - vet ikke
I midten: Husker ikke hva det er

Det var min kunnskap om navn fra denne tiden :p Jeg husker veldig godt å ha sett Dennis Irwin live i Bergen i 98 som guttunge når han scorte hat trick. Nydelig spiller!
Clayton Blackmore?
Den siste er vel Lee Sharpe selv?

Lezah

Legg inn av Lezah »

Sharpe med flott hodeplagg. Ser jeg feil eller er det Phelan i midten?

Bongis

Legg inn av Bongis »

Da er det faktisk bare Clayton Blackmore jeg ikke visste hvem var i det hele tatt. Paul Parker husker jeg bare navnet på. Og Lee sharpe husker jeg kun fra FIFA 96, så utssende visste jeg ikke om.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Artig fun fact fra Petter Veland: Første gang Brasilianere scorer 3 mål for United noensinne i en kamp.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Ale skrev: lør jan 28, 2023 11:18 pm Meget bra gjennomført kamp. Vi er solide om dagen.

Nja, tja. Begredelig førsteomgang til å stille et toppet lag mot en middelhavsfarer i lavere divisjon. Noe bedre andreomgang men skulle bare mangle. Konsentrasjonssvikt på unødvendig baklengsmål og det tilsier at vi ikke akkurat er bunnsolide. Bra med seier og noen fine mål, men det var vel stort sett det.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Eddie skrev: søn jan 29, 2023 12:09 am
Flaks at AC ikke skadet flere, han prøvde jo virkelig. Kunne vært verre. men her får vi litt som mange fryktet.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Eddie skrev: søn jan 29, 2023 12:09 am
Men ka farsken

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Tielemans er tilgjengelig for neppe mange ti-talls mill siden han har fem måneder på kontrakten.

Frem med sjekkheftet..

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Eddie skrev: søn jan 29, 2023 12:09 am
Hsr vært fan av EtH sin managing av troppen så langt, men den har fått noen "riper i lakken", og kanskje nå på tide å ta en evaluering og ta innover seg hva det har kostet så langt..?!

Tror hans ambisjoner er for store, han kjører for hardt og hans jobb som manager innebærer også selvfølgelig å ta vare på spillerne...!

Pokaler/topp-4 er lite verdt i EtH sin 1.sesong, om det fører til at han har en tropp som er i "fillebiter" ved sesongslutt-2023....!

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

InsVerderben skrev: søn jan 29, 2023 1:30 am
Eddie skrev: søn jan 29, 2023 12:09 am
Hsr vært fan av EtH sin managing av troppen så langt, men den har fått noen "riper i lakken", og kanskje nå på tide å ta en evaluering og ta innover seg hva det har kostet så langt..?!

Tror hans ambisjoner er for store, han kjører for hardt og hans jobb som manager innebærer også selvfølgelig å ta vare på spillerne...!


Pokaler/topp-4 er lite verdt i EtH sin 1.sesong, om det fører til at han har en tropp som er i "fillebiter" ved sesongslutt-2023....!
Fordi en spiller blir skadet av en motspiller? Kanskje det dummeste argumentet jeg ser.
Van Gaal var kanskje teit som brukte Shaw da han brakk beinet også? Han ville jo ikke brukket det om han ikke spilte.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

qbah skrev: lør jan 28, 2023 11:31 pm
Ale skrev: lør jan 28, 2023 11:18 pm Meget bra gjennomført kamp. Vi er solide om dagen.

Nja, tja. Begredelig førsteomgang til å stille et toppet lag mot en middelhavsfarer i lavere divisjon. Noe bedre andreomgang men skulle bare mangle. Konsentrasjonssvikt på unødvendig baklengsmål og det tilsier at vi ikke akkurat er bunnsolide. Bra med seier og noen fine mål, men det var vel stort sett det.
Kan ikke si jeg husker jeg så Martinez, Varane eller Shaw. Dalot, Martial.... "toppet"

Mehell

Legg inn av Mehell »

greyserpent skrev: søn jan 29, 2023 1:51 am
qbah skrev: lør jan 28, 2023 11:31 pm
Ale skrev: lør jan 28, 2023 11:18 pm Meget bra gjennomført kamp. Vi er solide om dagen.

Nja, tja. Begredelig førsteomgang til å stille et toppet lag mot en middelhavsfarer i lavere divisjon. Noe bedre andreomgang men skulle bare mangle. Konsentrasjonssvikt på unødvendig baklengsmål og det tilsier at vi ikke akkurat er bunnsolide. Bra med seier og noen fine mål, men det var vel stort sett det.
Kan ikke si jeg husker jeg så Martinez, Varane eller Shaw. Dalot, Martial.... "toppet"
Han rullerer jo litt i det bakre leddet, det skal han ha. Shaw er skadet eller syk, Martial og Dalot er skadet.
Poenget som jeg og en del andre her peker på er at spillere som Bruno, Eriksen, Rashford, Casemiro og DeGea spiller så og si alt av kamper de er tilgjengelige til, og dette medfører da følgelig også økt fare for skader og fatique. Og når det kommer til skader så er dette selvfølgelig da både økt fare for belastningsskader og skader som følge av å bli sparket ned eller lignende.
Det vil også bli vanskelig å holde backupspillere i disse posisjonene fornøyde, når de omtrent aldri får muligheten fra start, og må nøye seg med korte innhopp mot slutten av kampene, eller kun få varme litt opp i løpet av kamper uten å få komme innpå i det hele tatt.

At han ikke tør å rullere noen av de tidligere nevnte spillerne i en hjemmekamp mot det som mer eller mindre er et bunnlag fra Championship er rett og slett svak managment i mine øyne. Både fordi han nå hadde muligheten til å gi noen nøkkelspillere fri fra kamper i godt over en uke ved å la dem få hvile både denne kampen og den neste mot Nott.For, og fordi han også da hadde muligheten til å gi spillere som f.eks McTom, Fred, Elanga, Garnacho, Pellistri m.fl sårt tiltrengt spilletid. Og flere unge spillere fra akademiet kunne fått plass i kamptropper, og muligens også litt spilletid.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Kan det hende spillerne selv meldte seg fff? :roll:


Jeg velger i tru at ETH har kontroll, og at de som trenger hvile, hviles mot forrest.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Retnuh skrev: søn jan 29, 2023 7:42 am Kan det hende spillerne selv meldte seg fff? :roll:

Helt sikkert. De aller fleste som spiller fotball ønsker å spille så mye som mulig, og da blir det managerens jobb å sørge for at spillere ikke blir brukt for mye, at spillere får nødvendig kamptrening osv.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Mange som er tidlig ute å melde rødt med en gang det vises en knott, uansett fart og kraft. Mye verre med den typen Carroll hadde på Eriksen i går.

Håper det bare er snakk om en hoven ankel + overtråkk.

Lezah

Legg inn av Lezah »

greyserpent skrev: søn jan 29, 2023 1:49 am Fordi en spiller blir skadet av en motspiller? Kanskje det dummeste argumentet jeg ser.
For meg var det å i et tett kampprogram starte den faste midtbanen og angrepet ankepunktet, ikke frykten for skader selv om man på forhånd kan gjette at et tent, middelmådig Champ-lag ledet av en eks-United fyr og med en idiot av en eks-Pool spiller på topp vil trykke til. Skaden til Eriksen sånn sett ikke uventet. At vi slapp billig unna mtp skade på f.eks Case får være den store bonusen.

Bongis

Legg inn av Bongis »

InsVerderben skrev: søn jan 29, 2023 1:30 am
Eddie skrev: søn jan 29, 2023 12:09 am
Hsr vært fan av EtH sin managing av troppen så langt, men den har fått noen "riper i lakken", og kanskje nå på tide å ta en evaluering og ta innover seg hva det har kostet så langt..?!

Tror hans ambisjoner er for store, han kjører for hardt og hans jobb som manager innebærer også selvfølgelig å ta vare på spillerne...!

Pokaler/topp-4 er lite verdt i EtH sin 1.sesong, om det fører til at han har en tropp som er i "fillebiter" ved sesongslutt-2023....!
Dette er en slagskade. Hvis dette ikke hadde skjedd med Eriksen, ville det skjedd med en annen tilfeldig spiller. Dette går ikke på kampslitasje eller feil trening eller noe som helst. Man kan ikke garantere seg mot idioti.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Ale skrev: søn jan 29, 2023 11:03 am Carroll var nok ute etter å hjelpe Newcastle mtp. ligacupfinalen. ETH kan ikke klandres for at Carroll er en psykopat som gikk ut i andre omgang for å skade spillere.
Kanskje fått en brun konvolutt fra Saudiene også..

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»