71 grader nord 23

Svar
Queenie

71 grader nord 23

Legg inn av Queenie »

Årets sesong ser underholdene ut: Thomas Myrvold som klikker på alt og alle leder an!

Første episode sendes i kveld!

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Jeg er pinadø glad jeg ikke er kjendis...
Den fjelltoppen er ikke laget for at folk skal komme dit.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Jeg synes det er en fin gjeng som er med i år, kan styre min begeistring for Løke men resten er lun.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Elgen skrev: tor jan 26, 2023 11:13 pm Jeg synes det er en fin gjeng som er med i år, kan styre min begeistring for Løke men resten er lun.
Anders Myvold er lun?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Queenie skrev: tor jan 26, 2023 11:19 pm
Elgen skrev: tor jan 26, 2023 11:13 pm Jeg synes det er en fin gjeng som er med i år, kan styre min begeistring for Løke men resten er lun.
Anders Myvold er lun?
Aaah, glemte de hockeygutta, kjenner ikke så godt dem

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Queenie skrev: tor jan 19, 2023 6:25 pm Årets sesong ser underholdene ut: Thomas Myrvold som klikker på alt og alle leder an!

Første episode sendes i kveld!
Hvem er Thomas Myhrvold?

Har dem sluttet med vanlig 71 grader nord? Bare kjendiser både før og etter jul de siste par åra. Ikke ender de opp på Nordkapp heller, i fjor på Vestlandet et sted og sist på Svalbard, hvor ender de opp nå? Bjørnøya, Bouvetøya, Jan Mayen, Slottsplassen, eller et sted i bushen på Østlandet?

Brukeravatar
MacanT  
Innlegg: 3094

Legg inn av MacanT »

Elgen skrev: tor jan 26, 2023 11:13 pm Jeg synes det er en fin gjeng som er med i år, kan styre min begeistring for Løke men resten er lun.
Er heller ingen fan av Løke men syns han har kommet godt ut av det så langt. Er i hvert fall ingen tvil om at han er en sterk og seig jævel.

Lo godt når hockeygutta nappet vekk teltet da han satt på dritern :lol:

Godt mulig det var avtalt spill for Løke elsker jo å vise seg frem uten klær på kroppen ;)

Brukeravatar
MacanT  
Innlegg: 3094

Legg inn av MacanT »

netrebske skrev: tor jan 26, 2023 11:49 pm
Queenie skrev: tor jan 19, 2023 6:25 pm Årets sesong ser underholdene ut: Thomas Myrvold som klikker på alt og alle leder an!

Første episode sendes i kveld!
Hvem er Thomas Myhrvold?

Har dem sluttet med vanlig 71 grader nord? Bare kjendiser både før og etter jul de siste par åra. Ikke ender de opp på Nordkapp heller, i fjor på Vestlandet et sted og sist på Svalbard, hvor ender de opp nå? Bjørnøya, Bouvetøya, Jan Mayen, Slottsplassen, eller et sted i bushen på Østlandet?
Anders Myrvold er en tidligere hockeyspiller som har spilt både i NHL og på landslaget.

Har så vidt jeg vet ikke vært noen ”vanlig” 71 grader nord siden 2020, ikke savner jeg det heller. Det var OK de første sesongene men etter hvert besto deltakerne i stort sett av treningsfantomer.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

MacanT skrev: søn jan 29, 2023 4:17 pm
netrebske skrev: tor jan 26, 2023 11:49 pm
Queenie skrev: tor jan 19, 2023 6:25 pm Årets sesong ser underholdene ut: Thomas Myrvold som klikker på alt og alle leder an!

Første episode sendes i kveld!
Hvem er Thomas Myhrvold?

Har dem sluttet med vanlig 71 grader nord? Bare kjendiser både før og etter jul de siste par åra. Ikke ender de opp på Nordkapp heller, i fjor på Vestlandet et sted og sist på Svalbard, hvor ender de opp nå? Bjørnøya, Bouvetøya, Jan Mayen, Slottsplassen, eller et sted i bushen på Østlandet?
Anders Myrvold er en tidligere hockeyspiller som har spilt både i NHL og på landslaget.

Har så vidt jeg vet ikke vært noen ”vanlig” 71 grader nord siden 2020, ikke savner jeg det heller. Det var OK de første sesongene men etter hvert besto deltakerne i stort sett av treningsfantomer.
Jeg vet meget godt hvem Anders Myrvold er, jeg bare lurte på hvem denne Thomas Myrvold var 😉
Må vært lenge siden du så vanlig 71, de 4-5 siste sesongene var halvparten av deltakerne suliker som overhodet ikke ville vært i stand til å gjennomføre hele 71..

Tormund

Legg inn av Tormund »

Frodig språk på hun ene tvillingen i fjellveggen da hun fikk panikk.

Evv

Legg inn av Evv »

Action-Frank er helt rå mann ass.

Brukeravatar
MacanT  
Innlegg: 3094

Legg inn av MacanT »

netrebske skrev: søn jan 29, 2023 8:11 pm
MacanT skrev: søn jan 29, 2023 4:17 pm
netrebske skrev: tor jan 26, 2023 11:49 pm

Hvem er Thomas Myhrvold?

Har dem sluttet med vanlig 71 grader nord? Bare kjendiser både før og etter jul de siste par åra. Ikke ender de opp på Nordkapp heller, i fjor på Vestlandet et sted og sist på Svalbard, hvor ender de opp nå? Bjørnøya, Bouvetøya, Jan Mayen, Slottsplassen, eller et sted i bushen på Østlandet?
Anders Myrvold er en tidligere hockeyspiller som har spilt både i NHL og på landslaget.

Har så vidt jeg vet ikke vært noen ”vanlig” 71 grader nord siden 2020, ikke savner jeg det heller. Det var OK de første sesongene men etter hvert besto deltakerne i stort sett av treningsfantomer.
Jeg vet meget godt hvem Anders Myrvold er, jeg bare lurte på hvem denne Thomas Myrvold var 😉
Må vært lenge siden du så vanlig 71, de 4-5 siste sesongene var halvparten av deltakerne suliker som overhodet ikke ville vært i stand til å gjennomføre hele 71..
Da kanskje jeg kan begynne å se vanlig 71 grader igjen for slik det var de siste sesongene jeg fulgte med var det temmelig uinteressant.

Men skjønner fremdeles ikke greia med denne Thomas Myrvold, har produksjonen kommet i skade for nevne feil navn, eller?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Queenie skrev: tor jan 26, 2023 11:19 pm
Elgen skrev: tor jan 26, 2023 11:13 pm Jeg synes det er en fin gjeng som er med i år, kan styre min begeistring for Løke men resten er lun.
Anders Myvold er lun?
Litt storm i kastene vil jeg si.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Tormund skrev: søn jan 29, 2023 8:53 pm Frodig språk på hun ene tvillingen i fjellveggen da hun fikk panikk.
Johanne var det som sleit litt
Ser du ikke forskjell på tvillingene? ;)

Tormund

Legg inn av Tormund »

Elgen skrev: man jan 30, 2023 3:53 pm
Tormund skrev: søn jan 29, 2023 8:53 pm Frodig språk på hun ene tvillingen i fjellveggen da hun fikk panikk.
Johanne var det som sleit litt
Ser du ikke forskjell på tvillingene? ;)
Nei, dem er jo identiske.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Tormund skrev: man jan 30, 2023 4:13 pm
Elgen skrev: man jan 30, 2023 3:53 pm
Tormund skrev: søn jan 29, 2023 8:53 pm Frodig språk på hun ene tvillingen i fjellveggen da hun fikk panikk.
Johanne var det som sleit litt
Ser du ikke forskjell på tvillingene? ;)
Nei, dem er jo identiske.
Kristine er hun som skal gifte seg, Johanne er hun andre :D

Tormund

Legg inn av Tormund »

Elgen skrev: man jan 30, 2023 4:15 pm
Tormund skrev: man jan 30, 2023 4:13 pm
Elgen skrev: man jan 30, 2023 3:53 pm

Johanne var det som sleit litt
Ser du ikke forskjell på tvillingene? ;)
Nei, dem er jo identiske.
Kristine er hun som skal gifte seg, Johanne er hun andre :D
Det er sånn du ser forskjell? :lol:

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Tormund skrev: man jan 30, 2023 5:18 pm
Elgen skrev: man jan 30, 2023 4:15 pm
Tormund skrev: man jan 30, 2023 4:13 pm

Nei, dem er jo identiske.
Kristine er hun som skal gifte seg, Johanne er hun andre :D
Det er sånn du ser forskjell? :lol:
Dette er korrekt!

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Frank blir lettere irritert
Jegertvillingene også litt småhissige

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Disse hockeygutta er altså helt utrolig harry.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Skraevadottir skrev: søn feb 05, 2023 9:11 pm Disse hockeygutta er altså helt utrolig harry.
Jeg er ikke sjokkert for å si det slik

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Elgen skrev: søn feb 05, 2023 9:12 pm
Skraevadottir skrev: søn feb 05, 2023 9:11 pm Disse hockeygutta er altså helt utrolig harry.
Jeg er ikke sjokkert for å si det slik
Nei, det er ikke direkte uvanlig i den kulturen der, men de er altså virkelig harry også. Måten de prater på, humoren, alt. Er på nivå med Nils fra Mot i brøstet.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Elgen skrev: søn feb 05, 2023 9:06 pm Frank blir lettere irritert
Jegertvillingene også litt småhissige
Liker de gnisningene mellom Frank og Rikke. Før eller senere smeller det skikkelig der.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Den motiverende stilen til Frank begynner å virke mot sin hensikt :D

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Skraevadottir skrev: søn feb 05, 2023 9:16 pm
Elgen skrev: søn feb 05, 2023 9:12 pm
Skraevadottir skrev: søn feb 05, 2023 9:11 pm Disse hockeygutta er altså helt utrolig harry.
Jeg er ikke sjokkert for å si det slik
Nei, det er ikke direkte uvanlig i den kulturen der, men de er altså virkelig harry også. Måten de prater på, humoren, alt. Er på nivå med Nils fra Mot i brøstet.
Ja, du er inne på noe der
Jeg soner egentlig litt ut når de er på skjermen

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Tormund skrev: søn feb 05, 2023 9:19 pm Den motiverende stilen til Frank begynner å virke mot sin hensikt :D
Rikke blir jo dratt rundt i hele Norge som et lite barn i bånd :lol: :lol:

Tormund

Legg inn av Tormund »

Aaaah, så flott når tvillingene starter å kjefte på hverandre :D

Tormund

Legg inn av Tormund »

Elgen skrev: søn feb 05, 2023 9:21 pm
Tormund skrev: søn feb 05, 2023 9:19 pm Den motiverende stilen til Frank begynner å virke mot sin hensikt :D
Rikke blir jo dratt rundt i hele Norge som et lite barn i bånd :lol: :lol:
Hun er litt for "independent women" til å fikse det :lol:

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Tormund skrev: søn feb 05, 2023 9:22 pm Aaaah, så flott når tvillingene starter å kjefte på hverandre :D
Det var litt voldsomt, de kjenner jo hverandre for godt

Tormund

Legg inn av Tormund »

Elgen skrev: søn feb 05, 2023 9:24 pm
Tormund skrev: søn feb 05, 2023 9:22 pm Aaaah, så flott når tvillingene starter å kjefte på hverandre :D
Det var litt voldsomt, de kjenner jo hverandre for godt
Det som er koselig med søskenkrangling, man vet at det er kjærlighet på bunnen, spesielt i deres tilfelle.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»