Viking FK

Svar
happykjeksbit

Re: Viking FK

Legg inn av happykjeksbit »

TAdams6 skrev: man jan 30, 2023 12:24 pm Jeg har veldig troen på Karlsbakk. Han kan kopiere Sørloth. Men….han vil ikke vært 1.valg i år. Han må spille for å ta de neste stega. Derfor bør vi selge hvis vi får 25-30 mill + klausuler.

Jeg frykter at markedsverdien vil synke når han sitter på benken.

Grunnen til at de byr så mye nå er den unge alderen. Blir han 21 år og ikke framgang så vil verdien synke drastisk. De kjøper potensialet ikke nivået han har nå.

Derfor bør vi selge. D’Agostino et vårt 1.valg i år
Eg tenkjer at det godt kan vera nær optimalt for Karlsbakk å vera backup/innbyttar for D'Agostino i år, eg. Å spela 90 min kvar helg er ikkje nødvendigvis det viktigaste for unge spelarar. Det kan vera god utvikling i hyppige minutt og tålmodig oppbygging av spelaren. Nå har me uansett ingen andre reine spissar enn han og D'Agostino, så då reknar eg med at det blir ein god del speletid på han uansett. Eg trur absolutt me gjer lurt i å prisa han ut av ein overgang per nå.

Eg synst òg "viss han blir 21 og ikkje har vist framgang" blir eit rart premiss. Me kan jo ikkje gå ut ifrå at våre største talent ikkje skal ha framgang dei neste to åra. Skal me selja nå fordi dei kanskje vil stagnera? Det blir ein veldig snodig tankegang for meg.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

happykjeksbit skrev: man jan 30, 2023 2:28 pm
TAdams6 skrev: man jan 30, 2023 12:24 pm Jeg har veldig troen på Karlsbakk. Han kan kopiere Sørloth. Men….han vil ikke vært 1.valg i år. Han må spille for å ta de neste stega. Derfor bør vi selge hvis vi får 25-30 mill + klausuler.

Jeg frykter at markedsverdien vil synke når han sitter på benken.

Grunnen til at de byr så mye nå er den unge alderen. Blir han 21 år og ikke framgang så vil verdien synke drastisk. De kjøper potensialet ikke nivået han har nå.

Derfor bør vi selge. D’Agostino et vårt 1.valg i år
Eg tenkjer at det godt kan vera nær optimalt for Karlsbakk å vera backup/innbyttar for D'Agostino i år, eg. Å spela 90 min kvar helg er ikkje nødvendigvis det viktigaste for unge spelarar. Det kan vera god utvikling i hyppige minutt og tålmodig oppbygging av spelaren. Nå har me uansett ingen andre reine spissar enn han og D'Agostino, så då reknar eg med at det blir ein god del speletid på han uansett. Eg trur absolutt me gjer lurt i å prisa han ut av ein overgang per nå.

Eg synst òg "viss han blir 21 og ikkje har vist framgang" blir eit rart premiss. Me kan jo ikkje gå ut ifrå at våre største talent ikkje skal ha framgang dei neste to åra. Skal me selja nå fordi dei kanskje vil stagnera? Det blir ein veldig snodig tankegang for meg.
Premisset et at uten fast spilletid så vil utviklingen stoppe. Det var det jeg mente.

For det hadde aldri kommet bud nå hvis han var 2 år eldre. Nå får vi bud pga potensial. Om 2 år byr de fordi de er klare for å spille fast i Nederland. Da må også utviklingen til Karlsbakk stå i stil.

Det er bedre for Karlsbakk å spille fast i OBOS på utlån enn innhopp for Viking de siste 10-15 minuttene, tror jeg.

Derfor ville jeg likt å høre hva trenerne tenker om Karlsbakk. Hvor mye de vil bruke han. Om de mener alvor av å omskolere han til kantspiller. For Karlsbakk er et av de mest spennende spisstalentet i Norge pr dags dato. Derfor kommer også budene. Da må planen være klar hvis Karlsbakk ikke selges. Han må satses på nå, ikke om 1 år eller 2. spilletid er viktig for utviklingen.

Ziggi76

Legg inn av Ziggi76 »

happykjeksbit skrev: man jan 30, 2023 2:28 pm
TAdams6 skrev: man jan 30, 2023 12:24 pm Jeg har veldig troen på Karlsbakk. Han kan kopiere Sørloth. Men….han vil ikke vært 1.valg i år. Han må spille for å ta de neste stega. Derfor bør vi selge hvis vi får 25-30 mill + klausuler.

Jeg frykter at markedsverdien vil synke når han sitter på benken.

Grunnen til at de byr så mye nå er den unge alderen. Blir han 21 år og ikke framgang så vil verdien synke drastisk. De kjøper potensialet ikke nivået han har nå.

Derfor bør vi selge. D’Agostino et vårt 1.valg i år
Eg tenkjer at det godt kan vera nær optimalt for Karlsbakk å vera backup/innbyttar for D'Agostino i år, eg. Å spela 90 min kvar helg er ikkje nødvendigvis det viktigaste for unge spelarar. Det kan vera god utvikling i hyppige minutt og tålmodig oppbygging av spelaren. Nå har me uansett ingen andre reine spissar enn han og D'Agostino, så då reknar eg med at det blir ein god del speletid på han uansett. Eg trur absolutt me gjer lurt i å prisa han ut av ein overgang per nå.

Eg synst òg "viss han blir 21 og ikkje har vist framgang" blir eit rart premiss. Me kan jo ikkje gå ut ifrå at våre største talent ikkje skal ha framgang dei neste to åra. Skal me selja nå fordi dei kanskje vil stagnera? Det blir ein veldig snodig tankegang for meg.
Enig med deg. Man skulle fått Nevland og eventuelt Østenstad til å trene Karlsbakk på mottak og avslutninger i en halv time hver dag. Dette sammen med taktisk skolering med analyseapparatet i klubben kan gjøre Karlsbakk så god at han fortjener en startplass. Eliteseriestarter og 5-10 scoringer vil gi helt andre overgangssummer enn det som nå diskuteres.

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »



Derfor ville jeg likt å høre hva trenerne tenker om Karlsbakk. Hvor mye de vil bruke han. Om de mener alvor av å omskolere han til kantspiller. For Karlsbakk er et av de mest spennende spisstalentet i Norge pr dags dato. Derfor kommer også budene. Da må planen være klar hvis Karlsbakk ikke selges. Han må satses på nå, ikke om 1 år eller 2. spilletid er viktig for utviklingen.
Hvor mye spilletid han får nå kan de selvsagt ikke si noe om. Det er jo avhengig av både ham og konkurrentene, men virker som de har en plan iallefall.

Trener Bjarte Lunde Aarsheim peker på at Karlsbakk er en spiller de har stor tro på med sin voldsomme fysikk.

– Vi vurderer ham både på kant og som spiss. Han har farten som sin styrke og er kanskje aller best med mye bakrom. Samtidig er han også en farlig mann med høye brudd i banen, sier Lunde Aarsheim.


Karlsbakk selv virker også å ha tro på planen for ham

Han bekymrer seg ikke over at Viking spilte mye 3-5-2 i fjor og at de kanskje presset noe høyere enn han er komfortabel med. Karlsbakk er klart best når det er mye bakrom å løpe i.

– Nei. Jeg ser stor utvikling her nå. Trenerne har virkelig kommet til denne sesongen med en god plan. 4-3-3 passer meg bra og her kan jeg også brukes i to roller. Jeg har stor tro på at dette skal bli bra igjen.

happykjeksbit

Legg inn av happykjeksbit »

TAdams6 skrev: man jan 30, 2023 2:56 pm Det er bedre for Karlsbakk å spille fast i OBOS på utlån enn innhopp for Viking de siste 10-15 minuttene, tror jeg.

Derfor ville jeg likt å høre hva trenerne tenker om Karlsbakk. Hvor mye de vil bruke han. Om de mener alvor av å omskolere han til kantspiller. For Karlsbakk er et av de mest spennende spisstalentet i Norge pr dags dato. Derfor kommer også budene. Da må planen være klar hvis Karlsbakk ikke selges. Han må satses på nå, ikke om 1 år eller 2. spilletid er viktig for utviklingen.
At han må ha speletid er det ingen tvil om, men at han nødvendigvis må få starta kampar kvar helg er eg ikkje sikker på om er like viktig. Då trur eg treningskvardagen betyr vel så mykje, og den er betre i Viking enn i eit OBOS-lag.

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Man skulle fått Nevland og eventuelt Østenstad til å trene Karlsbakk på mottak og avslutninger i en halv time hver dag.
Har han så dårlige avslutningsegenskaper? Trodde dette var noe av det som ble framhevet når man hentet ham.
Jensen har vel forøvrig også vist ferdigheter ift å få spisser i gang igjen. Forsto det var han som jobbet med Veton og Tripic for å få dem mer målfarlige igjen.

Tror det er først og fremst på det taktiske man må jobbe med Karlsbak samt relasjoner med de andre offansive spillere.
Samtidig må han bli flinkere å bruke kroppen i dueller samt på å utfordre 1 mot 1 (om han skal spille på kanten)

Blirdetgull?

Legg inn av Blirdetgull? »

Synes denne er vanskelig. Ligger ganske mye i hva Karlsbakke tenker selv. Kontrakt ut 2024, er han innstilt på å utvikle seg i Viking og gjerne signerer ny kontrakt så er det bare å takke nei til alt under 30m. At noen her inne mener han passer bedre på nedre OBOS viser bare at noen mangler forståelse og kunnskaper. Når han spiller (og scorer) på u21 som 19 åring. Starter i bortekamper i Europa og får mange minutter i ligaen, viser det at trenerne har tro på spilleren, selv om toppnivået mangler pdd. Jeg tror rollen i fjor ble litt voldsom. I år passer han perfekt som nr.2 bak Dagger med god tid til å utvikle seg. Spørsmålet er litt hvor summen blir stor nok. Tipper viking selger for 25-30m med 15% videresalgsrettigheter. Problemet er at vi i såfall trenger erstatter. Kabran funker ikke som ren spiss.
- Må være norsk
- Helst andre ferdigheter enn Dagger.
- Ikke for dyr

Noen forslag fra Transfermarkt:
1. Aune Heggebø: Tankspiss i brann. Blir fort for dyr, men hadde passet meget godt.
2. Oscar Aga: Litt for lik Dagger
3. Moses Mawa: Ikke alt for imponerende tall
4. Bryan Fiabema Chelsea u21 usikker på både pris og ferdigheter.

Ziggi76

Legg inn av Ziggi76 »

Fotballidiot skrev: man jan 30, 2023 3:11 pm
Man skulle fått Nevland og eventuelt Østenstad til å trene Karlsbakk på mottak og avslutninger i en halv time hver dag.
Har han så dårlige avslutningsegenskaper? Trodde dette var noe av det som ble framhevet når man hentet ham.
Jensen har vel forøvrig også vist ferdigheter ift å få spisser i gang igjen. Forsto det var han som jobbet med Veton og Tripic for å få dem mer målfarlige igjen.

Tror det er først og fremst på det taktiske man må jobbe med Karlsbak samt relasjoner med de andre offansive spillere.
Samtidig må han bli flinkere å bruke kroppen i dueller samt på å utfordre 1 mot 1 (om han skal spille på kanten)
Han skyter i hvert fall hardt!
Men en så høy og sterk spiller bør komme langt oftere til avslutninger i boksen. Jeg tror nesten ikke jeg har sett ham heade mot mål.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Leser at Viking har ansatt en ved navn Christian Knapp til rekruttlaget til damene.
Noen somvet om det er sønnen til Tony Knapp?
Oddsen er nok stor på at det ikke er nært slektsskap når vedkommende er fra Jørpeland og har jobbet med fotballen der.

AllElite

Legg inn av AllElite »

Gorgi skrev: man jan 30, 2023 4:35 pm Leser at Viking har ansatt en ved navn Christian Knapp til rekruttlaget til damene.
Noen somvet om det er sønnen til Tony Knapp?
Oddsen er nok stor på at det ikke er nært slektsskap når vedkommende er fra Jørpeland og har jobbet med fotballen der.
Sønn ja

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Blirdetgull? skrev: man jan 30, 2023 3:49 pm
3. Moses Mawa: Ikke alt for imponerende tall
4. Bryan Fiabema Chelsea u21 usikker på både pris og ferdigheter.
Begge disse er kram snø og har ingenting å gjøre på et lag i ES å gjøre.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Ziggi76 skrev: man jan 30, 2023 3:54 pm
Fotballidiot skrev: man jan 30, 2023 3:11 pm
Man skulle fått Nevland og eventuelt Østenstad til å trene Karlsbakk på mottak og avslutninger i en halv time hver dag.
Har han så dårlige avslutningsegenskaper? Trodde dette var noe av det som ble framhevet når man hentet ham.
Jensen har vel forøvrig også vist ferdigheter ift å få spisser i gang igjen. Forsto det var han som jobbet med Veton og Tripic for å få dem mer målfarlige igjen.

Tror det er først og fremst på det taktiske man må jobbe med Karlsbak samt relasjoner med de andre offansive spillere.
Samtidig må han bli flinkere å bruke kroppen i dueller samt på å utfordre 1 mot 1 (om han skal spille på kanten)
Han skyter i hvert fall hardt!
Men en så høy og sterk spiller bør komme langt oftere til avslutninger i boksen. Jeg tror nesten ikke jeg har sett ham heade mot mål.
Jeg synes mange er veldig utlålmodige.
Husker jeg så Alexander Sørloth i ung alder. Han var vanskelig å spille mot. Jeg så det var noe med han. Men han var ikke i nærheten av nivået som trengtes.

Sørloth debuterte i Eliteserien som 19-åring. Karlsbakk er 19 år.
Sørloth hadde 6 kamper og 0 mål når han var 19 år. Karlsbakk har spilt langt flere kamper og scoret et par mål.
Gikk på utlån til Bodø Glimt som 20-åring. Der tok han av. 26 kamper og 13 mål
Dermed ble han solgt til Groningen.
Han brukte noen år som proff før han virkelig fikk det til i utlandet.
Men likheten med fysikk og alder er veldig lik synes jeg.

Mange som "krever" og forventer ting av en debutant på 19 år i Eliteserien som er litt urettferdig. Ja det finnes 19-åringer som har slått til. Men det er ikke mange.

Vi har en meget spennende spiss som kan kopiere Sørloth. Han har mye å jobbe med. Men å få spille fast og få tillit, så kan det gå veldig fort.
Når brikkene faller på plass så vil mye sitte automatisk.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Oss mot resten av verden melder at Herenveen er i ferd med å selge ett stort svensk spisstalent til Lyon. Så det bør være mulig å melke ut endel mer enn 15-20 mill som Viking har avslått.

Stod ellers i SA at Viking ønsker seg nærmare 30 mill for Karlsbakk og enda bedre videresalgsklausul enn det klubben la inn i budet.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Nevi skrev: man jan 30, 2023 5:43 pm Oss mot resten av verden melder at Herenveen er i ferd med å selge ett stort svensk spisstalent til Lyon. Så det bør være mulig å melke ut endel mer enn 15-20 mill som Viking har avslått.

Stod ellers i SA at Viking ønsker seg nærmare 30 mill for Karlsbakk og enda bedre videresalgsklausul enn det klubben la inn i budet.
Mye kan skje og ting kan skje fort. Vinduet stenger vel imorgen

Nevi

Legg inn av Nevi »

TAdams6 skrev: man jan 30, 2023 5:48 pm
Nevi skrev: man jan 30, 2023 5:43 pm Oss mot resten av verden melder at Herenveen er i ferd med å selge ett stort svensk spisstalent til Lyon. Så det bør være mulig å melke ut endel mer enn 15-20 mill som Viking har avslått.

Stod ellers i SA at Viking ønsker seg nærmare 30 mill for Karlsbakk og enda bedre videresalgsklausul enn det klubben la inn i budet.
Mye kan skje og ting kan skje fort. Vinduet stenger vel imorgen
Stenger i morgen kveld for de fleste nasjonene ja. Kan bli spennende dette.

Om det skulle bli ett salg. Tror dere at den unge spissen ( kommer ikke på hva navnet er nå) kan være god nok til å få noen innhopp allerede denne sesongen? Han som var nær med å skåre i treningskampen mot Glimt.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Nevi skrev: man jan 30, 2023 5:51 pm
TAdams6 skrev: man jan 30, 2023 5:48 pm
Nevi skrev: man jan 30, 2023 5:43 pm Oss mot resten av verden melder at Herenveen er i ferd med å selge ett stort svensk spisstalent til Lyon. Så det bør være mulig å melke ut endel mer enn 15-20 mill som Viking har avslått.

Stod ellers i SA at Viking ønsker seg nærmare 30 mill for Karlsbakk og enda bedre videresalgsklausul enn det klubben la inn i budet.
Mye kan skje og ting kan skje fort. Vinduet stenger vel imorgen
Stenger i morgen kveld for de fleste nasjonene ja. Kan bli spennende dette.

Om det skulle bli ett salg. Tror dere at den unge spissen ( kommer ikke på hva navnet er nå) kan være god nok til å få noen innhopp allerede denne sesongen? Han som var nær med å skåre i treningskampen mot Glimt.
Fiksdal? Man vet aldri før de får prøvd seg. Ingen som ventet at Heggheim skulle bli så god så fort. Noen tar nye nivået på strak arm

Nevi

Legg inn av Nevi »

TAdams6 skrev: man jan 30, 2023 6:01 pm
Nevi skrev: man jan 30, 2023 5:51 pm
TAdams6 skrev: man jan 30, 2023 5:48 pm

Mye kan skje og ting kan skje fort. Vinduet stenger vel imorgen
Stenger i morgen kveld for de fleste nasjonene ja. Kan bli spennende dette.

Om det skulle bli ett salg. Tror dere at den unge spissen ( kommer ikke på hva navnet er nå) kan være god nok til å få noen innhopp allerede denne sesongen? Han som var nær med å skåre i treningskampen mot Glimt.
Fiksdal? Man vet aldri før de får prøvd seg. Ingen som ventet at Heggheim skulle bli så god så fort. Noen tar nye nivået på strak arm
Fiksdal ja 👍

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Ser Herenveen skal ha lagt inn nytt bud på Vålerenga spilleren. Han er litt billigere. Virker som om de ønsker å bruke endel av pengene på talenter som kan bli gode.

Det optimale er at Karlsbakk blir hos oss, scorer masse mål og selges for 50-60 mill om 1 år.
Utfordringen er hvis både Mai Traore og Karlsbakk plutselig er borte. Da er det tynt på topp. Når vi vet hvor lang tid Viking brukte på å hente D'Agostino så tør jeg ikke tenke på hvor lang tid det vil ta å hente en backup som må være norsk.

Håper vi enten får skikkelig betalt imorgen eller at vi starter opp med den troppen vi har nå pluss noen nykommere.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Heerenveen har nå lagt inn ett gigantbud på Karlsbakk. 25M med en totalramme på 30M.
Hektisk aktivitet i Jåttåvågen nå. Det går mot salg.

https://www.aftenbladet.no/sport/i/5BjM ... -karlsbakk

eppaen

Legg inn av eppaen »

Ikke meg i mot å hente han tilbake om et år litt modnere for 1/5 av prisen ;)

CliffC

Legg inn av CliffC »

Får ikke håpe at Herensveen omskolerer ham til skøyteløper. I såfall bør han gå noen runder med seg selv.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

CliffC skrev: man jan 30, 2023 8:05 pm Får ikke håpe at Herensveen omskolerer ham til skøyteløper. I såfall bør han gå noen runder med seg selv.
Vi,får kanskje håpe på to indre og vekk me’n

Nevi

Legg inn av Nevi »

Går nok mot ett salg, kan det virke som. Om Karlsbakk ønsker.

Håper på en lang kontrakt der i såfall og en god videresalgsklausul.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Gorgi skrev: man jan 30, 2023 7:56 pm Heerenveen har nå lagt inn ett gigantbud på Karlsbakk. 25M med en totalramme på 30M.
Hektisk aktivitet i Jåttåvågen nå. Det går mot salg.

https://www.aftenbladet.no/sport/i/5BjM ... -karlsbakk
Sjukt salg.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Zafeiris på samme alder gikk for omtrent det samme. Han viste også mer igjen i 22-sesongen. Virker som grei avgjørelse.

Wiggum

Legg inn av Wiggum »

Gorgi skrev: man jan 30, 2023 7:56 pm Heerenveen har nå lagt inn ett gigantbud på Karlsbakk. 25M med en totalramme på 30M.
Hektisk aktivitet i Jåttåvågen nå. Det går mot salg.

https://www.aftenbladet.no/sport/i/5BjM ... -karlsbakk
Jeg hadde troen på at Karlsbakk kunne ta steg og bli en viktig spiller for oss etter hvert, men Viking kan ikke takke nei til 25-30 millioner for han.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Hva med Bakenga? Er han realistisk? Virker i hvert fall som han vil hjem til Norge igjen.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Bakenga vil jeg støtte. Lur jævel der fremme.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Gorgi skrev: man jan 30, 2023 7:56 pm Heerenveen har nå lagt inn ett gigantbud på Karlsbakk. 25M med en totalramme på 30M.
Hektisk aktivitet i Jåttåvågen nå. Det går mot salg.

https://www.aftenbladet.no/sport/i/5BjM ... -karlsbakk
Virker som en bra pris. Omtrent som det jeg sa vi burde få. 25-30 mill pluss klausuler.
Synes det er en bra avtale med tanke på at vi har hentet en spiller som skal være foran i køen.

Synd å miste han. Han kan fort gå for mye større summer om et par år. Men et salg av Karlsbakk vil jo også gjøre at den delen av budsjettet er i boks.
Samtidig har vi fått endel penger for både Ryerson og Veton. Så Viking går i tilfelle kraftig i pluss her på spillersalg.

Fornøyd med budet. Spent på hva Viking og Karlsbakk sier til dette.

Ziggi76

Legg inn av Ziggi76 »

TAdams6 skrev: man jan 30, 2023 5:43 pm
Ziggi76 skrev: man jan 30, 2023 3:54 pm
Fotballidiot skrev: man jan 30, 2023 3:11 pm

Har han så dårlige avslutningsegenskaper? Trodde dette var noe av det som ble framhevet når man hentet ham.
Jensen har vel forøvrig også vist ferdigheter ift å få spisser i gang igjen. Forsto det var han som jobbet med Veton og Tripic for å få dem mer målfarlige igjen.

Tror det er først og fremst på det taktiske man må jobbe med Karlsbak samt relasjoner med de andre offansive spillere.
Samtidig må han bli flinkere å bruke kroppen i dueller samt på å utfordre 1 mot 1 (om han skal spille på kanten)
Han skyter i hvert fall hardt!
Men en så høy og sterk spiller bør komme langt oftere til avslutninger i boksen. Jeg tror nesten ikke jeg har sett ham heade mot mål.
Jeg synes mange er veldig utlålmodige.
Husker jeg så Alexander Sørloth i ung alder. Han var vanskelig å spille mot. Jeg så det var noe med han. Men han var ikke i nærheten av nivået som trengtes.

Sørloth debuterte i Eliteserien som 19-åring. Karlsbakk er 19 år.
Sørloth hadde 6 kamper og 0 mål når han var 19 år. Karlsbakk har spilt langt flere kamper og scoret et par mål.
Gikk på utlån til Bodø Glimt som 20-åring. Der tok han av. 26 kamper og 13 mål
Dermed ble han solgt til Groningen.
Han brukte noen år som proff før han virkelig fikk det til i utlandet.
Men likheten med fysikk og alder er veldig lik synes jeg.

Mange som "krever" og forventer ting av en debutant på 19 år i Eliteserien som er litt urettferdig. Ja det finnes 19-åringer som har slått til. Men det er ikke mange.

Vi har en meget spennende spiss som kan kopiere Sørloth. Han har mye å jobbe med. Men å få spille fast og få tillit, så kan det gå veldig fort.
Når brikkene faller på plass så vil mye sitte automatisk.
Jeg er 100% enig med deg her. Karlsbakk har mange likheter med Sørloth, men er nok mer eksplosiv. Derfor, sky is the limit!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»