Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av K-Torget »

Chromeback skrev: man jan 30, 2023 5:02 pm
K-Torget skrev: man jan 30, 2023 1:54 pm
Chromeback skrev: man jan 30, 2023 1:48 pm Pedro Porro snappes opp av City foran Spurs da eller?
Har ikke han vært i City-systemet før?
Jo, ble kjøpt i 2019 og solgt igjen i fjor sommer.

Perfekt å hente han igjen nå :lol:
JA 8-) 8-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Erstatte Cancelo med Ake, Lewis eller Arsenalforsvarer?

Nevi

Legg inn av Nevi »

Nå som Liverpool røk ut av cupen blir det vel gjerne ett ekstra oppgjør mot Wolves neste runde?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: man jan 30, 2023 6:13 pm Nå som Liverpool røk ut av cupen blir det vel gjerne ett ekstra oppgjør mot Wolves neste runde?
Er snakk om det ja, forhåpentligvis vet vi mer før frist fredag.

Hvem erstatter du Cancelo med? Gjør du bytte i dag?

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: man jan 30, 2023 6:56 pm
Nevi skrev: man jan 30, 2023 6:13 pm Nå som Liverpool røk ut av cupen blir det vel gjerne ett ekstra oppgjør mot Wolves neste runde?
Er snakk om det ja, forhåpentligvis vet vi mer før frist fredag.

Hvem erstatter du Cancelo med? Gjør du bytte i dag?
Jeg tok inn Shaw for Cancelo for ett par uker siden. Bedre seint enn aldri, selv om jeg gikk glipp av nye poeng som ikke foretok det bytte på det ekstra wildcardet.

Har nå Martinelli og Gabriel fra Arsenal. Dersom jeg tar ett bytte nr to til kommende runde blir det nok enten Ødegaard inn for Almiron. Eller Nketiah for Darwin. Men greit om Liverpool evt får en ekstra kamp nå. Og Klopp MÅ kjøre inn Darwin igjen nå.

Men mulig jeg sparer opp ett bytte for å se det an før runde 23 Bruno inn for KdB er rimelig bankers nå.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: man jan 30, 2023 6:56 pm
Nevi skrev: man jan 30, 2023 6:13 pm Nå som Liverpool røk ut av cupen blir det vel gjerne ett ekstra oppgjør mot Wolves neste runde?
Er snakk om det ja, forhåpentligvis vet vi mer før frist fredag.

Hvem erstatter du Cancelo med? Gjør du bytte i dag?
Typisk at de legger det inn rett etter fristen. Men jeg går nok uansett for Shaw+ Rash for Reed + Cancelo.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: man jan 30, 2023 7:15 pm
K-Torget skrev: man jan 30, 2023 6:56 pm
Nevi skrev: man jan 30, 2023 6:13 pm Nå som Liverpool røk ut av cupen blir det vel gjerne ett ekstra oppgjør mot Wolves neste runde?
Er snakk om det ja, forhåpentligvis vet vi mer før frist fredag.

Hvem erstatter du Cancelo med? Gjør du bytte i dag?
Jeg tok inn Shaw for Cancelo for ett par uker siden. Bedre seint enn aldri, selv om jeg gikk glipp av nye poeng som ikke foretok det bytte på det ekstra wildcardet.

Har nå Martinelli og Gabriel fra Arsenal. Dersom jeg tar ett bytte nr to til kommende runde blir det nok enten Ødegaard inn for Almiron. Eller Nketiah for Darwin. Men greit om Liverpool evt får en ekstra kamp nå. Og Klopp MÅ kjøre inn Darwin igjen nå.

Men mulig jeg sparer opp ett bytte for å se det an før runde 23 Bruno inn for KdB er rimelig bankers nå.
Oki👍
Høres ut som en god plan.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: man jan 30, 2023 7:23 pm
K-Torget skrev: man jan 30, 2023 6:56 pm
Nevi skrev: man jan 30, 2023 6:13 pm Nå som Liverpool røk ut av cupen blir det vel gjerne ett ekstra oppgjør mot Wolves neste runde?
Er snakk om det ja, forhåpentligvis vet vi mer før frist fredag.

Hvem erstatter du Cancelo med? Gjør du bytte i dag?
Typisk at de legger det inn rett etter fristen. Men jeg går nok uansett for Shaw+ Rash for Reed + Cancelo.
Høres ut som fornuftige bytter😊

Deila

Legg inn av Deila »


Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: man jan 30, 2023 6:56 pm
Nevi skrev: man jan 30, 2023 6:13 pm Nå som Liverpool røk ut av cupen blir det vel gjerne ett ekstra oppgjør mot Wolves neste runde?
Er snakk om det ja, forhåpentligvis vet vi mer før frist fredag.

Hvem erstatter du Cancelo med? Gjør du bytte i dag?
Tenker Ake, men må gjøre litt research på Lewis før jeg bestemmer meg. Blir nok en av de to.

Eventuelt Botman?

Deila

Legg inn av Deila »


Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

5.runde trekningen erBilde

Minst to PL lag til er ute før kvartfinalen som er den blanke GW28.

Verdt å merke seg at ingen PL lag er garantert motstand lavere enn Championship. Så det kan fort ryke flere.

7 av 8 lag kan fortsatt være PL lag i kvarten.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: man jan 30, 2023 8:39 pm
👍😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: man jan 30, 2023 8:44 pm
K-Torget skrev: man jan 30, 2023 6:56 pm
Nevi skrev: man jan 30, 2023 6:13 pm Nå som Liverpool røk ut av cupen blir det vel gjerne ett ekstra oppgjør mot Wolves neste runde?
Er snakk om det ja, forhåpentligvis vet vi mer før frist fredag.

Hvem erstatter du Cancelo med? Gjør du bytte i dag?
Tenker Ake, men må gjøre litt research på Lewis før jeg bestemmer meg. Blir nok en av de to.

Eventuelt Botman?
Har Botman fra før, hva tenker du om Arsenalforsvarer da jeg ikke har noen forsvarsspiller derfra?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: man jan 30, 2023 9:33 pm 5.runde trekningen erBilde

Minst to PL lag til er ute før kvartfinalen som er den blanke GW28.

Verdt å merke seg at ingen PL lag er garantert motstand lavere enn Championship. Så det kan fort ryke flere.

7 av 8 lag kan fortsatt være PL lag i kvarten.
Takk.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: man jan 30, 2023 9:14 pm
Se der ja...

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: man jan 30, 2023 10:08 pm
Deila skrev: man jan 30, 2023 8:44 pm
K-Torget skrev: man jan 30, 2023 6:56 pm

Er snakk om det ja, forhåpentligvis vet vi mer før frist fredag.

Hvem erstatter du Cancelo med? Gjør du bytte i dag?
Tenker Ake, men må gjøre litt research på Lewis før jeg bestemmer meg. Blir nok en av de to.

Eventuelt Botman?
Har Botman fra før, hva tenker du om Arsenalforsvarer da jeg ikke har noen forsvarsspiller derfra?
Har White, men om ikke hadde jeg nok vurdert en fra Arsenal. Kanskje Zinchenko..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: man jan 30, 2023 10:15 pm
K-Torget skrev: man jan 30, 2023 10:08 pm
Deila skrev: man jan 30, 2023 8:44 pm

Tenker Ake, men må gjøre litt research på Lewis før jeg bestemmer meg. Blir nok en av de to.

Eventuelt Botman?
Har Botman fra før, hva tenker du om Arsenalforsvarer da jeg ikke har noen forsvarsspiller derfra?
Har White, men om ikke hadde jeg nok vurdert en fra Arsenal. Kanskje Zinchenko..
Arsenalforsvarer over Ake / Lewis?

emin

Legg inn av emin »

Trippier og Schär har 14 og 13 CS'er etter 20 kamper. Er vel nødt til å bli rekord? Aner ikke hva den er.

Etter en kjapp titt finner jeg Cancelo med 19 forrige sesong.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Gikk for det trygge igår kveld med Cancelo - White.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

emin skrev: man jan 30, 2023 11:46 pm Trippier og Schär har 14 og 13 CS'er etter 20 kamper. Er vel nødt til å bli rekord? Aner ikke hva den er.

Etter en kjapp titt finner jeg Cancelo med 19 forrige sesong.
Cancelo sine 19 fra forrige sesong kan fort bli slått!

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Hvordan sank ikke Cancelo i natt?

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Trolljegeren skrev: tir jan 31, 2023 8:36 am Hvordan sank ikke Cancelo i natt?
Det er dagens store mysterie. Han lå jo og ligger jo ann til prisnedgang.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Merkelige greier. Aner virkelig ikke hvem man skal hente inn. Dette er laget:

Kepa, Ward
Trippier, White, Shaw, Bueno, Cancelo
Bruno, Rashford, Ødegaard, Almiron, Andreas
Haaland, Darwin, Mitrovic

Har 1 FT og 3.9M ITB. Tåler 0.1 i prisfall på Cancelo.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Prisene skal normalt sett låses når spillere forlater ligaen.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Deila skrev: man jan 30, 2023 10:15 pm
K-Torget skrev: man jan 30, 2023 10:08 pm
Deila skrev: man jan 30, 2023 8:44 pm

Tenker Ake, men må gjøre litt research på Lewis før jeg bestemmer meg. Blir nok en av de to.

Eventuelt Botman?
Har Botman fra før, hva tenker du om Arsenalforsvarer da jeg ikke har noen forsvarsspiller derfra?
Har White, men om ikke hadde jeg nok vurdert en fra Arsenal. Kanskje Zinchenko..
Gabriel har en 15-poenger incoming.

guru

Legg inn av guru »

Deila skrev: man jan 30, 2023 8:44 pm Tenker Ake, men må gjøre litt research på Lewis før jeg bestemmer meg. Blir nok en av de to.

Eventuelt Botman?
Jeg har Aké, men hvis jeg ikke hadde hatt han, ville jeg ikke gått for en City-forsvarer faktisk. For det første er det ikke mulig å spå hvem som starter. Nå kan det selvsagt se ut som Aké blir mer trygg, men plutselig er det Sergio Gomez som tar plassen. Pep er fullstendig uforutsigbar. Ikke engang KdB er safe. Pr. nå er det kun Ederson og Haaland som er de tryggeste. Men så starter CL, og da hviler plutselig Haaland en kamp. For det andre holder jo City svært sjelden nullen lengre. Men jeg selger ikke Aké nå før DGW23, satser rett og slett på at han i allefall starter én av de kampene.

Botman/Schär er jo mye mer fristende. Jeg tenker i den retningen, men det bli evt. etter GW25 der Newcastle trolig får blank.

guru

Legg inn av guru »

Trolljegeren skrev: tir jan 31, 2023 8:36 am Hvordan sank ikke Cancelo i natt?
Utrolig merkelig. Overgangen til Bayern er fortsatt ikke formalisert, så han er pr. definisjon en del av City og derfor spillet. Var 100% sikker på at han skulle falle, og han lå godt over 100%. Nå ligger han faktisk bare på rundt 100%, så jeg skjønner ingenting. Bare siden i går er han solgt av nesten 200k tror jeg.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

urbeka skrev: tir jan 31, 2023 9:06 am Prisene skal normalt sett låses når spillere forlater ligaen.
Han har ikke forlatt den enda.

guru

Legg inn av guru »

Jorginho til Arsenal? Da ryker vel fort Saka på straffer.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»