Manchester United

Svar
Folk_flesk

Re: Manchester United

Legg inn av Folk_flesk »

tbb skrev: man jan 30, 2023 7:50 pm
Folk_flesk skrev: man jan 30, 2023 7:23 pm
tbb skrev: man jan 30, 2023 7:19 pm

Jeg har også tenkt at det blir Kane lenge, og har oppfattet alt annet som støy. Men ble litt usikker da det ble hevdet fra flere troverdige at han ønsket å forlenge. Heller fortsatt mot at det blir han.

Raya og Kane er de to jeg hele tiden har tenkt virker veldig innlysende. Ellers er jeg mer usikker. Trenger noe på midtbanen. Rabiot er åpenbart en som ikke er helt usannsynlig. Håper bare ikke vi kaster bort hele sommeren på Frenkie de Jong igjen. Alt for mange gode alternativ.
Håper du ikke er seriøs når det gjelder Rabiot. En fyr med dårlige holdninger som ikke kommer til å bli bedre, og med en halvsprø mor som også er agent og helt umulig å forhandle med.

Det er allerede prøvd, forresten.
Det var mer hva jeg tror enn hva jeg nødvendigvis ønsker. Dersom klubb og spiller var interessert i fjor, men problemet var økonomisk avstand er det trolig enklere å løse dersom han er bosman?

Når det gjelder Rabiot er han ikke mitt førstevalg, men jeg så et par franske Man Utd-supportere som jeg har rimelig godt inntrykk av ta for seg endel av støyen rundt han. Etterlatt inntrykk var at det hele er veldig overdrevet. Og slik er det jo ofte. Som han ene poengerte, stort sett alle trenerne liker Rabiot veldig godt. Enten det er Tuchel (som ønsket å beholde), Allegri eller Deschamps.
Det kan så være, men fyren er nå 28 og utifra det jeg har sett av ham i Juventus så var han bedre for noen år siden. Man har allerede modne folk som Casimiro og Eriksen på midten, så synes ikke man skal ha inn en ny spiller i den alderen, som at på til har hatt disiplinære issues. Vi dumpet Pogba og Ronaldo, og da tror jeg ikke vi skal ha Rabiot inn.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

tbb skrev: man jan 30, 2023 7:19 pm Raya og Kane er de to jeg hele tiden har tenkt virker veldig innlysende.
Er Raya egentlig en bedre og mer interessant keeper enn Sanchez? Ser ikke Brighton særlig mye og i enda mindre grad Brentford.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Folk_flesk skrev: man jan 30, 2023 7:54 pm
tbb skrev: man jan 30, 2023 7:50 pm
Folk_flesk skrev: man jan 30, 2023 7:23 pm

Håper du ikke er seriøs når det gjelder Rabiot. En fyr med dårlige holdninger som ikke kommer til å bli bedre, og med en halvsprø mor som også er agent og helt umulig å forhandle med.

Det er allerede prøvd, forresten.
Det var mer hva jeg tror enn hva jeg nødvendigvis ønsker. Dersom klubb og spiller var interessert i fjor, men problemet var økonomisk avstand er det trolig enklere å løse dersom han er bosman?

Når det gjelder Rabiot er han ikke mitt førstevalg, men jeg så et par franske Man Utd-supportere som jeg har rimelig godt inntrykk av ta for seg endel av støyen rundt han. Etterlatt inntrykk var at det hele er veldig overdrevet. Og slik er det jo ofte. Som han ene poengerte, stort sett alle trenerne liker Rabiot veldig godt. Enten det er Tuchel (som ønsket å beholde), Allegri eller Deschamps.
Det kan så være, men fyren er nå 28 og utifra det jeg har sett av ham i Juventus så var han bedre for noen år siden. Man har allerede modne folk som Casimiro og Eriksen på midten, så synes ikke man skal ha inn en ny spiller i den alderen, som at på til har hatt disiplinære issues. Vi dumpet Pogba og Ronaldo, og da tror jeg ikke vi skal ha Rabiot inn.
Enig. Men det har han nok ikke.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

tbb skrev: man jan 30, 2023 8:01 pm
Folk_flesk skrev: man jan 30, 2023 7:54 pm
tbb skrev: man jan 30, 2023 7:50 pm

Det var mer hva jeg tror enn hva jeg nødvendigvis ønsker. Dersom klubb og spiller var interessert i fjor, men problemet var økonomisk avstand er det trolig enklere å løse dersom han er bosman?

Når det gjelder Rabiot er han ikke mitt førstevalg, men jeg så et par franske Man Utd-supportere som jeg har rimelig godt inntrykk av ta for seg endel av støyen rundt han. Etterlatt inntrykk var at det hele er veldig overdrevet. Og slik er det jo ofte. Som han ene poengerte, stort sett alle trenerne liker Rabiot veldig godt. Enten det er Tuchel (som ønsket å beholde), Allegri eller Deschamps.
Det kan så være, men fyren er nå 28 og utifra det jeg har sett av ham i Juventus så var han bedre for noen år siden. Man har allerede modne folk som Casimiro og Eriksen på midten, så synes ikke man skal ha inn en ny spiller i den alderen, som at på til har hatt disiplinære issues. Vi dumpet Pogba og Ronaldo, og da tror jeg ikke vi skal ha Rabiot inn.
Enig. Men det har han nok ikke.
Han har iallefall hatt mye av det tidligere og ble flere ganger bøtelagt av PSG. Da Deschamps ikke ville ha han med til VM i 2018 var det også disiplinære grunner bak.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

tbb skrev: man jan 30, 2023 7:19 pm Jeg har også tenkt at det blir Kane lenge, og har oppfattet alt annet som støy. Men ble litt usikker da det ble hevdet fra flere troverdige at han ønsket å forlenge. Heller fortsatt mot at det blir han.

Raya og Kane er de to jeg hele tiden har tenkt virker veldig innlysende. Ellers er jeg mer usikker. Trenger noe på midtbanen. Rabiot er åpenbart en som ikke er helt usannsynlig. Håper bare ikke vi kaster bort hele sommeren på Frenkie de Jong igjen. Alt for mange gode alternativ.
Kjenner jeg er litt bakoverlent når det gjelder spillerlogistikk. Har tiltro til ETH, han har motbevist meg gang på gang. Måten han håndterte Ronaldo på feks, var litt skeptisk til at han ikke ble solgt i fjor sommer, men det gikk seg til. Han fikk statuert et eksempel og satt skapet på plass, røddig håndtert. Var smått forvirret når vi signerte Casemiro ut av det blå etter å ha tilsynelatende brukt hele sommeren på å gi FDJ fotmassasje, men når han viser seg å ha den impacten må jeg jo bare flire. Var litt skuffet over at man ikke signerte noen høyreback, og så tar Dalot fire steg frem. Signerte en dverg til midtforsvaret - hodet til Carragher må ha eksplodert når Martinez stupheadet inn et mål etter en corner - som er en fan favourite. ETH har rett og slett vist seg å ha peiling. Who knew ¯\_(ツ)_/¯

Kane, Raya og Rabiot er alle signeringer jeg kan se rasjonale bak. Kjenner jeg sitter komfortabelt rolig i båten dersom ETH signerer en eller flere av disse. Weghorst har en fysikk som gjør at jeg i utgangspunktet blir litt skeptisk, han virker fryktelig tung, men samtidig er han kapabel til å jobbe hardt for laget over tid. Han hadde aldri stått på blokka mi, men når han står på ETHs blokk så stoler jeg på at det går greit. Jeg bare regner med det. Det er en deilig følelse jeg ikke har hatt siden SAF, og spillerlogistikken er ikke det eneste punktet jeg ser likhetstrekk mellom SAF/ETH.

Bongis

Legg inn av Bongis »

United hjemme mot derby/west ham i 5 runde av FA cup.
Sist redigert av Bongis den man jan 30, 2023 8:23 pm, redigert 1 gang totalt.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Deilig

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Folk_flesk skrev: man jan 30, 2023 7:23 pm
tbb skrev: man jan 30, 2023 7:19 pm
Crynix skrev: man jan 30, 2023 7:08 pm

Tviler på at Sesko blir nevnt, siden Leipzig kjøpte han i fjor sommer. Han spiller der fom. neste sesong.

Føler meg rimelig sikker på at det blir Kane. Jeg er temmelig reservert.
Jeg har også tenkt at det blir Kane lenge, og har oppfattet alt annet som støy. Men ble litt usikker da det ble hevdet fra flere troverdige at han ønsket å forlenge. Heller fortsatt mot at det blir han.

Raya og Kane er de to jeg hele tiden har tenkt virker veldig innlysende. Ellers er jeg mer usikker. Trenger noe på midtbanen. Rabiot er åpenbart en som ikke er helt usannsynlig. Håper bare ikke vi kaster bort hele sommeren på Frenkie de Jong igjen. Alt for mange gode alternativ.
Håper du ikke er seriøs når det gjelder Rabiot. En fyr med dårlige holdninger som ikke kommer til å bli bedre, og med en halvsprø mor som også er agent og helt umulig å forhandle med.

Det er allerede prøvd, forresten.
Rabiot har nå spilt i Juve i 4 sesonger til sommeren. Utfordrer deg til å finne eksempler på dårlige holdninger og disiplinære problemer disse snart 4 siste årene ;)

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Crynix skrev: man jan 30, 2023 7:08 pm
DuncanE skrev: man jan 30, 2023 4:57 pm
Enig. Det jo ikke være Kane, skulle kanskje tro det slik jeg argumenterer ;) Kan jo vise seg umulig mtp Levy og Spurs, men vi bør vel kanskje prøve. Så finnes det andre alternativer. Tror kanskje Sesko vil være et navn som spretter opp når det drar seg til mot/i neste vindu. Men ser helst at vi kjøper noe med relativt lav risiko enn et talent som i beste fall vil trenge tid for å blomstre.
Tviler på at Sesko blir nevnt, siden Leipzig kjøpte han i fjor sommer. Han spiller der fom. neste sesong.

Føler meg rimelig sikker på at det blir Kane. Jeg er temmelig reservert.
Jeg tror du kan bli overrasket, og at United kjører henvendelse til Leipzig. Vi får se.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

DuncanE skrev: man jan 30, 2023 8:22 pm
Folk_flesk skrev: man jan 30, 2023 7:23 pm
tbb skrev: man jan 30, 2023 7:19 pm

Jeg har også tenkt at det blir Kane lenge, og har oppfattet alt annet som støy. Men ble litt usikker da det ble hevdet fra flere troverdige at han ønsket å forlenge. Heller fortsatt mot at det blir han.

Raya og Kane er de to jeg hele tiden har tenkt virker veldig innlysende. Ellers er jeg mer usikker. Trenger noe på midtbanen. Rabiot er åpenbart en som ikke er helt usannsynlig. Håper bare ikke vi kaster bort hele sommeren på Frenkie de Jong igjen. Alt for mange gode alternativ.
Håper du ikke er seriøs når det gjelder Rabiot. En fyr med dårlige holdninger som ikke kommer til å bli bedre, og med en halvsprø mor som også er agent og helt umulig å forhandle med.

Det er allerede prøvd, forresten.
Rabiot har nå spilt i Juve i 4 sesonger til sommeren. Utfordrer deg til å finne eksempler på dårlige holdninger og disiplinære problemer disse snart 4 siste årene ;)
Det er mulig han har "blitt voksen". Så da gjenstår bare to problemer: Mora og at han ikke virker spesielt god lenger.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Ale skrev: man jan 30, 2023 8:26 pm Haha, for en flyt i trekningene!
Vinneren av Derby-West Ham. Nå var det riktignok svært mange andre dårlige lag i den trekningen, skal sies.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Folk_flesk skrev: man jan 30, 2023 8:25 pm
DuncanE skrev: man jan 30, 2023 8:22 pm
Folk_flesk skrev: man jan 30, 2023 7:23 pm

Håper du ikke er seriøs når det gjelder Rabiot. En fyr med dårlige holdninger som ikke kommer til å bli bedre, og med en halvsprø mor som også er agent og helt umulig å forhandle med.

Det er allerede prøvd, forresten.
Rabiot har nå spilt i Juve i 4 sesonger til sommeren. Utfordrer deg til å finne eksempler på dårlige holdninger og disiplinære problemer disse snart 4 siste årene ;)
Det er mulig han har "blitt voksen". Så da gjenstår bare to problemer: Mora og at han ikke virker spesielt god lenger.
Juve beste spiller denne sesongen?

Kanskje ikke veldig god i et dysfunksjonelt Juve-lag, men flere andre som har slitt der og vært bra i ny klubb (Kulusevski feks). Ikke inntrykk av at han har blitt noe dårligere fotballspiller.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

KongOlav2 skrev: man jan 30, 2023 7:59 pm
tbb skrev: man jan 30, 2023 7:19 pm Raya og Kane er de to jeg hele tiden har tenkt virker veldig innlysende.
Er Raya egentlig en bedre og mer interessant keeper enn Sanchez? Ser ikke Brighton særlig mye og i enda mindre grad Brentford.
Sanchez har vel ikke vært spesielt god denne sesongen, har han? Skal ikke være bastant. Synes Raya er mye mer spennende. I tillegg går kontrakten hans ut i -24.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Det dårlige med trekningen er at det må en cupbombe til for å få ut PL motstand neste runde. Så sjansen er ganske stor for at det blir Tottenham, Brighton eller City kamp i de resterende rundene. Men dette ser også ut til å være en cup vi kan vinne faktisk.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

tbb skrev: man jan 30, 2023 8:57 pm Sanchez har vel ikke vært spesielt god denne sesongen, har han? Skal ikke være bastant. Synes Raya er mye mer spennende. I tillegg går kontrakten hans ut i -24.
Nei, jeg vet ikke. Har som sagt ikke sett mye av dem. Sanchez har jo størrelsen (og rekkevidden?). Er Raya en mer proaktiv keeper og bedre som sweeper og distributør?

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

KongOlav2 skrev: man jan 30, 2023 10:01 pm
tbb skrev: man jan 30, 2023 8:57 pm Sanchez har vel ikke vært spesielt god denne sesongen, har han? Skal ikke være bastant. Synes Raya er mye mer spennende. I tillegg går kontrakten hans ut i -24.
Nei, jeg vet ikke. Har som sagt ikke sett mye av dem. Sanchez har jo størrelsen (og rekkevidden?). Er Raya en mer proaktiv keeper og bedre som sweeper og distributør?
Det er mitt inntrykk og at han generelt er mer ryddig. I tillegg har Raya en spisskompetanse i form av en veldig bra fot.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Ale skrev: man jan 30, 2023 11:45 pm
Bongis skrev: man jan 30, 2023 9:46 pm Det dårlige med trekningen er at det må en cupbombe til for å få ut PL motstand neste runde. Så sjansen er ganske stor for at det blir Tottenham, Brighton eller City kamp i de resterende rundene. Men dette ser også ut til å være en cup vi kan vinne faktisk.
Meget gode muligheter. Men vi er nok avhengige av at Casemiro, Bruno og Rashford holder seg skadefrie om vi skal vinne ligacupen, FA-cupen og få topp fire. Men det er mulig.
...og Europa League ;)

Lezah

Legg inn av Lezah »

Stemmer for at vi mekker transfertråd for fra straks vinduet er stengt og ut sommervinduet. Blir nok mye ræl fremover.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Ale skrev: tir jan 31, 2023 10:07 am
Lezah skrev: tir jan 31, 2023 10:02 am Stemmer for at vi mekker transfertråd for fra straks vinduet er stengt og ut sommervinduet. Blir nok mye ræl fremover.
Du får mekke en tråd. Det er ikke så vanskelig.
Mekk kjeften din, du.

Hvis folk heller vil diskutere transfers her, som man vi i noen andre klubbtråder (og denne tråden har i vinter vært brukt en del til snakk om transfers), så er det unødvendig med en slik tråd.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Oppdaget akkurat at Lezah er Hazel baklengs.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Harduetforslag skrev: tir jan 31, 2023 10:28 am Oppdaget akkurat at Lezah er Hazel baklengs.
Sannelig min hatt. Var det ikke en VGD-er som het Hazel back in the days?

Wellé

Legg inn av Wellé »

Lezah skrev: tir jan 31, 2023 10:30 am
Harduetforslag skrev: tir jan 31, 2023 10:28 am Oppdaget akkurat at Lezah er Hazel baklengs.
Sannelig min hatt. Var det ikke en VGD-er som het Hazel back in the days?
Det må ha vært way way back. Nesten helt tilbake i steinalderen.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Lezah skrev: tir jan 31, 2023 10:30 am
Harduetforslag skrev: tir jan 31, 2023 10:28 am Oppdaget akkurat at Lezah er Hazel baklengs.
Sannelig min hatt. Var det ikke en VGD-er som het Hazel back in the days?
Dette begynner å høres litt vel konspiratorisk ut.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Lezah skrev: tir jan 31, 2023 10:30 am
Harduetforslag skrev: tir jan 31, 2023 10:28 am Oppdaget akkurat at Lezah er Hazel baklengs.
Sannelig min hatt. Var det ikke en VGD-er som het Hazel back in the days?
Visst faen var det det! Legende

Lezah

Legg inn av Lezah »

Harduetforslag skrev: tir jan 31, 2023 10:50 am
Lezah skrev: tir jan 31, 2023 10:30 am
Harduetforslag skrev: tir jan 31, 2023 10:28 am Oppdaget akkurat at Lezah er Hazel baklengs.
Sannelig min hatt. Var det ikke en VGD-er som het Hazel back in the days?
Dette begynner å høres litt vel konspiratorisk ut.
Fy faen, da gir påstandene om at han var en lizzard/shapeshifter mening.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

😂

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Lezah skrev: tir jan 31, 2023 10:57 am
Harduetforslag skrev: tir jan 31, 2023 10:50 am
Lezah skrev: tir jan 31, 2023 10:30 am

Sannelig min hatt. Var det ikke en VGD-er som het Hazel back in the days?
Dette begynner å høres litt vel konspiratorisk ut.
Fy faen, da gir påstandene om at han var en lizzard/shapeshifter mening.
Er ikke det verste jeg har hørt.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Ryktes at Y.Tielemans kommer inn som erstatter for Eriksen.
Gunners har hentet Jorginho, Klopp får visstnok ikke lov og dyrt blir det visstnok.
Henter vi ham..?!

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... r-26111262

https://thepeoplesperson.com/2023/01/30 ... on-259061/

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Eriksen ikke tilbake før april/mai nei, det var jo supert.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»