Filmstjerner dør

Svar
Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7744

Re: Filmstjerner dør

Legg inn av Big George »

Nå melder også CNN om dødsfallet

What we know so far
Just in: Lisa Marie Presley, the only daughter of Elvis Presley, has died, her mother announced. She was 54.
Presley was rushed to the hospital on Thursday after suffering a cardiac arrest.
Presley was most recently seen on Tuesday night at the Golden Globe Awards, which she attended with her mother, Priscilla Presley, to support the Baz Luhrmann film "Elvis," about her late father.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Big George skrev: fre jan 13, 2023 3:01 am Lisa Maria Presley er død 54 år gammel.Datter av Elvis og gift med Michael Jackson engang var hun også.
Mer kjendis enn noe annet.
RIP

Bare 5 dager siden jeg så den Elvis filmen.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Hvilke filmer har denne filmstjernen Lisa Marie vært med i?

steponit

Legg inn av steponit »

kytec skrev: fre jan 13, 2023 9:47 am Hvilke filmer har denne filmstjernen Lisa Marie vært med i?
Det er vel hennes mor, Priscilla, som er mest kjent for filmer, blant annet Naked Gun-serien.
Lisa Marie ser ikke ut til å ha vært i noen filmer utenom musikkvideoer ifølge IMDB.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

steponit skrev: fre jan 13, 2023 9:51 am
kytec skrev: fre jan 13, 2023 9:47 am Hvilke filmer har denne filmstjernen Lisa Marie vært med i?
Det er vel hennes mor, Priscilla, som er mest kjent for filmer, blant annet Naked Gun-serien.
Lisa Marie ser ikke ut til å ha vært i noen filmer utenom musikkvideoer ifølge IMDB.
Pappa-Presley spilte i et par filmer også.

Som stor, stor Elvis fan i mer enn 40 år, så ble jeg oppriktig lei meg av dette dødsfallet.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Tragisk..

Husker godt tiden hun var sammen med MJ.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Laila Mikkelsen- regissør.

Laget ikke så mange filmer, men veldig god kvalitet på liten Ida og snart 17 synes jeg.

startelver

Legg inn av startelver »

Mange som dør tidlig uten grunn, kanskje hun var disponert for sykdommer? RIP

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

steponit skrev: fre jan 13, 2023 9:51 am
kytec skrev: fre jan 13, 2023 9:47 am Hvilke filmer har denne filmstjernen Lisa Marie vært med i?
Det er vel hennes mor, Priscilla, som er mest kjent for filmer, blant annet Naked Gun-serien.
Lisa Marie ser ikke ut til å ha vært i noen filmer utenom musikkvideoer ifølge IMDB.
Så hun har ingenting i tråden å gjøre da, sånn egentlig.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Hetfield skrev: fre jan 13, 2023 12:30 pm Tragisk..

Husker godt tiden hun var sammen med MJ.
Tipper de var "sammen".

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

kytec skrev: fre jan 13, 2023 8:44 pm
steponit skrev: fre jan 13, 2023 9:51 am
kytec skrev: fre jan 13, 2023 9:47 am Hvilke filmer har denne filmstjernen Lisa Marie vært med i?
Det er vel hennes mor, Priscilla, som er mest kjent for filmer, blant annet Naked Gun-serien.
Lisa Marie ser ikke ut til å ha vært i noen filmer utenom musikkvideoer ifølge IMDB.
Så hun har ingenting i tråden å gjøre da, sånn egentlig.
Klart hun har, men tråden burde egentlig hett RIP R.I.P eller noe lignende og burde først og fremst omhandle folk i filmindustrien, men også kjente folk fra andre underholdningsbransjer, men det er bare min simple mening.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

John Garfield skrev: fre jan 13, 2023 10:38 pm
kytec skrev: fre jan 13, 2023 8:44 pm
steponit skrev: fre jan 13, 2023 9:51 am

Det er vel hennes mor, Priscilla, som er mest kjent for filmer, blant annet Naked Gun-serien.
Lisa Marie ser ikke ut til å ha vært i noen filmer utenom musikkvideoer ifølge IMDB.
Så hun har ingenting i tråden å gjøre da, sånn egentlig.
Klart hun har, men tråden burde egentlig hett RIP R.I.P eller noe lignende og burde først og fremst omhandle folk i filmindustrien, men også kjente folk fra andre underholdningsbransjer, men det er bare min simple mening.
Dette er jo et filmforum, men.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7744

Legg inn av Big George »

Skuespilleren Gina Lollobrigida er død
Den italienske skuespilleren ble 95 år gammel.

startelver

Legg inn av startelver »

Big George skrev: man jan 16, 2023 2:20 pm Skuespilleren Gina Lollobrigida er død
Den italienske skuespilleren ble 95 år gammel.
Slik så hun ut i sine glansdager

Bilde

Tormund

Legg inn av Tormund »

startelver skrev: tir jan 17, 2023 11:40 am
Big George skrev: man jan 16, 2023 2:20 pm Skuespilleren Gina Lollobrigida er død
Den italienske skuespilleren ble 95 år gammel.
Slik så hun ut i sine glansdager

Bilde
Hun fikk nok smake mye glans i sin tid.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Og der dro sannelig Annie Wersching, 45 år gammel. Kjenner henne best fra Bosch og FBI agenten Renee Walker i 24.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Det er vel bare å vente på beskjeden om Julian Sands - han har vært savnet i 2 uker nå.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

missChance skrev: søn jan 29, 2023 9:13 pm Det er vel bare å vente på beskjeden om Julian Sands - han har vært savnet i 2 uker nå.
Ja, stemmer det. Kom over et skriv om han. Spilte i en av de jævligste filmene jeg har sett. Arachnophopia.

startelver

Legg inn av startelver »

65 år gammel og klatrer i fjell, da går det galt til slutt.

startelver

Legg inn av startelver »

Litt usikker på hvilken film jeg har sett han spille i, men det var jo Warlock som kom ut for lenge siden.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

startelver skrev: søn jan 29, 2023 9:21 pm Litt usikker på hvilken film jeg har sett han spille i, men det var jo Warlock som kom ut for lenge siden.
The Killing Fields og A Room with a View er jo ganske kjente.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7744

Legg inn av Big George »

missChance skrev: søn jan 29, 2023 9:13 pm Det er vel bare å vente på beskjeden om Julian Sands - han har vært savnet i 2 uker nå.
Husker han og Helena Bonham Carter i "et vindu(eller var det rom) med utsikt./A room with a view"
Det er ikke mange rollene jeg har sett han i åra etterpå.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Knaberaps skrev: søn jan 29, 2023 9:08 pm Og der dro sannelig Annie Wersching, 45 år gammel. Kjenner henne best fra Bosch og FBI agenten Renee Walker i 24.
Hadde en fremtredende rolle både i Picard-serien og Runaways. Utrolig vakker.

Trist..
startelver skrev: søn jan 29, 2023 9:21 pm Litt usikker på hvilken film jeg har sett han spille i, men det var jo Warlock som kom ut for lenge siden.
Jeg husker han best fra Smallville som Jor-El. Ikke mange månedene siden jeg så de siste to sesongene etter mange års opphold, så da er han frisk i minnet..

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg har jo sett han i flere store filmer når jeg tenker meg om.
Han spilte jo Greco i Oceans 13 med Brad Pitt.

Har også vært med i Stargate TV-serien.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Knaberaps skrev: søn jan 29, 2023 9:19 pm Ja, stemmer det. Kom over et skriv om han. Spilte i en av de jævligste filmene jeg har sett. Arachnophopia.
Arachnophobia (1990) er jo en artig liten skrekk-eventyrkomedie, mye herlige typer som Julian Sands, Jeff Daniels, John Goodman osv.
Men klart, er man ikke så glad i den slags underholdning, eller edderkopper, så er det kanskje ikke så mye å hente i underholdningsbiten.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Det har dauet unaturlig mange det siste året, syns jeg!

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Frank.N.Steen skrev: søn jan 29, 2023 9:53 pm Men klart, er man ikke så glad i den slags underholdning, eller edderkopper, så er det kanskje ikke så mye å hente i underholdningsbiten.
Jeg lot meg underholde flere ganger med denne filmen. Siden jeg er livredd edderkopper i alle størrelser, så blir jo denne på et vis den ultimate skrekkfilm for min del.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Knaberaps skrev: søn jan 29, 2023 10:07 pm Jeg lot meg underholde flere ganger med denne filmen. Siden jeg er livredd edderkopper i alle størrelser, så blir jo denne på et vis den ultimate skrekkfilm for min del.
Der er fullt forståelig. Synes faktisk filmen holder seg godt enda, med tanke på å kombinere ekte edderkopper med falske.
Men liker nå humorbiten veldig godt, der Jeff Daniels er jo heller ikke så begeistra for edderkopper, og blir nærmest påtvunget ei blanding av terapi og intens psykologisk krigføring, hvor han attpåtil begynner å prate og skrike til de små krypa, som har tatt over hans elskede vinkjeller.

Liker også godt filmmusikken, der innehar denne fine jungel eventyr møter småby stemningen, og setter raskt standarden for det som skal komme.
Filmposteren er også blant en av de store favorittene, der ofte befant seg på nære videoutleie butikker.

startelver

Legg inn av startelver »

Nå fikk jeg plutselig lyst til å se den filmen på nytt, er mange gullkorn fra 80 og 90-tallet.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Eugenio Martin- Spansk regissør som ble hele 97 år gammel. Kanskje ikke så kjent, men skrekkfilmentusiastene her inne har sikkert sett hans horror express (1972)

Sylvia Syms- skuespiller som hadde sin stohetstid på 50-60 tallet er død 89 år gammel. Spilte i ice cold in Alex og victim. Førstnevnte er en god krigsfilm for den som liker den sjangeren. Meget pen dame i sin prime.

Cindy Williams- skuespiller som bl.a var med i american grafitti og the conversation. Mange kjenner henne fra tv serien Shirley og Laverne. Cindy ble 75 år gammel.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Film»