Manchester United

Svar
Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Re: Manchester United

Legg inn av Mjordan23 »

Jack_Daniels skrev: tir jan 31, 2023 2:12 pm
Mjordan23 skrev: tir jan 31, 2023 2:11 pm
Hetfield skrev: tir jan 31, 2023 1:45 pm Da er det nå eller aldri for Iqbal. Fred kan ikke spille alt og McTom er ubrukelig på ballen..
Spørs da. Iqbal har jo ikke fått noen sjanser sålangt, til tross for at han har vært god i alt av treningskamper. Ville jo vært naturlig om han fikk spilletid ikveld, men vi får se....
Hvem skal han spille for i kveld?
Julenissen :idea:

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

fugletitteren skrev: tir jan 31, 2023 2:02 pm Carrasco er faen meg det siste United trenger omtrent. Slike panikksigneringer håper jeg er fordums tid, så satser på at dette bare er sprøyt.
Er nok bullshit for å utnytte United for klikk. Eneste jeg kunne sett er at Bruno flyttes ned og Sancho i 10eren, og da trenger man en kant til.

Østerikkeren ovenfor gir mer mening.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

tbb skrev: tir jan 31, 2023 1:10 pm
InsVerderben skrev: tir jan 31, 2023 12:44 pm Ryktes at Y.Tielemans kommer inn som erstatter for Eriksen.
Gunners har hentet Jorginho, Klopp får visstnok ikke lov og dyrt blir det visstnok.
Henter vi ham..?!

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... r-26111262

https://thepeoplesperson.com/2023/01/30 ... on-259061/
Det ryktes aldeles ikke. Det er en mening fremsatt av journalisten. Hvor vanskelig er dette?

Vi kommer ikke til å hente noen. Dream on. Irriterende, men ikke den verste vi kunne mistet.
Du mener at det er vanskelig å linke en menig som raskt kan føre til et rykte, og dét ytret av en journalist som følger United tett og på deadline-day, og ikke minst der det er et behov for en aktuell erstatning for Eriksen....?!
Ikke vanskelig... ;)

Jack

Legg inn av Jack »

Romano går god for Sabitzer-påstanden.



Falk melder også det. Da kan vi stryke Sabitzer.

Sist redigert av Jack den tir jan 31, 2023 2:32 pm, redigert 1 gang totalt.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

InsVerderben skrev: tir jan 31, 2023 2:29 pm
tbb skrev: tir jan 31, 2023 1:10 pm
InsVerderben skrev: tir jan 31, 2023 12:44 pm Ryktes at Y.Tielemans kommer inn som erstatter for Eriksen.
Gunners har hentet Jorginho, Klopp får visstnok ikke lov og dyrt blir det visstnok.
Henter vi ham..?!

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... r-26111262

https://thepeoplesperson.com/2023/01/30 ... on-259061/
Det ryktes aldeles ikke. Det er en mening fremsatt av journalisten. Hvor vanskelig er dette?

Vi kommer ikke til å hente noen. Dream on. Irriterende, men ikke den verste vi kunne mistet.
Du mener at det er vanskelig å linke en menig som raskt kan føre til et rykte, og dét ytret av en journalist som følger United tett og på deadline-day, og ikke minst der det er et behov for en aktuell erstatning for Eriksen....?!
Ikke vanskelig... ;)
Dersom folk er så evneveike at de fremstiller en journalists mening som et rykte kan det skje. Men vi kan prøve å unngå det.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Det hadde holdt med et lån på Sabitzer.

Jack

Legg inn av Jack »

Har vi ikke en transfertråd??


Saliph

Legg inn av Saliph »

Oi faen, forbanna kjipt med Eriksen. Da ble jeg straks mer usikker på om vi klarer topp 4, og hvis vi ikke klarer å få inn noen blir det beintøft.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Jack_Daniels skrev: tir jan 31, 2023 2:41 pm Har vi ikke en transfertråd??

Vi har, men den har ikke vært aktiv på ukesvis.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Saliph skrev: tir jan 31, 2023 2:42 pm Oi faen, forbanna kjipt med Eriksen. Da ble jeg straks mer usikker på om vi klarer topp 4, særlig hvis vi ikke klarer å få inn noen.
Ja, jeg er sjokkert for fikk beskjed om at det var kult å nesten toppe lag mot Reading og deretter at skaden neppe var alvorlig fra ganske anerkjent hold. men igjen, vi slapp jo skade på Case ved et mirakel, så det er noe å feire. Da hadde faktisk sesongen vært rasert big time. Sabitzer inn er imo en veldig spennende løsning, han var tidvis klasse i RBL. Rutinert fyr. Også vært rykter om Greven på lån, som jo er en del yngre men kjenner ETH fra før av og sånn sett kanskje kan "ta stilen" raskt. Noe må vi finne på, det er det eneste som er sikkert.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

tbb skrev: tir jan 31, 2023 2:32 pm
InsVerderben skrev: tir jan 31, 2023 2:29 pm
tbb skrev: tir jan 31, 2023 1:10 pm

Det ryktes aldeles ikke. Det er en mening fremsatt av journalisten. Hvor vanskelig er dette?

Vi kommer ikke til å hente noen. Dream on. Irriterende, men ikke den verste vi kunne mistet.
Du mener at det er vanskelig å linke en menig som raskt kan føre til et rykte, og dét ytret av en journalist som følger United tett og på deadline-day, og ikke minst der det er et behov for en aktuell erstatning for Eriksen....?!
Ikke vanskelig... ;)
Dersom folk er så evneveike at de fremstiller en journalists mening som et rykte kan det skje. Men vi kan prøve å unngå det.
Sant dét og stoor forskjell...!
Jammen godt at du ikke uttaler deg nedverdigende om meddebattanter/deres meninger eller den aktuelle journalisten, for den saks skyld!
Ville jo ikke vært deg verdig..! ;)

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Jeg kan huske å ha sett han et par ganger, etterpå tenkte jeg at han var en skrekkelig fotballspiller. Dette blir bra!

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Hetfield skrev: tir jan 31, 2023 2:20 pm
fugletitteren skrev: tir jan 31, 2023 2:02 pm Carrasco er faen meg det siste United trenger omtrent. Slike panikksigneringer håper jeg er fordums tid, så satser på at dette bare er sprøyt.
Er nok bullshit for å utnytte United for klikk. Eneste jeg kunne sett er at Bruno flyttes ned og Sancho i 10eren, og da trenger man en kant til.

Østerikkeren ovenfor gir mer mening.
Sabitzer på lån med opsjon for kjøp til sommeren er jeg positiv til.

Var god i RB Leipzig, ikke helt fått det til i Bayern av det jeg forstår.
Men en spiller som vi kan ha behov for ut sesongen med Eriksen ute, da midtbanen er litt tynt besatt, og gjør han en god figur så er kjøp interessant.
Fremstår som fornuftig slik ståa er nå, spesielt mtp at man er godt inne i DD. Få se.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Bra om man får denne i boks såpass tidlig idag.

Mobil, stor motor, bra skuddfot og pasningsfot etter hva jeg ser og leser. Svært anvendelig, har spilt alle mulige posisjoner utenom stopper og keeper..


Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Ryker godt på twitter nå, 3 timer til Bundesliga-vinduet stenger..

Jack

Legg inn av Jack »

Hetfield skrev: tir jan 31, 2023 3:09 pm Ryker godt på twitter nå, 3 timer til Bundesliga-vinduet stenger..
Hva om registreringsvinduet stenger i Tyskland? I England stenger det ikke før sent i kveld, og det er der han må registreres før deadline.
Sist redigert av Jack den tir jan 31, 2023 3:30 pm, redigert 2 ganger totalt.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Bra klubben ikke ligger på latsiden.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Jack_Daniels skrev: tir jan 31, 2023 3:16 pm
Hetfield skrev: tir jan 31, 2023 3:09 pm Ryker godt på twitter nå, 3 timer til Bundesliga-vinduet stenger..
Hva som om registreringsvinduet stenger i Tyskland? I England stenger det ikke før sent i kveld.
4 timer ekstra i England ja.

Men hvis Bayern tenker seg en erstatter å hente inn så er det jo viktig at man får den i boks nå i ettermiddag. Hvis ikke og de allerede tenker Blind som 4.de valg på midten så er det ingen big deal.
Sist redigert av Hetfield den tir jan 31, 2023 3:33 pm, redigert 2 ganger totalt.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Hetfield skrev: tir jan 31, 2023 3:09 pm Ryker godt på twitter nå, 3 timer til Bundesliga-vinduet stenger..
Tror ikke det spiller noen rolle hvis de selger/låner ut.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Det burde innføres større grad av straff i etterkant i fotballen. Var jo helt åpenbart at vraket Carroll kom utpå i andre omgang ens ærend for å skade noen. Han gikk inn som en idiot tre fire ganger, og det var egentlig kun flaks som gjorde at skaden han påførte ikke ble verre. Slik idioti kunne man absolutt studert i etterkant og oppjustert utestengelsen. En kamp for to gule blir altfor mildt mtp hvordan han fremstod og han burde fått ti kamper ute.
Akkurat i tilfelle Carroll er det kanskje en større straff å møte løpe rundt utpå banen, han så både utrent og uinspirert for å spille fotball ut, men prinsippet står.

Idiotisk at slike tull skal ende med sesongen ute for Eriksen og en kamp for Carroll mtp på at dette var med rent overlegg for å skade.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Har slitt med å få spilletid i BM i det siste, men det er jo en fyr med potensiale. Dumt at han er 28, for det begynner å bli vel mange rundt 30 på midten. Vi må passe på å ikke gå i Pool-fella.

Uansett, foretrekker helt klart Sabitzer fremfor Rabiot, hvis det fortsatt er noen som babler om han.
Sist redigert av Folk_flesk den tir jan 31, 2023 4:51 pm, redigert 3 ganger totalt.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Ale skrev: tir jan 31, 2023 4:49 pm Vi får bare prise oss lykkelige over at cunten Andy Carroll ikke klarte å skade Casemiro. Han prøvde hardt på det også.
Eller Rashford.. Men han hadde vel aldri klart å henge med i svingene der og komme inn i duell en gang, med den overvektige kroppen sin.
Jo mer man tenker på det jo mer irriterende er det. Fyren burde selvsagt vært straffet i ettertid.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Hey folkens! Tenkte å få transfertråden på framsiden på grunn av Eriksen sin skade. Vi er kanskje ute etter en ny forsterkning på midtbanen, og derfor så tror jeg det blir mer ryddig å ha denne oppe, istedenfor klubbtråden. Denne er vel også litt mer tilgjengelig for andre debattanter av andre lag også. Jeg tror denne kvelden blir et twitter maraton.

Hvis folk vil heller diskutere i klubbtråden, så er jo det greit, dette er kun et forslag.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Positivt overrasket hvis vi henter noe. Har ikke voldsomt høye forventninger til spilleren. Helt sikkert en grunn til at Bayern er villig til å låne ut og at ingen har grepet muligheten før.

Eriksen tilfører noe vi har manglet, men han har også noen åpenbare mangler i spillet sitt. Dette kan fort gå bra uten at Sabitzer er noen Paul Scholes.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Bongis skrev: tir jan 31, 2023 5:16 pm Hey folkens! Tenkte å få transfertråden på framsiden på grunn av Eriksen sin skade. Vi er kanskje ute etter en ny forsterkning på midtbanen, og derfor så tror jeg det blir mer ryddig å ha denne oppe, istedenfor klubbtråden. Denne er vel også litt mer tilgjengelig for andre debattanter av andre lag også. Jeg tror denne kvelden blir et twitter maraton.

Hvis folk vil heller diskutere i klubbtråden, så er jo det greit, dette er kun et forslag.
Hadde tenkt å skrive innlegget mitt i transfer-tråden, men så fant jeg den rett og slett ikke. Derfor ble det klubbtråden. Det sier litt om vår moderate opptreden på transfer-markedet at tråden gjemte seg så langt nede. Egentlig ingen kritikk for jeg liker at man finner noen få klart definerte targets istedenfor å blåse enorme summer på 10 mann, beholde kanskje 3 av dem og bli linket til 20 andre. Men nå må man passe på så man ikke fremstår som "misunnelig".

Bongis

Legg inn av Bongis »

Folk_flesk skrev: tir jan 31, 2023 6:34 pm
Bongis skrev: tir jan 31, 2023 5:16 pm Hey folkens! Tenkte å få transfertråden på framsiden på grunn av Eriksen sin skade. Vi er kanskje ute etter en ny forsterkning på midtbanen, og derfor så tror jeg det blir mer ryddig å ha denne oppe, istedenfor klubbtråden. Denne er vel også litt mer tilgjengelig for andre debattanter av andre lag også. Jeg tror denne kvelden blir et twitter maraton.

Hvis folk vil heller diskutere i klubbtråden, så er jo det greit, dette er kun et forslag.
Hadde tenkt å skrive innlegget mitt i transfer-tråden, men så fant jeg den rett og slett ikke. Derfor ble det klubbtråden. Det sier litt om vår moderate opptreden på transfer-markedet at tråden gjemte seg så langt nede. Egentlig ingen kritikk for jeg liker at man finner noen få klart definerte targets istedenfor å blåse enorme summer på 10 mann, beholde kanskje 3 av dem og bli linket til 20 andre. Men nå må man passe på så man ikke fremstår som "misunnelig".
No worries. Jeg prøvde først søkefunksjonen selv, men fant ut av at det var enklere å bla på side 1-2-3-4 på PL forumet. Fant den til slutt, så nå bumpet jeg den med samme melding som her :p

startelver

Legg inn av startelver »

Sabitzer til United faktisk, gratulerer med den.

Bongis

Legg inn av Bongis »

1-0 til Newcastle, nå er nok finalemotstander bestemt.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Bongis skrev: tir jan 31, 2023 9:06 pm 1-0 til Newcastle, nå er nok finalemotstander bestemt.
Bortemål-regel? Lov å håpe? ;)

Bongis

Legg inn av Bongis »

greyserpent skrev: tir jan 31, 2023 9:07 pm
Bongis skrev: tir jan 31, 2023 9:06 pm 1-0 til Newcastle, nå er nok finalemotstander bestemt.
Bortemål-regel? Lov å håpe? ;)
Er den fremdeles eksisterende i carabao cup?

Southampton må uansett score to. Men større ting har skjedd enn akkurat det.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»