Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: tir jan 31, 2023 8:52 am
Trolljegeren skrev: tir jan 31, 2023 8:36 am Hvordan sank ikke Cancelo i natt?
Det er dagens store mysterie. Han lå jo og ligger jo ann til prisnedgang.
Var sikker på at han skulle synke så byttet han ut i går kveld...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trolljegeren skrev: tir jan 31, 2023 9:05 am Merkelige greier. Aner virkelig ikke hvem man skal hente inn. Dette er laget:

Kepa, Ward
Trippier, White, Shaw, Bueno, Cancelo
Bruno, Rashford, Ødegaard, Almiron, Andreas
Haaland, Darwin, Mitrovic

Har 1 FT og 3.9M ITB. Tåler 0.1 i prisfall på Cancelo.
Hva med en Newcastleforsvarer inn for Cancelo?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: tir jan 31, 2023 9:08 am
Deila skrev: man jan 30, 2023 10:15 pm
K-Torget skrev: man jan 30, 2023 10:08 pm

Har Botman fra før, hva tenker du om Arsenalforsvarer da jeg ikke har noen forsvarsspiller derfra?
Har White, men om ikke hadde jeg nok vurdert en fra Arsenal. Kanskje Zinchenko..
Gabriel har en 15-poenger incoming.
Ble White 😎

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: tir jan 31, 2023 9:06 am Prisene skal normalt sett låses når spillere forlater ligaen.
Er han bekreftet klar for Bayern?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: tir jan 31, 2023 9:12 am
Deila skrev: man jan 30, 2023 8:44 pm Tenker Ake, men må gjøre litt research på Lewis før jeg bestemmer meg. Blir nok en av de to.

Eventuelt Botman?
Jeg har Aké, men hvis jeg ikke hadde hatt han, ville jeg ikke gått for en City-forsvarer faktisk. For det første er det ikke mulig å spå hvem som starter. Nå kan det selvsagt se ut som Aké blir mer trygg, men plutselig er det Sergio Gomez som tar plassen. Pep er fullstendig uforutsigbar. Ikke engang KdB er safe. Pr. nå er det kun Ederson og Haaland som er de tryggeste. Men så starter CL, og da hviler plutselig Haaland en kamp. For det andre holder jo City svært sjelden nullen lengre. Men jeg selger ikke Aké nå før DGW23, satser rett og slett på at han i allefall starter én av de kampene.

Botman/Schär er jo mye mer fristende. Jeg tenker i den retningen, men det bli evt. etter GW25 der Newcastle trolig får blank.
Helt enig!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: tir jan 31, 2023 9:56 am Jorginho til Arsenal? Da ryker vel fort Saka på straffer.
I stedet for Caicedo?

Lezah

Legg inn av Lezah »

K-Torget skrev: tir jan 31, 2023 10:12 am
urbeka skrev: tir jan 31, 2023 9:06 am Prisene skal normalt sett låses når spillere forlater ligaen.
Er han bekreftet klar for Bayern?
Interweben sier så.

Lån, med opsjon.

Deila

Legg inn av Deila »

guru skrev: tir jan 31, 2023 9:12 am
Deila skrev: man jan 30, 2023 8:44 pm Tenker Ake, men må gjøre litt research på Lewis før jeg bestemmer meg. Blir nok en av de to.

Eventuelt Botman?
Jeg har Aké, men hvis jeg ikke hadde hatt han, ville jeg ikke gått for en City-forsvarer faktisk. For det første er det ikke mulig å spå hvem som starter. Nå kan det selvsagt se ut som Aké blir mer trygg, men plutselig er det Sergio Gomez som tar plassen. Pep er fullstendig uforutsigbar. Ikke engang KdB er safe. Pr. nå er det kun Ederson og Haaland som er de tryggeste. Men så starter CL, og da hviler plutselig Haaland en kamp. For det andre holder jo City svært sjelden nullen lengre. Men jeg selger ikke Aké nå før DGW23, satser rett og slett på at han i allefall starter én av de kampene.

Botman/Schär er jo mye mer fristende. Jeg tenker i den retningen, men det bli evt. etter GW25 der Newcastle trolig får blank.
Ake frem til GW25 og Botman etter blank er jo en mulighet eventuelt.

guru

Legg inn av guru »

Doherty til Atletico.


Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

K-Torget skrev: tir jan 31, 2023 10:12 am
urbeka skrev: tir jan 31, 2023 9:06 am Prisene skal normalt sett låses når spillere forlater ligaen.
Er han bekreftet klar for Bayern?
Det er jo helt gull hvis prisen har låst seg på han. Fordi han er lånt ut/solgt. Han blir vel bekreftet i løpet av dagen nå på deadline day.

Da kan jeg puste lettet ut frem til fredag kveld før jeg bestemmer meg hva jeg gjør med han. Alltid greit å drøye bytter, kan bli skader i cupkampene som er igjen osv. denne uken.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lezah skrev: tir jan 31, 2023 10:30 am
K-Torget skrev: tir jan 31, 2023 10:12 am
urbeka skrev: tir jan 31, 2023 9:06 am Prisene skal normalt sett låses når spillere forlater ligaen.
Er han bekreftet klar for Bayern?
Interweben sier så.

Lån, med opsjon.
Oki😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: tir jan 31, 2023 11:21 am
K-Torget skrev: tir jan 31, 2023 10:12 am
urbeka skrev: tir jan 31, 2023 9:06 am Prisene skal normalt sett låses når spillere forlater ligaen.
Er han bekreftet klar for Bayern?
Det er jo helt gull hvis prisen har låst seg på han. Fordi han er lånt ut/solgt. Han blir vel bekreftet i løpet av dagen nå på deadline day.

Da kan jeg puste lettet ut frem til fredag kveld før jeg bestemmer meg hva jeg gjør med han. Alltid greit å drøye bytter, kan bli skader i cupkampene som er igjen osv. denne uken.
Godt poeng. Selv ble jeg utolmodig og gjorde Cancelo - White i går kveld.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Nå «bekrefter» Cancelo selv at han drar.


Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

K-Torget skrev: tir jan 31, 2023 10:11 am Hva med en Newcastleforsvarer inn for Cancelo?
Herregud, jeg tenkte jeg hadde 3x Newcastle, fordi jeg har hatt Pope og Wilson i laget tidligere. Takk for at du pekte ut det åpenbare. Holdt på å tulle meg inn i noe Liverpool-rør her nå...

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Deilig trekning i FA-cupen for oss med Free Hit igjen. Hvis man regner med at PL-lag slår ut lag fra lavere divisjoner blir det kun 5 kamper som i GW28. GW29 kommer til å bli en dobbelrunde, så blir vanskelig å navigere seg rundt denne uten FH, med stor sannsynlighet for at en del WC blir spilt tidlig.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Bekreftet! Da slipper vi hvertfall prisnedgang.


guru

Legg inn av guru »

Eriksen ute til i mai p.g.a. grisetaklingen til svinet Andy Carroll.
Usikker på hvordan dette påvirker United, men vil Bruno kunne få en mer defensiv rolle nå?

KdB->Bruno er fortsatt min plan, men har begynt å tenke litt mer på å punte på Antony, han så frisk ut i cupen. Noen United-folk her som tror Antony starter begge i GW22?

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

guru skrev: tir jan 31, 2023 2:54 pm Eriksen ute til i mai p.g.a. grisetaklingen til svinet Andy Carroll.
Usikker på hvordan dette påvirker United, men vil Bruno kunne få en mer defensiv rolle nå?

KdB->Bruno er fortsatt min plan, men har begynt å tenke litt mer på å punte på Antony, han så frisk ut i cupen. Noen United-folk her som tror Antony starter begge i GW22?
Med Fred inn for Eriksen tror jeg heller han blir mer offensiv, siden vi nå har veldig god defensiv dekning bak han. Tipper Antony starter begge, men er ikke i nærheten av samme kvalitet som Bruno i verken tilrettelegging eller avslutninger. Ok punt, men holder Bruno greit foran han.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trolljegeren skrev: tir jan 31, 2023 12:19 pm
K-Torget skrev: tir jan 31, 2023 10:11 am Hva med en Newcastleforsvarer inn for Cancelo?
Herregud, jeg tenkte jeg hadde 3x Newcastle, fordi jeg har hatt Pope og Wilson i laget tidligere. Takk for at du pekte ut det åpenbare. Holdt på å tulle meg inn i noe Liverpool-rør her nå...
Bra jeg kan være til hjelp en gang i blant :)
Hvem ligger du nærmest an til å ta inn?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: tir jan 31, 2023 12:31 pm Deilig trekning i FA-cupen for oss med Free Hit igjen. Hvis man regner med at PL-lag slår ut lag fra lavere divisjoner blir det kun 5 kamper som i GW28. GW29 kommer til å bli en dobbelrunde, så blir vanskelig å navigere seg rundt denne uten FH, med stor sannsynlighet for at en del WC blir spilt tidlig.
Helt enig, lukter FH lang vei GW 28 / 29 her :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: tir jan 31, 2023 1:10 pm Bekreftet! Da slipper vi hvertfall prisnedgang.

Han har nok spilt sin siste kamp i City, klarer ikke å se for meg at han spiller for City neste sesong.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: tir jan 31, 2023 3:40 pm
guru skrev: tir jan 31, 2023 2:54 pm Eriksen ute til i mai p.g.a. grisetaklingen til svinet Andy Carroll.
Usikker på hvordan dette påvirker United, men vil Bruno kunne få en mer defensiv rolle nå?

KdB->Bruno er fortsatt min plan, men har begynt å tenke litt mer på å punte på Antony, han så frisk ut i cupen. Noen United-folk her som tror Antony starter begge i GW22?
Med Fred inn for Eriksen tror jeg heller han blir mer offensiv, siden vi nå har veldig god defensiv dekning bak han. Tipper Antony starter begge, men er ikke i nærheten av samme kvalitet som Bruno i verken tilrettelegging eller avslutninger. Ok punt, men holder Bruno greit foran han.
Enig med Heskey, går for det trygge i KdB - Bruno :)

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Jeg elsker Deadline Day ❤️⚽️


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: tir jan 31, 2023 5:53 pm Jeg elsker Deadline Day ❤️⚽️

Eg og! Dog mer usikker på om Sabitzer en en fantasyspiller 8-)

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

K-Torget skrev: tir jan 31, 2023 5:07 pm
Trolljegeren skrev: tir jan 31, 2023 12:19 pm
K-Torget skrev: tir jan 31, 2023 10:11 am Hva med en Newcastleforsvarer inn for Cancelo?
Herregud, jeg tenkte jeg hadde 3x Newcastle, fordi jeg har hatt Pope og Wilson i laget tidligere. Takk for at du pekte ut det åpenbare. Holdt på å tulle meg inn i noe Liverpool-rør her nå...
Bra jeg kan være til hjelp en gang i blant :)
Hvem ligger du nærmest an til å ta inn?
Tar nok inn Schär! Så blir Almiron til Saka neste runde, og Darwin til Kane etter det.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trolljegeren skrev: tir jan 31, 2023 6:27 pm
K-Torget skrev: tir jan 31, 2023 5:07 pm
Trolljegeren skrev: tir jan 31, 2023 12:19 pm

Herregud, jeg tenkte jeg hadde 3x Newcastle, fordi jeg har hatt Pope og Wilson i laget tidligere. Takk for at du pekte ut det åpenbare. Holdt på å tulle meg inn i noe Liverpool-rør her nå...
Bra jeg kan være til hjelp en gang i blant :)
Hvem ligger du nærmest an til å ta inn?
Tar nok inn Schär! Så blir Almiron til Saka neste runde, og Darwin til Kane etter det.
Fint bytte og høres ut som en god plan! :) Du vurderer dog ikke Almiron - Saka allerede denne runden? Blir det -4 i såfall?

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

K-Torget skrev: tir jan 31, 2023 6:55 pm Fint bytte og høres ut som en god plan! :) Du vurderer dog ikke Almiron - Saka allerede denne runden? Blir det -4 i såfall?
Vurderte det, men synes ikke det virker lønnsomt med en hit denne runden!

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Sabitzer og evt Auouar truer Rash sin spilletid i dgw.?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: tir jan 31, 2023 7:05 pm Sabitzer og evt Auouar truer Rash sin spilletid i dgw.?
Nja

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trolljegeren skrev: tir jan 31, 2023 7:02 pm
K-Torget skrev: tir jan 31, 2023 6:55 pm Fint bytte og høres ut som en god plan! :) Du vurderer dog ikke Almiron - Saka allerede denne runden? Blir det -4 i såfall?
Vurderte det, men synes ikke det virker lønnsomt med en hit denne runden!
Sikkert riktig vurdering!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»