Man Utd - Transfertråd ‘22

Svar
Saliph

Re: Man Utd - Transfertråd ‘22

Legg inn av Saliph »

Har ikke akkurat blitt veldig imponert av det jeg har sett av Felix den siste tiden, så greit nok for min del.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Felix er ikke typen laget har behov for

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Jeg synes han ser ekstremt god ut omtrent hver gang jeg ser han, men 11m euro for et lån på 5 mnd? Chelsea er 10 poeng bak topp 4. Biter meg sikkert i ræva, men blir overrasket om dette ikke bare er penger de like gjerne kunne lempe ut av vinduet.

Om det viser seg at han liker seg der så kan jo saken endre seg down the line.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Saliph skrev: man jan 09, 2023 5:01 pm Har ikke akkurat blitt veldig imponert av det jeg har sett av Felix den siste tiden, så greit nok for min del.
Ja, dét er reelt og absolutt noe man bør forholde seg til og ikke hype'n og de skyhøye kravene fra ATL.M!

Edruelig om United har skippet den svinedyre avtalen og ønsker i såfall Felix&Chelsea lykke til!

Reddington

Legg inn av Reddington »

Saliph skrev: man jan 09, 2023 5:01 pm Har ikke akkurat blitt veldig imponert av det jeg har sett av Felix den siste tiden, så greit nok for min del.
Blir sjelden spilt særlig god i AM. Synes han gjorde en del bra i går som med bedre lagkamerater hadde gitt resultater. Tror spilleren J Felix hadde blitt en bra tilvekst i troppen, men vilkårene i låneavtalen var ganske hinsides. Ikke vet jeg hvor han skulle spilt heller.

Tror dessverre at han vil løfte Chelsea.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Reddington skrev: man jan 09, 2023 5:42 pm
Saliph skrev: man jan 09, 2023 5:01 pm Har ikke akkurat blitt veldig imponert av det jeg har sett av Felix den siste tiden, så greit nok for min del.
Blir sjelden spilt særlig god i AM. Synes han gjorde en del bra i går som med bedre lagkamerater hadde gitt resultater. Tror spilleren J Felix hadde blitt en bra tilvekst i troppen, men vilkårene i låneavtalen var ganske hinsides. Ikke vet jeg hvor han skulle spilt heller.

Tror dessverre at han vil løfte Chelsea.
Han kan starte med Sterling isåfall. Prøver han å løfte Koulibaly så er det bare å se en annen vei.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Er glad vi slipper J Felix. Hadde en guffen følelse. Kjenner dessuten at jeg er litt trøtt på særlig mer portugisere på laget.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: man jan 09, 2023 6:08 pm Er glad vi slipper J Felix. Hadde en guffen følelse. Kjenner dessuten at jeg er litt trøtt på særlig mer portugisere på laget.
Tenker det samme (glimtvis strålende, utrolige skills, stort potensiale, høy pris, ikke fast på Atl. M., noe "opphauset", ikke vist nok kvalitet over tid eller vært konsistent, har ikke fysisk det som kreves for PL, etc) men mulig at jeg er forutinntatt.

Simeone hadde selvfølgelig benyttet ham om han var eminent, men vet også hva en "konflikt/maktkamp" mellom egoer kan føre til..!
Din vurdering av Felix..?

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

InsVerderben skrev: man jan 09, 2023 6:46 pm Din vurdering av Felix..?
Jeg er på ingen måte skeptisk til en spiller fordi han ikke tar plass eller er prioritert på laget han spiller på, det kan snarerer være en fordel som i at denne er sulten på noe nytt. Men jeg er vel ikke så glad i den spillertypen som jeg oppfatter at han er og for roilen hos oss og i den miksen av spillere vi allerede har. Skulle gjerne sett at vi går for noe different, og heller en hardt jobbende systemspiller med spisskvaliteter enn en luksusspiller.

Det sagt, så ville jeg soleklart tatt spilleren på lån ut sesongen om man ikke evner å få inn noe annet.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Egentlig ikke en type spiss om ETH foretrekker.

Da ser jeg heller at man satser hardt på Kane i sommer.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Joao Felix er en strålende angrepsspiller, men han er ingen spiss. Ser for meg at Felix i stor grad ville okkupert mange av de samme rommene og områdene på banen som Bruno trives i.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Da regner jeg med at Weghorst blir klar til slutt. Spm er vel bare om vi må vente på en skade på Martial før man får den over linja. Håper på rask avklaring.
Har litt god følelse på en slik signering og at han kan tilføre mye.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Få han klar til Arsenal ville vært digg.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Ale skrev: tir jan 10, 2023 11:21 am
Permanent? På lån eller kortvarig kontrakt?

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Genialt det. Så tipper jeg at ikke Burnley har noen problem med å slippe han til United om det funker etter sesongen.

Jack

Legg inn av Jack »


rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Jack_Daniels skrev: tir jan 10, 2023 7:09 pm
Tror ikke denne overgangen er så ille faktisk. Vi får inn en spiller som har helt andre styrker enn det vi allerede har. Kan fort være en bra plan B.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

TheTreble skrev: man jan 09, 2023 9:15 pm Joao Felix er en strålende angrepsspiller, men han er ingen spiss. Ser for meg at Felix i stor grad ville okkupert mange av de samme rommene og områdene på banen som Bruno trives i.
Nå syns jeg Bruno har stinket en evighet. Hadde vært greit om han fikk kjenne på litt konkurranse om plassen.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Gralla med Weghorst. Romano melder done deal.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

GatlingGun skrev: tir jan 10, 2023 7:24 pm Gralla med Weghorst. Romano melder done deal.
Vil tilføre sårt trengt duellstyrke på topp og er i langt bedre fysisk forfatning enn Martial, samt at CVen hans er bra for et januar-lån.

Bustyvel

Legg inn av Bustyvel »

Ale skrev: tor jan 12, 2023 10:50 am
Antar vi uansett skal ha inn en spiss til sommeren som kan være et førstevalg. Så lenge man ikke får denne spilleren nå, er jeg happy med Weghorst inn. Liten risiko og kan bidra med én gang. Han har helt andre kvaliteter enn det vi allerede har. Martial har vist han ikke kan spille alt og vi trenger Weghorst.

Sammenligner man med f.eks. Felix som gikk til Chelsea, tror jeg vi kommer bedre ut av det med Weghorst med tanke på hva vi faktisk trenger.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Hey folkens! Tenkte å få transfertråden på framsiden på grunn av Eriksen sin skade. Vi er kanskje ute etter en ny forsterkning på midtbanen, og derfor så tror jeg det blir mer ryddig å ha denne oppe, istedenfor klubbtråden. Denne er vel også litt mer tilgjengelig for andre debattanter av andre lag også. Jeg tror denne kvelden blir et twitter maraton.

Hvis folk vil heller diskutere i klubbtråden, så er jo det greit, dette er kun et forslag.

Bongis

Legg inn av Bongis »

tbb skrev: tir jan 31, 2023 5:26 pm Positivt overrasket hvis vi henter noe. Har ikke voldsomt høye forventninger til spilleren. Helt sikkert en grunn til at Bayern er villig til å låne ut og at ingen har grepet muligheten før.

Eriksen tilfører noe vi har manglet, men han har også noen åpenbare mangler i spillet sitt. Dette kan fort gå bra uten at Sabitzer er noen Paul Scholes.
Jeg vet ikke hvor god Sabitzer er, men jeg tolker det slik at ETH ikke setter sin lit til at Mcfred ikke er gode nok til å ha på midtbanen over en halv sesong. Noe jeg også begrunner med at vi hentet inn to førstevalg i sommer.

Mc_Lovin

Legg inn av Mc_Lovin »







Ligner done deal nå. Bra.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Kjør daaaaa! Geniet ETH

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Mc_Lovin skrev: tir jan 31, 2023 5:53 pm

Ligner done deal nå. Bra.
Destinasjonen er vel London uansett hvilken klubb han skulle ende i, mtp hvor papirarbeidet gjennomføres.

Håper dette går gjennom. Sånn utifra forutsetningene, tror jeg ikke Man Utd kunne funnet mange bedre alternativer på så kort tid.
Håper isåfall på lån, men opsjon på kjøp til sommeren.

Edit: Ser det ryktes i at flyet er bestilt München til Mcr, da er det isåfall done deal, og chelsea er ute av dansen. Flott.

Bustyvel

Legg inn av Bustyvel »

fugletitteren skrev: tir jan 31, 2023 5:58 pm
Mc_Lovin skrev: tir jan 31, 2023 5:53 pm

Ligner done deal nå. Bra.
Destinasjonen er vel London uansett hvilken klubb han skulle ende i, mtp hvor papirarbeidet gjennomføres.

Håper dette går gjennom. Sånn utifra forutsetningene, tror jeg ikke Man Utd kunne funnet mange bedre alternativer på så kort tid.
Håper isåfall på lån, men opsjon på kjøp til sommeren.

Edit: Ser det ryktes i at flyet er bestilt München til Mcr, da er det isåfall done deal, og chelsea er ute av dansen. Flott.
Hadde sansen for Sabitzer i RBL, der var han bra de få gangene jeg så han. Det skal vel uansett litt til for å ikke være en forsterkning, jeg kan ikke fatte annet enn at han er bedre enn i hvert fall McT. I aller verste fall så er han en kropp på midtbanen, og de kryr det ikke av i troppen.

Mc_Lovin

Legg inn av Mc_Lovin »

fugletitteren skrev: tir jan 31, 2023 5:58 pm
Mc_Lovin skrev: tir jan 31, 2023 5:53 pm

Ligner done deal nå. Bra.
Destinasjonen er vel London uansett hvilken klubb han skulle ende i, mtp hvor papirarbeidet gjennomføres.

Håper dette går gjennom. Sånn utifra forutsetningene, tror jeg ikke Man Utd kunne funnet mange bedre alternativer på så kort tid.
Håper isåfall på lån, men opsjon på kjøp til sommeren.

Edit: Ser det ryktes i at flyet er bestilt München til Mcr, da er det isåfall done deal, og chelsea er ute av dansen. Flott.
Papirarbeidet kan vel gjøres over alt?

Under Arnold er hovedbasen i Manchester, i motsetning til hva som hva var tilfelle under Woordward. Dessuten skal vel midisinsk undersøkelse gjennomføres på Carrington.

Tipper man scoutet alternativer allerede før man visste skadeomfanget til Eriksen. Å ikke ha noen slags form for contingency plan ville vært hodeløst.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Dette virker gjennomtenkt. Det at det kun er en spiller som ser ut til å komme inn, så er det det som er planen. Ikke noe tull med 5-6-7 navn som tilfeldigvis blir plukket ut. Slik som tidligere. Det virker som om det er Sabitzer eller ingen. Lets go!

Reddington

Legg inn av Reddington »

Romando melder om enighet med spilleren. Bayern virker ikke motvillig til å la han dra, og United har virkelig et behov for en ny midtbanespiller. Blir overrasket om Sabitzer ikke er midlertidig United-spiller innen midnatt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»