NRK utvider mangfolds­begrepet. Nå vil det inneholde 18 ulike kategorier

Svar
bundetrente

NRK utvider mangfolds­begrepet. Nå vil det inneholde 18 ulike kategorier

Legg inn av bundetrente »

“For å lykkes med å få bedre mangfold i organisasjonen har NRK utvidet mangfoldsbegrepet. – Det er greit å minnes på at vi alle er en del av mangfoldet, og at ingen bare er en ting, sier tilgjengelighetssjefen i NRK.“

Noen som har tilgang her som kan si hva dette dreier seg om? “Tilgjengelighetssjef” skal visst være en av de nye stillingene, skal vi tro kommentarfeltet.

https://m24.no/211022-mangfold-mangfold ... VAGOl6k0Z4

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Går knapt en dag uten at vi får vite at NRK for altfor mange millioner å sløse bort på godhetsapostlenes alter. Men når det gjelder woke ideologien er alt tillat på ytre babord.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

bundetrente skrev: fre okt 21, 2022 8:42 pm “For å lykkes med å få bedre mangfold i organisasjonen har NRK utvidet mangfoldsbegrepet. – Det er greit å minnes på at vi alle er en del av mangfoldet, og at ingen bare er en ting, sier tilgjengelighetssjefen i NRK.“

Noen som har tilgang her som kan si hva dette dreier seg om? “Tilgjengelighetssjef” skal visst være en av de nye stillingene, skal vi tro kommentarfeltet.

https://m24.no/211022-mangfold-mangfold ... VAGOl6k0Z4
18 faktisk. Noen har abonnement og kan liste opp disse?

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Det er så mye nye ord og uttrykk at jeg ikke henger med lenger

Pernille

Legg inn av Pernille »

Nå er "vi" visstnok på den 16. bokstaven i rekka så tilgjengelighetssjefen får mye å gjøre fremover.

https://thetrulycharming.com/lgbtiqcapgngfnba/

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

Trenger fridiskusjon en tilgjengelighetssjef? Jeg kan stille for den lave prisen av 800 000 i året. Og en fallskjerm på 3 mill når jeg omsider må legge meg flat og beklage for whatever og fratre min stilling med umiddelbar virkning og 10 måneders etterlønn pluss fallskjermen.

Everenga

Legg inn av Everenga »

bundetrente skrev: fre okt 21, 2022 8:42 pm “For å lykkes med å få bedre mangfold i organisasjonen har NRK utvidet mangfoldsbegrepet. – Det er greit å minnes på at vi alle er en del av mangfoldet, og at ingen bare er en ting, sier tilgjengelighetssjefen i NRK.“

Hadde vi bare visst det da gymlæreren brølte en gang på tidlig 90 tall at klassen var bare blæh!! :lol:

hauge23

Legg inn av hauge23 »

Pernille skrev: lør okt 22, 2022 6:35 pm Nå er "vi" visstnok på den 16. bokstaven i rekka så tilgjengelighetssjefen får mye å gjøre fremover.

https://thetrulycharming.com/lgbtiqcapgngfnba/
Er ikke begrepet "vi" forbeholdt Støre/EU? Mange tror at når Støre bruker begrepet snakker han om Norge, men i virkeligheten mener han seg selv og EU. Når Norges statsminister snakker om at "vi har ei energikrise" tror mange at denne krisa gjelder Norge. Men Norge har da ingen energikrise, vi har naturressursene og produserer nok av strøm, olje og gass til eget forbruk.
Vårt problem her i Norge er at vi pga. avtaler importerer EUs vanvittige strømpriser, som forårsaker inflasjon og ødelegger samfunnet.

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

bundetrente skrev: fre okt 21, 2022 8:42 pm “For å lykkes med å få bedre mangfold i organisasjonen har NRK utvidet mangfoldsbegrepet. – Det er greit å minnes på at vi alle er en del av mangfoldet, og at ingen bare er en ting, sier tilgjengelighetssjefen i NRK.“

Noen som har tilgang her som kan si hva dette dreier seg om? “Tilgjengelighetssjef” skal visst være en av de nye stillingene, skal vi tro kommentarfeltet.

https://m24.no/211022-mangfold-mangfold ... VAGOl6k0Z4
NRK må nå snart ha utvidet sitt mangfold nok, når en ser hvor mange "utenfra-opprinnelige" de har ansatt? Når det kommer til begrepet ARK, så minnes jeg tiden da Erna var statsminister. Gang etter gang stilte de spørsmål til J.G.Støre, der hvor Erna burde vært førstevalget. Hvor ofte i dag, eller etter valget, har Erna blitt spurt om noe som helst? Er det ingen på stortinget som bryr seg? Når det kommer til Støre, så synes det for meg at han er ute etter en stilling i FN.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Ormen den lange skrev: tir nov 08, 2022 5:56 pm
bundetrente skrev: fre okt 21, 2022 8:42 pm “For å lykkes med å få bedre mangfold i organisasjonen har NRK utvidet mangfoldsbegrepet. – Det er greit å minnes på at vi alle er en del av mangfoldet, og at ingen bare er en ting, sier tilgjengelighetssjefen i NRK.“

Noen som har tilgang her som kan si hva dette dreier seg om? “Tilgjengelighetssjef” skal visst være en av de nye stillingene, skal vi tro kommentarfeltet.

https://m24.no/211022-mangfold-mangfold ... VAGOl6k0Z4
NRK må nå snart ha utvidet sitt mangfold nok, når en ser hvor mange "utenfra-opprinnelige" de har ansatt? Når det kommer til begrepet ARK, så minnes jeg tiden da Erna var statsminister. Gang etter gang stilte de spørsmål til J.G.Støre, der hvor Erna burde vært førstevalget. Hvor ofte i dag, eller etter valget, har Erna blitt spurt om noe som helst? Er det ingen på stortinget som bryr seg? Når det kommer til Støre, så synes det for meg at han er ute etter en stilling i FN.
Tåkefyrsten sikler på internasjonal toppjobb samtidig som han ikke gidder å gjøre jobben sin som statsminister

Jonas er en svak grå leder som var Gro sin koffertbærer og marionett

perchri
Innlegg: 659

Legg inn av perchri »

Ka9nen skrev: lør okt 22, 2022 12:38 pm Det er så mye nye ord og uttrykk at jeg ikke henger med lenger
Gammelt knep for å skape misforståelser. Benyttes i el-regningene....

perchri
Innlegg: 659

Legg inn av perchri »

StormEagle skrev: tir nov 08, 2022 2:32 am Trenger fridiskusjon en tilgjengelighetssjef? Jeg kan stille for den lave prisen av 800 000 i året. Og en fallskjerm på 3 mill når jeg omsider må legge meg flat og beklage for whatever og fratre min stilling med umiddelbar virkning og 10 måneders etterlønn pluss fallskjermen.
Påtide å levere fallskjermer som ikke virker.

perchri
Innlegg: 659

Legg inn av perchri »

Ostemanden skrev: ons nov 09, 2022 6:21 pm
Ormen den lange skrev: tir nov 08, 2022 5:56 pm
bundetrente skrev: fre okt 21, 2022 8:42 pm “For å lykkes med å få bedre mangfold i organisasjonen har NRK utvidet mangfoldsbegrepet. – Det er greit å minnes på at vi alle er en del av mangfoldet, og at ingen bare er en ting, sier tilgjengelighetssjefen i NRK.“

Noen som har tilgang her som kan si hva dette dreier seg om? “Tilgjengelighetssjef” skal visst være en av de nye stillingene, skal vi tro kommentarfeltet.

https://m24.no/211022-mangfold-mangfold ... VAGOl6k0Z4
NRK må nå snart ha utvidet sitt mangfold nok, når en ser hvor mange "utenfra-opprinnelige" de har ansatt? Når det kommer til begrepet ARK, så minnes jeg tiden da Erna var statsminister. Gang etter gang stilte de spørsmål til J.G.Støre, der hvor Erna burde vært førstevalget. Hvor ofte i dag, eller etter valget, har Erna blitt spurt om noe som helst? Er det ingen på stortinget som bryr seg? Når det kommer til Støre, så synes det for meg at han er ute etter en stilling i FN.
Tåkefyrsten sikler på internasjonal toppjobb samtidig som han ikke gidder å gjøre jobben sin som statsminister

Jonas er en svak grå leder som var Gro sin koffertbærer og marionett
Ja,ja..hu Gro gjorde det i allefall åpenlyst. Hu var jo borte fra norge det meste av tida, og miksa kremen på kaka hu skulle spise, når tida var inne.

Ditmark

Legg inn av Ditmark »


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Media»