Huddersfield Town

Svar
TommyCowan2

Re: Huddersfield Town

Legg inn av TommyCowan2 »

Lezah skrev: tor jan 26, 2023 11:18 am
TommyCowan2 skrev: tor jan 26, 2023 9:28 am Vi fortsetter å rote på transferfronten. Sorba Thomas, walisisk landslagsspiller, LÅNES UT til Blackburn resten av sesongen. Ikke god nok for oss, er gjennomgangstonen fra klubben, men tydeligvis god nok for playoff-plasserte Blackburn. You couldn't make it up.....
Hvem spiller i stedet for ham hos dere?
Godt spørsmål. Hvis vingbacker, så Matt Lowton. Hvis ikke, har det vært Jack Rudoni i det siste. Jack er lovende han, men har 4 assists i hele år, og ingen mål. Nye spillere inn i januar, kan og dekke opp her. Joe Hungbo, Anthony Knockaert, til dels Duane Holmes og Brahima Diarra. Men......eneste av de som kan slå en god dødball er Knockaert og han er på hell, og i tillegg skadet for øyeblikket.

In other news, Lee Nicholls, vår beste spiller by far, er ute for sesongen etter skulderoperasjon. Enn så lenge ingen ny keeper inn og unge Nik Bilokapic står i buret til helgen, som han gjorde mot Hull sist. Gjorde en god figur der, Bilo, men vi er absolutt helt desperat avhengig av å få inn en keeper før vi snakker februar.

Tino Anjorin er og sendt tilbake til Chelsea fordi også han er ute for sesongen. Det vil seg absolutt ikke denne sesongen.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

I det jeg skriver forrige innlegg, tikker det inn en nyhet om at Ryan Schofield hentes tilbake fra lånet i Hibs, hvor han uansett var sjanseløs på spilletid, for å bli backupen til Bilo. Schofield er Sunday league nivå dessverre. Nitrist inngang på helgen.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Coventry 2-0 Hudds

Årets sikreste, evt klinkeste H denne fotballsesongen.
Fotheringham kjørte en flau 5-4-1, uten andre nye enn Lowton, og Rhodes alene på topp, det funket han ikke som selv i den første perioden i klubben. Null kreativitet på midten gjør hele greia sjanseløs.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

TommyCowan2 skrev: tor jan 26, 2023 9:28 am Vi fortsetter å rote på transferfronten. Sorba Thomas, walisisk landslagsspiller, LÅNES UT til Blackburn resten av sesongen. Ikke god nok for oss, er gjennomgangstonen fra klubben, men tydeligvis god nok for playoff-plasserte Blackburn. You couldn't make it up.....
Første han gjør i Lancashire, er å brenne alle broer til klubben ved å slenge dritt i intervjuer og SoMe. Skjønner han egentlig godt, selv om det er ganske dickhead å gjøre.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Så kom det ikke bare èn, men TO keepere på DLD. Hvorfor i all verden trenger vi to, vi hadde trengt en venstreback først og fremst, men lite er logisk i Hudds om dagen.
Tomas Vaclik er uansett et helt usannsynlig godt kjøp, og om han holder seg frisk, så har vi en matchvinner bak der. Jordan Smith kjenner jeg ikke til, var vel 4.valget i Forest.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Mark Fotheringham er så forbanna ubrukelig, både som trener og som intervjuobjekt, at jeg sliter med ordene.
Uansett 1-1 mot QPR hjemme i går, så da blir han vel ikke sparket i dag heller.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Blackpool 2-2 Hudds

Vi går opp i 1-0 ved Matty Pearson, veldig stopperavsluting med fot etter klabb og babb, og så får Gary Madine rødt kort, som han jo bør få i hver eneste kamp, pga sin albuebruk. Blackpool utligner allikevel, men Koroma får oss opp i 2-1 i 84.
Klarer Fotheringham å drepe kampen? Neida, han går rundt triumferende på sidelinjen og tror kampen er vunnet, så da setter selvfølgelig hjemmelaget inn den sene utligningen.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Endelig kvitt Fozzy, og med det er nok fort hans trenerkarriere over, om da han ikke sikter seg inn på yrke som gymlærer eller noe. Fytti h......, jeg har sett mye rart på Hudds-benken, men denne skotten tar kaka.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Wigan 1-0 Hudds

Null forbedring å spore under caretaker Chicho, og et sent seiersmål til Wigan var helt fortjent, der hudds la seg bakpå i andre omgang i håp om et poeng, når 3-poengere er livsviktig.

Lezah

Legg inn av Lezah »

TommyCowan2 skrev: søn feb 12, 2023 11:59 am Wigan 1-0 Hudds

Null forbedring å spore under caretaker Chicho, og et sent seiersmål til Wigan var helt fortjent, der hudds la seg bakpå i andre omgang i håp om et poeng, når 3-poengere er livsviktig.
Skuffende å prøve å feige seg til poeng mot et lag som er i samme sumpa, verdt gull verdt å få noen poeng på dem, i stedet for...å bli passert av dem.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

NEIL WARNOCK!
Min barndoms, *kremt* ungdoms, helt fra midten av 90-tallets krumspring i den ordentlige mikke mus-cupen og opprykk til First Division er tilbake i HD1! Fikk også et tilbud fra Cardiff, ifølge twittern, men det ble altså Hudds på den gamle, egentlig pensjonserte ringreven.

Lezah

Legg inn av Lezah »

TommyCowan2 skrev: man feb 13, 2023 6:51 pm NEIL WARNOCK!
Min barndoms, *kremt* ungdoms, helt fra midten av 90-tallets krumspring i den ordentlige mikke mus-cupen og opprykk til First Division er tilbake i HD1! Fikk også et tilbud fra Cardiff, ifølge twittern, men det ble altså Hudds på den gamle, egentlig pensjonserte ringreven.
...gratulerer?

lubosbuchta

Legg inn av lubosbuchta »

Fantastiske nyheter. Gratulerer plingern, gratulerer alle Town-fans, og gratulerer til alle oss Warnocksagter. Vårens vakreste eventyr er her. 18 poeng opp til play-off p.d.d.

Vår neste kamp: Stoke (b) på onsdag.

lubosbuchta

Legg inn av lubosbuchta »

Bra også for Ronnie Jepson (59), selvsagt, som befant seg i det ugunstige ingenmannslandet for betrodde assistentmanagere når deres faste manager takker av.

Er det noe i ryktene om at Paddy Kenny er observert i nærheten av Galpharm?

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

lubosbuchta skrev: tir feb 14, 2023 9:30 am Bra også for Ronnie Jepson (59), selvsagt, som befant seg i det ugunstige ingenmannslandet for betrodde assistentmanagere når deres faste manager takker av.

Er det noe i ryktene om at Paddy Kenny er observert i nærheten av Galpharm?
Rocket Ron var ikke så fryktelig imponerende sist han var innom som ass-man, men der får Stan Ternent ta brorparten av skylda.
Hva angår Paddy.....tja, hvorfor ikke? Tomas Vaclik kan jo knapt gå.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Lezah skrev: man feb 13, 2023 6:58 pm
TommyCowan2 skrev: man feb 13, 2023 6:51 pm NEIL WARNOCK!
Min barndoms, *kremt* ungdoms, helt fra midten av 90-tallets krumspring i den ordentlige mikke mus-cupen og opprykk til First Division er tilbake i HD1! Fikk også et tilbud fra Cardiff, ifølge twittern, men det ble altså Hudds på den gamle, egentlig pensjonserte ringreven.
...gratulerer?
Hehe, si hva du vil om Colin (jeg er fan), men når man trenger en fyr inn for å skremme livskjiten av en patetisk spillergruppe, hvem bedre, mtp situasjonen klubben er i?

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Stoke spaserte inn en 3-poenger i midtuka, men idag er vi klare for Neil Warnocks første kamp, og Birmingham hjemme er vel ikke det vanskeligste vi kunne møtt, selv om de absolutt ikke er dårlige, og denne Utd-lånegutten er en man må passe veldig på.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Hudds 2-1 Brum

Endelig har man en ordentlig manager igjen! Og stadion backet laget fra første spark. Kommer bakpå tidlig, men gir aldri opp, selv når det blir lagt til 12min med overtid.
Jaheim Headley scorer og har en assist i sin første kamp fra start på venstrebacken, Kasumu er en finfin høyre vingback utover i kampen og Joe Hungbo skaper problemer høyere i banen på samme side.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

TommyCowan2 skrev: man feb 13, 2023 6:51 pm NEIL WARNOCK!
Min barndoms, *kremt* ungdoms, helt fra midten av 90-tallets krumspring i den ordentlige mikke mus-cupen og opprykk til First Division er tilbake i HD1! Fikk også et tilbud fra Cardiff, ifølge twittern, men det ble altså Hudds på den gamle, egentlig pensjonserte ringreven.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

GiPazzini_85 skrev: søn feb 19, 2023 9:34 pm
TommyCowan2 skrev: man feb 13, 2023 6:51 pm NEIL WARNOCK!
Min barndoms, *kremt* ungdoms, helt fra midten av 90-tallets krumspring i den ordentlige mikke mus-cupen og opprykk til First Division er tilbake i HD1! Fikk også et tilbud fra Cardiff, ifølge twittern, men det ble altså Hudds på den gamle, egentlig pensjonserte ringreven.
Liker fasanisten Buffon og, jeg!

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Burnley 4-0 Hudds

Og sånn var det med den saken, nå til Coventry!

Lezah

Legg inn av Lezah »

TommyCowan2 skrev: søn feb 26, 2023 11:05 am Burnley 4-0 Hudds

Og sånn var det med den saken, nå til Coventry!
Tro kopi, rimelig stygt.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Lezah skrev: lør mar 04, 2023 7:09 pm
TommyCowan2 skrev: søn feb 26, 2023 11:05 am Burnley 4-0 Hudds

Og sånn var det med den saken, nå til Coventry!
Tro kopi, rimelig stygt.
Ja, er vel vanskeligere på poengtere et nedrykk, og samtidig status i klubben bedre. Selv Warnock klarer ikke å finne en annen utvei enn å starte med Scott High, f eks. Ja, han er lokal, så vi bør ikke være for stygge (mange er), men han hadde ikke startet for Harrogate en gang.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Noen som skal tippe på denne kampen mot Bristol City? Selv tar jeg en sjanse på at begge lag scorer til 1.87 i odds.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

vadefugl skrev: tir mar 07, 2023 7:17 am Noen som skal tippe på denne kampen mot Bristol City? Selv tar jeg en sjanse på at begge lag scorer til 1.87 i odds.
Vel vel

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

TommyCowan2 skrev: tor mar 09, 2023 11:42 am
vadefugl skrev: tir mar 07, 2023 7:17 am Noen som skal tippe på denne kampen mot Bristol City? Selv tar jeg en sjanse på at begge lag scorer til 1.87 i odds.
Vel vel
Ble tap for meg

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Warnock is not the messiah, he's a very naughty boy, der han sitter og skoggerler på benken mens han deffer inn en 0-1 på Hawthorns. Jeg får en hjerneblødning til slutt av å følge dette laget.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Huddersfielt Town satt under såkalt "transfer embargo". Ikke at dette er spesielt "viktig", det skjer i forbindelse med at styre og stell pynter brura før hun skal settes under administrasjon, for så å selges. Slik får nåværende eierskap opp mot optimalt ut av situasjonen, ved skattefradrag osv, og administratorene for(tidligere eier) Hodgkinsons konkursbo blir også fornøyd. Lokal business derimot, blir fucked, og alle fans sitter og biter negler på fingre og tær i påvente av at noen er villige til å ta over klubben. Ryktes nederlandsk eierskap.

lubosbuchta

Legg inn av lubosbuchta »

Hmpf, er dette Warnocks leieste case hittil? Gad vite hva HTFC World ville sagt om ståa.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Victoryyyyyy!
Millwall 0-1 Hudds! Danny Ward med seiersmålet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»