Manchester United

Svar
DuncanE

Re: Manchester United

Legg inn av DuncanE »

Glycinello skrev: ons feb 01, 2023 11:44 am Overhodet ikke teit å skrive. Selv har jeg hatt klokketro på spillere som har vist seg å floppe tidligere. Jeg tror nok at Sancho kommer til å prestere bedre/jevnere i et lag som har fått drillet et system og fungerer bedre. Samtidig tror jeg ikke at han kommer til å bli et soleklart førstevalg for oss.
Jeg kan ikke forstå hvorfor den utgaven av Sancho vi ser i videosnuttene over her ikke skulle kunne bli et førstevalg hos oss. Kommer helt an på hvilken utgave av JS som EtH klarer å smi fremover. Men med Anthony (EtH bestillingsvare med syk prislapp) og Rash (EtHs kjæledegge) spikret der fremme så skjønner jeg hva du mener.

Lezah

Legg inn av Lezah »

DuncanE skrev: ons feb 01, 2023 2:09 pm
Glycinello skrev: ons feb 01, 2023 11:44 am Overhodet ikke teit å skrive. Selv har jeg hatt klokketro på spillere som har vist seg å floppe tidligere. Jeg tror nok at Sancho kommer til å prestere bedre/jevnere i et lag som har fått drillet et system og fungerer bedre. Samtidig tror jeg ikke at han kommer til å bli et soleklart førstevalg for oss.
Jeg kan ikke forstå hvorfor den utgaven av Sancho vi ser i videosnuttene over her ikke skulle kunne bli et førstevalg hos oss. Kommer helt an på hvilken utgave av JS som EtH klarer å smi fremover. Men med Anthony (EtH bestillingsvare med syk prislapp) og Rash (EtHs kjæledegge) spikret der fremme så skjønner jeg hva du mener.
Jeg tror vi i mange kamper fint kunne kjørt alle tre, jeg. Greit, rash er ikke en typisk ETH-spiss, men si at han kan få litt fri rolle til å vandre og kan linke opp med de andre angriperne, og skape overtall etc. Hadde jo vært interessant i en del kamper. Hvis du er back og (i form) Sanch+Rash eller Anton+Rash kommer i en 2vs1, så har du noe å hanskes med...

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Lezah skrev: ons feb 01, 2023 2:13 pm
DuncanE skrev: ons feb 01, 2023 2:09 pm
Glycinello skrev: ons feb 01, 2023 11:44 am Overhodet ikke teit å skrive. Selv har jeg hatt klokketro på spillere som har vist seg å floppe tidligere. Jeg tror nok at Sancho kommer til å prestere bedre/jevnere i et lag som har fått drillet et system og fungerer bedre. Samtidig tror jeg ikke at han kommer til å bli et soleklart førstevalg for oss.
Jeg kan ikke forstå hvorfor den utgaven av Sancho vi ser i videosnuttene over her ikke skulle kunne bli et førstevalg hos oss. Kommer helt an på hvilken utgave av JS som EtH klarer å smi fremover. Men med Anthony (EtH bestillingsvare med syk prislapp) og Rash (EtHs kjæledegge) spikret der fremme så skjønner jeg hva du mener.
Jeg tror vi i mange kamper fint kunne kjørt alle tre, jeg. Greit, rash er ikke en typisk ETH-spiss, men si at han kan få litt fri rolle til å vandre og kan linke opp med de andre angriperne, og skape overtall etc. Hadde jo vært interessant i en del kamper. Hvis du er back og (i form) Sanch+Rash eller Anton+Rash kommer i en 2vs1, så har du noe å hanskes med...
Definitivt. Men vi tror vel alle at det kommer til å kjøpes en "ordentlig" spiss med betydelig pondus (les: klart førstevalg) i sommer? Med tanke på Anthony og Rashs posisjon så skjønner jeg Glycinellos vurdering.

Lezah

Legg inn av Lezah »

DuncanE skrev: ons feb 01, 2023 2:21 pm
Lezah skrev: ons feb 01, 2023 2:13 pm
DuncanE skrev: ons feb 01, 2023 2:09 pm

Jeg kan ikke forstå hvorfor den utgaven av Sancho vi ser i videosnuttene over her ikke skulle kunne bli et førstevalg hos oss. Kommer helt an på hvilken utgave av JS som EtH klarer å smi fremover. Men med Anthony (EtH bestillingsvare med syk prislapp) og Rash (EtHs kjæledegge) spikret der fremme så skjønner jeg hva du mener.
Jeg tror vi i mange kamper fint kunne kjørt alle tre, jeg. Greit, rash er ikke en typisk ETH-spiss, men si at han kan få litt fri rolle til å vandre og kan linke opp med de andre angriperne, og skape overtall etc. Hadde jo vært interessant i en del kamper. Hvis du er back og (i form) Sanch+Rash eller Anton+Rash kommer i en 2vs1, så har du noe å hanskes med...
Definitivt. Men vi tror vel alle at det kommer til å kjøpes en "ordentlig" spiss med betydelig pondus (les: klart førstevalg) i sommer? Med tanke på Anthony og Rashs posisjon så skjønner jeg Glycinellos vurdering.
ja, absolutt. Men utover våren, hvis ikke Martial blir tilgjengelig oftere enn ikke, så kan det fort være en løsning i all flal.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Lezah skrev: ons feb 01, 2023 2:52 pm
DuncanE skrev: ons feb 01, 2023 2:21 pm
Lezah skrev: ons feb 01, 2023 2:13 pm

Jeg tror vi i mange kamper fint kunne kjørt alle tre, jeg. Greit, rash er ikke en typisk ETH-spiss, men si at han kan få litt fri rolle til å vandre og kan linke opp med de andre angriperne, og skape overtall etc. Hadde jo vært interessant i en del kamper. Hvis du er back og (i form) Sanch+Rash eller Anton+Rash kommer i en 2vs1, så har du noe å hanskes med...
Definitivt. Men vi tror vel alle at det kommer til å kjøpes en "ordentlig" spiss med betydelig pondus (les: klart førstevalg) i sommer? Med tanke på Anthony og Rashs posisjon så skjønner jeg Glycinellos vurdering.
ja, absolutt. Men utover våren, hvis ikke Martial blir tilgjengelig oftere enn ikke, så kan det fort være en løsning i all flal.
Forhåpentligvis ;)

Reddington

Legg inn av Reddington »

Downlight skrev: ons feb 01, 2023 9:42 am
Reddington skrev: ons feb 01, 2023 7:16 am
Downlight skrev: ons feb 01, 2023 3:31 am Er litt bekymret for nivået til Sabitzer. Har ikke fått det til i Bayern etter overgangen fra Leipzig. Mye benkesliting.
Er ikke slik at man trenger å utkonkurrere Kimmich, Goretzka eller Musiala for å være god nok til å gjøre en brukbar jobb på midtbanen til United i 3-4 mnd.
Kan sikkert gjøre en grei jobb, men ingen spiller som hever laget.
Nå er vel også Kimmich rimelig oppskrytt.
Kimmich oppskrytt?? Ingen diskusjon for denne tråden, men sjelden vært mer uenig i en påstand i denne tråden tror jeg. Klink verdensklasse.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Luckhurst melder at keeper, sentral midtbane og spiss vil prioriteres i sommer.

Sentral midtbane blir veldig spennende dersom det legges litt ressurser i det. Hvilke alternativer har man? Jeg synes det er veldig mange gode alternativer. Bellingham har Liverpool lagt så mye prestisje i at noe annet er nesten utenkelig.

Dersom man har litt midler å investere har man minst tre gode alternativer bare i PL i form av Caicedo, MacAllister og Rice. I tillegg har man Frenkie som helt sikkert vil nevnes (vi må bare ikke blåse hele sommeren på han).

Så er kanskje spørsmålet om man kan bruke så mye penger på en midtbanespiller i sommer. Linken til Kamada i går var interessant (bosman til sommeren). Et slik option, sammen med en mer defensiv type ala Caicedo/Rice, som gjorde at vi ikke ble livredd hver gang Casemiro blir utsatt for en av voldsmennene med bakgrunn fra Liverpool, kunne vært en fin løsning.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Reddington skrev: ons feb 01, 2023 7:16 am
Downlight skrev: ons feb 01, 2023 3:31 am Er litt bekymret for nivået til Sabitzer. Har ikke fått det til i Bayern etter overgangen fra Leipzig. Mye benkesliting.
Er ikke slik at man trenger å utkonkurrere Kimmich, Goretzka eller Musiala for å være god nok til å gjøre en brukbar jobb på midtbanen til United i 3-4 mnd.
Holder med å utkonkurrere McFred. Ikke spesielt vanskelig i.o.m at spesielt førstnevnte er en svært primitiv spiller.

Fred er i det minste en pressmaskin og har mer reportoar enn bare støtte-pasninger.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

tbb skrev: tir jan 31, 2023 1:10 pm
InsVerderben skrev: tir jan 31, 2023 12:44 pm Ryktes at Y.Tielemans kommer inn som erstatter for Eriksen.
Gunners har hentet Jorginho, Klopp får visstnok ikke lov og dyrt blir det visstnok.
Henter vi ham..?!

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... r-26111262

https://thepeoplesperson.com/2023/01/30 ... on-259061/
Det ryktes aldeles ikke. Det er en mening fremsatt av journalisten. Hvor vanskelig er dette?

Vi kommer ikke til å hente noen. Dream on. Irriterende, men ikke den verste vi kunne mistet.
.....!

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

DuncanE skrev: ons feb 01, 2023 2:09 pm
Glycinello skrev: ons feb 01, 2023 11:44 am Overhodet ikke teit å skrive. Selv har jeg hatt klokketro på spillere som har vist seg å floppe tidligere. Jeg tror nok at Sancho kommer til å prestere bedre/jevnere i et lag som har fått drillet et system og fungerer bedre. Samtidig tror jeg ikke at han kommer til å bli et soleklart førstevalg for oss.
Jeg kan ikke forstå hvorfor den utgaven av Sancho vi ser i videosnuttene over her ikke skulle kunne bli et førstevalg hos oss. Kommer helt an på hvilken utgave av JS som EtH klarer å smi fremover. Men med Anthony (EtH bestillingsvare med syk prislapp) og Rash (EtHs kjæledegge) spikret der fremme så skjønner jeg hva du mener.
Er fullstendig enig med deg i det du skriver både med tanke på Sancho selv og Antony/Rash, men jeg har fortsatt til gode å se at Sancho viser noe som tyder på at han kommer til å bli den versjonen for oss. Det lille han har vist av virkelig kvalitet har vært glimtvis og ujevnt.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Var innom BM-sidene for å se litt statistikk om den nye spilleren. Ble overrasket over å finne en gammel favoritt i forsvaret deres. :)

Downlight

Legg inn av Downlight »

Reddington skrev: ons feb 01, 2023 5:21 pm
Downlight skrev: ons feb 01, 2023 9:42 am
Reddington skrev: ons feb 01, 2023 7:16 am

Er ikke slik at man trenger å utkonkurrere Kimmich, Goretzka eller Musiala for å være god nok til å gjøre en brukbar jobb på midtbanen til United i 3-4 mnd.
Kan sikkert gjøre en grei jobb, men ingen spiller som hever laget.
Nå er vel også Kimmich rimelig oppskrytt.
Kimmich oppskrytt?? Ingen diskusjon for denne tråden, men sjelden vært mer uenig i en påstand i denne tråden tror jeg. Klink verdensklasse.
Det var du som dro inn Kimmich.
Min mening er at han er på nedadgående kurs.
Det han presterte i VM var ikke verdensklasse.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Fin seier.

Full kontroll, deilig å få igang Sancho og Martial.

Jeg var forresten livredd for at Casemiro skulle pådra seg rødt, men han ble heldigvis byttet ut.

Next one please.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Godt med begge disse tilbake. Man har vært svært avhengig av Rash og et par andre for å i det hele tatt skape noe offensivt.

Flere å ta av nå..

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Noen som vil komme med en liten analyse av Sancho sine minutter i dag?

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

qbah skrev: ons feb 01, 2023 11:07 pm Noen som vil komme med en liten analyse av Sancho sine minutter i dag?
Ivrig
Dårlig på ball.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

qbah skrev: ons feb 01, 2023 11:07 pm Noen som vil komme med en liten analyse av Sancho sine minutter i dag?
Så ut som han spilte litt mer sentralt i banen, mens Bruno litt bredere.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Downlight skrev: ons feb 01, 2023 9:09 pm
Reddington skrev: ons feb 01, 2023 5:21 pm
Downlight skrev: ons feb 01, 2023 9:42 am

Kan sikkert gjøre en grei jobb, men ingen spiller som hever laget.
Nå er vel også Kimmich rimelig oppskrytt.
Kimmich oppskrytt?? Ingen diskusjon for denne tråden, men sjelden vært mer uenig i en påstand i denne tråden tror jeg. Klink verdensklasse.
Det var du som dro inn Kimmich.
Min mening er at han er på nedadgående kurs.
Det han presterte i VM var ikke verdensklasse.
Nei, feil tråd. Beklager. Men fullstendig enig i Reddingtons vurdering. Kimmich har vært min favorittspiller, absolutely all included, de siste 5 år. En helt vanvittig påstand fra deg.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Håper vi får en gira og glad Sancho denne våren, kan være sykt viktig.


Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Eg er bare nødt til å spørre, er Casemiro den viktigeste signeringen vi har hatt post SAF?

Alltid vist han var god, men han er så mye bedre på mye av tingene eg ikkje forventa han skulle være god på. Han har overbevist meg så enormt at han rett og slett er blitt min klare favoritt spiller i dagens United, for ein spiller.

Jack

Legg inn av Jack »

qbah skrev: ons feb 01, 2023 11:07 pm Noen som vil komme med en liten analyse av Sancho sine minutter i dag?
Spilte i 10er-rollen bak Martial, Bruno ble skjøvet ut til høyre. Gode, smart bevegelser, litt sløv med ballen et par ganger (men hvem er ikke det etter nesten 4 måneder borte fra fotballbanen), spilte på det enkle og fikk ballen til å gå kjapt. Så faktisk litt "slimmere" ut og kanskje bittelitt raskere?

Men det aller viktigste; smilet på ansiktet hans da han ble byttet inn og hørte Old Trafford-brølet da navnet hans ble lest opp!
Fn6U5DOXwAA8Xgy.jpg

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Lezah skrev: ons feb 01, 2023 11:37 pm Håper vi får en gira og glad Sancho denne våren, kan være sykt viktig.

Jepp, en ting er jo at på sitt beste så er han i aller høyeste grad et soleklart førstevalg i de fleste lagoppstillingene, så er det jo fleksibiliteten det gir oss.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Glycinello skrev: ons feb 01, 2023 7:32 pm
DuncanE skrev: ons feb 01, 2023 2:09 pm
Glycinello skrev: ons feb 01, 2023 11:44 am Overhodet ikke teit å skrive. Selv har jeg hatt klokketro på spillere som har vist seg å floppe tidligere. Jeg tror nok at Sancho kommer til å prestere bedre/jevnere i et lag som har fått drillet et system og fungerer bedre. Samtidig tror jeg ikke at han kommer til å bli et soleklart førstevalg for oss.
Jeg kan ikke forstå hvorfor den utgaven av Sancho vi ser i videosnuttene over her ikke skulle kunne bli et førstevalg hos oss. Kommer helt an på hvilken utgave av JS som EtH klarer å smi fremover. Men med Anthony (EtH bestillingsvare med syk prislapp) og Rash (EtHs kjæledegge) spikret der fremme så skjønner jeg hva du mener.
Er fullstendig enig med deg i det du skriver både med tanke på Sancho selv og Antony/Rash, men jeg har fortsatt til gode å se at Sancho viser noe som tyder på at han kommer til å bli den versjonen for oss. Det lille han har vist av virkelig kvalitet har vært glimtvis og ujevnt.
Tror det handler litt om rolle. I går ble han brukt som tier, og det passer han nok faktisk bedre enn en slags spissrolle som kant. Som jeg har sagt tidligere, han ligger nærmere Ødegaard enn Rashford i kvaliteter og spisskompetanse.

Ser mange spekulerer i om han så mer slim ut. Så lenge siden jeg har sett han at jeg er usikker. Men Martial synes jeg så mye mer lean ut enn hva han har gjort. Andre som stusset på det? Martial var også overraskende rusten i mottak og avleveringer. Det er slik jeg ikke forventer av han, men kanskje heller Rashford på en dårlig dag.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Aner ikke, kan godt hende at de ønsker å barbere av noen kg fordi det kan ha en sammenheng med skadene. Alternativt kan det være synsbedrag.

Downlight

Legg inn av Downlight »

DuncanE skrev: ons feb 01, 2023 11:28 pm
Downlight skrev: ons feb 01, 2023 9:09 pm
Reddington skrev: ons feb 01, 2023 5:21 pm

Kimmich oppskrytt?? Ingen diskusjon for denne tråden, men sjelden vært mer uenig i en påstand i denne tråden tror jeg. Klink verdensklasse.
Det var du som dro inn Kimmich.
Min mening er at han er på nedadgående kurs.
Det han presterte i VM var ikke verdensklasse.
Nei, feil tråd. Beklager. Men fullstendig enig i Reddingtons vurdering. Kimmich har vært min favorittspiller, absolutely all included, de siste 5 år. En helt vanvittig påstand fra deg.
Det han har prestert på landslaget siste året er ikke i nærheten av det en spiller i verdensklasse skal levere.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Downlight skrev: tor feb 02, 2023 9:32 am Det han har prestert på landslaget siste året er ikke i nærheten av det en spiller i verdensklasse skal levere.
Kan man ikke si at Tyskland som landslag generelt har levert ganske dårlig? Fortsatt mange spillere derfra jeg tror man trygt kan si hadde vært helt ok å ha i troppen for de fleste lag.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Downlight skrev: tor feb 02, 2023 9:32 am
DuncanE skrev: ons feb 01, 2023 11:28 pm
Downlight skrev: ons feb 01, 2023 9:09 pm
Det var du som dro inn Kimmich.
Min mening er at han er på nedadgående kurs.
Det han presterte i VM var ikke verdensklasse.
Nei, feil tråd. Beklager. Men fullstendig enig i Reddingtons vurdering. Kimmich har vært min favorittspiller, absolutely all included, de siste 5 år. En helt vanvittig påstand fra deg.
Det han har prestert på landslaget siste året er ikke i nærheten av det en spiller i verdensklasse skal levere.
Hvilken engelske midtbanespiller kan man, med dette kritertiet, si har vært verdensklasse de siste tyve årene? Kanskje bare Beckham? Egentlig ikke han heller, tror jeg.

Jeg mener prestasjoner i CL og PL må være grunnlag for å fastslå om noen er verdensklasse.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

[/quote]
Tror det handler litt om rolle. I går ble han brukt som tier, og det passer han nok faktisk bedre enn en slags spissrolle som kant. Som jeg har sagt tidligere, han ligger nærmere Ødegaard enn Rashford i kvaliteter og spisskompetanse.

Ser mange spekulerer i om han så mer slim ut. Så lenge siden jeg har sett han at jeg er usikker. Men Martial synes jeg så mye mer lean ut enn hva han har gjort. Andre som stusset på det? Martial var også overraskende rusten i mottak og avleveringer. Det er slik jeg ikke forventer av han, men kanskje heller Rashford på en dårlig dag.
[/quote]

Kan godt hende at han blomstrer i en annen rolle ja. Jeg begrenset tankegangen min til det han har levert i kantrollen så langt ;) Og jeg tror nok at Sancho har vært like god for oss som det han var i Tyskland, men forskjellen har vært kvaliteten på motstanden/tempoet i PL. I tillegg til system og spillere som passet han bedre enn det han har hatt hos oss så langt.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Iallefall helt herlig å se Sancho smile som en unge før han kom innpå og der han stod med vår fantastiske deilige manager. Tenk om det var Mourinho han stod med!
Var jo en spiller mange av oss siklet etter, gi han tid.

Lezah

Legg inn av Lezah »

ETH snakker om svensken som en mulig CDM skulle det være nødvendig, testet det på trening og han spilte det angivelig/trente i den posisjonen i Benfica.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»