Eliteserien på TV 2: Dette må du betale kr 399,-

Svar
Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Re: Eliteserien på TV 2: Dette må du betale kr 399,-

Legg inn av izzet2015 »

Henningsen skrev: ons feb 01, 2023 6:24 pm
izzet2015 skrev: ons feb 01, 2023 6:14 pm
Henningsen skrev: ons feb 01, 2023 5:30 pm

Egentlig er det bare bortekampene som er av interesse, de fleste hjemmekamper ses på stadion.
400 fot to kamper i måneden og en haug med skit jeg har null interesse av er drøyt. Halvparten er ok.
Kanskje jeg må lære meg hvordan jeg får streamet de...

Utrolig at folk ikke forstår at noen har null interesse for engelsk fotball.
For min del er det bare mitt lokale lag som betyr noe, og deres motstand
Utrolig mange bryr seg om engelsk fotball. For mange et det viktigere en norsk fotball. Jeg er en av de. Men nå blir det for dyrt.
Ja, profilbildet ditt avslørte deg. ;)
Jeg har null interesse for fotball annet enn i norge, og da pga lokal tilhørighet.
Ser gjerne mesteskapene, bortsett fra det så er det kun norsk ball for meg.

Jeg synes man burde hatt valgfrihet, og mulighet til å betale for det produktet man ønsker, og ikke en diger pakke med masse greier som jeg aldri kommer til å bruke uansett.
Ja jeg elsker Engelsk fotball og særlig LCFC, i Norge er det RBK.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

izzet2015 skrev: ons feb 01, 2023 7:04 pm
Henningsen skrev: ons feb 01, 2023 6:24 pm
izzet2015 skrev: ons feb 01, 2023 6:14 pm

Utrolig mange bryr seg om engelsk fotball. For mange et det viktigere en norsk fotball. Jeg er en av de. Men nå blir det for dyrt.
Ja, profilbildet ditt avslørte deg. ;)
Jeg har null interesse for fotball annet enn i norge, og da pga lokal tilhørighet.
Ser gjerne mesteskapene, bortsett fra det så er det kun norsk ball for meg.

Jeg synes man burde hatt valgfrihet, og mulighet til å betale for det produktet man ønsker, og ikke en diger pakke med masse greier som jeg aldri kommer til å bruke uansett.
Ja jeg elsker Engelsk fotball og særlig LCFC, i Norge er det RBK.
Da har du helt sikkert hatt flere gledesstunder enn hva jeg har i norsk fotball i hvert fall.
Som 'østkantpøbel' fra Oslo så er det jo bare Enga som gjelder. Det er stort sett skuffelser, fortvilelse og hoderystende oppgitthet over hva klubben driver med. Jeg har prøvd å la være, jeg har prøvd å ikke bry meg, men det nytter ikke. Jeg har ikke en sjanse, bare må følge med og gjøre det jeg kan for å støtte klubben.
Gøy på tribunen er det alltid, og en sjelden gang på banen :lol:
Men sånn er det , det er min klubb...

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Justice 97 skrev: ons feb 01, 2023 5:16 pm
Ohoimesjøl skrev: ons feb 01, 2023 5:13 pm Mye syting her. Eliteserien + OBOS-ligaen + UEFA Champions League + La Liga + FIFA VM-kvalifisering +UEFA Nations League + UEFA Privatlandskamper for 399,- Jeg synes ikke det er så ille for denne pakka. Det er jo ikke stort mer enn det koster for 1 kampbillett m/god sitteplass på stadion. Pølse i lompe kommer i tillegg 😉
Har ingen interesse for UEFA Champions League + La Liga + FIFA VM-kvalifisering +UEFA Nations League + UEFA Privatlandskamper. Det blir som om man skulle betale for en haug med mat man ikke vil ha når man tar helgehandelen.
Da vet vi det dersom Molde kvalifiserer seg til CL i sommer.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Korgutt skrev: ons feb 01, 2023 11:04 pm Da vet vi det dersom Molde kvalifiserer seg til CL i sommer.
Hvorfor skulle noen brydd seg om Molde kvalifiserer seg til CL? Utenom egne fans.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

ehall skrev: tor feb 02, 2023 12:22 am
Korgutt skrev: ons feb 01, 2023 11:04 pm Da vet vi det dersom Molde kvalifiserer seg til CL i sommer.
Hvorfor skulle noen brydd seg om Molde kvalifiserer seg til CL? Utenom egne fans.
Det øker Eliteseriens renommé og standing i forballeuropa. Prisene vi ser på Eliteseriespillerne for tiden er grunnet de siste årenes gode prestasjoner i Europa fra Glimt og Moldes fine run i EL 20/21.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

ehall skrev: tor feb 02, 2023 12:22 am
Korgutt skrev: ons feb 01, 2023 11:04 pm Da vet vi det dersom Molde kvalifiserer seg til CL i sommer.
Hvorfor skulle noen brydd seg om Molde kvalifiserer seg til CL? Utenom egne fans.
Vedkommende jeg siterte er romsdaling. Trodde han faktisk var interessert men tok feil.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

ehall skrev: tor feb 02, 2023 12:22 am
Korgutt skrev: ons feb 01, 2023 11:04 pm Da vet vi det dersom Molde kvalifiserer seg til CL i sommer.
Hvorfor skulle noen brydd seg om Molde kvalifiserer seg til CL? Utenom egne fans.
De siste jeg bryr meg om er Molde!

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Justice 97 skrev: tor feb 02, 2023 10:06 am
Korgutt skrev: tor feb 02, 2023 8:55 am
ehall skrev: tor feb 02, 2023 12:22 am

Hvorfor skulle noen brydd seg om Molde kvalifiserer seg til CL? Utenom egne fans.
Vedkommende jeg siterte er romsdaling. Trodde han faktisk var interessert men tok feil.
Feil. Han bor i Romsdal, men er absolutt ikke romsdaling :)
Blir de ikke regnet som romsdalinger de som er bosatt i Romsdal da?😆
Du burde forøvrig lære litt om hvordan du skal forholde deg til Molde FK gjennom andre Moldepatrioter i off topic tråden. Slike som @SuperMoen for eksempel.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

izzet2015 skrev: tor feb 02, 2023 10:09 am
ehall skrev: tor feb 02, 2023 12:22 am
Korgutt skrev: ons feb 01, 2023 11:04 pm Da vet vi det dersom Molde kvalifiserer seg til CL i sommer.
Hvorfor skulle noen brydd seg om Molde kvalifiserer seg til CL? Utenom egne fans.
De siste jeg bryr meg om er Molde!
Har vel sett deg et par ganger i Moldetråden så du bryr deg vel litt om den klubben siden du har vært på besøk der?

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Korgutt skrev: tor feb 02, 2023 10:12 am
izzet2015 skrev: tor feb 02, 2023 10:09 am
ehall skrev: tor feb 02, 2023 12:22 am

Hvorfor skulle noen brydd seg om Molde kvalifiserer seg til CL? Utenom egne fans.
De siste jeg bryr meg om er Molde!
Har vel sett deg et par ganger i Moldetråden så du bryr deg vel litt om den klubben siden du har vært på besøk der?
Jeg bryr meg ikke så veldig mye, må inne og se hva de holder på med. Har et annet favorittlag.

Gunder

Legg inn av Gunder »

izzet2015 skrev: man jan 30, 2023 10:34 pm Blir aldri aktuelt å betale kr. 399,- for norsk fotball, det er det ikke verd. Er TV2 så griske?
Jeg har kjøpt TV2 Play abonnement. Den var overraskende innholdsrik. For de som vil se mye fotball og mye annet er ikke abonnement dyrt. TV2 burde kunne tilby abonnement bare for Eliteserien og OBOS ligaen. Det er ikke alle som er interessert i et abonnement som inneholder mye annet.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Gunder skrev: tor feb 02, 2023 2:58 pm
izzet2015 skrev: man jan 30, 2023 10:34 pm Blir aldri aktuelt å betale kr. 399,- for norsk fotball, det er det ikke verd. Er TV2 så griske?
Jeg har kjøpt TV2 Play abonnement. Den var overraskende innholdsrik. For de som vil se mye fotball og mye annet er ikke abonnement dyrt. TV2 burde kunne tilby abonnement bare for Eliteserien og OBOS ligaen. Det er ikke alle som er interessert i et abonnement som inneholder mye annet.
Gunder Bengtsson

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Korgutt skrev: tor feb 02, 2023 10:11 am
Justice 97 skrev: tor feb 02, 2023 10:06 am
Korgutt skrev: tor feb 02, 2023 8:55 am

Vedkommende jeg siterte er romsdaling. Trodde han faktisk var interessert men tok feil.
Feil. Han bor i Romsdal, men er absolutt ikke romsdaling :)
Blir de ikke regnet som romsdalinger de som er bosatt i Romsdal da?😆
Du burde forøvrig lære litt om hvordan du skal forholde deg til Molde FK gjennom andre Moldepatrioter i off topic tråden. Slike som @SuperMoen for eksempel.
Når jeg bodde i Oslo og Bergen var jeg fortsatt Romsdaling.

Jeg har en nabo fra Steinkjer. Bodd i Molde i mange år. Han er jo fortsatt trønder. Barna som er født her og sier i og går i MFK-klær på kampdag er romsdalinger.

Forøvrig slo jeg til på 299,- ut oktober på TV2 Play. Jeg hadde abonnement på Disney+ som jeg kunne si opp siden det er inkludert i de 299,-

Så da ble det en helt OK pris.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

PapaSmurf skrev: tor feb 02, 2023 3:18 pm
Korgutt skrev: tor feb 02, 2023 10:11 am
Justice 97 skrev: tor feb 02, 2023 10:06 am

Feil. Han bor i Romsdal, men er absolutt ikke romsdaling :)
Blir de ikke regnet som romsdalinger de som er bosatt i Romsdal da?😆
Du burde forøvrig lære litt om hvordan du skal forholde deg til Molde FK gjennom andre Moldepatrioter i off topic tråden. Slike som @SuperMoen for eksempel.
Når jeg bodde i Oslo og Bergen var jeg fortsatt Romsdaling.

Jeg har en nabo fra Steinkjer. Bodd i Molde i mange år. Han er jo fortsatt trønder. Barna som er født her og sier i og går i MFK-klær på kampdag er romsdalinger.
Jeg vet da det. Selv om jeg har bodd i Oslo i en mannsalder så vil jeg for alltid betrakte meg som en sunnmøring. Noen av mine venner vil sågar sette ordet sta foran også.
Steinkjer? PC?

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

PapaSmurf skrev: tor feb 02, 2023 3:18 pm Forøvrig slo jeg til på 299,- ut oktober på TV2 Play. Jeg hadde abonnement på Disney+ som jeg kunne si opp siden det er inkludert i de 299,-

Så da ble det en helt OK pris.
Var tilbudet ut januar, eller har jeg fortsatt mulighet?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Korgutt skrev: tor feb 02, 2023 3:22 pm
PapaSmurf skrev: tor feb 02, 2023 3:18 pm
Korgutt skrev: tor feb 02, 2023 10:11 am

Blir de ikke regnet som romsdalinger de som er bosatt i Romsdal da?😆
Du burde forøvrig lære litt om hvordan du skal forholde deg til Molde FK gjennom andre Moldepatrioter i off topic tråden. Slike som @SuperMoen for eksempel.
Når jeg bodde i Oslo og Bergen var jeg fortsatt Romsdaling.

Jeg har en nabo fra Steinkjer. Bodd i Molde i mange år. Han er jo fortsatt trønder. Barna som er født her og sier i og går i MFK-klær på kampdag er romsdalinger.
Jeg vet da det. Selv om jeg har bodd i Oslo i en mannsalder så vil jeg for alltid betrakte meg som en sunnmøring. Noen av mine venner vil sågar sette ordet sta foran også.
Steinkjer? PC?
PC bor ikke i Molde. Han er kjøreskolelærer på Steinkjer. Du er i det minste en sunnmøring med god smak innen fotball da. Det er jo en del av dere.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

PapaSmurf skrev: tor feb 02, 2023 3:23 pm
Korgutt skrev: tor feb 02, 2023 3:22 pm
PapaSmurf skrev: tor feb 02, 2023 3:18 pm

Når jeg bodde i Oslo og Bergen var jeg fortsatt Romsdaling.

Jeg har en nabo fra Steinkjer. Bodd i Molde i mange år. Han er jo fortsatt trønder. Barna som er født her og sier i og går i MFK-klær på kampdag er romsdalinger.
Jeg vet da det. Selv om jeg har bodd i Oslo i en mannsalder så vil jeg for alltid betrakte meg som en sunnmøring. Noen av mine venner vil sågar sette ordet sta foran også.
Steinkjer? PC?
PC bor ikke i Molde. Han er kjøreskolelærer på Steinkjer. Du er i det minste en sunnmøring med god smak innen fotball da. Det er jo en del av dere.
Husker du da Drillo var trener i Aafk før han ble landslagstrener? Var på 1 kamp på Kråmyra den gangen og 1 gang i Molde for å se en kamp av hvert av lagene. Etter de 2 kampene så fortalte jeg vennene mine at jeg foretrekker heller å holde med et lag som SPILLER fotball isteden for et lag som SPARKER fotball.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Korgutt skrev: tor feb 02, 2023 3:34 pm
PapaSmurf skrev: tor feb 02, 2023 3:23 pm
Korgutt skrev: tor feb 02, 2023 3:22 pm
Jeg vet da det. Selv om jeg har bodd i Oslo i en mannsalder så vil jeg for alltid betrakte meg som en sunnmøring. Noen av mine venner vil sågar sette ordet sta foran også.
Steinkjer? PC?
PC bor ikke i Molde. Han er kjøreskolelærer på Steinkjer. Du er i det minste en sunnmøring med god smak innen fotball da. Det er jo en del av dere.
Husker du da Drillo var trener i Aafk før han ble landslagstrener? Var på 1 kamp på Kråmyra den gangen og 1 gang i Molde for å se en kamp av hvert av lagene. Etter de 2 kampene så fortalte jeg vennene mine at jeg foretrekker heller å holde med et lag som SPILLER fotball isteden for et lag som SPARKER fotball.
Var kanskje greit å velge et lag der man ikke måtte holde seg fast i røtter og gresstuster for ikke å falle inn på banen også :lol:

Bilde

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

PapaSmurf skrev: tor feb 02, 2023 3:39 pm
Korgutt skrev: tor feb 02, 2023 3:34 pm
PapaSmurf skrev: tor feb 02, 2023 3:23 pm

PC bor ikke i Molde. Han er kjøreskolelærer på Steinkjer. Du er i det minste en sunnmøring med god smak innen fotball da. Det er jo en del av dere.
Husker du da Drillo var trener i Aafk før han ble landslagstrener? Var på 1 kamp på Kråmyra den gangen og 1 gang i Molde for å se en kamp av hvert av lagene. Etter de 2 kampene så fortalte jeg vennene mine at jeg foretrekker heller å holde med et lag som SPILLER fotball isteden for et lag som SPARKER fotball.
Var kanskje greit å velge et lag der man ikke måtte holde seg fast i røtter og gresstuster for ikke å falle inn på banen også :lol:

Bilde
Det gikk også ut humoristiske fleiper i den tiden også. Slike som flytårnet på Vigra for eksempel som gikk ut og advarte flyverne om høytflyvende runde objekter som kunne forstyrre innflygingen.

Kjello
Innlegg: 376
Sted: Trondheim

Legg inn av Kjello »

Bitteliten smakebit på hvordan TV 2s dekning blir her.
– Vi kommer til å ha et magasinprogram, sier Erik Thorstvedt.
– Matchball Mandag? spør Adresseavisen, og viser til det gamle TV 2-programmet med nettopp Thorstvedt som programleder.
– Dette blir mer seriøst. Dette blir et bra program, sier Thorstvedt og ler.
Men tanken er som følger: Et mandagsprogram hvor noe kommer til å være skråblikk og oppsummering.

I tillegg jobbes det med et program som Børslid kaller «litt mer nerdete». Som skal gå i dybden gjennom for eksempel analyse av kamper eller spillere.
– Vi har lyst til å gi norsk fotball og de viktige aktørene en arena for å gå i dybden, sier Børslid.

Fredag før runden er planen å sende et program hvor man får full oversikt over den kommende runden, med liverapportering fra ulike arenaer.
En ordentlig oppladning før runden er noe jeg har savna i mange år faktisk. TV 2 kjørte det en bitteliten periode i 2006 mener jeg. Og VG hadde et Før runden-magasin en periode noen år tilbake. Men ellers har det vært veldig skralt.

Litt usikker på hvor relevant det mandagsprogrammet blir de gangene man ikke har en mandagskamp i Eliteserien. Og det er jo ikke hver runde.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Uansett er det alt for dyrt. Det blir nok å se RBK på Lerkendal. 400 kroner for dette er blodpris. De vet å ta seg godt betalt.

heborres

Legg inn av heborres »

Zanick skrev: tor feb 02, 2023 3:23 pm
PapaSmurf skrev: tor feb 02, 2023 3:18 pm Forøvrig slo jeg til på 299,- ut oktober på TV2 Play. Jeg hadde abonnement på Disney+ som jeg kunne si opp siden det er inkludert i de 299,-

Så da ble det en helt OK pris.
Var tilbudet ut januar, eller har jeg fortsatt mulighet?
Ser ut som det fremdeles går an via linken som stc887 la ut tidligere.
stc887 skrev: søn jan 29, 2023 4:26 pm Kampanje nå 299 pr måned ut året om man gidder å binde seg i minst 6 måneder.
https://velkommen.play.tv2.no/wbb_u
Hvis en går inn på sidene til TV 2 Play nå så har de der et tilbud med 399 kr for tre måneder. Dette tilbudet er mulig å bruke frem til i morgen. Her er det ikke bindingstid.

Uansett hvilket av disse tilbudene du velger, så blir totalprisen 3190 kr +/- 2 kr frem til sesongslutt.
Hvis du kun er interessert i abonnere fra seriestart så gir faktisk det også samme totalpris med 399 kr fra april til sesongslutt.
Med andre ord har en ingenting å tape på å se an om det kommer et bedre tilbud.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Da var TV-oppsettet ute og stusser litt på at det er litt få kamper på hovedkanalen Tv2. Burde vert minst en hver runde.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Real-_- skrev: fre feb 17, 2023 1:13 pm Da var TV-oppsettet ute og stusser litt på at det er litt få kamper på hovedkanalen Tv2. Burde vert minst en hver runde.
Hva med Zebra og Sport 1/2 da? Omtrent alle har jo førstnevnte og mange kan velge Sport 1/2 som tilvalg uten ekstrakostnad.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

KongOlav2 skrev: fre feb 17, 2023 1:17 pm
Real-_- skrev: fre feb 17, 2023 1:13 pm Da var TV-oppsettet ute og stusser litt på at det er litt få kamper på hovedkanalen Tv2. Burde vert minst en hver runde.
Hva med Zebra og Sport 1/2 da? Omtrent alle har jo førstnevnte og mange kan velge Sport 1/2 som tilvalg uten ekstrakostnad.
Hovedkampene skal gå enten direkte på TV2 Direkte eller TV2 Sport 1. Utenom de så er det et lite knippe med kamper som er plassert i «Runden» som vil gå på TV2 Sport 1. Resten av kampene må du ha TV2 Play for. Molde vil for eksempel ha 3 kamper på hovedkanalen og 3 kamper på TV2 Sport 1. Resten av kampene frem til runde 15 vil kun være tilgjengelig på TV2 Play.
Brann vil ha 4 kamper på hovedkanalen og 1 på TV2 Sport 1. Resten vil gå på TV2 Play.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

KongOlav2 skrev: fre feb 17, 2023 1:17 pm
Real-_- skrev: fre feb 17, 2023 1:13 pm Da var TV-oppsettet ute og stusser litt på at det er litt få kamper på hovedkanalen Tv2. Burde vert minst en hver runde.
Hva med Zebra og Sport 1/2 da? Omtrent alle har jo førstnevnte og mange kan velge Sport 1/2 som tilvalg uten ekstrakostnad.
Blir aldri det samme som hovedkanalen. Ikke noe problem å få sett det får de som ser alt uansett, men mye av hovedargumentet for Tv2 har jo vert at selv de som egentlig ikke er så interessert snubler over kampene da de går mye mer "tilgjengelig" enn før med Discovery.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Her var det omtrent ingenting på gratis tv, som forventet av hyenene i TV2. Håper noen gir meg en stream før sesongen starter, IPTV eller hva det heter.

Nevi

Legg inn av Nevi »

heborres skrev: lør feb 11, 2023 1:43 pm
Zanick skrev: tor feb 02, 2023 3:23 pm
PapaSmurf skrev: tor feb 02, 2023 3:18 pm Forøvrig slo jeg til på 299,- ut oktober på TV2 Play. Jeg hadde abonnement på Disney+ som jeg kunne si opp siden det er inkludert i de 299,-

Så da ble det en helt OK pris.
Var tilbudet ut januar, eller har jeg fortsatt mulighet?
Ser ut som det fremdeles går an via linken som stc887 la ut tidligere.
stc887 skrev: søn jan 29, 2023 4:26 pm Kampanje nå 299 pr måned ut året om man gidder å binde seg i minst 6 måneder.
https://velkommen.play.tv2.no/wbb_u
Hvis en går inn på sidene til TV 2 Play nå så har de der et tilbud med 399 kr for tre måneder. Dette tilbudet er mulig å bruke frem til i morgen. Her er det ikke bindingstid.

Uansett hvilket av disse tilbudene du velger, så blir totalprisen 3190 kr +/- 2 kr frem til sesongslutt.
Hvis du kun er interessert i abonnere fra seriestart så gir faktisk det også samme totalpris med 399 kr fra april til sesongslutt.
Med andre ord har en ingenting å tape på å se an om det kommer et bedre tilbud.
Kr 399,- er standard pris.

Men veldig få kamper på hovedkanalen ja. Det er for dårlig. Ikke alle som jakter etter hvor den og den kampen går henne.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Endel av kampene kan man se på direktesport https://www.nettavisen.no/sport/na-kan- ... -95-921720

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Justice 97 skrev: fre feb 17, 2023 6:37 pm
Sodajr skrev: fre feb 17, 2023 6:33 pm Endel av kampene kan man se på direktesport https://www.nettavisen.no/sport/na-kan- ... -95-921720
Bare vær klar over at direktesport vil øke prisen for å gi tilgang til fotballen når seriespillet starter. Det er ikke slik at man kan se fotball selv om man har ordinært abonnement på lokalavisa, slik man har kunnet gjøre før.
Er du sikker på det? Jærbladet har i hvert fall reklamert for at de skal vise alle Bryne sine kamper gjennom direktesport?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»