Regjeringen plager folket

Svar
Folk_flesk

Re: Regjeringen plager folket

Legg inn av Folk_flesk »

Texas_John skrev: tir jan 31, 2023 10:22 pm
Folk_flesk skrev: tir jan 31, 2023 9:57 pm
Texas_John skrev: tir jan 31, 2023 9:51 pm
Det er merkelig ja, men ser det nye begrepet du har lært deg falt i smak. Venstreradikale har en eller annen sterk trang til å detaljstyre andre mennesker.

Jeg ønsker ikke å tvinge deg til å eie våpen, hvorfor ønsker du å tvinge meg til ikke å eie våpen?
Har du noen gang kommet over en situasjon der du hadde trengt et våpen?
Har du kommet i en situasjon hvor det hadde vært et problem for deg å ha et våpen?
Siden jeg verken er paranoid-schizofren, avstumpet eller driver jakt så er det en helt ukjent problemstilling.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Folk_flesk skrev: tir jan 31, 2023 10:38 pm
Texas_John skrev: tir jan 31, 2023 10:22 pm
Folk_flesk skrev: tir jan 31, 2023 9:57 pm

Har du noen gang kommet over en situasjon der du hadde trengt et våpen?
Har du kommet i en situasjon hvor det hadde vært et problem for deg å ha et våpen?
Siden jeg verken er paranoid-schizofren, avstumpet eller driver jakt så er det en helt ukjent problemstilling.
Har du noen gang vært i en situasjon hvor du har tenkt at det er at problem at du har kjøkkenskuffen full av stikkvåpen?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: tir jan 31, 2023 10:45 pm
Folk_flesk skrev: tir jan 31, 2023 10:38 pm
Texas_John skrev: tir jan 31, 2023 10:22 pm
Har du kommet i en situasjon hvor det hadde vært et problem for deg å ha et våpen?
Siden jeg verken er paranoid-schizofren, avstumpet eller driver jakt så er det en helt ukjent problemstilling.
Har du noen gang vært i en situasjon hvor du har tenkt at det er at problem at du har kjøkkenskuffen full av stikkvåpen?
Om det er slik du tenker når du åpner en kjøkkenskuff så burde du vært innlagt på anstalt, så samfunnet er beskyttet fra en galning .

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Henningsen skrev: tir jan 31, 2023 10:48 pm
Texas_John skrev: tir jan 31, 2023 10:45 pm
Folk_flesk skrev: tir jan 31, 2023 10:38 pm

Siden jeg verken er paranoid-schizofren, avstumpet eller driver jakt så er det en helt ukjent problemstilling.
Har du noen gang vært i en situasjon hvor du har tenkt at det er at problem at du har kjøkkenskuffen full av stikkvåpen?
Om det er slik du tenker når du åpner en kjøkkenskuff så burde du vært innlagt på anstalt, så samfunnet er beskyttet fra en galning .
Om du går rundt og ønsker å tvangsinnlegge folk for noe de tenker er det vel strengt talt du som burde legges inn?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: tir jan 31, 2023 11:01 pm
Henningsen skrev: tir jan 31, 2023 10:48 pm
Texas_John skrev: tir jan 31, 2023 10:45 pm
Har du noen gang vært i en situasjon hvor du har tenkt at det er at problem at du har kjøkkenskuffen full av stikkvåpen?
Om det er slik du tenker når du åpner en kjøkkenskuff så burde du vært innlagt på anstalt, så samfunnet er beskyttet fra en galning .
Om du går rundt og ønsker å tvangsinnlegge folk for noe de tenker er det vel strengt talt du som burde legges inn?
Det er ikke jeg som fantaserer om stikkvåpen når jeg ser i kjøkkenskuffen...

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Henningsen skrev: tir jan 31, 2023 11:15 pm
Det er ikke jeg som fantaserer om stikkvåpen når jeg ser i kjøkkenskuffen...
Hva synes du er verst av å anerkjenne at en kniv også er et stikkvåpen, eller det å fantasere om å låse uskyldige mennesker inne, da?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: tir jan 31, 2023 11:32 pm
Henningsen skrev: tir jan 31, 2023 11:15 pm
Det er ikke jeg som fantaserer om stikkvåpen når jeg ser i kjøkkenskuffen...
Hva synes du er verst av å anerkjenne at en kniv også er et stikkvåpen, eller det å fantasere om å låse uskyldige mennesker inne, da?
Fin Stråmann.

Det er skremmende å lese om incels på ytre høyre fløy som fantaserer om stikkvåpen når de åpner kjøkkenskuffen sin, slik du beskriver.
Man har sett gjentatte ganger hva de har gjort mot andre mennesker.
Da er du åpenbart ikke i mental balanse.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Man kan aldri stole på Arbeiderpartiet - der er alle korrupte og grådige.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Henningsen skrev: tir jan 31, 2023 11:39 pm Fin Stråmann.

Det er skremmende å lese om incels på ytre høyre fløy som fantaserer om stikkvåpen når de åpner kjøkkenskuffen sin, slik du beskriver.
Man har sett gjentatte ganger hva de har gjort mot andre mennesker.
Da er du åpenbart ikke i mental balanse.
Eventuelt har man fulgt med i historietimen på skolen og lært at kniven opprinnelig ble laget for å være et jakt- og forsvarsvåpen. Hadde du fulgt med i historietimen hadde du også sett at dine ideologiske artsfrender har forsøkt seg på det å låse inne uskyldige mennesker før, og at det sjelden har ført noe godt med seg.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: ons feb 01, 2023 10:07 am
Henningsen skrev: tir jan 31, 2023 11:39 pm Fin Stråmann.

Det er skremmende å lese om incels på ytre høyre fløy som fantaserer om stikkvåpen når de åpner kjøkkenskuffen sin, slik du beskriver.
Man har sett gjentatte ganger hva de har gjort mot andre mennesker.
Da er du åpenbart ikke i mental balanse.
Eventuelt har man fulgt med i historietimen på skolen og lært at kniven opprinnelig ble laget for å være et jakt- og forsvarsvåpen. Hadde du fulgt med i historietimen hadde du også sett at dine ideologiske artsfrender har forsøkt seg på det å låse inne uskyldige mennesker før, og at det sjelden fører noe godt med seg.
Jeg vil se det som problematisk at folk åpner kjøkkenskuffen og det eneste de ser er en mengde stikkvåpen, akkurat slik du beskrev det i innlegget ditt over her. Skjønner godt at du prøver å få fokus vekk fra den uttalelsen.

Nå har jeg sagt det såpass mange ganger, og det eneste du kommer opp med er påstander som du sitter og finner på. Lite givende og fryktelig fantasiløst, så jeg tror det er greit å legge den død. Det er ikke noe snert over trollingen din lenger.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

PapaSmurf skrev: tir jan 31, 2023 3:06 pm Siden regjeringen fjernet momsfritak på elektroniske nyhetstjenester vil jeg få en økt pris på rundt 320,- mer i året.

I den store sammenhengen er dette selvsagt lommerusk. Men det er nettopp det de spekulerer i. Å naske til seg litt ekstra her og litt ekstra der.
Dette er vanlig sosialdemokratisk praksis. De sprer skatter og avgifter overalt så folk skal ikke merke så mye og dermed godta det. Det skal gis inntrykk at det ikke så mye skatt, er alltid noen som forsvarer én avgift med å sammenligne med et annet land i verden, men de har jo høyere avgift.

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1582

Legg inn av Maxus5 »

B.O.B. skrev: ons feb 01, 2023 6:57 am Man kan aldri stole på Arbeiderpartiet - der er alle korrupte og grådige.
Denne saken om Støre er så treffende som det går an.

EU's ambassadør til Norge:
https://www.nordnorskdebatt.no/eus-amba ... kJ2obSV2z8

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»