Atlético de Madrid - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Re: Atlético de Madrid - Klubbtråd

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: fre des 30, 2022 3:01 pm Veldig enkelt; bare hent Skriniar og Ndicka på free. (Neida, men som oss mener jeg dere har muligheter på Bosman-markedet, drømte faktisk en gang at Tielemans spilte for dere, btw, og jeg er en sanndrømt jævel).
Elsker Bosman-spillere. Forrige sommer så skulle Boubacar Kamara og Mazraoui til oss i mine håpefulle tanker. Skulle gjerne ha snappet en av de to Chelsea-stopperne også.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: fre des 30, 2022 3:33 pm
Lezah skrev: fre des 30, 2022 3:01 pm
Hva skjer med Hincapié?
Chelsea skal ha forhørt seg om ham som et alternativ til Gvardiol, siden han også er en teknisk god venstrefotet stopper, og da satte Leverkusen en prislapp på €70 mill(?!) på denne karen som de hentet for €6 mill for halvannet år siden.
CFC trenger selvsagt forsterkninger i alle ledd, de ble i stor grad hindret i å bruke sine hardt tjente kronasjer forrige vindu. Vil tippe de henter begge. Får håpe det, såpass unner jeg dem. "hjerte"

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: fre des 30, 2022 3:38 pm
Lezah skrev: fre des 30, 2022 3:01 pm Veldig enkelt; bare hent Skriniar og Ndicka på free. (Neida, men som oss mener jeg dere har muligheter på Bosman-markedet, drømte faktisk en gang at Tielemans spilte for dere, btw, og jeg er en sanndrømt jævel).
Elsker Bosman-spillere. Forrige sommer så skulle Boubacar Kamara og Mazraoui til oss i mine håpefulle tanker. Skulle gjerne ha snappet en av de to Chelsea-stopperne også.
Hat-elsk her, fordi vi ALDRI griper noen av mulighetene. Vi har jo hentet noen aldrende herrer som av forskjellige årsaker ikke har forlenget (Zlatan, Cavani), men de siste 10 årene har det vært hauger av muligheter til å hente folk som hadde forsterket oss vanvittig. Mazraoui som du nevner er jo slikt man dunker hodet i veggen over at vi ikke gikk bananas for å få inn. Ser man her, https://www.transfermarkt.com/statistik ... evertraege så kan en klubb I TEORIEN skaffe seg en sentrallinje med Ndicka-Tielemans(Laimer er vel BM-bound)-Thuram, f.eks. Vi kommer ikke til å være på noe her, regner jeg med. Noensinne. Takk og lov for Fifa Career Mode.

Jack

Legg inn av Jack »

Sjarmerende.


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: fre des 30, 2022 3:41 pm
Jolla skrev: fre des 30, 2022 3:33 pm
Lezah skrev: fre des 30, 2022 3:01 pm
Hva skjer med Hincapié?
Chelsea skal ha forhørt seg om ham som et alternativ til Gvardiol, siden han også er en teknisk god venstrefotet stopper, og da satte Leverkusen en prislapp på €70 mill(?!) på denne karen som de hentet for €6 mill for halvannet år siden.
CFC trenger selvsagt forsterkninger i alle ledd, de ble i stor grad hindret i å bruke sine hardt tjente kronasjer forrige vindu. Vil tippe de henter begge. Får håpe det, såpass unner jeg dem. "hjerte"
Nå så jeg derimot en post om at prislappen er €38 mill, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Denne prisen er jo veldig overkommelig, og noe som Atlético burde kaste seg over.


Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: lør des 31, 2022 2:34 pm
Nå så jeg derimot en post om at prislappen er €38 mill, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Denne prisen er jo veldig overkommelig, og noe som Atlético burde kaste seg over.
Løp og kjøp-pris. Men for ganske mange.

taknina

Legg inn av taknina »

Jack_Daniels skrev: fre des 30, 2022 4:34 pm Sjarmerende.



Det som var det mest interesanne med den kampen der var at en spiller ble utvist med to gule kort uten å ha gjort noe som de burde blitt dømt frispark på engang.

Å så sier mann at dommerne er dårlige i England og det er de jo forsåvidt, but still.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Diego Simeone er ganske konsekvent når det kommer til sitt mantra. :joy:

På pressekonferansen foran morgendagens kamp mot Real Oviedo så får Simeone et langt spørsmål fra Iñaki fra El Chriniguito. Iñaki bruker 20 sekunder på å forklare at Xavi forventer at Lewandowski skal kunne spille kampen mot Atlético til helgen, og hva Simeone tenker om dette med tanke på suspensjonen til Lewandowski som Barcelona har anket.

Simeone svarer "Oviedo" og går videre til neste spørsmål.


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jolla skrev: fre des 30, 2022 2:39 am
Jolla skrev: søn des 18, 2022 5:30 pm
► Show Spoiler
OPPDATERING!
► Show Spoiler
Oppdatering, men uten å rangere flere årganger. Usikker på om jeg ønsker å rangere de som er født i 03 eller tidligere. De er som regel allerede etablerte, og har bortimot alle en verdi på transfermarkt.
► Show Spoiler

Jack

Legg inn av Jack »

En æra er over?


Lezah

Legg inn av Lezah »

Nei dæven, det blir kjedelig i La Liga da.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Det ble jo heftig diskutert dette når det igår ble rapportert at João Félix forlenger kontrakten sin før han drar på lån til Chelsea.

Altså at folk begynte å tenke at det på lang sikt var Félix det ble satset på, ikke Simeone.

Det er ufattelig trist hvis det stemmer. Men jeg kan ikke gjøre noe annet enn å være takknemlig for å ha vunnet La Liga to ganger, Copa del Rey én gang og kommet til CL-finalen to ganger. Regner med at det er tilbake til normalen med å havne mellom 4. plass og 10. plass i ligaen hver sesong igjen, med et håp om å få CL-spill fra tid til annen.

Jeg lurer på hvem det er som får verdens nest-beste (delt med Klopp) trener inn dørene. Folk har tidligere kun lansert tidligere klubber han har spilt for, men jeg er nesten der at jeg frykter at det blir Juventus, og at de igjen blir en massiv maktfaktor i CL, med mange finaler og seiere i årene som kommer.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Chelsea når Potter får sparken?

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Atletico mot Athletic 19.februar, ser at kamptidspunkt ikke er fastsatt. Kan man risikere at kampen flyttes til 18.februar eller er det bare tidspunkt 19. februar som ikke er bestemt? Og når fastsettes det evt?
Jeg er i Madrid den helgen og det er jo en kamp som frister.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

george_hincapie skrev: ons jan 25, 2023 1:51 pm Atletico mot Athletic 19.februar, ser at kamptidspunkt ikke er fastsatt. Kan man risikere at kampen flyttes til 18.februar eller er det bare tidspunkt 19. februar som ikke er bestemt? Og når fastsettes det evt?
Jeg er i Madrid den helgen og det er jo en kamp som frister.
Serierunder bekreftes sykt sent i Spania, så bør vente til de faktisk har satt en dato/klokkeslett før du eventuelt bestiller.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Ut fra denne oversikten på Marca (https://www.marca.com/en/football/spani ... edule.html), så kan det se ut til at match day 21 er bestemt siden det her står ulike kamptidspunkt, mens match day 22 (som er Atletico vs Athletic) der står alle kampene søndag 18:00.

I så fall burde det kanskje ikke ta så mange dager før det blir bekreftet siden kampene helgen før allerede er bestemt. Tolker jeg det rett?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Hva kan man si om en slik kamp da...

Best mens det var uavgjort i førsteomgangen, fortsatte å spille bra hele omgangen. Bestemmer oss for å la Real Madrid kjøre i store deler av andreomgang, noe som virket å fungere i en periode, selv om det da var åpenbart at Real Madrid som var det førende laget i motsetning til førsteomgangen.

Blir igjen straffet, som så mange ganger før, og etter utvisningen så klarer ikke laget å komme seg frem etter utligningen. Et par åpenbare målsjanser før Rodrygo sitt mål, men skuddvegring (?!) ettersom at vi leder virker det som.

Alt i alt to relativt jevnbyrdige lag, men ikke overraskende at Real Madrid er laget som vinner. I denne kampen er det lov til å kritisere Simeone.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: fre jan 27, 2023 6:44 am Hva kan man si om en slik kamp da...
Buuuu!

Kjipt, så kun førsteomgang og tenkte det her ble ok.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: søn aug 21, 2022 9:12 pm
Jolla skrev: søn aug 21, 2022 8:48 pm
Lezah skrev: søn aug 21, 2022 8:27 pmFin 1.omgang.
Blir du med på Arda Güler-watch imorgen, hvis han starter for Fenerbahce?
Dønn.
Fikk seg nesten et mål på chip idag etter å se en fin mulighet. Men det blir i det minste en vakker assist (og en kul tredje-assist fra Valencia selv).



En god 17-åring det der. Jeg er helt forbauset over at han har spilt så lite som han har, han burde vært fast - selv i et relativt sterkt Fenerbahce.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: søn jan 29, 2023 8:14 pm
Lezah skrev: søn aug 21, 2022 9:12 pm
Jolla skrev: søn aug 21, 2022 8:48 pm

Blir du med på Arda Güler-watch imorgen, hvis han starter for Fenerbahce?
Dønn.
Fikk seg nesten et mål på chip idag etter å se en fin mulighet. Men det blir i det minste en vakker assist (og en kul tredje-assist fra Valencia selv).



En god 17-åring det der. Jeg er helt forbauset over at han har spilt så lite som han har, han burde vært fast - selv i et relativt sterkt Fenerbahce.
CFC bø være på ballen her.

Neida, han virker jo flink men ser sjeldent Fener så her får du felle dom.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Off topic, men nå prater vi Superbowl @Jolla!

For en nydelig aften🕺

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Chromeback skrev: man jan 30, 2023 12:03 am Off topic, men nå prater vi Superbowl @Jolla!

For en nydelig aften🕺
Skal se kampene senere i natt.

Så fint at du ikke spoiler dem. :)
(Dette er ikke ment sarkastisk egentlig, jeg velger her å ha selektivt syn, men vil bare si at jeg ikke kan uttale meg om hvordan kampen har gått ettersom at den i mitt hode ikke har skjedd enda.)

Lezah

Legg inn av Lezah »

https://www.skysports.com/football/news ... ico-madrid

Hvis det som sies om antall utlånte spillere er riktig, så er dette en klassiker av en deal, @Jolla .

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Lezah skrev: fre jan 27, 2023 10:36 pm
Jolla skrev: fre jan 27, 2023 6:44 am Hva kan man si om en slik kamp da...
Buuuu!
Litt OT, om du tar turen ned til Madrid for og se på AM gi lyd, jeg bor ikke veldig langt unna stadion :-)

Lezah

Legg inn av Lezah »

Canucks skrev: tor feb 02, 2023 11:24 am
Lezah skrev: fre jan 27, 2023 10:36 pm
Jolla skrev: fre jan 27, 2023 6:44 am Hva kan man si om en slik kamp da...
Buuuu!
Litt OT, om du tar turen ned til Madrid for og se på AM gi lyd, jeg bor ikke veldig langt unna stadion :-)
Haha, seriøst? Det er jo fantastisk. Om ikke pga AM så er Madrid ganske høyt på "places to visit"-lista. i så fall hører du fra meg, ja.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Lezah skrev: tor feb 02, 2023 11:49 am
Canucks skrev: tor feb 02, 2023 11:24 am
Lezah skrev: fre jan 27, 2023 10:36 pm

Buuuu!
Litt OT, om du tar turen ned til Madrid for og se på AM gi lyd, jeg bor ikke veldig langt unna stadion :-)
Haha, seriøst? Det er jo fantastisk. Om ikke pga AM så er Madrid ganske høyt på "places to visit"-lista. i så fall hører du fra meg, ja.
Jepp, med spansk kone, og min jobb som fjernarbeid, og hun som jobber i Madrid så har det blitt til det, flyttet hit i fjor rett før sommeren, og bor et steinkast unna Metropolitano. Er også lettere og få billetter til AM sine kamper, enn RM også.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Canucks skrev: tor feb 02, 2023 12:04 pm
Lezah skrev: tor feb 02, 2023 11:49 am
Canucks skrev: tor feb 02, 2023 11:24 am

Litt OT, om du tar turen ned til Madrid for og se på AM gi lyd, jeg bor ikke veldig langt unna stadion :-)
Haha, seriøst? Det er jo fantastisk. Om ikke pga AM så er Madrid ganske høyt på "places to visit"-lista. i så fall hører du fra meg, ja.
Jepp, med spansk kone, og min jobb som fjernarbeid, og hun som jobber i Madrid så har det blitt til det, flyttet hit i fjor rett før sommeren, og bor et steinkast unna Metropolitano. Er også lettere og få billetter til AM sine kamper, enn RM også.
Har null interesse av å se RM, eeegentlig. men byen er abs spennende og AM har en sjarm jeg ikke kan forklare så skulle det sammenfalle er jeg onboard. Tar med Jollainho i håndbagasjen!

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Canucks skrev: tor feb 02, 2023 12:04 pm
Jepp, med spansk kone, og min jobb som fjernarbeid, og hun som jobber i Madrid så har det blitt til det, flyttet hit i fjor rett før sommeren, og bor et steinkast unna Metropolitano. Er også lettere og få billetter til AM sine kamper, enn RM også.
Bodde ikke du i Canada på et tidspunkt?

Det var en veldig hyggelig melding fra deg, slett ikke off-topic. :)

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Jolla skrev: tor feb 02, 2023 3:34 pm
Canucks skrev: tor feb 02, 2023 12:04 pm
Jepp, med spansk kone, og min jobb som fjernarbeid, og hun som jobber i Madrid så har det blitt til det, flyttet hit i fjor rett før sommeren, og bor et steinkast unna Metropolitano. Er også lettere og få billetter til AM sine kamper, enn RM også.
Bodde ikke du i Canada på et tidspunkt?

Det var en veldig hyggelig melding fra deg, slett ikke off-topic. :)
Jepp, studerte i Canada fra 2007-2011, hvor jeg møtte det som nå er min bedre halvdel, og er derfor i Spania nå. Bodde i Barcelona et par år tidligere også, men en by som ikke er for meg, Madrid er bedre, bortsett fra Juli-August, som er tortur.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Slenger opp kampen på TVen, på din oppfordring @Jolla.

Får ikke sittet og ni-sett på den, for har noen andre ting som må gjøres her. Men jeg skal prøve å få fulgt med nok til å kunne mene noe. :-D

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»