Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Terry_26

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Terry_26 »

Orakelet skrev: tor feb 02, 2023 12:33 pm
Lew_Ashby skrev: tor feb 02, 2023 12:12 pm Kan vi ikke bare droppe å si det om United-supporterne ikke liker det.
Chelsea-supportere liker ikke å bli kalt "russer" eller "pengedopede cowboyer". Når disse idiotiene kommer inn i klubbtråden kun for å spre kvalm bryr jeg meg null om hva de liker.

Sannsynligheten for at jeg kommer til å kalle de "arabere" straks de nye Qatar-eierne er på plass er omtrent 100 %. Jeg starter ikke slikt tull, men jeg avslutter det ikke heller. Jeg syns helt ærlig det er veikt å være "høflig" når man er på mottakersiden av så mye drit.
Nå er vel @Mehell en av de bedre debattantene her inne, og en som alltid opptrer redelig. Rar kamp å ta.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Eldon skrev: tor feb 02, 2023 12:52 pm
Pro-tip til Chelsea-fans: Hør på GatlingGun når sommerens overgangsvindu nærmer seg.
Utopisk å tro at vi hadde unngått invasjon ved å bruke overgangstråd!

Saliph

Legg inn av Saliph »

Saliph skrev: tor feb 02, 2023 11:48 am La oss ta for oss 90-tallet, siden dette ble nevnt.

Chelsea transfers 1990-2000:

Brutto: €101.97m
Netto: €60,94m

ManU transfers 1990-2000:

Brutto: €106,965m
Netto: €61,521m

Tall fra Transfermarkt. Ganske likt altså.

Nå har jeg ikke full oversikt over lønn på den tiden, men United var så vidt jeg mener å huske ekstremt forsiktige med å gi ut store kontrakter. Man var ikke i nærheten av å kunne konkurrere med blant annet italienske klubber, for eksempel. Og her fra The Guardian da Keane fikk sin store kontrakt på £50k i 1999:

The deal puts in the shade the estimated £40,000 a week paid to the current top earners, Alan Shearer and Duncan Ferguson of Newcastle United and Chelsea's Marcel Desailly and Didier Deschamps. It is more than twice what United stars such as David Beckham earn.

Så påstanden om at United "dominerte med sine monopolpenger" mens stakkars Chelsea måtte gå på fattighuset faller på sin egen urimelighet.
Tenkte jeg skulle ta noen flere klubber, da dette er interessant for sammenligningens skyld:

Liverpool 1990-2000:

Brutto: €146.78m
Netto: €94.182m

Newcastle 1990-2000:

Brutto: €179.489m
Netto: €74.149m

Blackburn 1990-2000:

Brutto: €129.32m
Netto: €22.347m

Arsenal 1990-2000:

Brutto: €110.1m
Netto: €34.02m

Leeds 1990-2000:

Brutto: €102.7m
Netto: €54.766m

Middlesbrough 1990-2000:

Brutto: €81.02m
Netto: €23.926m

Spurs 1990-2000:

Brutto: €92.065m
Netto: €46.45m

Everton 1990-2000:

Brutto: €97.873m
Netto: €21.608m

Aston Villa 1990-2000:

Brutto: €110.64m
Netto: €42.356m

Det var de jeg gadd (med forbehold om enkelte feil).

Det er neimen ikke så lett å få øye på den påståtte enorme økonomiske dominansen vår på 90-tallet. Jeg vet ikke hvordan det ser ut utover 2000-tallet, men jeg antar forskjellene mellom klubbene blir noe større. Men United begynte vel først for alvor å flekse sine økonomiske muskler etter at SAF ga seg, som ironisk nok har sammenfalt med klubbens fall. Så skal det jo også sies at Uniteds enorme pengebruk på spillere de siste 10 årene har kommet på bekostning av klubbens infrastruktur. Både stadion og treningsanlegg har forfalt.

taknina

Legg inn av taknina »

De som står på utsida slik som Aston Villa fansen er den som helt klart treffer planken best av samtlige i denne debatten.

Og at United var like dominerende hadde like stor fanskare i forhold til andre engelske lag world wide før SAF Tror jeg neppe Shankley,, Clough , Malcolm Allison sin sjef og en Evertonsjef som kanskje var den beste av alle og andre er helt enig i.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Terry_26 skrev: tor feb 02, 2023 12:53 pm
Orakelet skrev: tor feb 02, 2023 12:33 pm
Lew_Ashby skrev: tor feb 02, 2023 12:12 pm Kan vi ikke bare droppe å si det om United-supporterne ikke liker det.
Chelsea-supportere liker ikke å bli kalt "russer" eller "pengedopede cowboyer". Når disse idiotiene kommer inn i klubbtråden kun for å spre kvalm bryr jeg meg null om hva de liker.

Sannsynligheten for at jeg kommer til å kalle de "arabere" straks de nye Qatar-eierne er på plass er omtrent 100 %. Jeg starter ikke slikt tull, men jeg avslutter det ikke heller. Jeg syns helt ærlig det er veikt å være "høflig" når man er på mottakersiden av så mye drit.
Nå er vel @Mehell en av de bedre debattantene her inne, og en som alltid opptrer redelig. Rar kamp å ta.
Det er ikke Mehell jeg sikter til. Det er heller ikke irritasjon som har oppstått i dag, men som har bygget seg opp over tid. Hvis andre fans klarer å skrive "Chelsea-fans" til oss, istedenfor alt mulig annet, skal jeg klare å gjengjelde tjenesten, men så lenge det stort sett kommer dritt vår vei vil det av og til komme dritt i retur også. Jeg er ikke en tilhenger av "se en annen vei og ikke svar"-tilnærmingen. Tankene går til gutten i klassen som ikke skjønte at han måtte ta igjen når han ble plaget og som ble det opplagte mobbeofferet. Sorry, men det er ikke min stil. Jeg vil svare med samme mynt.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Saliph skrev: tor feb 02, 2023 1:19 pm
Saliph skrev: tor feb 02, 2023 11:48 am La oss ta for oss 90-tallet, siden dette ble nevnt.

Chelsea transfers 1990-2000:

Brutto: €101.97m
Netto: €60,94m

ManU transfers 1990-2000:

Brutto: €106,965m
Netto: €61,521m

Tall fra Transfermarkt. Ganske likt altså.

Nå har jeg ikke full oversikt over lønn på den tiden, men United var så vidt jeg mener å huske ekstremt forsiktige med å gi ut store kontrakter. Man var ikke i nærheten av å kunne konkurrere med blant annet italienske klubber, for eksempel. Og her fra The Guardian da Keane fikk sin store kontrakt på £50k i 1999:

The deal puts in the shade the estimated £40,000 a week paid to the current top earners, Alan Shearer and Duncan Ferguson of Newcastle United and Chelsea's Marcel Desailly and Didier Deschamps. It is more than twice what United stars such as David Beckham earn.

Så påstanden om at United "dominerte med sine monopolpenger" mens stakkars Chelsea måtte gå på fattighuset faller på sin egen urimelighet.
Tenkte jeg skulle ta noen flere klubber, da dette er interessant for sammenligningens skyld:

Liverpool 1990-2000:

Brutto: €146.78m
Netto: €94.182m

Newcastle 1990-2000:

Brutto: €179.489m
Netto: €74.149m

Blackburn 1990-2000:

Brutto: €129.32m
Netto: €22.347m

Arsenal 1990-2000:

Brutto: €110.1m
Netto: €34.02m

Leeds 1990-2000:

Brutto: €102.7m
Netto: €54.766m

Middlesbrough 1990-2000:

Brutto: €81.02m
Netto: €23.926m

Spurs 1990-2000:

Brutto: €92.065m
Netto: €46.45m

Everton 1990-2000:

Brutto: €97.873m
Netto: €21.608m

Aston Villa 1990-2000:

Brutto: €110.64m
Netto: €42.356m

Det var de jeg gadd (med forbehold om enkelte feil).

Det er neimen ikke så lett å få øye på den påståtte enorme økonomiske dominansen vår på 90-tallet. Jeg vet ikke hvordan det ser ut utover 2000-tallet, men jeg antar forskjellene mellom klubbene blir noe større. Men United begynte vel først for alvor å flekse sine økonomiske muskler etter at SAF ga seg, som ironisk nok har sammenfalt med klubbens fall. Så skal det jo også sies at Uniteds enorme pengebruk på spillere de siste 10 årene har kommet på bekostning av klubbens infrastruktur. Både stadion og treningsanlegg har forfalt.
https://blog.betvictor.com/campaigns/pr ... gue-wages/

Hvor god kilde den er kan man lure på, men ut ifra hva man kan tenke seg så er den ikke så urimelig.

Viser godt hva jeg har prøvd å formulere.

taknina

Legg inn av taknina »

Jeg regnet igrunn med at det var allmenkunnskap at skriker en ukvemsord opp i trynet på folk så har en kalkulert med at en må leies hjem med igjenklistrede øyne. :-)

Er det ikke sånn lenger kanskje? Trodde det som Orakelet skrev her var en selvfølge opp mot handling konsekvens jeg.

A BOY NAMED SUE................

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Trolljegeren skrev: tor feb 02, 2023 12:51 pm
Lew_Ashby skrev: tor feb 02, 2023 12:42 pm Åja beklager. Trodde det var allmennkunnskap blant fotballfans hvorfor mange ikke liker det. Det er jo manure assosiasjonen.

https://www.united.no/nyhetsarkiv/hvorfor-aldri-manu/
Som sagt, for tredje gang nå, brorparten av de Man Utd supportere jeg kjenner i den virkelige verden, de sier ManU - eller MænjU. Ingen grunn til at jeg skulle gjøre en så merkelig assosiasjon da, egentlig.
Den er grei, kjør på, jeg driter strengt i det. Men takk for at du nevner antall ganger du har sagt noe.

Man har Chelsea-fans som tror at "rent boys" sikter til at man ikke er ekte supportere. Tenker andre fans ikke gidder å bruke det selvom noen av disse hadde vært deres venner.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Lew_Ashby skrev: tor feb 02, 2023 1:47 pm Den er grei, kjør på, jeg driter strengt i det. Men takk for at du nevner antall ganger du har sagt noe.

Man har Chelsea-fans som tror at "rent boys" sikter til at man ikke er ekte supportere. Tenker andre fans ikke gidder å bruke det selvom noen av disse hadde vært deres venner.
Jeg har da ikke nevnt at jeg skal kjøre på. Jeg nevner antall ganger jeg har sagt noe, for jeg gjorde det tydelig at jeg verken visste om betydningen, og hvorfor det fremstod rart for meg.

Rent boys har jeg personlig aldri hørt at noen har misforstått.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

https://theathletic.com/4149526/2023/02 ... ed_article

Even as Chelsea have brought in 12 first-team signings across the first two transfer windows of Todd Boehly and Clearlake Capital’s ownership for an initial commitment in transfer fees in excess of £500million, the division of responsibilities within their extremely active recruitment operation has remained difficult to decipher for the rest of the football world.

No longer. At the end of a January window which saw seven new players arrive at Cobham and Lyon right-back Malo Gusto acquired ahead of the summer, Chelsea have moved to restructure their senior football management team as two of their widely reported recruitment hires, Laurence Stewart from AS Monaco and Joe Shields from Southampton, officially start work.

Stewart and Paul Winstanley, who was initially recruited from Brighton & Hove Albion in November to serve as director of global talent and transfers, will be appointed co-sporting directors. The pair will assume overall responsibility for driving Chelsea’s football operations, including transfers, talent identification and recruitment strategy.

Reporting to Stewart and Winstanley will be technical director Christopher Vivell, who will adopt a more global focus as Chelsea look to build out a multi-club model in the coming years. The rest of the senior team underneath the co-sporting directors includes Shields, head coach Graham Potter’s trusted recruitment analyst Kyle Macaulay and long-serving data chief Matt Hallam. Academy duo Neil Bath and Jim Fraser will also be fully integrated as the club looks to focus the bulk of its recruitment on elite younger talent.

The two men are regarded internally as having different but complementary strengths: Stewart, whose previous role at Monaco was technical director, is more focused on scouting and player performance, while Winstanley has more experience in the realms of transfer negotiations and talent management — a track record he enhanced with a leading role in Chelsea’s recruitment in a very busy January window.

Chelsea’s senior reshuffle is also intended to signal a significant shift in strategy. After breaking numerous records for spending on transfer fees in the summer of 2022 and January 2023, Boehly and Clearlake want to invest more modestly in recruitment in the coming windows. That claim is likely to be greeted with considerable scepticism outside Stamford Bridge given the scale of their movements in the market to date, and actions gain more credibility than words.

But the idea — voiced publicly and privately by many in the football world in recent weeks — that Chelsea have set out to disrupt and distort the transfer market is not endorsed by the club. The large transfer fees agreed for players like Fernandez and Mudryk that have understandably dominated the headlines are only one aspect of the investment; all of the January signings are deemed to be on sensible, incentivised salaries that are designed, over time, to help Boehly and Clearlake bring the club’s overall wage bill down to a more sustainable level relative to the Roman Abramovich era.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

VisionQuest skrev: tor feb 02, 2023 2:17 pm But the idea — voiced publicly and privately by many in the football world in recent weeks — that Chelsea have set out to disrupt and distort the transfer market is not endorsed by the club. The large transfer fees agreed for players like Fernandez and Mudryk that have understandably dominated the headlines are only one aspect of the investment; all of the January signings are deemed to be on sensible, incentivised salaries that are designed, over time, to help Boehly and Clearlake bring the club’s overall wage bill down to a more sustainable level relative to the Roman Abramovich era.
Tviler på at det er en plan bak det våre nye eiere har gjort hittil. Dette handler om Boehly som alene reiser rundt i verden og trekker AMEX-kortet sitt når han ser en spiller som er flink til å drible.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Det er veldig vanskelig å skjønne hvordan Tuchel, sammen med andre rutinerte managere, ikke er mer fleksibel i tilnærmingen til jobben de skal gjøre. Jada, jeg skjønner at man ønsker erfaring og ''win now''-spillere, men det var jo helt åpenbart at klubbens nye eiere hadde en annen strategi.


taknina

Legg inn av taknina »

Orakelet skrev: tor feb 02, 2023 1:31 pm
Terry_26 skrev: tor feb 02, 2023 12:53 pm
Orakelet skrev: tor feb 02, 2023 12:33 pm

Chelsea-supportere liker ikke å bli kalt "russer" eller "pengedopede cowboyer". Når disse idiotiene kommer inn i klubbtråden kun for å spre kvalm bryr jeg meg null om hva de liker.

Sannsynligheten for at jeg kommer til å kalle de "arabere" straks de nye Qatar-eierne er på plass er omtrent 100 %. Jeg starter ikke slikt tull, men jeg avslutter det ikke heller. Jeg syns helt ærlig det er veikt å være "høflig" når man er på mottakersiden av så mye drit.
Nå er vel @Mehell en av de bedre debattantene her inne, og en som alltid opptrer redelig. Rar kamp å ta.
Det er ikke Mehell jeg sikter til. Det er heller ikke irritasjon som har oppstått i dag, men som har bygget seg opp over tid. Hvis andre fans klarer å skrive "Chelsea-fans" til oss, istedenfor alt mulig annet, skal jeg klare å gjengjelde tjenesten, men så lenge det stort sett kommer dritt vår vei vil det av og til komme dritt i retur også. Jeg er ikke en tilhenger av "se en annen vei og ikke svar"-tilnærmingen. Tankene går til gutten i klassen som ikke skjønte at han måtte ta igjen når han ble plaget og som ble det opplagte mobbeofferet. Sorry, men det er ikke min stil. Jeg vil svare med samme mynt.

Pardon my uvitenhet , men når det blir slengt disse talla om antall suportere world wide og der United da har dette tallet, er dette da betalende supportere i den land tilhørende supporterklubben der disse folka bor og betaler medlemskap over flere år eller er det andre kriterier som å kjøpe ei T skjorte med logo som en bærer stolt når laget er på topp og bruker å polere vaske bilen med når en er utenfor CL eller andre kriterier som å se på kamper på tv i land som i asia og afrika der tvn står på hele tiden

Å påberope seg å være supporter av ett lag blandt flere fordi en liker dem høres litt rart ut for meg men greit nok.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Orakelet skrev: tor feb 02, 2023 12:33 pm
Jeg syns helt ærlig det er veikt å være "høflig" når man er på mottakersiden av så mye drit.
Uenig. Vær en bedre person, alltid. Dette er en styrke.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

taknina skrev: tor feb 02, 2023 2:54 pm
Pardon my uvitenhet , men når det blir slengt disse talla om antall suportere world wide og der United da har dette tallet, er dette da betalende supportere i den land tilhørende supporterklubben der disse folka bor og betaler medlemskap over flere år eller er det andre kriterier som å kjøpe ei T skjorte med logo som en bærer stolt når laget er på topp og bruker å polere vaske bilen med når en er utenfor CL eller andre kriterier som å se på kamper på tv i land som i asia og afrika der tvn står på hele tiden

Å påberope seg å være supporter av ett lag blandt flere fordi en liker dem høres litt rart ut for meg men greit nok.
Spikeren på hodet. Brorparten av disse «supporterne» er nok folk som knapt har hørt om noe annet.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Potter:

Kova, Puli, Zakaria, Broja og Kante ute, sammen m suspenderte Felix.

W.Fofana også ute men har begynt å trene og trapper opp intensiteten neste uke.

RLC, James, Chilwell og Sterling i tropp men ikke klar for 90 min. Det nærmer seg noe nå.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Jolla skrev: tor feb 02, 2023 3:49 pm
Orakelet skrev: tor feb 02, 2023 12:33 pm
Jeg syns helt ærlig det er veikt å være "høflig" når man er på mottakersiden av så mye drit.
Uenig. Vær en bedre person, alltid. Dette er en styrke.
Jeg er enig i den virkelige verden og jeg har det som hovedregel her også, men etter uttalige forsøk på saklig diskusjon med brukeren som nylig forvillet seg inn i denne tråden ("markantovertak") om "sportwashing" innså jeg at enkelte ikke har annet formål med innleggene sine enn provokasjon. Hvis man svarer disse med saklige (og lange) innlegg taper man fordi man kan skrive 100 provokative "oneliners" på tiden det tar å skrive et godt innlegg. Slike må man svare med samme mynt.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Tipper lag til i morgen:

Keypah
Reece* Silva Badiashile Cucu
Gallagher Kova Mount
Ziyech Havertz Mudryk

*Reece spiller første omgang, byttes så mot Chalobah. Madueke får prøve seg utover i andre.

En kamp nærmere Enzo, Felix, Mudryk og James samtidig på banen. Let’s go!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Inbetweener skrev: tor feb 02, 2023 4:45 pm Tipper lag til i morgen:

Keypah
Reece* Silva Badiashile Cucu
Gallagher Kova Mount
Ziyech Havertz Mudryk

*Reece spiller første omgang, byttes så mot Chalobah. Madueke får prøve seg utover i andre.

En kamp nærmere Enzo, Felix, Mudryk og James samtidig på banen. Let’s go!
Kova ute. Tror faktisk Enzo starter. Hvis ikke er det veldig tynt - eneste alternativer er vel en duo som jeg ville hatet å se sammen dypere i banen (Gallagher/Mount) og RLC. Hall også alternativ - synes han tidvis slet litt sentralt mot Liverpool. Chukwuemeka klart bedre offensivt.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

@Lew_Ashby

Det var fortærende. Da ser heller ikke jeg noen annen mulighet enn å kaste Enzo ut i det. En Brexiteer-midtbane med Conor, Mount og Wheelchair Cheek vil jeg ikke se etter to uker uten Chelsea. En pivot med to av de tre lukter det heller ikke svidd av.

Rimelig offensiv trio med Mount, Gallagher og Enzo, da. Blir mange hard miles for de to førstnevnte. Heldigvis er de gym rats, really scrappy guys. First ones in, last ones out-type of lads.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Inbetweener skrev: tor feb 02, 2023 5:18 pm @Lew_Ashby

Det var fortærende. Da ser heller ikke jeg noen annen mulighet enn å kaste Enzo ut i det. En Brexiteer-midtbane med Conor, Mount og Wheelchair Cheek vil jeg ikke se etter to uker uten Chelsea. En pivot med to av de tre lukter det heller ikke svidd av.

Rimelig offensiv trio med Mount, Gallagher og Enzo, da. Blir mange hard miles for de to førstnevnte. Heldigvis er de gym rats, really scrappy guys. First ones in, last ones out-type of lads.
Hehe. De løper for drakten.

Men ja, Mount-Enzo-Gallagher er nok i overkant offensivt og blir ikke overrasket om RLC starter. Ikke at jeg tror det hjelper allverden, RLC er emm ekstremt ustabil i det defensive arbeidet. Hall kunne vært et alternativ som sagt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: tor feb 02, 2023 5:20 pm
Inbetweener skrev: tor feb 02, 2023 5:18 pm @Lew_Ashby

Det var fortærende. Da ser heller ikke jeg noen annen mulighet enn å kaste Enzo ut i det. En Brexiteer-midtbane med Conor, Mount og Wheelchair Cheek vil jeg ikke se etter to uker uten Chelsea. En pivot med to av de tre lukter det heller ikke svidd av.

Rimelig offensiv trio med Mount, Gallagher og Enzo, da. Blir mange hard miles for de to førstnevnte. Heldigvis er de gym rats, really scrappy guys. First ones in, last ones out-type of lads.
Hehe. De løper for drakten.

Men ja, Mount-Enzo-Gallagher er nok i overkant offensivt og blir ikke overrasket om RLC starter. Ikke at jeg tror det hjelper allverden, RLC er emm ekstremt ustabil i det defensive arbeidet. Hall kunne vært et alternativ som sagt.
Det er svært få av våre gjenværende sentrale midtbanespillere som behersker posisjonering, bevegelse og evne til å lese motstanders spill når motstander har ball og i omstillingsfaser.

Det blir nok nok en kamp der Thiago Silva frustrert må rope seg hes.

Vi må bare håpe på at de offensive spillerne leverer slik at vi slipper nervepirrende sluttminutter.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

The Guardians Jonathan Liew mener at Boehly burde betale for britiske sykepleier sin lønn fremfor å bruke penger på investeringsobjektet sitt Chelsea.

https://www.theguardian.com/football/20 ... fer-window

Wellé

Legg inn av Wellé »

Lew_Ashby skrev: tor feb 02, 2023 5:48 pm The Guardians Jonathan Liew mener at Boehly burde betale for britiske sykepleier sin lønn fremfor å bruke penger på investeringsobjektet sitt Chelsea.

https://www.theguardian.com/football/20 ... fer-window
Haha, han er en skrue as. Har noen veldig fine beskrivelser av kamper av og til, men melder også et og annet rart.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Lew_Ashby skrev: tor feb 02, 2023 5:20 pm
Inbetweener skrev: tor feb 02, 2023 5:18 pm @Lew_Ashby

Det var fortærende. Da ser heller ikke jeg noen annen mulighet enn å kaste Enzo ut i det. En Brexiteer-midtbane med Conor, Mount og Wheelchair Cheek vil jeg ikke se etter to uker uten Chelsea. En pivot med to av de tre lukter det heller ikke svidd av.

Rimelig offensiv trio med Mount, Gallagher og Enzo, da. Blir mange hard miles for de to førstnevnte. Heldigvis er de gym rats, really scrappy guys. First ones in, last ones out-type of lads.
Hehe. De løper for drakten.

Men ja, Mount-Enzo-Gallagher er nok i overkant offensivt og blir ikke overrasket om RLC starter. Ikke at jeg tror det hjelper allverden, RLC er emm ekstremt ustabil i det defensive arbeidet. Hall kunne vært et alternativ som sagt.
Ikke sett et bilde av Fernandez på trening enda, så da har vel ikke arbeidstillatelsen gått i boks. Kan vel ikke starte en spiller som ikke har trent med laget en gang? Det vi har uten han er wank, men kan ikke se for meg at Fernandez starter. Egentlig tror jeg ikke vi ser Enzo i det hele tatt, men jeg blir gjerne overrasket.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Inbetweener skrev: tor feb 02, 2023 6:53 pm
Lew_Ashby skrev: tor feb 02, 2023 5:20 pm
Inbetweener skrev: tor feb 02, 2023 5:18 pm @Lew_Ashby

Det var fortærende. Da ser heller ikke jeg noen annen mulighet enn å kaste Enzo ut i det. En Brexiteer-midtbane med Conor, Mount og Wheelchair Cheek vil jeg ikke se etter to uker uten Chelsea. En pivot med to av de tre lukter det heller ikke svidd av.

Rimelig offensiv trio med Mount, Gallagher og Enzo, da. Blir mange hard miles for de to førstnevnte. Heldigvis er de gym rats, really scrappy guys. First ones in, last ones out-type of lads.
Hehe. De løper for drakten.

Men ja, Mount-Enzo-Gallagher er nok i overkant offensivt og blir ikke overrasket om RLC starter. Ikke at jeg tror det hjelper allverden, RLC er emm ekstremt ustabil i det defensive arbeidet. Hall kunne vært et alternativ som sagt.
Ikke sett et bilde av Fernandez på trening enda, så da har vel ikke arbeidstillatelsen gått i boks. Kan vel ikke starte en spiller som ikke har trent med laget en gang? Det vi har uten han er wank, men kan ikke se for meg at Fernandez starter. Egentlig tror jeg ikke vi ser Enzo i det hele tatt, men jeg blir gjerne overrasket.
4-3-3 med Gallagher-RLC-Mount kommer til å være en strabasiøs inngang til helgen kjenner jeg

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Jeg klarer ikke helt å ta innover meg hva som har skjedd de siste 6 mnd.

Eller egentlig det siste året.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Goldberg sier nå at Enzo faktisk trente idag, og han insideren som alltid har leaks om lineupen melder at han også er med i troppen imorgen.

Forresten, hvorfor bruke £105m på Enzo når vi har Ethan "Veron" Ampadu?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Rui Costa er en patetisk type.




MentalM

Legg inn av MentalM »



Er vel ganske åpenlyst.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»