Sandnes Ulf - Klubbtråd

Svar
stc887
Innlegg: 3684

Re: Sandnes Ulf - Klubbtråd

Legg inn av stc887 »

alseboy skrev: fre jan 20, 2023 4:22 pm
4pLaY skrev: fre jan 20, 2023 3:22 pm
alseboy skrev: fre jan 20, 2023 3:19 pm
2 år
Som forventa det. De burde gitt han 3 og forsøkt å leid han ut til en postnord klubb. I det minste skjer det noe, dårlig av Sandnesposten å ikke ha skrevet litt om det her.
Jeg tror ikke resignering av Memedov var pri 1. .
Det er dumt å resignerer spillere man ønsker med videre. Hadde mye heller sett at klubber forlenget.

alseboy

Legg inn av alseboy »

Passert 2.200 billetter til fredagens treningskamp mellom Sandnes Ulf og Viking. Av dette er 732 billetter til bortefansen.
Ganske syke tall for en treningskamp i januar, gitt et hjemmelag uten supportere og et derby ingen mørkeblå vil vedkjenne seg.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

alseboy skrev: ons jan 25, 2023 8:49 pm Passert 2.200 billetter til fredagens treningskamp mellom Sandnes Ulf og Viking. Av dette er 732 billetter til bortefansen.
Ganske syke tall for en treningskamp i januar, gitt et hjemmelag uten supportere og et derby ingen mørkeblå vil vedkjenne seg.
Yes, det er ganske bra.

Leser også at det nærmer seg med ny daglig leder, hvem tror du det blir?

alseboy

Legg inn av alseboy »

4pLaY skrev: ons jan 25, 2023 9:00 pm

Leser også at det nærmer seg med ny daglig leder, hvem tror du det blir?
Har ikke peiling. Ville kanskje satt en tier på Einar Auestad.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Har vært lite informasjon rundt de vi har hatt på prøvespill.

Nå er det klart at Heine Åsen Larsen må ha fått tommel ned av Berntsen, han har nå signert kontrakt ut 2023 med EIK, hvor han var på utlån fra Viking ifjor.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Nærmer seg årets første treningskamp.

"Dette blir årets første kamp og vi har knapt trent på stor bane. Som vanlig blir det mye rullering i et slik tilfelle. De fleste er klare til kamp, men unntakene er Tommy Høiland, Martin Ramsland og Alexander Stølås, sier trener Bjarne Berntsen "

alseboy

Legg inn av alseboy »

4pLaY skrev: fre jan 27, 2023 1:56 pm Nærmer seg årets første treningskamp.

"Dette blir årets første kamp og vi har knapt trent på stor bane. Som vanlig blir det mye rullering i et slik tilfelle. De fleste er klare til kamp, men unntakene er Tommy Høiland, Martin Ramsland og Alexander Stølås, sier trener Bjarne Berntsen "
Jeg spilte faktisk spiss på den siste bedriftskampen jeg deltok på i 2017. Kanskje jeg bør ta med fotballsko til kampen?
Memedov og Salvesen på topp?

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

alseboy skrev: fre jan 27, 2023 3:04 pm
4pLaY skrev: fre jan 27, 2023 1:56 pm Nærmer seg årets første treningskamp.

"Dette blir årets første kamp og vi har knapt trent på stor bane. Som vanlig blir det mye rullering i et slik tilfelle. De fleste er klare til kamp, men unntakene er Tommy Høiland, Martin Ramsland og Alexander Stølås, sier trener Bjarne Berntsen "
Jeg spilte faktisk spiss på den siste bedriftskampen jeg deltok på i 2017. Kanskje jeg bør ta med fotballsko til kampen?
Memedov og Salvesen på topp?
Ikke dumt det, blir interesting å se hvem som starter på topp.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Oversikt over kommende treningskamper:

Lørdag 4.2 kl. 13.00 Bryne - Sandnes Ulf

Lørdag 11.2 kl. 14.00 Sandnes Ulf - Vard Haugesund

Lørdag 18.2 kl. 11.00 Sandnes Ulf - Arendal

Onsdag 22.2 - 2.3 Treningsleir Tyrkia (3 kamper, uavklart tidspunkt og motstandere)

Søndag 12.3 kl. 16.00 Sandnes Ulf - Jerv

Lørdag 18.3 kl. 16.00 Sandnes Ulf - Viking (med forbehold om NM kamp for Viking)

Lørdag 25. mars kl. 16.00 Sandnes Ulf - IK Start

Lørdag 1. april kl. 16.00 Uavklart motstander

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Skal si det drøyer med offentliggjøringen av ny daglig leder. Kanskje blir de ikke enige om de personlig betingelsene til vedkommende? for ifølge klubben selv, var det jo det meste klart for flere dager siden.

Merker meg også at vi nå er i Februar og Ringberg har enda ikke signert for en ny klubb, han må virkelig ha det kjekt nå og plutselig ser vi han i TUIL igjen.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Ny treningskamp på Lørdag, mot Bryne.. Jeg får ikke pga selskap sett denne, får se om jeg klarer å se den i reprise senere på kvelden.

alseboy

Legg inn av alseboy »

Ble varslet på tirsdag at ny daglig leder var klar, og at denne skulle presenteres så fort vedkommende hadde avklart med arbeidsgiver. I går meldte Aftenbladet at vedkommende blir presentert torsdag.

Venter de til kl. 1900 for å kunne komme direkte inn på Dagsrevyen, eller hva er greia?

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

alseboy skrev: tor feb 02, 2023 2:19 pm Ble varslet på tirsdag at ny daglig leder var klar, og at denne skulle presenteres så fort vedkommende hadde avklart med arbeidsgiver. I går meldte Aftenbladet at vedkommende blir presentert torsdag.

Venter de til kl. 1900 for å kunne komme direkte inn på Dagsrevyen, eller hva er greia?
Berntsen kan det i det minste ikke være, all den tid vedkommende måtte få ting avklart med arbeidsgiver. Vi får se hva som skjer utover dagen, raske er de ikke i gangene på Ø Arena.

alseboy

Legg inn av alseboy »

4pLaY skrev: tor feb 02, 2023 2:21 pm
alseboy skrev: tor feb 02, 2023 2:19 pm Ble varslet på tirsdag at ny daglig leder var klar, og at denne skulle presenteres så fort vedkommende hadde avklart med arbeidsgiver. I går meldte Aftenbladet at vedkommende blir presentert torsdag.

Venter de til kl. 1900 for å kunne komme direkte inn på Dagsrevyen, eller hva er greia?
Berntsen kan det i det minste ikke være, all den tid vedkommende måtte få ting avklart med arbeidsgiver. Vi får se hva som skjer utover dagen, raske er de ikke i gangene på Ø Arena.
Bentsen avklarte vel samme uka som Espedal meldte avgang. Så han er det ikke. Men håper selvsagt at han vil ha en rolle i klubben, selv om han skulle velge å trappe ned som trener etter sesongen. Hans unike fotballkompetanse og nettverk vil være gull verdt for Sandnes Ulf. Antar at han ikke har ambisjoner om å sitte på konditoriet på Maxi og drikke kaffi på fulltid fra fyllte 67.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

alseboy skrev: tor feb 02, 2023 3:02 pm
4pLaY skrev: tor feb 02, 2023 2:21 pm
alseboy skrev: tor feb 02, 2023 2:19 pm Ble varslet på tirsdag at ny daglig leder var klar, og at denne skulle presenteres så fort vedkommende hadde avklart med arbeidsgiver. I går meldte Aftenbladet at vedkommende blir presentert torsdag.

Venter de til kl. 1900 for å kunne komme direkte inn på Dagsrevyen, eller hva er greia?
Berntsen kan det i det minste ikke være, all den tid vedkommende måtte få ting avklart med arbeidsgiver. Vi får se hva som skjer utover dagen, raske er de ikke i gangene på Ø Arena.
Bentsen avklarte vel samme uka som Espedal meldte avgang. Så han er det ikke. Men håper selvsagt at han vil ha en rolle i klubben, selv om han skulle velge å trappe ned som trener etter sesongen. Hans unike fotballkompetanse og nettverk vil være gull verdt for Sandnes Ulf. Antar at han ikke har ambisjoner om å sitte på konditoriet på Maxi og drikke kaffi på fulltid fra fyllte 67.
Det gjorde han, men folk kan overtales... han skulle jo en stund bli daglig leder i BFK. Håper selv han blir i en eller annen rolle etter sesongen.

Personlig kunne jeg tenkt meg Berntsen inn som ny daglig leder i et par år og Christian Johnsen inn som ny trener.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

alseboy skrev: tor feb 02, 2023 2:19 pm Ble varslet på tirsdag at ny daglig leder var klar, og at denne skulle presenteres så fort vedkommende hadde avklart med arbeidsgiver. I går meldte Aftenbladet at vedkommende blir presentert torsdag.

Venter de til kl. 1900 for å kunne komme direkte inn på Dagsrevyen, eller hva er greia?
Da ble det ikke idag heller ser det ut til.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Øystein Elvestad ny daglig leder... Hva skal man si til det da gitt. Da har ikke de andre kandidatene vært veldig bra, om en får si det sånn, eller så var de ikke gira på lønningsposen.

Han ga jo beskjed om at han ville satste på en karriære som trener og derfor ikke var aktuell til stillingen tidligere. Flott mann å ha i klubben for all del, men som leder? time will show.

alseboy

Legg inn av alseboy »

Jeg var ukjent med at Øystein har uttalt det. Dette kan fort gå bra. Solid mann.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

alseboy skrev: fre feb 03, 2023 9:50 am Jeg var ukjent med at Øystein har uttalt det. Dette kan fort gå bra. Solid mann.
Joda grei kar han, husker han helt tilbake til Lura IL, han var noen år yngre en meg når jeg spilte som pjokkk der.

obban

Legg inn av obban »

alseboy skrev: fre feb 03, 2023 9:50 am Jeg var ukjent med at Øystein har uttalt det. Dette kan fort gå bra. Solid mann.
Ja, han virker veldig engasjert i klubben og det kan nok bli bra dette.
Viktig at daglig leder endelig kom på plass, men det var litt merkelig at annonseringen måtte vente på avklaring med arbeidsgiver..

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Januar er over, da er vel også tiden prøvespillerene skulle være med over.. Hadde vært kjekt å vite hvem som får kontrakt eller ikke. Håper egentlig flere av dem får, men forstår det ikke er plass til alle.

alseboy

Legg inn av alseboy »

Det går mot "sensasjonell" overgang for angriper Henrik Jensen! Fra sjette nivå i Ganddal til andrenivå i Sandnes Ulf.
https://www.aftenbladet.no/sport/i/2BmL ... nivaa-seks

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

alseboy skrev: man feb 06, 2023 5:32 pm Det går mot "sensasjonell" overgang for angriper Henrik Jensen! Fra sjette nivå i Ganddal til andrenivå i Sandnes Ulf.
https://www.aftenbladet.no/sport/i/2BmL ... nivaa-seks
Han kunne og burde spilt høyere alt, men sånn går det når en ikke er motivert nok, vi har hatt noen av de innom i klubben.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

"Enige med Ganddal

Markus Myre Aanesland spiller trolig ikke grunnet trøbbel med baksiden av låret. Alexander Stølås er tilbake i trening og kan trolig bidra. Klubben henter også Henrik Bjørgen Jensen fra Ganddal. Spillerens betingelser gjenstår, men han kan spille. Tommy Høiland er også en spiller det forventes kan vise seg frem. Han har vært utslått med sykdom.

– Vi er enige med Ganddal. Avtalen er ikke underskrevet, men vi har blitt enige om en løsning. Nå gjenstår spilleren, og jeg skal ha en prat med Bjarne Berntsen sier avtroppende daglig leder, Tom Rune Elvestad."

https://www.sandnesposten.no/bjorn-fikk ... 105-701527

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Da er motstanderne vi skal møte på treningsleir i Tyrkia klare, skal ikke påstå jeg har hørt om noen av dem før.

25. februar FC RFS (Latvia)
27. februar FC Durhoi Bishkek (Kirgisistan)
1. mars FC Pulissya Zhytomyr (Ukraina)

alseboy

Legg inn av alseboy »

4pLaY skrev: tor feb 09, 2023 9:56 am Da er motstanderne vi skal møte på treningsleir i Tyrkia klare, skal ikke påstå jeg har hørt om noen av dem før.

25. februar FC RFS (Latvia)
27. februar FC Durhoi Bishkek (Kirgisistan)
1. mars FC Pulissya Zhytomyr (Ukraina)
FC Durhoi Bishkek er jo Kirgisistans svar på Rosenborg, med 13 seriemesterskap siden 2000, senest i 2021. Deres Premier League er kraftig undervurdert. Joda. Neida.

FC RFS kom på 3. plass i latvisk toppdivisjon i fjor (vant ligaen i 2021), mens FC Pulissya Zhytomyr spiller på andrenivå i Ukraina.

Sikkert grei matching.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Styreleder Terje Hopen slår følge med Tom Rune Espedal ut dørene på Øster Hus Arena.

– Jeg har gått noen runder med både meg selv og familien. Nå tror jeg tiden er inne for at noen andre skal få slippe til som styreleder, sier Terje Hopen til Stavanger Aftenblad.

Strider

Legg inn av Strider »

Ny stadion. Alle spillerne er fulltidsspillere?
Alt ligger vel til rette at Sandnes bør klare å rykke opp innen et par år?
Hva er målet denne sesongen? Kan vel ikke alltid si top 6 og tape første playoff kamp

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

alseboy skrev: tor feb 09, 2023 10:26 am FC RFS kom på 3. plass i latvisk toppdivisjon i fjor (vant ligaen i 2021), mens FC Pulissya Zhytomyr spiller på andrenivå i Ukraina.

Sikkert grei matching.
FK RFS ble første klubb fra Latvia til å spille gruppespill i Europa denne høsten når de kvalifiserte seg for Conference League. Klarte faktisk 1-1 borte mot Fiorentina og 0-0 hjemme mot Basaksehir.

alseboy

Legg inn av alseboy »

TylerDurdenNorway skrev: man feb 13, 2023 8:36 pm
Hva er målet denne sesongen?
Topp 5

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»