Manchester United

Svar
rommegrot

Re: Manchester United

Legg inn av rommegrot »

Varane gir seg på landslaget. Gode nyheter.

Mehell

Legg inn av Mehell »

rommegrot skrev: tor feb 02, 2023 1:07 pm Varane gir seg på landslaget. Gode nyheter.
Litt trist for ham, men bra for oss selvfølgelig.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

rommegrot skrev: tor feb 02, 2023 1:07 pm Varane gir seg på landslaget. Gode nyheter.
Gledelig, men også litt overraskende når han ikke engang har rukket å bli 30.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Tatt rett fra en porrfilm på 80-tallet


Mehell

Legg inn av Mehell »

lsklars skrev: tor feb 02, 2023 1:10 pm Tatt rett fra en porrfilm på 80-tallet

Da kommer vi aldri til å få vite hvordan slutten blir...

Saliph

Legg inn av Saliph »

rommegrot skrev: tor feb 02, 2023 1:07 pm Varane gir seg på landslaget. Gode nyheter.
Jøss, det var overraskende. Hadde inntrykk av at han elsket å spille for landslaget. Men fint for oss, da.

Jack

Legg inn av Jack »

Mehell skrev: tor feb 02, 2023 1:14 pm
lsklars skrev: tor feb 02, 2023 1:10 pm Tatt rett fra en porrfilm på 80-tallet

Da kommer vi aldri til å få vite hvordan slutten blir...
:lol:

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

rommegrot skrev: tor feb 02, 2023 1:07 pm Varane gir seg på landslaget. Gode nyheter.
Forståelig, fullt av franskmenn.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Mason er fri? Blir spennende å se hva klubben gjør.

Mjordan23

Legg inn av Mjordan23 »

Alle siktelser mot Greenwood er frafalt. Spent på å se hva som skjer videre med han da....

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Viktig ting vi ikke hat snakket nok om :

Phil Jones overlevde sitt 24 overgangsvindu.

Vi hyller overgangskameleonen !

Expekt

Legg inn av Expekt »

Sikkert en av få, men jeg hørte aldri lydklippet (lydklippene?) med Mason og dama. Hvor ille var det egentlig?

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Megapixsel skrev: tor feb 02, 2023 11:30 am Iallefall helt herlig å se Sancho smile som en unge før han kom innpå og der han stod med vår fantastiske deilige manager. Tenk om det var Mourinho han stod med!
Var jo en spiller mange av oss siklet etter, gi han tid.
Absolutt, ikke noe stress og dét selvfølgelig gitt hans potensiale, hva han, EtH og klubben tydeligvis har gjort for å få ham tilbake!

Uansett hva problemet/utfordringen var, og det å bli borte med et "spesialopplegg" såpass lenge peker vel i retning at det ikke akkurat var noen bagatell.
Nå vendte han allerede tilbake og som du påpeker sier vel ansiktsuttrykkene til både ham&EtH det meste...!

EtH framstår som en "manager" i alle ordets betydninger og betryggende å ha Sancho, m.fl., tilbake...! ;)

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Mjordan23 skrev: tor feb 02, 2023 3:14 pm Alle siktelser mot Greenwood er frafalt. Spent på å se hva som skjer videre med han da....
“In this case a combination of the withdrawal of key witnesses and new material that came to light meant there was no longer a realistic prospect of conviction.

Hun har antakelig trukket anmeldelsen - noe som ikke er overraskende siden de har hatt kontakt lenge nå. Men det nye materialet ville jo være interessant - om det er noe som helt eller delvis "frikjenner" ham mer i folkets øyne.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Retnuh skrev: tor feb 02, 2023 3:14 pm Viktig ting vi ikke hat snakket nok om :

Phil Jones overlevde sitt 24 overgangsvindu.

Vi hyller overgangskameleonen !
Milde himmel! Er han fortsatt i klubben?

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Mason altså, vet ikke helt hva jeg synes om at han skal ta på seg den røde drakta igjen..

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Hardy-guttene skrev: tor feb 02, 2023 3:20 pm
Retnuh skrev: tor feb 02, 2023 3:14 pm Viktig ting vi ikke hat snakket nok om :

Phil Jones overlevde sitt 24 overgangsvindu.

Vi hyller overgangskameleonen !
Milde himmel! Er han fortsatt i klubben?
Klubben/sykestua.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Retnuh skrev: tor feb 02, 2023 3:14 pm Viktig ting vi ikke hat snakket nok om :

Phil Jones overlevde sitt 24 overgangsvindu.

Vi hyller overgangskameleonen !
So? Hadde jeg vært kontraktbundet av United ville de ikke klart å selge meg heller, skadefri eller ikke. hadde han kunne spilt mer enn 10 minutter en sesong ville jeg vært enig i at det hadde vært en prestasjon, men få vil signere en lønningspost som ikke kan spille noe.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

missChance skrev: tor feb 02, 2023 3:20 pm
Mjordan23 skrev: tor feb 02, 2023 3:14 pm Alle siktelser mot Greenwood er frafalt. Spent på å se hva som skjer videre med han da....
“In this case a combination of the withdrawal of key witnesses and new material that came to light meant there was no longer a realistic prospect of conviction.

Hun har antakelig trukket anmeldelsen - noe som ikke er overraskende siden de har hatt kontakt lenge nå. Men det nye materialet ville jo være interessant - om det er noe som helt eller delvis "frikjenner" ham mer i folkets øyne.
Må jo være dét!
Motparten/samboeren forsøkte å trekke/trakk jo anmeldelsen tidlig, men politiet/aktor opprettet siktelse på bakgrunn av lydopptaket som ble spredt på sosiale medier og kom de i hende.

At de nå trekker anmeldelsen (om dette stemmer) er det en potensiell skandale, avhengig av. Å bruke 12 mnd på avgjøre dette er f... meg amatørmessig og ødeleggende for alle parter...!!! :|

https://www.google.com/amp/s/www.dailys ... 116158.amp

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

InsVerderben skrev: tor feb 02, 2023 3:37 pm
missChance skrev: tor feb 02, 2023 3:20 pm
Mjordan23 skrev: tor feb 02, 2023 3:14 pm Alle siktelser mot Greenwood er frafalt. Spent på å se hva som skjer videre med han da....
“In this case a combination of the withdrawal of key witnesses and new material that came to light meant there was no longer a realistic prospect of conviction.

Hun har antakelig trukket anmeldelsen - noe som ikke er overraskende siden de har hatt kontakt lenge nå. Men det nye materialet ville jo være interessant - om det er noe som helt eller delvis "frikjenner" ham mer i folkets øyne.
Må jo være dét!
Motparten/samboeren forsøkte å trekke/trakk jo anmeldelsen tidlig, men politiet/aktor opprettet siktelse på bakgrunn av lydopptaket som ble spredt på sosiale medier og kom de i hende.

At de nå trekker anmeldelsen (om dette stemmer) er det en potensiell skandale, avhengig av. Å bruke 12 mnd på avgjøre dette er f... meg amatørmessig og ødeleggende for alle parter...!!! :|

https://www.google.com/amp/s/www.dailys ... 116158.amp
Kan du legge dette inn i Greenwood-tråden, så får vi diverse informasjon samlet der?

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Expekt skrev: tor feb 02, 2023 3:17 pm Sikkert en av få, men jeg hørte aldri lydklippet (lydklippene?) med Mason og dama. Hvor ille var det egentlig?


Høres ikke ut som en veldig fin fyr.

Mc_Lovin

Legg inn av Mc_Lovin »

VisionQuest skrev: tor feb 02, 2023 3:48 pm
Expekt skrev: tor feb 02, 2023 3:17 pm Sikkert en av få, men jeg hørte aldri lydklippet (lydklippene?) med Mason og dama. Hvor ille var det egentlig?


Høres ikke ut som en veldig fin fyr.
Det hørtes veldig ille ut, MEN et lydklipp kan være tatt ut av kontekst. Kan ikke dømme han på bakgrunn kun av det. Ikke at jeg prøver å forsvare han.

Man er jo i utgangspunktet uskyldig til det motsatte er bevist, men merker at jeg er i tvil til hva jeg føler ift. hele denne saken. Alt som har blitt leaket har definitivt ført til at jeg har antatt at han har vært skyldig, så merker det evt. er vanskelig å omstille seg.
Sist redigert av Mc_Lovin den tor feb 02, 2023 4:07 pm, redigert 1 gang totalt.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Ja hva skal man si om dette? Lurer på hva United kommer til å gjøre?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

– I denne saken har en kombinasjon av at nøkkelvitner har trukket seg og at nytt materiale er kommet frem i lyset, gjort at det ikke lenger var et realistisk utfall med en domfellelse. Under disse omstendighetene er det vår plikt å avslutte saken.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Vet at mange tidligere har påstått at MG sin vei tilbake til United blir umulig, uavhengig av en eventuell dom i den annonserte rettssaken.

Med det sagt så er det nå avgjort rent juridisk.
Det blir ingen rettssak, siktelsen er frafalt og endrer dette noe siden "dommen" i mediene&på sosiale plattformer vel forlengst er avsagt..!?
Har vel havnet i en situasjon de fleste ikke så for seg og klubben har mildt sagt fått en utfordring...!

Noen som helst mulighet for å se Mason Greenwood tilbake i klubben og på banen, for klubben må jo nå oppheve suspensjonen og ta ham tilbake.
Blir de enige om at veiene snarlig skilles mot en klekkelig kompensasjon...?!

startelver

Legg inn av startelver »

MG har nok utbetalt en klekkelig sum til den fornærmede piken og så er siktelsen blitt droppet. MG kan fortsette å leve livet sitt, men antageligvis ikke på fotballbanen.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Håper Greenwood aldri spiller for United igjen uansett

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Rimelig sikker på at han er ferdig på toppnivå. Det lydklippet vil følge han på enhver fotballstadion. Og publikum vil nok ikke være tilgivende. Hvem ønsker den uroen han vil sørge for i en spillergruppe?

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Koskinen skrev: tor feb 02, 2023 4:39 pm Rimelig sikker på at han er ferdig på toppnivå. Det lydklippet vil følge han på enhver fotballstadion. Og publikum vil nok ikke være tilgivende. Hvem ønsker den uroen han vil sørge for i en spillergruppe?
Ched Evans spiller i Championship, det er ikke mye snakk om det lengre. Folk glemmer med tiden. Vil antakelig gå lengre her, spesielt mtp det som finnes av bevis, men Greenwood spiller fotball på toppnivå om han er villig til å ta støyten.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Marcos Alonso drepte ei jente og han har jo hatt en okay karriere.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»