FIFA 23 Ultimate Team

Svar
chelsea8

Re: FIFA 23 Ultimate Team

Legg inn av chelsea8 »


Klang

Legg inn av Klang »

Eksperimenterer litt. Jeg kunne brukt Griezmann som LM i 3-5-2, og da kan jeg teste ham som LWB også. Med walisisk MLS-manager får startoppstillingen 32 kjemi (2 på Robertone), men må bytte inn Kostic, en av de mest undervurderte spillerne, som "ingen" har. Verratti får vente til ca 75 min, for jeg må ha inn nye wingbacker om seieren ikke er sikret.

Bilde

Forhåndsbestilte PS5 og fikk den i forrige uke 😑 solgte den to dager senere for ni hundre mer enn jeg betalte.

Klang

Legg inn av Klang »

30 chemistry, 0 på Verratti, men han starter i hvert fall.

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

Gg

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

Så mye feil med dette spillet. Vet at jeg kan slå av cross play mtp PC-juks. Ser forresten at det er folk på EA forums som også har problemer med CDM og RCM i 5122.

Bilde

Hodor

Legg inn av Hodor »

Hva er det beste med å jobbe i Plantasjen?

Klang

Legg inn av Klang »

Bilde

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Ok,

Du har spilt mot et relativt middelmådig lag som spiller en formasjon som det er forholdsvis enkelt å spille seg rundt.

Poenget?

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Hehe,

Nå ser jeg jo at laget på bildet er ditt 🤣

Lurer forøvrig fortsatt på poenget?

Klang

Legg inn av Klang »

VGD-nivå på flere innlegg her nå.

Registrerer at enkelte ikke er særlig kompetente på formasjoner og custom tactics. Ser forsåvidt mye av det på Facebook også. Folk skjønner ikke hvordan man kan/bør spille 5122, hvor offensivt det er mulig å spille, hvordan det er å ha Griezmann som wingback (særlig når man takler lite og mtp hvor høyt han ligger offensivt) osv. Vanderson er forresten vingen, synes ikke at backen så særlig interessant ut. Passer som wingback.

Legger til et skjermbilde fra fut champs. En svenske som ledet 3-1 til 88', endte 5-3 til meg. La meg høyt med constant pressure.

Bilde

Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

Må si at EA kreative når det komme til spesialkortene. Mangler bare en Aouar i spesialkort nå med ny nasjon.

Klang

Legg inn av Klang »

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Hva er meningen med screenshots som det der uten noe tekst?

Klang

Legg inn av Klang »

Er bare et lag.



Omsider solgt Playstation-kontoen med fut og det hele. Prisen på coins har blitt halvert siden desember, så jeg solgte på annet vis, og hele kontoen, for litt mer enn jeg ville fått hos u7buyut.

Klang

Legg inn av Klang »

Kanskje litt risikabelt med så små stoppere. Har heldigvis et par høye spillere å bytte til på defensive cornere. 33 chemistry, men bytter inn Bale som LWB.

Bilde

Kukost

Legg inn av Kukost »

Mange her som blir å kjøpe EA sport 2024?

Klang

Legg inn av Klang »

Kan ikke huske noen SBC som har vært dårligere verdi for coinsa/fodder enn dette Kanté-kortet siden EA innførte SBCs. Vi har hatt flashback Ronaldo og en svindyr Ox, men dette er på et helt nytt nivå.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: tor mar 30, 2023 10:30 am Kan ikke huske noen SBC som har vært dårligere verdi for coinsa/fodder enn dette Kanté-kortet siden EA innførte SBCs. Vi har hatt flashback Ronaldo og en svindyr Ox, men dette er på et helt nytt nivå.
HM TOTY Sabitzer til rundt 500k ene året var helt hinsides priset også.

Klang

Legg inn av Klang »

De fleste SBCs er overpriset, noen er fullstendig galskap, men Sabitzer for 500k er i hvert fall langt bedre verdi enn Kanté for nesten 1,8 mill.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: tor mar 30, 2023 2:55 pm De fleste SBCs er overpriset, noen er fullstendig galskap, men Sabitzer for 500k er i hvert fall langt bedre verdi enn Kanté for nesten 1,8 mill.
Brukere av Futbin er fullstendig uenig med deg.

Sabitzer SBC:
1205 upvotes
29271 downvotes

Kante SBC:
1946 upvotes
7806 downvotes


Moments Ox fra FUT21 er også langt verre enn Kanté.

1349 upvotes
15942 downvotes

Klang

Legg inn av Klang »

Veldig mange på Futbin som ikke har peiling, så det tar jeg med knusende ro. Folk som stemmer ned spiller-SBCs som koster det samme som fodderverdien til spilleren, eller at det er en spiller som trolig vil oppgraderes til en høyere fodderverdi enn kostnaden, chemistry styles som er på en snurr osv. Er mange som faktisk tror at chemistry styles handler om å maksimere ratingen i ulike posisjoner, det er nok mange som vil boost'e defending på Kanté osv.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: tor mar 30, 2023 9:22 pm Veldig mange på Futbin som ikke har peiling, så det tar jeg med knusende ro. Folk som stemmer ned spiller-SBCs som koster det samme som fodderverdien til spilleren, eller at det er en spiller som trolig vil oppgraderes til en høyere fodderverdi enn kostnaden, chemistry styles som er på en snurr osv. Er mange som faktisk tror at chemistry styles handler om å maksimere ratingen i ulike posisjoner, det er nok mange som vil boost'e defending på Kanté osv.
Har du tenkt på at det kanskje er du som ikke har peiling? Bare en tanke. For det er tross alt snakk om 30 tusen mennesker som nærmest er enstemmig (1:30 Sabitzer) vs. (1:4 Kante).

Klang

Legg inn av Klang »

Og hvem tror du er mest populær av de to? Det er en svært vesentlig faktor i det hele, og så er det "synd" at folk sikkert stemmer ned en Eredivisie-POTM, Brandt osv bare fordi spillerne er uinteressante. Jeg vil "alltid" gjøre en Eredivisie-POTM om kostnaden er omtrent lik fodderverdien, og jeg ville stemt den opp om jeg skulle stemme (jeg stemmer aldri).

Jeg er overbevist om at jeg er bedre til å velge chemistry styles enn de fleste, som får være opp til hver enkelt å vurdere, og så har jeg helt ok peiling på SBCs, vurdere spillernes value for cost osv.

Vil påstå at Sabitzer er et bedre kort, til en langt lavere kostnad, og da er det ikke mye å lure på imo. Riktignok to forskjellige spill og kostnader i to forskjellige markeder, men når differansen er så stor som dette kan man uansett si at Kanté er betydelig dyrere.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Alle POTM fra Eredivisie har høy upvote prosent, foruten om Taylor Booth.

Klang

Legg inn av Klang »

Jeg har ikke sagt noe om hvorvidt det er mest upvotes eller downvotes, men det er nok generelt en del som stemmer mer ut ifra hvor interessant spilleren er enn verdien.

POTM Griezmann er forresten skrekkelig dyr om man sammenligner med 88-kortet.

Kukost

Legg inn av Kukost »

Jeg tror grunnen til mange sbc nå er høyt priset er at du kan få ned prisen mye ved alle disse pakkene som er i swaps og ellers som du kan grinde under fut birthday. Så får du mye høyt fodder etc, kan du gjøre Kante for en mye lavere pris en 1.8 mil.

Klang

Legg inn av Klang »

Husk på at totalkostnaden alltid er bortimot kostnaden man finner på Futbin, uavhengig av hvor mye fodder man har, men ikke utenkelig at EA skrur opp kostnaden om vi har mye fodder tilgjengelig.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Det finnes jo åpenbart bedre kort enn Griezmann til samme pris på markedet. Men jeg har nå sikkert 100 kort over 85, så Griezmann kan bli gratis for meg og mange andre.

Klang

Legg inn av Klang »

Griezmann vil uansett koste nærmere 300k. 4*4* nå og marginalt bedre stats. 88 kortet under 30k.

Hodor

Legg inn av Hodor »

Untradeable Fodder har verdi=0 hvis man ikke skal bruke det på noe. Selv går jeg for Rivaldo. Ser ut som en god spiss. Cruyff er sikkert bedre verdi, men Rivaldo er mer nostalgisk for meg. Er heller ikke sikkert han får et bedre kort i senere spill

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»