2021 US Open

Svar
Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Re: 2021 US Open

Legg inn av sertono »

Folk_flesk skrev: søn sep 12, 2021 11:26 am
sertono skrev: søn sep 12, 2021 8:51 am
UK1902 skrev: søn sep 12, 2021 12:18 am Tidenes grand slam run er et faktum. Kvalikk til mester uten å tape et eneste sett. 20-0. Aldri blitt gjort og umulig å toppe
"The talent, the brains, the looks, the classy British accent, the personality... Her sponsorship deals and endorsements are going to be insane!" 8-)
Hun snakker helt vanlig engelsk, så jeg skjønner ikke hva som et så "classy" med den. Er det en amerikaner som har skrevet dette?
Det vet jeg ikke, men hun har da en litt sånn aka "Dowager Countess of Grantham" stil over aksenten, har hun ikke?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

sertono skrev: søn sep 12, 2021 12:10 pm
Folk_flesk skrev: søn sep 12, 2021 11:26 am
sertono skrev: søn sep 12, 2021 8:51 am

"The talent, the brains, the looks, the classy British accent, the personality... Her sponsorship deals and endorsements are going to be insane!" 8-)
Hun snakker helt vanlig engelsk, så jeg skjønner ikke hva som et så "classy" med den. Er det en amerikaner som har skrevet dette?
Det vet jeg ikke, men hun har da en litt sånn aka "Dowager Countess of Grantham" stil over aksenten, har hun ikke?
Syntes selv den hørtes ganske vanlig ut, men mulig jeg misset en nyanse og at hun har tørrtrent litt på Thatcher mellom slagene.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Folk_flesk skrev: søn sep 12, 2021 11:26 am
sertono skrev: søn sep 12, 2021 8:51 am
UK1902 skrev: søn sep 12, 2021 12:18 am Tidenes grand slam run er et faktum. Kvalikk til mester uten å tape et eneste sett. 20-0. Aldri blitt gjort og umulig å toppe
"The talent, the brains, the looks, the classy British accent, the personality... Her sponsorship deals and endorsements are going to be insane!" 8-)
Hun snakker helt vanlig engelsk, så jeg skjønner ikke hva som et så "classy" med den. Er det en amerikaner som har skrevet dette?
Høres nesten ut som RP (Received Pronunciation) aka BBC-engelsk, og det er den engelsken en er vant til å høre i media og på film, men det er vel noe slik som 3 % av det britiske folk som snakker sånn.

Number4

Legg inn av Number4 »

Hun snakker klassisk "South East", vokst opp i Bromley. Mens Emma var opptatt med å vinne US Open, var moren snill og plukket opp prisen for henne - Kent Player of The Year. Vi gratulerer.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Hva tror folket om dagens kamp? Parademarsj for Novak eller byr Medvedev opp til skikkelig dans? Tror Novak i fire, men håper virkelig Daniil tar dette. Er jo tredje GS finale, så han begynner jo å få litt erfaring med dette.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Har veldig sansen for Medvedev så håper han tar det, men klarer ikke tro ordentlig på det før jeg ser det når Djokovic står på andre siden.

Number4

Legg inn av Number4 »

Chromeback skrev: søn sep 12, 2021 1:27 am Ikke at det er noe nytt, men for en forbanna idiot Piers Morgan faktisk er.

When asked if Piers Morgan's views had encouraged her, Emma replied
"Sorry, I don't know who she is." :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Number4 skrev: søn sep 12, 2021 7:19 pm
Chromeback skrev: søn sep 12, 2021 1:27 am Ikke at det er noe nytt, men for en forbanna idiot Piers Morgan faktisk er.

When asked if Piers Morgan's views had encouraged her, Emma replied
"Sorry, I don't know who she is." :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hahaha, herlig respons! :lol:

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Number4 skrev: søn sep 12, 2021 7:19 pm When asked if Piers Morgan's views had encouraged her, Emma replied
"Sorry, I don't know who she is." :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Haha, nydelig!

R66

Legg inn av R66 »

Litt uvant for Nole at NY publikum skal haie på han

MadBum

Legg inn av MadBum »

Det glir ikke for Novak i starten akkurat

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Hvor mange kroner har Nole tjent i US-open i år ved å tape første sett

R66

Legg inn av R66 »

Dårlig start av Nole misser alt for mange lette baller
Medvedev med break og to breakballer i andre service game, virker veldig tent

MadBum

Legg inn av MadBum »

Drøyt game av Medvedev

spårt

Legg inn av spårt »

Haha, for et game av Medvedev.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

R66 skrev: søn sep 12, 2021 10:15 pm Litt uvant for Nole at NY publikum skal haie på han
Ja, virker som han får bra med støtte i dag, sikkert fordi mange syns det er moro å være der om han faktisk greier å ta en grand slam. Men Medvedev er jo ganske populær i New York, så vi får se.

spårt

Legg inn av spårt »

Medvedev cruiser gjennom egne servegame. Går mot nok et førstesett tapt for Djokovic.

R66

Legg inn av R66 »

Rå serving Medvedev

MadBum

Legg inn av MadBum »

Går unna dette.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Skal ikke se bort i fra at Djokovic greier å bryte nå og tar settet til slutt, selv om Medvedev har vært overlegent best så langt.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Booom Booom

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Ekstremt fortjent første sett til Daniil.
Men, det er nå det starter. Dette settet blir meget viktig.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Hva var dette? Muligens tidenes beste serve-sett.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

fugletitteren skrev: søn sep 12, 2021 10:54 pm Ekstremt fortjent første sett til Daniil.
Men, det er nå det starter. Dette settet blir meget viktig.
Jeg tror ikke nødvendigvis at det er slik at Medvedev må vinne andre sett. Det kan være ille å ha 2-0 mot Djokovic også, jamfør det som skjedde i French Open. Men jeg tror han må vinne andre eller tredje sett.

R66

Legg inn av R66 »

Femte match på rad at Nole taper første sett, hver gang til nå vant han neste

MadBum

Legg inn av MadBum »

Nå brytes det

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Skjer med at us open publikumet plutselig er uber pro Novak. De vil sikkert være der når et historisk øyeblikk skjer. Har jo en historie for å være mer pro motstanderen til Novak, for å si det mildt...

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Det var sterkt av Daniil. Første testen. Bestod med glans.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Ok, det der var rått av russeren

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

fugletitteren skrev: søn sep 12, 2021 11:01 pm Skjer med at us open publikumet plutselig er uber pro Novak. De vil sikkert være der når et historisk øyeblikk skjer. Har jo en historie for å være mer pro motstanderen til Novak, for å si det mildt...
Ja, samme som jeg var inne på. Tror det må ha noe med det å gjøre, eventuelt "nå skal vi heie på ham for en gangs skyld". Eventuelt er det bare hele den koronavaksinerte serbiske befolkningen i statene som har tatt turen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»