Strømsgodset

Svar
Fitforfight

Re: Strømsgodset

Legg inn av Fitforfight »

stc887 skrev: tir jan 31, 2023 3:19 pm
Fitforfight skrev: tir jan 31, 2023 3:13 pm Håper ikke gulliksen må spikke hest i sesongen, da.
Kan jeg aldri tenke meg Ung og har jobb/skole pluss en dom som er godt innenfor loven mtp straff som skal sones for lovbruddet. Kvalifiserer ikke han for fotlenke gjør ingen det.
Ja, ser det står noe om det i gammel Nettavis artikkel. Helt enig, gutten er jo tam. Ubetinget var som kanon mot spurv...
Husket bare at det var ubetinget og tenkte at kun samfunnsstraff o.l var berettiget fotlenke alternativ.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

stc887 skrev: tir jan 31, 2023 3:49 pm
Idrettsforeningen skrev: tir jan 31, 2023 3:38 pm Sjokkerende at Jack er skadet da. Nok en sesong med mangelfull oppkjøring og minimalt fysisk grunnlag til sesongen. Snart på tide å avskrive
Tipper vi prøver å selge han jeg.
Vi må gjerne prøve, men med to stk 90 minuttere hele forrige sesong (og 4 fulle kamper/ 90 min de siste to årene) tror jeg det blir vanskelig. Hvor lang er kontrakten?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: tir jan 31, 2023 9:46 pm
stc887 skrev: tir jan 31, 2023 3:49 pm
Idrettsforeningen skrev: tir jan 31, 2023 3:38 pm Sjokkerende at Jack er skadet da. Nok en sesong med mangelfull oppkjøring og minimalt fysisk grunnlag til sesongen. Snart på tide å avskrive
Tipper vi prøver å selge han jeg.
Vi må gjerne prøve, men med to stk 90 minuttere hele forrige sesong tror jeg det blir vanskelig. Hvor lang er kontrakten?
Ut sommeren. Vært interesse tidligere så uten at han har vært 90 min mann men skal holde hardt. Alle vinduer minus Tyrkia og MLS omtrent stenger jo i kveld om vi tenker steder med penger.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Da tipper jeg kontrakten løper ut om ikke noe spesielt skjer og Isnes blir veldig glad i gutten.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Idrettsforeningen skrev: tir jan 31, 2023 10:27 pm Da tipper jeg kontrakten løper ut om ikke noe spesielt skjer og Isnes blir veldig glad i gutten.
Jeg er glad i han jeg, men forsvarer ikke lønningsposen med så få kamper per år.
Ari og Jack er veldig gode spillere i Eliteserien, men er alt for skadeplaget

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

seriemester2013 skrev: tir jan 31, 2023 11:05 pm
Idrettsforeningen skrev: tir jan 31, 2023 10:27 pm Da tipper jeg kontrakten løper ut om ikke noe spesielt skjer og Isnes blir veldig glad i gutten.
Jeg er glad i han jeg, men forsvarer ikke lønningsposen med så få kamper per år.
Ari og Jack er veldig gode spillere i Eliteserien, men er alt for skadeplaget
Forskjellen er hva de er plaget med av vondter. Med Ari veit de noenlunde hvilken kroppsdel det er og hva som feiler. Jack klarer ikke fullføre mer enn det han gjør pga smerter meg fortalt.
Det er uggent for både klubb og spiller at de ikke finner ut hvorfor annet enn hvilken kroppsdel det er snakk om.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Jeg liker også Jack i grunn. Men med tanke på tilgjengelighet og kostnad så er det jo ikke bærekraftig. Det er ikke forsvarlig klubbdrift slik det er nå dessverre. Så kn vi håpe han får skikk på skavankene.

Veldig trist å lese over her at de ikke klarer finne ut hva problemet er. Først og fremst for Jakken selv, men også for oss som klubb og fans som går glipp av det som kunne vært en meget god spiller. Tenk om han hadde hatt normal utvikling de siste to-tre årene og spilt jevnlig

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: ons feb 01, 2023 10:32 am Jeg liker også Jack i grunn. Men med tanke på tilgjengelighet og kostnad så er det jo ikke bærekraftig. Det er ikke forsvarlig klubbdrift slik det er nå dessverre. Så kn vi håpe han får skikk på skavankene.

Veldig trist å lese over her at de ikke klarer finne ut hva problemet er. Først og fremst for Jakken selv, men også for oss som klubb og fans som går glipp av det som kunne vært en meget god spiller. Tenk om han hadde hatt normal utvikling de siste to-tre årene og spilt jevnlig
Skader er en del av fotballen dessverre.
Men for Jackieboy spørs det om det ikke er best å komme seg til en klubb/liga som innebærer at han slipper å trene/spille på et middels kunstgress i Drammen kombinert med bytte av underlag til gress og annet kunstgress med ymse kvalitet.

Er vel bare Tyrkia , MLS og Asia som er åpent holdt jeg på å si men er faktisk åpent i deler av Sentral og Øst Europa en stund til som Polen, Ungarn, Østerrike, Romania, Kroatia og Sveits blant annet.

Spørs om noen vil ta en pun på en kjeks de kan få gratis om X måneder samtidig som Godset blir litt økonomisk kompensert slik de kan finne en erstatter slik at vi i kvantitet ikke taper oss. Problemet er vel fort at de klubbene som tar et pun på Jack er ikke de med mest penger og de bruker heller penger på lønn/agent honorar framfor faktisk betale overgang litt typ Kypros.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Denne er solid av Jossebass. Sikrer en av de bedre talentene i PostNord ligaen og U-landslag spiller i konkurranse med halve ES (minst) og div utenlandske klubber og maks lengde på kontrakt.


Viser også hvor mye det betyr å ha reservelag i 2.div kontra 3.div.
Største gapet kvalitetsmessig mellom divisjonene kanskje for utenom 3 og 4.

petterpan

Legg inn av petterpan »

petterpan skrev: tir jan 24, 2023 10:43 pm Har hørt Heredia-Randen fra Asker og Simo Lampinen Skaug fra eget akademiet nevnt som konkrete navn, uten at jeg kan garantere for at dette stemmer.

Som stc sier er dette en klassesignering, viser virkelig viktigheten av opprykket til Post-Nord. Skal ikke se bort i fra proffkontrakt på Ardraa snart heller hvis det jeg hører stemmer :D

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ardraa med debut mot FFK og hørte man Godset podden så merket du at de var nesten redd for å hype/legge for nye press på han, men er dårlig skjult hemmelighet at Ardraa er høyt i kurs i SIF.
Må nesten gis kontrakt der bare for å sikre oss at ingen andre kaprer han.

Champis

Legg inn av Champis »

stc887 skrev: ons feb 01, 2023 6:31 pm Denne er solid av Jossebass. Sikrer en av de bedre talentene i PostNord ligaen og U-landslag spiller i konkurranse med halve ES (minst) og div utenlandske klubber og maks lengde på kontrakt.


Viser også hvor mye det betyr å ha reservelag i 2.div kontra 3.div.
Største gapet kvalitetsmessig mellom divisjonene kanskje for utenom 3 og 4.

Det er en klassesignering! God nok for spill i ES 2023.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Champis skrev: tor feb 02, 2023 12:21 am
stc887 skrev: ons feb 01, 2023 6:31 pm Denne er solid av Jossebass. Sikrer en av de bedre talentene i PostNord ligaen og U-landslag spiller i konkurranse med halve ES (minst) og div utenlandske klubber og maks lengde på kontrakt.


Viser også hvor mye det betyr å ha reservelag i 2.div kontra 3.div.
Største gapet kvalitetsmessig mellom divisjonene kanskje for utenom 3 og 4.

Det er en klassesignering! God nok for spill i ES 2023.
Ja han kommer til å få spille. Litt usikker på hvor mye første halvdel. Mange rundt benet på sentral midtbane og det er heller ikke sikkert det er ferdighandlet pluss det blir viktig å stille sterkt Team-SIF i 2.div. Stengel, Jack, Therkelsen, Kresh, Gulliksen, Danso, Ekeland og Enersen alle "midtbanespillere" avhengig av hvordan man stabler V-en på midtbanen og spiller 4-3-3 eller 4-2-3-1. Utgangspunktet blir fort 4/5 valg avhengig av fysikken på de to afrikanske gutta pluss om Kresh når seriestart.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ardraa kontrakt til 2026 melder Godset på Twitter. Står ikke om det er ut sesongen eller om det er ut sommeren men det kommer sikkert tekst sak etterhvert.

https://www.godset.no/nyheter/proffkont ... fredrik-16
I min verden er dette ut 2026.

Dårlig språk av SoMe ansvarlig i SIF.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

stc887 skrev: tor feb 02, 2023 9:41 pm Ardraa kontrakt til 2026 melder Godset på Twitter. Står ikke om det er ut sesongen eller om det er ut sommeren men det kommer sikkert tekst sak etterhvert.

https://www.godset.no/nyheter/proffkont ... fredrik-16
I min verden er dette ut 2026.

Dårlig språk av SoMe ansvarlig i SIF.
3 års kontrakt til 2026 betyr vel ut ´25, da.. ?
Klønete formulert på Godset.no og intetsigende artikkel i DT ---> Hvor var du i kveld, Daniel? Dette er ikke din kunnskapsrike penn.

Edit: kommer her i morgen. Randen ligger inne alt.
https://www.transfermarkt.com/andreas-h ... ler/923500

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Fitforfight skrev: tor feb 02, 2023 10:32 pm
stc887 skrev: tor feb 02, 2023 9:41 pm Ardraa kontrakt til 2026 melder Godset på Twitter. Står ikke om det er ut sesongen eller om det er ut sommeren men det kommer sikkert tekst sak etterhvert.

https://www.godset.no/nyheter/proffkont ... fredrik-16
I min verden er dette ut 2026.

Dårlig språk av SoMe ansvarlig i SIF.
3 års kontrakt til 2026 betyr vel ut ´25, da.. ?
Klønete formulert på Godset.no og intetsigende artikkel i DT ---> Hvor var du i kveld, Daniel? Dette er ikke din kunnskapsrike penn.

Edit: kommer her i morgen. Randen ligger inne alt.
https://www.transfermarkt.com/andreas-h ... ler/923500
Godt plassert i gamingstolen :geek: :geek:
Hadde uansett skrevet samme sak.

Transfermarkt er jo ikke bedre enn kilden, dvs randoms som oppdaterer info via nettsida - så spørs jo om noen med mer presis info har meldt inn. Sjøl har jeg alltid sverga til Blå Armé online fanzina på kontrakter 8-)

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

stc887 skrev: tir jan 31, 2023 12:36 pm
Roedgata skrev: tir jan 31, 2023 11:57 am
seriemester2013 skrev: tir jan 31, 2023 11:13 am
Enig, men er ikke i stand til å huske om han er høyre eller venstrebent
Han er høyrebeint, mener jeg bestemt.

Den høyrefoten er kun brukenes til løpe med. SSJ er venstrebent.

Ikke at det spiller noen stor rolle nå, men måtte Google det. Står flere steder at han er høyrebeint.

Bla. her: https://www.transfermarkt.com/sondre-so ... ler/258506

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Han bruker primært venstrebeinet

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Fitforfight skrev: tor feb 02, 2023 10:32 pm
stc887 skrev: tor feb 02, 2023 9:41 pm Ardraa kontrakt til 2026 melder Godset på Twitter. Står ikke om det er ut sesongen eller om det er ut sommeren men det kommer sikkert tekst sak etterhvert.

https://www.godset.no/nyheter/proffkont ... fredrik-16
I min verden er dette ut 2026.

Dårlig språk av SoMe ansvarlig i SIF.
Hvor var du i kveld, Daniel? Dette er ikke din kunnskapsrike penn.
Daniel'en vår og undertegnede satt og diskuterte spørsmål til det kommende intervjuet med Jack, så han var nok opptatt, dessverre.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Roedgata skrev: søn feb 05, 2023 1:27 pm
stc887 skrev: tir jan 31, 2023 12:36 pm
Roedgata skrev: tir jan 31, 2023 11:57 am

Han er høyrebeint, mener jeg bestemt.

Den høyrefoten er kun brukenes til løpe med. SSJ er venstrebent.

Ikke at det spiller noen stor rolle nå, men måtte Google det. Står flere steder at han er høyrebeint.

Bla. her: https://www.transfermarkt.com/sondre-so ... ler/258506
Kanskje vi begge har rett og at han er tobeint men en dårlig tobeint spiller? :lol:

Men er som Daniel skriver venstrefoten er "God foten". Den høyrefoten hadde ikke jeg stolt på.

Uansett nok SSJ i tråd. Keerat Singh Mann trener med de brune. Synd for Team-SIF for var en av de beste i fjor om det skulle bli overgang.

Arturus

Legg inn av Arturus »

Veldig interessant diskusjon for meg da jeg også undersøkte dette for TM etter overgangen hans forrige uke. Han kan faktisk bruke begge føttene i det korte pasningsspillet. Men han spiller lange pasninger først og fremst med høyrefoten, som man kan se veldig tydelig i denne videoen fra 6:44, det var derfor vi valgte RF.


Champis

Legg inn av Champis »

Her må det være noen store misforståelser ute og går! Solholm Johansen kjenner jeg godt, og han er så høyrebeint som man kan få det!

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Champis skrev: søn feb 05, 2023 5:20 pm Her må det være noen store misforståelser ute og går! Solholm Johansen kjenner jeg godt, og han er så høyrebeint som man kan få det!
Jeg kjenner´n ikke, men han visker meg i øret og sier han ønsker diskusjoner om seg selv i Odd-tråden!

Det sier jeg meg helt enig i!

Champis

Legg inn av Champis »

Fitforfight skrev: søn feb 05, 2023 6:09 pm
Champis skrev: søn feb 05, 2023 5:20 pm Her må det være noen store misforståelser ute og går! Solholm Johansen kjenner jeg godt, og han er så høyrebeint som man kan få det!
Jeg kjenner´n ikke, men han visker meg i øret og sier han ønsker diskusjoner om seg selv i Odd-tråden!

Det sier jeg meg helt enig i!

Nå var det her det ble diskutert om han er venstre- eller høyrebeint, så da svarer jeg her!

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Champis skrev: søn feb 05, 2023 6:28 pm
Fitforfight skrev: søn feb 05, 2023 6:09 pm
Champis skrev: søn feb 05, 2023 5:20 pm Her må det være noen store misforståelser ute og går! Solholm Johansen kjenner jeg godt, og han er så høyrebeint som man kan få det!
Jeg kjenner´n ikke, men han visker meg i øret og sier han ønsker diskusjoner om seg selv i Odd-tråden!

Det sier jeg meg helt enig i!

Nå var det her det ble diskutert om han er venstre- eller høyrebeint, så da svarer jeg her!
Sikkert god med begge ben! 😀
Siste sesong i godset var 2016.
Derfor skrev jeg her!

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Torsdag 9. februar, kl. 14.00: Strømsgodset - Raufoss, Årbogen
Sendes på Direktesport.no

Noen som har info om syke-/skadestue?
Når kan vi forvente å se Gullik, Kresh og Jack med drakt?

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Er dere HYPED for morgendagens kamp, da?
Fitforfight skrev: man feb 06, 2023 9:24 am Noen som har info om syke-/skadestue?
Når kan vi forvente å se Gullik, Kresh og Jack med drakt?
Ikke imorra ihvertfall, seriestart, ikke helt enda. Best I can do.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: ons feb 08, 2023 5:12 pm Er dere HYPED for morgendagens kamp, da?
Fitforfight skrev: man feb 06, 2023 9:24 am Noen som har info om syke-/skadestue?
Når kan vi forvente å se Gullik, Kresh og Jack med drakt?
Ikke imorra ihvertfall, seriestart, ikke helt enda. Best I can do.
Niks. Er for gammel og kjedelig til å få en halvkram av treningskamper som er før og under La Manga/Marbella. Alltid kult med kamper etter lang pause men så lenge vi ikke får skader på folk ( bank i bordet) bryr jeg meg ikke sååå mye om hva som skjer. Handler om å bygge fysisk form og når formen skal spisses ercda jeg blir litt hyped. Men spennende å se om noen av de yngre som Therkelsen eller Danso som kom helt ute av form har gjort en jobb iløpet av vinteren og om vi får en "ny spiller" så litt gledes det jo.

Forøvrig er Ardraa og den nye fra Asker Hereida-Randen i Spania med U-landslag så kan jo bli spennende å se hvordan den troppen i morgen blir for G19 laget spiller treningskamp as we speak mot Ullern U19 uten jeg aner hvem som er med der. Kanskje vi får se Morten Sætra gampe på topp som Lars Ivar Moldskred.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

1-0 til Godset etter 45 min. Braut skåra. Dominerer banespillet, men litt upresist foran gållen til Raufoss gir kun 1 til pause.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Fitforfight skrev: tor feb 09, 2023 3:01 pm 1-0 til Godset etter 45 min. Braut skåra. Dominerer banespillet, men litt upresist foran gållen til Raufoss gir kun 1 til pause.
2-0 etter 90. Endel bytter i a´an og Raufoss mer med. Totalt sett ingen stor kamp.
Marko Farji med nydelig gåll.
Trenger nok en kreativ Gullik for å få litt mer fasong.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»