Paul Onuachu

Svar
markantovertak

Paul Onuachu

Legg inn av markantovertak »

Denne spilleren må ha egen tråd.
Southampton bladde altså opp €18 mill for Genks Paul Onuachu. Det må jeg si. Han har noen herlige tall og er over 2 meter høy. Men litt keitete i stilen kanskje?
Det blir litt moro å følge dette. Sjansen for at Ali Dia var et mer vellykket kjøp er så absolutt til stede her.


MentalM

Legg inn av MentalM »

Spennende å se om han følger i Samatta eller i Benteke sine fotspor, som begge kom til PL fra Genk med noe ulik suksessfaktor!

Uansett skal det godt gjøres å være verre enn Southampton sine nåværende offensive spillere, selv om de kanskje ikke jobber under de beste forholdene med Nathan Jones sine taktiske valg (en flat 5-3-2 når du må vinne kampen er et spesielt valg).

Kudos for å nevne Ali Dia!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Dette ser jo ut som Tacko Fall på basketbanen, mye armer og bein!

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

markantovertak skrev: ons feb 01, 2023 11:43 am Denne spilleren må ha egen tråd.
Southampton bladde altså opp €18 mill for Genks Paul Onuachu. Det må jeg si. Han har noen herlige tall og er over 2 meter høy. Men litt keitete i stilen kanskje?
Det blir litt moro å følge dette. Sjansen for at Ali Dia var et mer vellykket kjøp er så absolutt til stede her.

Da venter jeg på tråden "Nunez vs Onuachu". Det blir nok en høydare.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Han har jo et utrolig vakkert hat-trick på cven også

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Gleder meg til han scorer hattrick mot Liverpool.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Fotballspillere over to meter er det jo ikke akkurat flust med på toppnivå. Hvem har egentlig vært den beste av dem? Jan Koller?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Everenga skrev: fre feb 03, 2023 11:05 am Fotballspillere over to meter er det jo ikke akkurat flust med på toppnivå. Hvem har egentlig vært den beste av dem? Jan Koller?
Vil tro han topper ja. Andre kandidater er Nikola Zigic, som var god, og Lacina Traore, som alle trodde skulle bli god. Så har du Peter Crouch, som ikke får min stemme.

Kent

Legg inn av Kent »

Tor Hogne Aarøy var vel også godt over to meter.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

markantovertak skrev: fre feb 03, 2023 11:45 am
Everenga skrev: fre feb 03, 2023 11:05 am Fotballspillere over to meter er det jo ikke akkurat flust med på toppnivå. Hvem har egentlig vært den beste av dem? Jan Koller?
Vil tro han topper ja. Andre kandidater er Nikola Zigic, som var god, og Lacina Traore, som alle trodde skulle bli god. Så har du Peter Crouch, som ikke får min stemme.
Min favoritt er Yang Changpeng fra Kina 2.05 høy som var på prøvespill i Bolton(?). Den kinesiske Crouch.

Everenga

Legg inn av Everenga »

markantovertak skrev: fre feb 03, 2023 11:45 am
Everenga skrev: fre feb 03, 2023 11:05 am Fotballspillere over to meter er det jo ikke akkurat flust med på toppnivå. Hvem har egentlig vært den beste av dem? Jan Koller?
Vil tro han topper ja. Andre kandidater er Nikola Zigic, som var god, og Lacina Traore, som alle trodde skulle bli god. Så har du Peter Crouch, som ikke får min stemme.
Var faktisk ikke klar over at Crouch var over to meter. Men ja det blir trekløveret Koller, Zigic og Crouchy. Traore hadde jeg helt glemt, fikk jo en kamp for the mighty toffees i PL.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Stepoverne er noe Heskey ville vært stolt av..

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

DuncanE skrev: fre feb 03, 2023 2:01 am
Da venter jeg på tråden "Nunez vs Onuachu". Det blir nok en høydare.
Det blir for simpelt.

"Núñez vs Onuachu vs Ings vs Durán"

Det er tråden sin det!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»