NBA 2022/23

Svar
hgb

Re: NBA 2022/23

Legg inn av hgb »

1ChiBull1 skrev: man jan 30, 2023 1:35 pm Skal ikke jinxe meg selv, men laget ser ut som verdens farligste 7th seed
Hele vest er jo på vei mot 7. seed også. Det er 3.5 kamper fra 3. til 11., og 1.5 fra 4. til 10.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

1ChiBull1 skrev: man jan 30, 2023 1:35 pm Skal ikke jinxe meg selv, men laget ser ut som verdens farligste 7th seed
Når du egentlig prater om ditt eget fantasy lag i feil tråd :roll:

hgb

Legg inn av hgb »

1ChiBull1 skrev: man jan 30, 2023 4:47 pm
1ChiBull1 skrev: man jan 30, 2023 1:35 pm Skal ikke jinxe meg selv, men laget ser ut som verdens farligste 7th seed
Når du egentlig prater om ditt eget fantasy lag i feil tråd :roll:
Ah, ha! Men jeg tror nok at hvis Lonzo rekker tilbake i tide for playoffs, så vil ikke Bulls være noe drømmemotstander hvis du fikk 2nd seed.

Draciger

Legg inn av Draciger »

hgb skrev: man jan 30, 2023 7:39 pm
1ChiBull1 skrev: man jan 30, 2023 4:47 pm
1ChiBull1 skrev: man jan 30, 2023 1:35 pm Skal ikke jinxe meg selv, men laget ser ut som verdens farligste 7th seed
Når du egentlig prater om ditt eget fantasy lag i feil tråd :roll:
Ah, ha! Men jeg tror nok at hvis Lonzo rekker tilbake i tide for playoffs, så vil ikke Bulls være noe drømmemotstander hvis du fikk 2nd seed.
Tja tror ikke Bulls har lyst på et møte med Celtics, 76ers, Nets eller Bucks. Men gøy blir det!

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Draciger skrev: man jan 30, 2023 9:35 pm
hgb skrev: man jan 30, 2023 7:39 pm
1ChiBull1 skrev: man jan 30, 2023 4:47 pm

Når du egentlig prater om ditt eget fantasy lag i feil tråd :roll:
Ah, ha! Men jeg tror nok at hvis Lonzo rekker tilbake i tide for playoffs, så vil ikke Bulls være noe drømmemotstander hvis du fikk 2nd seed.
Tja tror ikke Bulls har lyst på et møte med Celtics, 76ers, Nets eller Bucks. Men gøy blir det!
Vi er faktisk 7-3 vs East top lag, men så taper vi mot indiana som har tapt 7 på rad rett etter vi slår feks Bucks. Men sånn er det med mid lag, slår lag som man burde tape for og taper mot lag man burde slå

8-10 vs lag under .500

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

,
Sist redigert av 1ChiBull1 den tir jan 31, 2023 1:39 pm, redigert 1 gang totalt.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

https://imgur.com/V3gyVcr

Burde vel fått fyken?

Draciger

Legg inn av Draciger »

1ChiBull1 skrev: tir jan 31, 2023 1:36 pm https://imgur.com/V3gyVcr

Burde vel fått fyken?
Tja så på en annen statistikk og da var det 49 - 28. Viktig å sjekke kilder her.

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

For alle som lurer på hvorfor Lakers ofte taper jevne kamper, så var kampen mot Knicks et typisk eksempel, sånn rent bortsett fra at de faktisk vant denne :)
Det største problemet er Ham, at han lar RW og Hachimura spille både i slutten av fjerde, og i O.T er helt sykt. Hachimura springer rundt der som en forvirret høne defensivt, og offensivt bidrar han kun med egen poengproduksjon. Klarer ikke å gi ballen til bedre plasserte medspillere en eneste gang. Lakers er katastrofe med Westbrook på parketten for tiden, Ham svarer med å la han spille i clutchen. Hva faen liksom? Skal sies at Westbrook faktisk var OK i OT, men valgene Ham tar er likevel fullstendig hodeløse. En periode der på slutten hvor Westbrook er på og Schroeder ute, er fyren fullstendig blind? Alle kunne se at Lakers var gode med Schroeder på i denne. Mye av det samme med hvordan Gabriel er endt utenfor rotasjonen for Bryant. TB er en solid spiller offensivt, men så dårlig i forsvar at i mange matchups er Gabriel et MYE bedre valg.

Virkelig store milestolper for LeBron omtrent hver eneste kveld.
Nå 89 poeng fra Abdul-Jabbars poengrekord, og i natt gikk han forbi både Action-Jackson og Steve Nash på all time assists leaders. Det er jo ufattelig at samme spiller skal være både den fremste poengplukkeren, og nummer 4 gjennom tidene i assists. De gamle assists-kongene konsentrerte seg jo nesten kun om det.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »


1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Bilde

Legendary

https://youtu.be/6b3Eo29c6M4?t=10
"I've seen your favorite players catch the "Rose Flu"

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Jeg hadde gitt min venstre nøtt for å se en rookie drose spille og utvikle seg i dagens NBA, med spacingen som er nå i forhold til 2008? Sheeeeeeesh, han hadde lekt seg i painten og ingen kunne stoppet han

Jeg digger Ja og resten av de unge spillerne idag, men det er natt og dag i forhold til hvordan spillet var når drose var ung. Ja Morant har en hel lekeplass å løpe rundt i, i dagens NBA

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

1ChiBull1 skrev: tor feb 02, 2023 3:23 pm Jeg hadde gitt min venstre nøtt for å se en rookie drose spille og utvikle seg i dagens NBA, med spacingen som er nå i forhold til 2008? Sheeeeeeesh, han hadde lekt seg i painten og ingen kunne stoppet han

Jeg digger Ja og resten av de unge spillerne idag, men det er natt og dag i forhold til hvordan spillet var når drose var ung. Ja Morant har en hel lekeplass å løpe rundt i, i dagens NBA
Det er nesten 2 forskjellige sporter.
Derfor jeg må le når jeg se noen påstå årets Luka er bedre enn LeBron var i 08 pga. bedre stats. Putt den LeBron i dagens NBA med så mye spacing og han hadde regelrett voldtatt ligaen

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

LBJ91 skrev: tor feb 02, 2023 4:06 pm
1ChiBull1 skrev: tor feb 02, 2023 3:23 pm Jeg hadde gitt min venstre nøtt for å se en rookie drose spille og utvikle seg i dagens NBA, med spacingen som er nå i forhold til 2008? Sheeeeeeesh, han hadde lekt seg i painten og ingen kunne stoppet han

Jeg digger Ja og resten av de unge spillerne idag, men det er natt og dag i forhold til hvordan spillet var når drose var ung. Ja Morant har en hel lekeplass å løpe rundt i, i dagens NBA
Det er nesten 2 forskjellige sporter.
Derfor jeg må le når jeg se noen påstå årets Luka er bedre enn LeBron var i 08 pga. bedre stats. Putt den LeBron i dagens NBA med så mye spacing og han hadde regelrett voldtatt ligaen
Ustoppelig

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Team Ingebrigtsen skrev: ons feb 01, 2023 7:00 am For alle som lurer på hvorfor Lakers ofte taper jevne kamper, så var kampen mot Knicks et typisk eksempel, sånn rent bortsett fra at de faktisk vant denne :)
Det største problemet er Ham, at han lar RW og Hachimura spille både i slutten av fjerde, og i O.T er helt sykt. Hachimura springer rundt der som en forvirret høne defensivt, og offensivt bidrar han kun med egen poengproduksjon. Klarer ikke å gi ballen til bedre plasserte medspillere en eneste gang. Lakers er katastrofe med Westbrook på parketten for tiden, Ham svarer med å la han spille i clutchen. Hva faen liksom?
Nå gjør Ham det samme to ganger, og nok en gang vinner de med et nødskrik, men seieren får de til tross for coachingen. Det verste med Westbrook er at selv skuddforsøkene han treffer på, så er skuddforsøkene dårlig. Når han treffer med en laaaaang toer, så er det selv når han treffer dårlige vurderinger. Men altså, hva Hachimura og RW gjør i oppstillingen til Lakers i clutchen er det sannsynligvis ingen som vet. For øvrig synd PatBev misset på de to FTsene i clutchen, en helt nydelig kamp av Pat Bev fram til det. LeBron og AD ikke helt på i starten, men begge ender opp mer enn godkjent til slutt, spesielt AD var gull på slutten av fjerde quarteren.

Ellers i ligaen ser det ut til at Jokic og Giannis hadde helt syke kamper nok en gang, men de kampene har jeg ikke sett. Luka dessverre skadet på nytt, men ser ut til å ha hatt en like sykt god kamp som de andre nevnte fram til det.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Team Ingebrigtsen skrev: fre feb 03, 2023 6:51 am Luka dessverre skadet på nytt, men ser ut til å ha hatt en like sykt god kamp som de andre nevnte fram til det.
Mavs ledet m 30p da han måtte ut i 3q, klarte såvidt å klamre seg til seier.

Og nå venter GSW, Jazz, Clippers, Kingsx2, Wolves og Nuggets i deres 7 neste. Om Doncic er ute i den perioden er det for 2-5 eller 1-6 og playoffs i fare.

TH22

Legg inn av TH22 »

1ChiBull1 skrev: lør jan 21, 2023 2:30 pm Tror det blir en av tidenes trade deadlines i år, gleder meg til det fyrer av
*Mike Breen voice* Bang!

Sist redigert av TH22 den fre feb 03, 2023 8:09 pm, redigert 1 gang totalt.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Vært stille og rolig rundt Nets nå en periode så da måtte kaosagenten over alle kaosagenter ta tak:

R66

Legg inn av R66 »

LBJ91 skrev: fre feb 03, 2023 8:02 pm
Vært stille og rolig rundt Nets nå en periode så da måtte kaosagenten over alle kaosagenter ta tak:
Ja han var på sitt beste oppførsel alt for lenge :D

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

R66 skrev: fre feb 03, 2023 9:58 pm
LBJ91 skrev: fre feb 03, 2023 8:02 pm
Vært stille og rolig rundt Nets nå en periode så da måtte kaosagenten over alle kaosagenter ta tak:
Ja han var på sitt beste oppførsel alt for lenge :D
Ett par uker, eller noe sånt? :lol:

Jaja, da sitter Nets der da, med KD og Ben.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Altså Kyrie er så klovn. Kem i helvete gidder å forholde seg til det der. Lakers kanskje så kan Lebron være en verge.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Kyrie pmser igjen ja, ustabil type

Draciger

Legg inn av Draciger »

Chromeback skrev: fre feb 03, 2023 11:31 pm
R66 skrev: fre feb 03, 2023 9:58 pm
LBJ91 skrev: fre feb 03, 2023 8:02 pm
Vært stille og rolig rundt Nets nå en periode så da måtte kaosagenten over alle kaosagenter ta tak:
Ja han var på sitt beste oppførsel alt for lenge :D
Ett par uker, eller noe sånt? :lol:

Jaja, da sitter Nets der da, med KD og Ben.
Strap inn boys this is gonna get bumpy.

hgb

Legg inn av hgb »

Hvis Kyrie skal til LAL, så må han vel gå med på en extension, og det er jo helt åpenbart at Lakers må finne noen andre til å ta Westbrook. Problemet er vel at både Nets og dette andre laget vil ha betydelig med assets tilbake.

Har sett forslag som Conley, Clarkson, Olynyk (eller noe) til Nets, Westbrook + 2xFRP til Jazz, Kyrie til LAL. Veit egentlig ikke om noen av de laga ville gjort dette, men kanskje. Det er flere andre lag som kan finne på noe tilsvarende (Toronto, kanskje), ellers har man jo Wizards, da, som har Beal.

Draciger

Legg inn av Draciger »

hgb skrev: lør feb 04, 2023 5:59 pm Hvis Kyrie skal til LAL, så må han vel gå med på en extension, og det er jo helt åpenbart at Lakers må finne noen andre til å ta Westbrook. Problemet er vel at både Nets og dette andre laget vil ha betydelig med assets tilbake.

Har sett forslag som Conley, Clarkson, Olynyk (eller noe) til Nets, Westbrook + 2xFRP til Jazz, Kyrie til LAL. Veit egentlig ikke om noen av de laga ville gjort dette, men kanskje. Det er flere andre lag som kan finne på noe tilsvarende (Toronto, kanskje), ellers har man jo Wizards, da, som har Beal.
Tror ikke Toronto sprenger det før eventuelt sommeren men HVIS. Da er det svært mange interessante brikker på det laget som kan vippe flere lag opp et hakk eller to.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Sykt som det er så kan jo faktisk Bulls tilby en decent package, LaVine og Lonzo og et second rp for Kyrie?

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »



Well damn

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Wow

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Kyrie og Luka sitter på en gren osv, dæven, nå blir Dallas farlige.

R66

Legg inn av R66 »

Luka mister sitt beste venn på laget for to av aller verste teammates ever, dette kan gå alle veier

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»