WWE 2021

Svar
Grotu

Re: WWE 2021

Legg inn av Grotu »

Likte veldig godt Men's rumble. Gunther hadde et ekstremt godt run og de 7 siste minuttene mellom han og Cody var fantastisk. Likte godt også hvordan de fortsatte Dominik og Rey storyen. Booker T funker helt ok som et nostalgisk pop. Og selvfølgelig riktig person som vant. Øyeblikket mellom Logan Paul og Richochet var fantastisk og jeg håper at denne rumblen er en indikasjon på at Paul kommer til å være heel fremover.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Avslutningen på showet var pinadø magisk. Jeg satt klistra til skjermen gjennom hele den avslutinga. Herregud så bra. Gåsehudfaktor når Jey Uso går. Ser oppriktig knust ut. Gleder meg vilttil den avslutninga.

Den spoten med Ricochet og Logan Paul... holy shit. Noe av det sykeste.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Ikke noe stor fan av Men's Rumble, likte damenes mye bedre. Men Gunther var kult å se få en solid showing. Ellers var ikke Wyatt-Knight mye å skryte av, og ihvertfall ikke Bliss-Bianca. Main Eventen leverte dog, og helt nydelig segment etter matchen

Overall ganske skuffet, hadde ekstremt store forhåpninger, spes siden det var Trips første Rumble in charge, og hvor god han etter ryktene er på å booke de. Men det hadde sine øyeblikk, det hadde det

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Enig med deg Crabs. Damenes var mye bedre, var litt mer fresh rett og slett! Gunther var jo enorm, men der Ring General er jo fantastisk så selvsagt fortjener han en bra showing. Noen fine spots, men satt og lurte på om jeg sku finne senga. Bray Wyatt er tidenes "and then the bell rings"-wrestler. Fytti helvete den matchen var noe av det verste jeg har sett i wrestling. Det var jo ingenting? Og den spoten hvor Uncle Howdy skulle elbowdroppe elns og missa LA Knight med ca 5 meter. Det er så ingenting. Bianca mot Alexa var ekstremt medium, hverken mer eller mindre. Damenes var mye freshere som en rumble, men altså for faan. Du booker IKKE Nia Anti-vax. Det bare gjør man ikke. Hva forventer man liksom? Fæl person, fæl wrestler. De botcha countdown, det var så mye nejnej der. '

MEN. Main Eventen, man kan si hva man vil om matchen. Det ekke storyen. Men storyen ble levert så bra. Sami speller rollen sin så bra. KO er bare tidenes babyface. Roman er tribal chief med stor t og stor c. Jey som ikke deltar i beatdown. Det er mer sånn "det må ses på, man kan ikke si hva som skjedde, se på"

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Jeg ble selv overrasket over at de startet med herrens Royal Rumble, og jeg er tildels enig med Crabsen når jeg føler bittelitt skuffelse. Men jeg tror det også handler om at forventningene var så enormt høye at man liksom forventet gull og grønne skoger. Jeg skjønner at folk er skuffa over mangel på solide overraskelser (jeg var det sjøl), men når man tenker etter det så var stjernefaktoren forholdsvis høy.

Brock Lesnar, Seth Rollins, Drew McIntyre og Bobby Lashley er alle solide main eventere. Gunther fikk virkelig vist seg frem, og Sheamus har nettopp lagt et kjempesterkt 2022 bak seg. Edge var vel nesten forventet, men jublet høyt når musikken dundret ut. Mest overrasket over at han fikk så kort tid.

Jeg var sykt spent på den Pitch Black-matchen, og jeg var faktisk positiv overrasket. Ikke over matchkvaliteten, som var en spot på bordet også ferdig med det, men at hele greia rundt ikke var så helt krise som man liksom forventet. Jeg er ihvertfall spent på å se ferden til Bray videre, sannsynligvis med Alexa Bliss.

Damekampen var skuffende, rett og slett. Men jeg tror Bianca v Rhea på Mania blir awesome.

Damenes Royal Rumble likte jeg godt!

Main Eventen var et solid kvarter med wrestling, men det er jo seff alt som skjedde etter man snakket om. Holy shit for en nydelig booking.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Riktige vinnere på begge to RR'ene og to gode avslutninger. GUNTHER fikk vist seg frem ordentlig(det vil man alltid like). Ricochet-Paul spotten er helt ekstrem, utrolig hvor mye som kan gå galt der hvis den ene hopper litt tidligere/senere enn den andre. De klarte å bygge videre på ulike storylines gjennom rumblene, noe som også er et stort pluss.
Skulle gjerne sett mer overraskelser i begge to, om det enten er debuter, NXT, nostalgi eller hva det måtte være.

Pitch Dark og Womens Championship var parenteser her, som ikke gjorde noe spesielt for noen av de involverte.

Alt med Bloodline er fantastisk, som vanlig. Veldig god match, med en fantastisk post match segment. Fytti helvete for en storyline.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Jey Uso btw. MVP av Royal Rumble 2023 omtrent? Enorm jobb av han inatt. Helt sjukehus

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: søn jan 29, 2023 7:04 pm Jeg ble selv overrasket over at de startet med herrens Royal Rumble, og jeg er tildels enig med Crabsen når jeg føler bittelitt skuffelse. Men jeg tror det også handler om at forventningene var så enormt høye at man liksom forventet gull og grønne skoger. Jeg skjønner at folk er skuffa over mangel på solide overraskelser (jeg var det sjøl), men når man tenker etter det så var stjernefaktoren forholdsvis høy.

Brock Lesnar, Seth Rollins, Drew McIntyre og Bobby Lashley er alle solide main eventere. Gunther fikk virkelig vist seg frem, og Sheamus har nettopp lagt et kjempesterkt 2022 bak seg. Edge var vel nesten forventet, men jublet høyt når musikken dundret ut. Mest overrasket over at han fikk så kort tid.

Jeg var sykt spent på den Pitch Black-matchen, og jeg var faktisk positiv overrasket. Ikke over matchkvaliteten, som var en spot på bordet også ferdig med det, men at hele greia rundt ikke var så helt krise som man liksom forventet. Jeg er ihvertfall spent på å se ferden til Bray videre, sannsynligvis med Alexa Bliss.

Damekampen var skuffende, rett og slett. Men jeg tror Bianca v Rhea på Mania blir awesome.

Damenes Royal Rumble likte jeg godt!

Main Eventen var et solid kvarter med wrestling, men det er jo seff alt som skjedde etter man snakket om. Holy shit for en nydelig booking.
Backer deg her broder.

Sett tilbake var mens Rumble overall en god Rumble, men for min del manglet det mye av magikken (er det et ord?) som vi trenger med en Rumble. Pacingen var god, storytellingen i matchen var god, men vi manglet det lille ekstra. Føler vi trengte et par fler overalsker, kunne f.eks fint hatt Carmelo Hayes, Bron Breakker, Zack Ryder og en annen fremfor Dawkins, Gable, Otis og Montez. Selv om jeg liker alle 4, vet vi det er 0 sjans for at noen av dem har en sjans.

Det er selvsagt ikke alt, men det kunne fint hjulpet matchen med å bli litt mer interessant.
Pitch Black matchen var totalt unødvendig, hva var poenget? Ingen progresjonen, ingenting av mer potensial, hvorfor skal vi bry oss om dette videre?

Bliss vs Bianca, same. Grei match, men ingen videre story progression, hva var poenget?

Womens Rumble var veldig bra! Jax kan gå vekk, ikke pga anti-vax greiene, kan forsåvidt være enig med mye av det. Men bare nei, var uansett en overraskelse da. Den siste delen med de siste 3 var fantastisk, evil killer clowm asuka er så gull

Main event gull. Selve matchen bra nok, men alt i etterkant da. GULL

Fygaren

Legg inn av Fygaren »

Gunther var definitivt MVP i RR. For et beist han er. Eneste kjipe var, med unntak av Booker, at det ikke var noen som helst overraskelser som dukket opp. En god RR bør ha to eller tre solide nostalgi-innslag.

Howdy skal ha for en ting, han traff ikke engang litt i nærheten av LA Knight, og kameravinkelen gjorde det smertelig klart. Bray Wyatts comeback er så langt ikke det helt store. Glimtvis bra, men mye ræl også. Jeg vil se mer av LA Knight, generelt sett. Han er strålende.

Avslutningen var meget, meget bra.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Elimination Chamber tar forøvrig sted i Montreal om litt under 3 uker, fy faen for et pop Sami kommer til å få. Spent på hva han blir å gjøre der. Vil ikke se han mot Roman enda, den må de spare. Tror uansett det er det sikreste også, hadde de gjort det og Roman vant tror jeg crowden hadde mobilisert et fysisk angrep

Crabsen

Legg inn av Crabsen »




Sami, KO og Jey mot Roman, Solo og Jimmy på chamber?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: man jan 30, 2023 6:31 pm Elimination Chamber tar forøvrig sted i Montreal om litt under 3 uker, fy faen for et pop Sami kommer til å få. Spent på hva han blir å gjøre der. Vil ikke se han mot Roman enda, den må de spare. Tror uansett det er det sikreste også, hadde de gjort det og Roman vant tror jeg crowden hadde mobilisert et fysisk angrep
Vil anta det blir en tittelkamp der, og så Cody v Roman på WM.

Cody er i utgangspunktet en veldig god person til å slå Roman, problemet er jo at Sami er så vanvittig over med publikum og har den beste storylinen med Roman, som fortjener en WM-kamp.

Planen var vel i utgangspunktet Sami/KO vs Usos for tag titlene, så blir interessant å se hvordan de eventuelt kommer tilbake igjen dit mtp Jey Uso akkurat nå.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: man jan 30, 2023 6:31 pm Elimination Chamber tar forøvrig sted i Montreal om litt under 3 uker, fy faen for et pop Sami kommer til å få. Spent på hva han blir å gjøre der. Vil ikke se han mot Roman enda, den må de spare. Tror uansett det er det sikreste også, hadde de gjort det og Roman vant tror jeg crowden hadde mobilisert et fysisk angrep
Tipper du blir skuffet, og at det blir Roman v Sami på Elinination Chamber. På Mania derimot tar Sami og Owens tag titlene fra Usos?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: man jan 30, 2023 7:17 pm
Crabsen skrev: man jan 30, 2023 6:31 pm Elimination Chamber tar forøvrig sted i Montreal om litt under 3 uker, fy faen for et pop Sami kommer til å få. Spent på hva han blir å gjøre der. Vil ikke se han mot Roman enda, den må de spare. Tror uansett det er det sikreste også, hadde de gjort det og Roman vant tror jeg crowden hadde mobilisert et fysisk angrep
Tipper du blir skuffet, og at det blir Roman v Sami på Elinination Chamber. På Mania derimot tar Sami og Owens tag titlene fra Usos?
Tipper det jeg å, men som ElGuaje er inne på blir det interessant å se hvordan de kommer seg dit nå som Jey tilsynelatende har sagt sayonara til the bloodline

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Elimination Chamber for Intercontinentaltittelen! Gleder meg allerede, det kommer til å bli konge!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: ons feb 01, 2023 10:45 pm Elimination Chamber for Intercontinentaltittelen! Gleder meg allerede, det kommer til å bli konge!
Hvor har du lest dette?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: fre feb 03, 2023 2:59 am Hvor har du lest dette?
Skrev feil tittel, mente US-tittelen. My bad.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: fre feb 03, 2023 8:02 am
Crabsen skrev: fre feb 03, 2023 2:59 am Hvor har du lest dette?
Skrev feil tittel, mente US-tittelen. My bad.
Ante det :lol: Synd, ble ganske giret når jeg først så kommentaren din. US chamberet burde jo bli bra det å da

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: fre feb 03, 2023 2:55 pmUS chamberet burde jo bli bra det å da
Så lenge Bronson Reed vinner.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Vengeance Day inatt, første NXT "PPV" foran et stort publikum på gudene vet hvor lenge, solid card å. Bør bli bra saker det her!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Noe som er verdt å se? For en som ikke har sett (har fulgt litt med) siden det ble NXT 2.0?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: søn feb 05, 2023 3:07 am Noe som er verdt å se? For en som ikke har sett (har fulgt litt med) siden det ble NXT 2.0?
Ja egentlig hele showet vil jeg si. Ordentlig TakeOver show igjen i full stor arena med special entrances og kule matcher, så anbefaler å se alt hvis du har tid. Ingen matcher som sto ut spesielt syntes jeg, men åpningsmatchen mellom Diajk og Lee, samt fatal 4-way tag matchen var vel favorittene mine

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: søn feb 05, 2023 3:07 am Noe som er verdt å se? For en som ikke har sett (har fulgt litt med) siden det ble NXT 2.0?
Vel, nå er ikke jeg spesielt objektiv siden jeg ser NXT fast hver eneste uke, men vil anbefale showet nesten basert på åpningskampen alene.

Wes Lee og Dijak hadde en utrolig fet kamp. Den var så bra, den.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: lør feb 04, 2023 11:00 pm Vengeance Day inatt, første NXT "PPV" foran et stort publikum på gudene vet hvor lenge, solid card å. Bør bli bra saker det her!
Jeg var fornøyd!

Åpningskampen var pur klasse!

Dame tag-teamkampen var helt ok, et par ålreite spots.

Hayes v Crews var en skuffelse.

Fatal Fourway Tag Team var deilig kaos!

Triple Threat for Dametittelen var bra.

Bra avslutning!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Herregud. Ren gåsehud fra segmentet med Rhodes og Heyman på RAW denne uka.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: ons feb 08, 2023 10:43 pm Herregud. Ren gåsehud fra segmentet med Rhodes og Heyman på RAW denne uka.
Fantastisk promo ja! Cody viser at han er klar for å være "the face of the company".

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: tor feb 09, 2023 12:50 pm Fantastisk promo ja! Cody viser at han er klar for å være "the face of the company".
Kjemien mellom han og Heyman var helt magisk!

Btw, Elimination Chamber for US-tittelen ser virkelig spennende ut med mange interessante navn i buret. Gøy at Montez Ford får sjansen!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Jay White er på vei ut fra NJPW, så blir spennende å se hvor han ender opp.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Man har hatt en frykt for at Cody Rhodes skulle bli Batista i Sami Zayn sin Daniel Bryan-story. Men de har klart å motbevise dette til så de grader. For en promo mellom Cody og Sami på RAW, og for en smart måte å blande inn deres historier sammen mot Roman Reigns.

Gleder meg til Sami vs Roman natt til søndag. Håper hans originale "Worlds Apart"-theme er tilbake. Hvis ikke, så må de lage en versjon som er så lik som den som mulig. Da kommer Toronto til å klikke bra. Gleder meg også til det ene near fallet som Sami kommer til å få, hvor Reigns sparker ut på 2,9999999.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: tir feb 14, 2023 3:10 pm Man har hatt en frykt for at Cody Rhodes skulle bli Batista i Sami Zayn sin Daniel Bryan-story. Men de har klart å motbevise dette til så de grader. For en promo mellom Cody og Sami på RAW, og for en smart måte å blande inn deres historier sammen mot Roman Reigns.
FOR en promo mellom Rhodes og Zayn! Herregud så bra!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»