Wolves - Liverpool

Svar
Guarnere

Re: Wolves - Liverpool

Legg inn av Guarnere »

WhySoSerious skrev: lør feb 04, 2023 4:13 pm Er faktisk på tide at Klopp går nå, eierne fortjener han ikke.
Klopp er skyldig i dette. Fordi han ikke har gått ut mot eierne tidligere. Enkelte ganger kan man riktignok mistenke at han har kommet med sarkastiske stikk. Men i all hovedsak har han holdt kjeft.

FSG må ut. Verste eierne i PL

Corvus

Legg inn av Corvus »

milanB skrev: lør feb 04, 2023 4:11 pm
WaltonBR skrev: lør feb 04, 2023 4:08 pm
milanB skrev: lør feb 04, 2023 4:01 pm

Nei
Idiot. Vi er rassdårlig. Hvor lang tid skal det ta enkelte av dere før dere ser det?
Matip er rassdårlig, og så er det maks uflaks det som skjer på 1-0.
Ikke maks uflaks når idiotiske ting skjer gang etter gang, og Liverpool nesten alltid slipper inn pissemål første kvarteret. De er ikke påskrudd i det hele tatt. Spenningen består i om de kan være like sløve en hel sesong.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Liverpool må score minst tre mål for å vinne denne kampen.

WhySoSerious

Legg inn av WhySoSerious »

Guarnere skrev: lør feb 04, 2023 4:15 pm
WhySoSerious skrev: lør feb 04, 2023 4:13 pm Er faktisk på tide at Klopp går nå, eierne fortjener han ikke.
Klopp er skyldig i dette. Fordi han ikke har gått ut mot eierne tidligere. Enkelte ganger kan man riktignok mistenke at han har kommet med sarkastiske stikk. Men i all hovedsak har han holdt kjeft.

FSG må ut. Verste eierne i PL
Enig, Klopp er litt for snill. De aller fleste om ikke alle andre store managerstjerner hadde pakket sakene sine for mange år siden. Ønsker ikke at Klopp skal helt på det nivået, men en mellomting hadde vært fint.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Dæven. Blås av kampen nå.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

Guarnere skrev: lør feb 04, 2023 4:13 pm Vi skulle altså ikke kjøpe spillere i januar. Fy faen. FSG kan dra til helvet
Dette tror jeg ikke handler om nye spillere i første rekke.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Klopp orker ikke mer enn 7 sesonger i snitt, dessverre..

milanB

Legg inn av milanB »

Sjefan skrev: lør feb 04, 2023 4:14 pm
milanB skrev: lør feb 04, 2023 4:11 pm
WaltonBR skrev: lør feb 04, 2023 4:08 pm

Idiot. Vi er rassdårlig. Hvor lang tid skal det ta enkelte av dere før dere ser det?
Matip er rassdårlig, og så er det maks uflaks det som skjer på 1-0.
Isolert sett uheldig kanskje, men det skjer jo til stadighet og av en grunn. At vi er så utrolig sårbare defensivt
Det trengs ihvertfall ikke målsjanser for å score på dette forsvaret, fullstendig skakkjørt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Wolves har nå scoret 15% av målene sine i PL denne sesongen ila 12 min mot Liverpool.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

startelver skrev: lør feb 04, 2023 4:13 pm HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

KLOPP OUT !! 2-0 til ULVENE !!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


GRATTIS
Det er bare å håpe at dette er en jinx. Ikke mye annet å gå for nå.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Lew_Ashby skrev: lør feb 04, 2023 4:18 pm Wolves har nå scoret 15% av målene sine i PL denne sesongen ila 12 min mot Liverpool.
Sier alt om dette Liverpoollaget det ja. Wolves har ynkelige 14 mål på 21 kamper før de leker inn mål nå.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Om vi hadde en cupkamp mot Rotherham til uka ville jeg absolutt ikke følt meg trygg.

startelver

Legg inn av startelver »

Guttorm123 skrev: lør feb 04, 2023 4:16 pm Liverpool må score minst tre mål for å vinne denne kampen.
Det tror jeg faktisk de gjør også, viktig kamp for Klopp dette.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Men i alle dager. Slo akkurat på. Liverpool er ikke helt i slag om dagen, er de vel?

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Guarnere skrev: lør feb 04, 2023 4:13 pm Vi skulle altså ikke kjøpe spillere i januar. Fy faen. FSG kan dra til helvet
Henta ikke dere han som spiller for topp for dere i januar?

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

tomi skrev: lør feb 04, 2023 4:22 pm Men i alle dager. Slo akkurat på. Liverpool er ikke helt i slag om dagen, er de vel?
Vi har vært vesentlig bedre ja :P

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Corvus skrev: lør feb 04, 2023 4:20 pm
Lew_Ashby skrev: lør feb 04, 2023 4:18 pm Wolves har nå scoret 15% av målene sine i PL denne sesongen ila 12 min mot Liverpool.
Sier alt om dette Liverpoollaget det ja. Wolves har ynkelige 14 mål på 21 kamper før de leker inn mål nå.
Om det hjelper så har dere ihvertfall ikke brukt 6 milliarder kroner på å være så dårlig, i motsetning til visse andre lag i PL.

Deila

Legg inn av Deila »

Lew_Ashby skrev: lør feb 04, 2023 4:23 pm
Corvus skrev: lør feb 04, 2023 4:20 pm
Lew_Ashby skrev: lør feb 04, 2023 4:18 pm Wolves har nå scoret 15% av målene sine i PL denne sesongen ila 12 min mot Liverpool.
Sier alt om dette Liverpoollaget det ja. Wolves har ynkelige 14 mål på 21 kamper før de leker inn mål nå.
Om det hjelper så har dere ihvertfall ikke brukt 6 milliarder kroner på å være så dårlig, i motsetning til visse andre lag i PL.
Det er vel kanskje det sikreste eksempelet på at en ikke nødvendigvis bare kan kjøpe seg ut av problemer..

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Blir bare irritert av å se Keita på banen. Fy f for en bedriten spiller.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

Eldon skrev: lør feb 04, 2023 4:20 pm Om vi hadde en cupkamp mot Rotherham til uka ville jeg absolutt ikke følt meg trygg.
Næhh. De kan fort gå på en smell hjemme mot Sheff United i dag, så jeg ville ikke vært bekymret.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Deila skrev: lør feb 04, 2023 4:24 pm Det er vel kanskje det sikreste eksempelet på at en ikke nødvendigvis bare kan kjøpe seg ut av problemer..
Nå har jo mye av kjøpene vært med sikte på de kommende årene, men forsåvidt helt enig. Uansett merkelig hvordan Liverpool fremstår nå, selv med skadene.

Wolves selvtillit nå. Ser ut som Barcelona 2009.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

God helg ja

Vespa

Legg inn av Vespa »

Du vet du har mislykkes totalt med spillerlogistikken når du må starte med Keita - og alternativene er Ox, Milner og Hendo (hvor dårlig form er han i når Keita foretrekkes?).

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Nunez bomkjøp
Gakpo bomkjøp
Salah nye oppgaver.

Pep Lijnders. Han bør få mindre å si fremover. Om han ikke bare skal ut sv klubben først som sist.

Deila

Legg inn av Deila »

Se på Matip..

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Få ut Matip a. Fy f. Ut av klubben.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Kunne trengt et Wolvestap her men skal ikke underslå at dette er ganske morsomt.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Matip er i slag i dag

milanB

Legg inn av milanB »

Tenk om noen greide å treffe mål en gang i blant, blir fort scoring av slikt istedet for 5m…

WhySoSerious

Legg inn av WhySoSerious »

Jeg får faen meg hjerteflimmer av hvor ubrukelig den gjengen her er.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»