Manchester United

Svar
Hetfield

Re: Manchester United

Legg inn av Hetfield »

DDG har skjønt det.

StørsteiEuropa_Utd

Legg inn av StørsteiEuropa_Utd »

Ale skrev: ↑lør feb 04, 2023 6:12 pm Så lenge Case er tilbake til ligacupfinalen, så gir jeg faen.

Som nevnt over er motstanderne Leeds, Leeds og Leicester. Da kan Casemiro spille i oppgjørene mot Barca og finalen.

Fred - Sabitzer sentralt kan bli interessant.
Tror det blir bra, men vi må vel konstantere at Weghorst ser for dårlig ut på topp, veldig dårlig steg og bidrar altfor lite. Antony er fantastisk defensivt, men er altfor lett å lese offensivt.

Leeds skal knuses på onsdag, vi må bare slutte med å prøve å kontrollere kamper med en gang vi kommer i ledelsen.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Ufattelig deilig seier når Liverpool blir grust i tillegg, men hva i helvete skjer med dommerne for tiden? Nå begynner man faktisk å lure om det er noe konspirasjon mot oss. Den med Sabitzer, altså hvordan i helvete kan han i det hele tatt vurdere at det er frispark.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Fred prøvde vel å fortelle dommeren det, men han ville ikke høre.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Her kan vi vel klage?

Saliph

Legg inn av Saliph »

Lezah skrev: ↑lør feb 04, 2023 6:29 pm Her kan vi vel klage?
Tror du det hjelper? Casemiro får sikkert bare en ekstra kamp.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Reddington skrev: ↑lør feb 04, 2023 6:13 pm
Lol, så ikke at det var DDG som hadde tweetet det.

Helt riktig reaksjon: Klag på dommeren uten å klage på dommeren.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: ↑lør feb 04, 2023 6:29 pm Her kan vi vel klage?
Ja, men rent teoretisk er sikkert dommeren i hans fulle rett til å gi rødt kort. Det er bare at situasjonen mellom Casemiro og Hughes omtrent er den minst voldelige. En god dommer løser en slik situasjon med gult til hver av lagene (akkurat som i Arsenal-kampen tidligere i dag). Hadde VAR valgt å se nærmere på en annen beef i den situasjonen kunne man helt sikkert, rent teoretisk, gitt flere røde.

Dersom vi klager, hva gjør FA? Sjekker situasjonen? Eller sjekker de også med Hughes? Vil tro at det siste kunne løst det.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Marcus, ass! 🥺


Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: ↑lør feb 04, 2023 6:40 pm
Lezah skrev: ↑lør feb 04, 2023 6:29 pm Her kan vi vel klage?
Ja, men rent teoretisk er sikkert dommeren i hans fulle rett til å gi rødt kort.
Ja, vet...bare kortslutta litt.

MurderOnZidanesFloor

Legg inn av MurderOnZidanesFloor »

Ale skrev: ↑lør feb 04, 2023 6:44 pm Vi må for all del ikke klage. Det ender bare med at Casemiro må stå over ligacupfinalen fordi dem legger til en ekstra kamp. Ta den tre kampers suspensjonen og gå videre.
Det er vel en praksis FA har sluttet med? Selvfølgelig bør vi klage på den, spesielt med bildene som nå kommer rennende inn.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »



Ten Hag begynner kanskje å skjønne tegninga.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: ↑lør feb 04, 2023 6:43 pm
tbb skrev: ↑lør feb 04, 2023 6:40 pm
Lezah skrev: ↑lør feb 04, 2023 6:29 pm Her kan vi vel klage?
Ja, men rent teoretisk er sikkert dommeren i hans fulle rett til å gi rødt kort.
Ja, vet...bare kortslutta litt.
Kanskje Case kunne gå inn i garderoben til Palace, la Hughes sitte litt på fanget, ta noen bilder etc? Kunne man forklart han at det er i deres interesse i nedrykksstriden om Casemiro er tilgjengelig disse kampene. Kunne han kanskje gått ut med en liten uttalelse på SoMe om at dette må ha sett langt verre ut enn det var.

Saliph

Legg inn av Saliph »

missChance skrev: ↑lør feb 04, 2023 6:57 pm

Ten Hag begynner kanskje å skjønne tegninga.
Han kommenterer det i alle fall. Men jeg synes ikke han bare burde akseptert denne avgjørelsen heller, gitt konteksten.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Saliph skrev: ↑lør feb 04, 2023 7:02 pm
missChance skrev: ↑lør feb 04, 2023 6:57 pm

Ten Hag begynner kanskje å skjønne tegninga.
Han kommenterer det i alle fall. Men jeg synes ikke han bare burde akseptert denne avgjørelsen heller, gitt konteksten.
Enig i det, men et lite skritt på veien. Vet ikke hvor mye han hadde sett av Ayew da han sa det.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Ten Hag sier i intervjuet med MUTV at de burde ha sett på flere av spillerne, ikke bare Casemiro.

Saliph

Legg inn av Saliph »




InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Lezah skrev: ↑lør feb 04, 2023 6:29 pm Her kan vi vel klage?
Definitivt!!!

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Fint signal at Ten Hag sier fra! Det nytter ikke å være snill i disse situasjonene.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »



Her!

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Eddie skrev: ↑lør feb 04, 2023 7:47 pm At denne fyren har en jobb er utrolig.

Det må være mentale problemer, han sier så mye tåpelig når det gjelder United at det er flaut.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Reddington skrev: ↑lør feb 04, 2023 6:13 pm
Godt å se en gi uttrykk for hvor hinsides elendig dømming Man Utd har fått mot seg denne sesongen.
Vil påstå det har kostet oss en reell tittelkamp.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Eddie skrev: ↑lør feb 04, 2023 7:47 pm At denne fyren har en jobb er utrolig.

Nok en overvektig pensjonert middelmådig spiller, som tjener til livets opphold kun fordi han er ABU.
Mye bitterhet der ute å går mot vår vakre klubb gitt.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

missChance skrev: ↑lør feb 04, 2023 7:34 pm Fint signal at Ten Hag sier fra! Det nytter ikke å være snill i disse situasjonene.
Med mindre jeg har gått glipp av noe, synes jeg han kunne dratt på enda mer. Dømmingen er helt krise og vært det lenge. Bare å gjøre som pep klopp arteta mm og klage og syte ved hver bidige mulighet. Pent er det ikke, men virker jo å hjelpe for de så...

Ps: Har noen et klipp av situasjonen der Sabitzer bryter og sender Rashford alene gjennom, slik jeg husker det i hvertfall, og Marriner etter et par sek bestemmer seg for å gi frispark? Synes det umiddelbart så ekstremt billig ut, men kom aldri noe reprise, så mulig den var grei.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

missChance skrev: ↑lør feb 04, 2023 7:59 pm
Her kan det nesten se ut som han holder i drakten?

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

fugletitteren skrev: ↑lør feb 04, 2023 7:56 pm
missChance skrev: ↑lør feb 04, 2023 7:34 pm Fint signal at Ten Hag sier fra! Det nytter ikke å være snill i disse situasjonene.
Med mindre jeg har gått glipp av noe, synes jeg han kunne dratt på enda mer. Dømmingen er helt krise og vært det lenge. Bare å gjøre som pep klopp arteta mm og klage og syte ved hver bidige mulighet. Pent er det ikke, men virker jo å hjelpe for de så...
Ja!
Dette burde vel klubbene&managerne nå ta opp med FA. Det virker å være noe fundementalt feil og jeg sikter ikke bare til enkelthendelser og spesielle klubber, men det virker å være noe grunnleggende galt for dommerne er inkonsekvente og tar jo håreisende dårlige avgjørelser i kamp etter kamp...!

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

tbb skrev: ↑lør feb 04, 2023 8:00 pm
missChance skrev: ↑lør feb 04, 2023 7:59 pm
Her kan det nesten se ut som han holder i drakten?
Det gjør det.
Men ALDRI i verden om de omgjør den uansett om man anker, by default gir de da bare en kamp ekstra. Alt for mye prestisje når det er en sak som angår Man Utd.
All den tid det kan se ut som han holder i drakten samt at det var nok annet man kunne gi rødt kort på i den situasjonen andre veien, så burde den oppheves. En soft avgjørelse, som de færreste hadde brydd seg om, hvis det var en annen klubb, kanskje til og med hvis det ikke var en viktig mann for Man Utd.

Sånn i ettertid hvor det kan vise seg at situasjonen kanskje er ankemateriale, synes jeg ETH uttaler seg litt klønete etter kamp.

Forskjellige kamper, men samme motstander, ganske sykt at Mateta ikke ble utvist sist og Casemiro får rødt på denne. Samt at ikke Ayew får rett i samme sekvens i dagens kamp. Forstå det den som kan......

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

tbb skrev: ↑lør feb 04, 2023 8:00 pm
missChance skrev: ↑lør feb 04, 2023 7:59 pm
Her kan det nesten se ut som han holder i drakten?
Jeg la ut et annet bilde tidligere der han også tydelig holder i drakta.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Synes Huges reagerte ganske rolig til å bli kvelt, så drakten gir mening det. Uansett dumt, kan ikke tenke meg at United anker.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»