Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: lør feb 04, 2023 6:57 pm Hadde jeg tatt byttene nå til neste runde vil Almiron, Martinelli og Darwin ryke (minus fire). Inn med Mahrez, Saka og Nketiah.
Men bør helst klare å vente med å byttene til fredag.
Fin plan! Men hadde ventet til fredag! 👍😀

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

ElGuaje skrev: lør feb 04, 2023 7:04 pm
K-Torget skrev: lør feb 04, 2023 5:28 pm
ElGuaje skrev: lør feb 04, 2023 5:25 pm For en nydelig duo
Har du TC Rashford også?
Ja, så kjedelig at CS røk, men solid 1. runde for Rash
👍😀

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sodajr skrev: lør feb 04, 2023 7:05 pm Ingen Newcastle CS
😔

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TLee skrev: lør feb 04, 2023 7:21 pm Man skulle tro de Kepa-poengene hadde en ende, men fortsetter å plukke poeng han 😨

Mulig det blir Ederson/Buendia ut, Kepa/Mahrez inn før neste dgw

Planen var egentlig Toney/Buendia ut for en kurant spiss til gw24 og Saka.

Finner ingen billig spiss som kan fungere så blir nok Toney på benk.

Kepa
Trippier Dunk Shaw
Rashford Fernandes KdB Ødegård Mahrez
Nketiah Haaland
Ward Toney Mee Digne
Kepa🤩
Hvor ligger du ovr nå?

TLee

Legg inn av TLee »

Hvor ligger du ovr nå?
Rundt 300k etter dagens kamper.

Det er for dårlig 😃

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Screenshot_20230204-194305.jpg

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Mr.Meep skrev: lør feb 04, 2023 7:43 pm Screenshot_20230204-194305.jpg
Kan forsåvidt forstå at du benket Mee om det er én liten trøst!

startelver

Legg inn av startelver »

K-Torget skrev: lør feb 04, 2023 7:37 pm
startelver skrev: lør feb 04, 2023 6:46 pm Veldig blandet start her, ryker jo en del på Casemiro. Er avhengig av at det innfris de neste dagene. Men deilig med Mitoma.
TC Rashford?
Nei brukt opp den.

Men Rash var selvsagt C

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: lør feb 04, 2023 7:56 pm
K-Torget skrev: lør feb 04, 2023 7:37 pm
startelver skrev: lør feb 04, 2023 6:46 pm Veldig blandet start her, ryker jo en del på Casemiro. Er avhengig av at det innfris de neste dagene. Men deilig med Mitoma.
TC Rashford?
Nei brukt opp den.

Men Rash var selvsagt C
Oki😊

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

70 poeng med TC på Rashford er jo en ok start. Håper det fortsetter.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: lør feb 04, 2023 8:41 pm 70 poeng med TC på Rashford er jo en ok start. Håper det fortsetter.
Meget bra! Mange igjen?

Lezah

Legg inn av Lezah »

Flott med Kepa og Mee på benk.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lezah skrev: lør feb 04, 2023 8:51 pm Flott med Kepa og Mee på benk.
Hvem har du inne i stedet for?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Rash cap redder meg litt, og Shaw assist. Ellers tamt fra De Gea, Martinelli og Nketiah. 48 poeng med Kane, Haaland, Kulusevski igjen.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

K-Torget skrev: lør feb 04, 2023 8:50 pm
Firminoooo skrev: lør feb 04, 2023 8:41 pm 70 poeng med TC på Rashford er jo en ok start. Håper det fortsetter.
Meget bra! Mange igjen?
5 stykk.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: lør feb 04, 2023 9:22 pm Rash cap redder meg litt, og Shaw assist. Ellers tamt fra De Gea, Martinelli og Nketiah. 48 poeng med Kane, Haaland, Kulusevski igjen.
Ikke helt krise dette?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: lør feb 04, 2023 9:29 pm
K-Torget skrev: lør feb 04, 2023 8:50 pm
Firminoooo skrev: lør feb 04, 2023 8:41 pm 70 poeng med TC på Rashford er jo en ok start. Håper det fortsetter.
Meget bra! Mange igjen?
5 stykk.
Oki😊👍

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: lør feb 04, 2023 9:42 pm
BrannLFC skrev: lør feb 04, 2023 9:22 pm Rash cap redder meg litt, og Shaw assist. Ellers tamt fra De Gea, Martinelli og Nketiah. 48 poeng med Kane, Haaland, Kulusevski igjen.
Ikke helt krise dette?
Neida. Ikke i forhold til internligaer hvertfall. Har selvsagt også igjen de tre på United.

Glad jeg ikke sitter med Casemiro hvertfall :lol:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

56 poeng med Haaland, Kane, Bruno, Rashford, KdB og Shaw igjen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: lør feb 04, 2023 10:09 pm
K-Torget skrev: lør feb 04, 2023 9:42 pm
BrannLFC skrev: lør feb 04, 2023 9:22 pm Rash cap redder meg litt, og Shaw assist. Ellers tamt fra De Gea, Martinelli og Nketiah. 48 poeng med Kane, Haaland, Kulusevski igjen.
Ikke helt krise dette?
Neida. Ikke i forhold til internligaer hvertfall. Har selvsagt også igjen de tre på United.

Glad jeg ikke sitter med Casemiro hvertfall :lol:
:lol: :lol:
Hvor ligger du ovr?

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

74 med Shaw, Haaland, Rashford, Rashford (TC) og KDB igjen! Veldig fornøyd!

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Jeg er en av de som er uten Mitoma, og det blir jeg nok til GW 26 uansett. Men med Mee inne i forsvaret, så utlignes forskjellen denne runden. 65 poeng netto ( tok -4 ) med Kane / Haaland og Rash - Bruno og Shaw tilbake er jeg bra tilfreds med. Litt heldig med at jeg kun har Trippier bak fra NC og kun single bak fra Arsenal også, det hjelper å spre eggene litt når ymse CS ryker fra ymse lag. Foran neste runde skal der inn en City og en Arsenal spiller. Blir nok Martin inn for Almiron, og da overlever Martinelli gw 23 også. Om det blir KDB eller Mahrez inn for Bruno er jeg litt i tvil på, men heller mot KDB for flere minutter på banen. Dog er jo de potensielle haulene til Mahrez fristende, da KDB ikke har levert noen dobbel digit siden gw 14. Men det kan jo plutselig bli ketchup effekt derfra også. Karret meg opp til 51 K OR nå, det klatres ikke fort siden der er mye like spillerer i lag rundt omkring, men det klatres dog.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Dejan_Stankovic89 skrev: lør feb 04, 2023 10:19 pm 74 med Shaw, Haaland, Rashford, Rashford (TC) og KDB igjen! Veldig fornøyd!
Solid!!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: lør feb 04, 2023 10:25 pm Jeg er en av de som er uten Mitoma, og det blir jeg nok til GW 26 uansett. Men med Mee inne i forsvaret, så utlignes forskjellen denne runden. 65 poeng netto ( tok -4 ) med Kane / Haaland og Rash - Bruno og Shaw tilbake er jeg bra tilfreds med. Litt heldig med at jeg kun har Trippier bak fra NC og kun single bak fra Arsenal også, det hjelper å spre eggene litt når ymse CS ryker fra ymse lag. Foran neste runde skal der inn en City og en Arsenal spiller. Blir nok Martin inn for Almiron, og da overlever Martinelli gw 23 også. Om det blir KDB eller Mahrez inn for Bruno er jeg litt i tvil på, men heller mot KDB for flere minutter på banen. Dog er jo de potensielle haulene til Mahrez fristende, da KDB ikke har levert noen dobbel digit siden gw 14. Men det kan jo plutselig bli ketchup effekt derfra også. Karret meg opp til 51 K OR nå, det klatres ikke fort siden der er mye like spillerer i lag rundt omkring, men det klatres dog.
Fin runde på deg så langt! Da er du ca. 20 000 plasser foran meg. Har dog ikke kjørt TC denne runden.
Hadde videre en lik plan som deg med Mitoma inn til GW26, men jeg er vurderer mer og mer å ta han inn nå...

MadBum

Legg inn av MadBum »

78 p med Braut, Mahrez, Shaw, Bruno og Rash TC igjen. Koker

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

K-Torget skrev: lør feb 04, 2023 10:36 pm
Kapteinhivoghoi skrev: lør feb 04, 2023 10:25 pm Jeg er en av de som er uten Mitoma, og det blir jeg nok til GW 26 uansett. Men med Mee inne i forsvaret, så utlignes forskjellen denne runden. 65 poeng netto ( tok -4 ) med Kane / Haaland og Rash - Bruno og Shaw tilbake er jeg bra tilfreds med. Litt heldig med at jeg kun har Trippier bak fra NC og kun single bak fra Arsenal også, det hjelper å spre eggene litt når ymse CS ryker fra ymse lag. Foran neste runde skal der inn en City og en Arsenal spiller. Blir nok Martin inn for Almiron, og da overlever Martinelli gw 23 også. Om det blir KDB eller Mahrez inn for Bruno er jeg litt i tvil på, men heller mot KDB for flere minutter på banen. Dog er jo de potensielle haulene til Mahrez fristende, da KDB ikke har levert noen dobbel digit siden gw 14. Men det kan jo plutselig bli ketchup effekt derfra også. Karret meg opp til 51 K OR nå, det klatres ikke fort siden der er mye like spillerer i lag rundt omkring, men det klatres dog.
Fin runde på deg så langt! Da er du ca. 20 000 plasser foran meg. Har dog ikke kjørt TC denne runden.
Hadde videre en lik plan som deg med Mitoma inn til GW26, men jeg er vurderer mer og mer å ta han inn nå...
Foran neste er det uansett ikke mulig med Mitoma inn, da jeg kommer til å bruke en -4 allerede for å stille 3 x Arsenal og 3 x City. Selv med begrensede minutter satser jeg på at en Martinelli ned dobbel kamp holder noenlunde tritt med Mitoma poeng i neste. Foram GW 24 er en mulighet dog, men ser litt mot James inn til den runden i utgangspunktet. Og noen uvventeded skader kommer også garantert inn i kabalen.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: lør feb 04, 2023 10:14 pm
BrannLFC skrev: lør feb 04, 2023 10:09 pm
K-Torget skrev: lør feb 04, 2023 9:42 pm

Ikke helt krise dette?
Neida. Ikke i forhold til internligaer hvertfall. Har selvsagt også igjen de tre på United.

Glad jeg ikke sitter med Casemiro hvertfall :lol:
:lol: :lol:
Hvor ligger du ovr?
1.8...beskjedent. men i det minste grønne piler.

TLee

Legg inn av TLee »

Kom veldig sent den goalen av Mitoma.
Trodde Brighton skulle kjøre over svake Bournemouth, men tok feil der.

Spørsmålet er om det er verdt og ta han inn nå da Brighton møter Palace borte og Fulham hjemme før de blanker.
Fulham er gode denne sesongen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

MadBum skrev: lør feb 04, 2023 10:45 pm 78 p med Braut, Mahrez, Shaw, Bruno og Rash TC igjen. Koker
Solid! Håper Haaland kan levere neste helg og ta igjen det jeg taper på ikke kjøre TC denne runden!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: lør feb 04, 2023 10:48 pm
K-Torget skrev: lør feb 04, 2023 10:36 pm
Kapteinhivoghoi skrev: lør feb 04, 2023 10:25 pm Jeg er en av de som er uten Mitoma, og det blir jeg nok til GW 26 uansett. Men med Mee inne i forsvaret, så utlignes forskjellen denne runden. 65 poeng netto ( tok -4 ) med Kane / Haaland og Rash - Bruno og Shaw tilbake er jeg bra tilfreds med. Litt heldig med at jeg kun har Trippier bak fra NC og kun single bak fra Arsenal også, det hjelper å spre eggene litt når ymse CS ryker fra ymse lag. Foran neste runde skal der inn en City og en Arsenal spiller. Blir nok Martin inn for Almiron, og da overlever Martinelli gw 23 også. Om det blir KDB eller Mahrez inn for Bruno er jeg litt i tvil på, men heller mot KDB for flere minutter på banen. Dog er jo de potensielle haulene til Mahrez fristende, da KDB ikke har levert noen dobbel digit siden gw 14. Men det kan jo plutselig bli ketchup effekt derfra også. Karret meg opp til 51 K OR nå, det klatres ikke fort siden der er mye like spillerer i lag rundt omkring, men det klatres dog.
Fin runde på deg så langt! Da er du ca. 20 000 plasser foran meg. Har dog ikke kjørt TC denne runden.
Hadde videre en lik plan som deg med Mitoma inn til GW26, men jeg er vurderer mer og mer å ta han inn nå...
Foran neste er det uansett ikke mulig med Mitoma inn, da jeg kommer til å bruke en -4 allerede for å stille 3 x Arsenal og 3 x City. Selv med begrensede minutter satser jeg på at en Martinelli ned dobbel kamp holder noenlunde tritt med Mitoma poeng i neste. Foram GW 24 er en mulighet dog, men ser litt mot James inn til den runden i utgangspunktet. Og noen uvventeded skader kommer også garantert inn i kabalen.
Gode poeng.
Må ta -4 selv for å få inn Mitoma til neste da jeg kun har 2 x Arsenal nå.
Kanskje jeg bare bør holde meg til planen å vente til GW26.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»